Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - kawliox

Puslapiai: 1 [2] 3
11
Alfa garažas / Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2020-01-29 21:17 »
Nu ka dar metai prabėgo taigi dar viena metinė ataskaita:
Per metus nuvažiuota apie 15 k km. Važiuoja kaip bitė. Su ja ir keliavom ir į darbą važinėjom. Buvom apsilankę vasarą pas servise, rudenį praėjo techninę apžiūrą.

Kas nutiko:
1. Perdegė numerio lemputė
2. Perdegė kairės pusės šviesų halogenas
3. Vakar nustojo veikti galinis valytuvas gal, kas kokių idėjų? Skaičiau forumuose, kad lyg ir gali būti vėl ta bagažinės jungtis, tik dbr dešinėj pusėj? (Kairę pusę pakeitę vasarą).

Tai tiek :)

Praėjo dar metai laiko, nors ir planavau pardavinėti (dėl to kad tipo per maža su vaiku), bet nepardaviau, vaiko vežimas telpa, o mašina bitė. Vėl pravažiuota apie 10 - 15 k. Pagrinde autostrada į darbą. Dabartinė rida apie 125 k km. Buvo perdegusi lemputė kažkurio žibinto, tai bedėdamas naują sugebėjau įmesti ją į faros vidų :). Teko išimti farą (nesudėtinga). Daugiau tik tepalą ir filtrus kas 10 k keičiu ir tiek. Pravariau technikinę prieš mėnesį - net jokios pastabos nepasakė. Draugo BMW 328 panašaus amžiaus ir ridos, jau gan stipriai genda (variklis, elektronika), maniškė puikiausiai laikosi. Gal tas italų autopromas ne toks ir blogas :). Cheers :alaus:

12
Alfa Romeo Giulietta / Ats: Lemputė įkrito i lempą :)
« Įrašytas: 2019-04-06 11:28 »
Labas,

Viso bamperio nuimti nereikės, tik atveržti viršutinę dalį. Padės šis video :alaus: - https://www.youtube.com/watch?v=gWch-yuoGME
Ačiū!!! Suveikė, ištraukiau!

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


13
Alfa Romeo Giulietta / Lemputė įkrito i lempą :)
« Įrašytas: 2019-04-03 15:18 »
Laba diena, keičiau dešinės pusės lemputę ir ji įkrito į pačią farą giliai į vidų http://forumas.alfaklubas.lt/Smileys/nostalgija/icon_evil.gif
Panašu, kad yra du sprendimo būdai, arba nuimti farą ir bandyti krapštyti apvertus, arba tiesiog pamiršti ir įdėti naują halogeną. Klausimas, kad nuimti farą ar reikia nuimti bamperį? Jeigu reikia nuimti bamperį ar tai didelė procedūra?

Ačiū

14
Alfa garažas / Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2019-04-03 15:13 »
Kaip ir kažkas rašė problema buvo su laidu bagažinės lankste dešinėj pusėj - trūkes laidukas.

15
Alfa garažas / Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2019-01-08 15:38 »
Nu ka dar metai prabėgo taigi dar viena metinė ataskaita:
Per metus nuvažiuota apie 15 k km. Važiuoja kaip bitė. Su ja ir keliavom ir į darbą važinėjom. Buvom apsilankę vasarą pas servise, rudenį praėjo techninę apžiūrą.

Kas nutiko:
1. Perdegė numerio lemputė
2. Perdegė kairės pusės šviesų halogenas
3. Vakar nustojo veikti galinis valytuvas gal, kas kokių idėjų? Skaičiau forumuose, kad lyg ir gali būti vėl ta bagažinės jungtis, tik dbr dešinėj pusėj? (Kairę pusę pakeitę vasarą).

Tai tiek :)


16
Alfa garažas / Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2018-09-04 09:10 »
Pagrindinio diržo su vandens pompa keitimas iki 300 Eur. Žvakės iki maks 80 Eur (čia ne TS, tai gal ir dar pigiau). Tepalai nu tarkim patys brangiausi su geru filtru iki 60 Eur. Kur dar palikai 160 Eur nežinau  :)

Kiek esi įkainojęs savo Giulietta? Kiek joje kW?

Laba, 235 arkliai. Kainą 11 k EUR, bet kaip ir dėl visko šiam pasaulyje galime derėtis. Kaip minėjau prieš tai poste, man ji patinka, tiesiog reikia didesnės bagažinės.

Ipeistinu sąskaitos detales, nes nesigauna paveikslo įdėti..

