Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: ovida 2016-02-08 20:06

Antraštė: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: ovida 2016-02-08 20:06
Sveiki visi, norėjau paklaust kas kiek km keičiasi pagrindinis 2.4JTD diržas?
Ir kokie skirtumai tarp Fiat 2.4JTD 96kw alfos 2.4JTD 100kw ir Lancia 2.4JTD 99kw?
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Renco 2016-02-08 23:47
Nepriklausomai nuo variklio ir automobilio markės, servisai rekomenduoja keisti pagrindinį diržą maždaug kas 70000km, jei tai ne originalas.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: shpuncik 2016-02-09 00:25
servisai apskritai galėtų tai keistų su kiekvienais tepalais, tik kažkaip nelabai jau įtikinamai atrodytų.
kiek pamenu JTD kas 120000km arba 6 metai
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2016-02-09 10:34
Ne servisai, o gamintojas taip rekomenduoja. Vietinio klimato salygomis, beje, jau kas trys metai rekomenduoja, o ne 5, kaip anksciau buvo. Buna atveju, kad ir tiek neatlaiko, nera, ko noreti, kokybe visur kencia, prie viso to ir klimatas gumai nera palankus, salta/silta, dregna/sausa ir t.t. :)
O kas kiek km tau keisti, pats spresk, jei rekomendacijos, kas 70k km nepatinka ir neitikina, gali ir kas 200k km keistis, jei tik atlaikys tiek :)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Zenius 2016-02-09 11:49
Auto ekspluatuojant pastoviai,nekeiciant  laiku dirzai trunka ar prasukami beveik visada saltuoju metu laiku.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Makacinas 2016-02-09 11:50
Seip autodatoje yra parasyta kas kiek km gamintojas rekomenduoja nes kiekvienam auto skirtingai. As savajai 103kw, 2.4JTD dirza keiciau kai buvo like 6km iki 100000:-). Dirzas buvo detas Dayco,tai as ir toky dejau tik kad stiprinta, baltais dantim. Beja senas nulekes 100 tkm atrode visai gerai, jei nebutu buve parasyta tiksli rida tai tai nepaglvotai kad tiek jis pravaziaves.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: ovida 2016-02-09 13:05
Supratau, kad 60000km tikrai, o jau virš tai loterija, o gal kas pasakys skirtumus tų variklių, Pas mane Fiate 96kw, Alfoj 100kw, o Lancia 99kw?
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Tadas155 2016-02-09 13:15
bent jau alfos ir lancios turbos skiriasi, matomai ir softas.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Disco_V 2016-02-09 13:16
Supratau, kad 60000km tikrai, o jau virš tai loterija, o gal kas pasakys skirtumus tų variklių, Pas mane Fiate 96kw, Alfoj 100kw, o Lancia 99kw?

Turbūt tik kompo programoj skirtumas. Nebent Fiat'as kitokią turbiną statė, bet kažkaip abejoju.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2016-02-09 18:04
Del keliu kw tai 99,9%, kad tik del softo skirtumas, bet del turbos Tadui nepriestarauju, gali buti ir ji kitokia.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Makacinas 2016-02-09 20:20
Supratau, kad 60000km tikrai, o jau virš tai loterija, o gal kas pasakys skirtumus tų variklių, Pas mane Fiate 96kw, Alfoj 100kw, o Lancia 99kw?
dar po 5iu metu turbut reiks keist kas 20tkm
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Tadas155 2016-02-09 20:26
 vien vizualiai alfos gerokai didesne uz lancios, alfos IHI, o lancios ir gamintojas kitas..
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Renco 2016-02-09 23:33
servisai apskritai galėtų tai keistų su kiekvienais tepalais, tik kažkaip nelabai jau įtikinamai atrodytų.
kiek pamenu JTD kas 120000km arba 6 metai
Ka aš ir parašiau: jei gausi ORIGINALŲ diržą - jis ir atlaikys tavo 120000km, o visiem kitiem tik apie 70000km ir duoda kažkokią garantiją ;)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: shpuncik 2016-02-10 00:37
Ka aš ir parašiau: jei gausi ORIGINALŲ diržą - jis ir atlaikys tavo 120000km, o visiem kitiem tik apie 70000km ir duoda kažkokią garantiją ;)

kuom koks nors originalus Dayco ar Conti diržas su Fiat logotipu skiriasi nuo to pačio Dayco ar Conti be logotipo. kažkaip nemačiau, kad perkant diržą pas atstovą ant jo rašytų vienokį resursą, o perkant aftermarket'ą jau būtų visai kitas kilometražas nurodytas. visi jie paskaičiuoti tiek, kiek gamintojas auto yra nurodęs.

nepatingėjau ir pasitikslinau eLEARN'e - JTD diržas kaip ir sakiau keičiasi kas 120000km arba 5 metus, žiūrint kas pirmiau sueis. jei eksplotuojama sunkiomis salygomis - didelis šaltis, tampomos priekabos metai sumažinami iki 3-jų.

70000km tai čia greičiausiai ištraukė skaičius iš JTS'ų ar kokių Boxer'ių
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Makacinas 2016-02-10 07:35
dabar kai gamina jau pastiprintus dirzus tai 100tkm, galima drasiai lekt nes kai masina pagamino tai dar tokiu dirzu nebuvo :D. o atlaiko tie paprasti dirzai neretai ir po triguba rida
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Dancius 2016-02-10 09:12
Dirzai gal ir pastiprinti,bet parazitai ir itempejas lieka standartinis. Tai vel ar verta rizikuot.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2016-02-10 10:30
kuom koks nors originalus Dayco ar Conti diržas su Fiat logotipu skiriasi nuo to pačio Dayco ar Conti be logotipo. kažkaip nemačiau, kad perkant diržą pas atstovą ant jo rašytų vienokį resursą, o perkant aftermarket'ą jau būtų visai kitas kilometražas nurodytas. visi jie paskaičiuoti tiek, kiek gamintojas auto yra nurodęs.

nepatingėjau ir pasitikslinau eLEARN'e - JTD diržas kaip ir sakiau keičiasi kas 120000km arba 5 metus, žiūrint kas pirmiau sueis. jei eksplotuojama sunkiomis salygomis - didelis šaltis, tampomos priekabos metai sumažinami iki 3-jų.

70000km tai čia greičiausiai ištraukė skaičius iš JTS'ų ar kokių Boxer'ių
Kaina skiriasi, daugiau niekuo. Anksciau pats pirkdavau tik orginalu dirza, tokiais pat stebuklais tikedamas, po to, kai vienam truko orginalus dirzas po 40000km/2.5m, spjoviau i ta reikala ir dedu Dayco,Conti,GoodYear ar Gates. Nei vienas, nei kitas negarantuoja, kiek jie atlaikys, nei vienas neisduoda oficialaus rasto, kad jei dirzas neatlaikys 80k km jie kompensuos remonta. Niekas, nieko negarantuoja. Taciau, rekomenduoja, musuos klimato salygomis keisti kas 3 metai, 60-80k km. Itempejai, pompa analogiskai, buna karta isimi kuri is guoliu ir jis jau po 60k visas klibantis, kita buna ir po 80k dar kaip nauja. Tarp guoliu nebent SKF dar kazkiek daugiau pasitikejimo tarp visu kitu keliantys.
Buve ir siam forume atveju, pamenu, kazkam truko dirzas ar itempejas pasileido po 40k km- lygtais, ar kito ispudingai vargano kilometrazo.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Zenius 2016-02-10 11:27
Kliff nu kam rasinet nesamones jeigu nezinai,sustiprinti dirzai tikrai kitokie,tokie kaip metalizuoti.O dirzai nauji  nutrunka tik tais atvejais kai kas nors nesisuka ,arba sukasi strigdamas ,o jeigu viskas tvarkoje tai dirzai laiko tikrai ir tris kart ilgiau.Tvarkykit masinas normaliuose servizuose,dirzai netrukines.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: nieksas 2016-02-10 11:38
Turejau stilo, nuvazevau ~100k km, jau buvau nusipirkes dirzus keitimui, bet ir nespejau kai atsitrenke. Bet esme, kad laike jie 2x daugiau negu jus cia snekat ir nieko nebuvo :) O vazinejama buvo kasdien ir smagiai palakstant su chipu :)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Makacinas 2016-02-10 16:59
Turejau stilo, nuvazevau ~100k km, jau buvau nusipirkes dirzus keitimui, bet ir nespejau kai atsitrenke. Bet esme, kad laike jie 2x daugiau negu jus cia snekat ir nieko nebuvo :) O vazinejama buvo kasdien ir smagiai palakstant su chipu :)