Automobilis: 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.75 - GBE325 | VIN: ZAR94000007038321

Darbai
Nr. Pavadinimas Kaina be PVM Laikas Nuolaida Suma be PVM PVM Suma su PVM
1 Paskirstymo diržo komplekto ir aušinimo skysčio siurblio keitimas € 30,00 3,00 0,00 % € 90,00 € 18,90 € 108,90
2 Variklio alyvos ir filtro keitimas € 30,00 0,20 0,00 % € 6,00 € 1,26 € 7,26
3 Oro filtro keitimas € 30,00 0,10 0,00 % € 3,00 € 0,63 € 3,63
4 Salono filtro keitimas € 30,00 0,20 0,00 % € 6,00 € 1,26 € 7,26
5 Uždegimo žvakių keitimas € 30,00 0,50 0,00 % € 15,00 € 3,15 € 18,15
6 Pavarų perjungimo mechanizmo riebokšlio keitimas € 30,00 1,50 0,00 % € 45,00 € 9,45 € 54,45
7 Pavarų dėžės alyvos keitimas € 30,00 1,00 0,00 % € 30,00 € 6,30 € 36,30
8 Bagažinės laidų taisymas € 30,00 1,50 0,00 % € 45,00 € 9,45 € 54,45
Viso: € 240,00 € 50,40 € 290,40

Detalės
Nr. Pavadinimas Kaina be PVM Kiekis Nuolaida Suma be PVM PVM Suma su PVM
1 12755: Hepu - Aušinimo skysčio siurblys € 28,10 1,00 5,00 % € 26,70 € 5,61 € 32,31
2 12752: INA - Paskirstymo diržo komplektas € 71,90 1,00 5,00 % € 68,31 € 14,35 € 82,66
3 12772: Elring - Pavarų perjungimo mechanizmo riebokšlis € 4,13 1,00 10,00 % € 3,72 € 0,78 € 4,50
4 12707: Mann-filter - Alyvos filtras € 15,70 1,00 10,00 % € 14,13 € 2,97 € 17,10
5 12705: Filtron - Salono filtras € 4,13 1,00 10,00 % € 3,72 € 0,78 € 4,50
6 12694: Filtron - Oro filtras € 9,09 1,00 10,00 % € 8,18 € 1,72 € 9,90
7 12782: NGK - Uždegimo žvakė € 19,01 4,00 10,00 % € 68,44 € 14,37 € 82,81
8 12783: Bosch - Generatoriaus dirželis € 13,22 1,00 10,00 % € 11,90 € 2,50 € 14,40
9 12789: Ravenol - Transmisinė alyva € 9,92 2,00 10,00 % € 17,86 € 3,75 € 21,61
10 12202: Liqui Moly - Variklio alyva TOP TEC 4100 5w40 € 8,26 5,20 10,00 % € 38,66 € 8,12 € 46,78
11 Plovikliai, tepimo priemonės, montavimo medžiagos € 5,00 1,00 0,00 % € 5,00 € 1,05 € 6,05
Viso: € 266,62 € 55,99 € 322,61





17
Alfa garažas / Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2018-08-28 21:23 »
Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.

Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.

Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.
Dar vienas dalykas tai pavaru perjungimo indikatorius. Kazkaip jis juokingai rodo kada tas pavaras jungineti, prie 1500 apsuku jau liepia jungti aukstesne vos ne ant 50 vaziuojant jau sesta pavara jungti, zodziu i ji as nekreipiu demesio :)


Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines :).

Na ka dar sioks toks update:
daviau 100 k km aptarnavimui i Autofficina, kazkaip man jie paliko lb gera ispudi :), todel varysiu pas juos vel (nuolaidu nedave man jie, uz posta nemokejo).
Pakeite alyva, paskirstymo dirza + vandens siurbli, greiciu dezes tepalus, zvakes, ta nusilanksciusia jungti bagazines, patikrino viska ir kaip ir jokiu daugiau problemu nerado, pakaba gera, galiniai ratu guoliai geri (tipo cia ju liga buna), stabdziai geri. Palikau 600 Eur, nezinau cia daug ar mazai, bet kaip ir negaila uz major aptarnavima.

Del kondiskes, as vasaros pradzioje kitame servise padariau profilaktika, papilde keliais simtais gramu, kai Autofficina ziurejo, sake, kad nebesipildo - reiskia sistema sandari. Kondiske veikia, saldo, bet vis tiek ne taip kaip kitose masinose, gal taip turi buti :D.

Isbandziau ilgesnese trasose nespaudziant pavyko realias sanaudas apie 7 litrus pasiekti :) cia vaziuojant pastoviai greiciu apie 100 kmh, nelabai pasikrovus, bet su keleiviu.

Tai toks update.

P.S. kadangi baby on the way, o maniske nenori mechanikos vairuoti, jauciu reikes ja keisti, i kazkoki automata. Jeigu yra susidomejusiu prasau sakyti, parduociau uz realia kaina.
Masinos rida tikra, serviso knygele yra.

18
Alfa garažas / Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2018-02-16 11:03 »
Ar tikrai? Laikant valytuvų rankenėlę ant pirmos padėties nevalo automatiškai?
Ne, valo tam tikru laiko intervalu ir viskas.


Sent from my iPhone using Tapatalk

19
Alfa garažas / Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2018-02-16 09:04 »
Asmeniskai, niekada nemaciau lietaus davikliu, kurie veiktu normaliai :D

Nezn pas mane lietaus daviklio nera. Bet kaip minejau maza beda.

20
Alfa garažas / metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2018-02-14 09:40 »
Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.

Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.

Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.
Dar vienas dalykas tai pavaru perjungimo indikatorius. Kazkaip jis juokingai rodo kada tas pavaras jungineti, prie 1500 apsuku jau liepia jungti aukstesne vos ne ant 50 vaziuojant jau sesta pavara jungti, zodziu i ji as nekreipiu demesio :)


Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines :).







Puslapiai: 1 [2] 3