tikrai taip.
jei parazitus, tempejus ir pompas perkat sveriamus kai kokius svekus ukinej pardej, tai reikia dziaugtis kad 50tkm atlaiko. bet jei perkat INA, DAYCO, HEPU. Tai 100tkm spakainiai.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2016-02-10 17:37
Zeniau, ar tu bent mates ta orginalu dirza ar tiesiog siaip ieskai kur prisikabinti? Per kuria vieta jis tau sustiprintas? Eilinis dirzas ir tiek, tik uz didesne kaina, greiciausiai to paties italu Dayco gamintas, kitoje pakuoteje supakuotas.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Tadas155 2016-02-10 18:37
Taip pat turiu Stilo jtd. Pagal visas saskaitas ir popierius dirzas keistas prie 120k km, pirkau su 197k km. Reziume: vandens pompa subirejusi visiskai, itempejai kliba, dirzas dviejose vietose stipriai itrukes.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Makacinas 2016-02-10 19:03
Zeniau, ar tu bent mates ta orginalu dirza ar tiesiog siaip ieskai kur prisikabinti? Per kuria vieta jis tau sustiprintas? Eilinis dirzas ir tiek, tik uz didesne kaina, greiciausiai to paties italu Dayco gamintas, kitoje pakuoteje supakuotas.

(http://s009.radikal.ru/i309/1602/21/d149eca8d443.jpg)
 
cia matosi kuo skiriasi net vizualiai.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: montezumijus 2016-02-10 19:25
Kai užsikirs koks įtempėjas, joks "pastiprintas" diržas nepadės :)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Makacinas 2016-02-10 20:04
Kai užsikirs koks įtempėjas, joks "pastiprintas" diržas nepadės :)
tai taip, uz tai sitoje vietoje ir negalima taupyti, bet jau kas uzsikirs, uzstriks, subyres tai jau atskira tema. reikia apziureti ir zvaigzde (krumply) ant alkuninio kad nebutu nuplyses, nes kad ir kokybiskiausias dalis sudesi o jis gali be laiko nuplest dirza. zodziu sitame reikale buna ir yra yvairiu niuansu. o tie niuansai dazniausiai atsiranda kai bandome sutaupyti euruku ;)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: shpuncik 2016-02-10 21:12
tai todėl kai keičiamas diržas ir atsižvelgiama į gamintojo rekomendacijas dėl kitų komponentų kaip guoliukai, įtempėjai ir vandens pompos. neveltui gi rašomos gamintojų pastabos kaip keičiant diržą keisti ir vandens pompą ar keisti kas antrą keitimą. kai pradeda kiekvienas pagal save keisti tai ir diržai plišinėja ir guoliukai užsikerta.

žinoma pasitaiko ir broko detalėse.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2016-02-11 10:08
(http://s009.radikal.ru/i309/1602/21/d149eca8d443.jpg)
 
cia matosi kuo skiriasi net vizualiai.
Mes apie orginalius dirzus kalbejom, kurie kainuoja  3-4 kart tiek, kiek eilinis Dayco ar Conti, del ju cia Zenius prisikabino, kad jie kazkuo ypatingi, nors is praktikos maciau, kad niekuo.
Beje, pas mane dar yra viena Brava, dirzas keistas pries 4 metus, vaziuos ji dar max iki 2017 kovo 20, arba, kol truks dirzas, arba, del kitu priezasciu taps nevaziuojama. Nieko ypatingo nebuvo deta, viskas nuo eilinio prekystalio be dideliu investiciju, kolkas vaziuoja. O kazkas susidejo orginalu ir nei 3 metu neatlaike. Zodziu, bus ekspermentas, 3 remomenduojamus metus ji jau pragyveno :)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Zenius 2016-02-11 15:36
Kliff tu gal baik isvedziojimus,parasiau kad tikrai yra sustiprintas,tu parasei kad tik kaina skiriasi,jokiu sustiprintu nera.Nustok malt suda.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Makacinas 2016-02-11 16:58
pamate kad stiprintas tikrai skiriasi :D
 o originalas gali buti ir CONTITECH ir GATES ir DAYCO cia jau kaip kuris gamintojas kuriais metais pasirinko kuri dirzu gamintoja.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2016-02-12 11:02
Kliff tu gal baik isvedziojimus,parasiau kad tikrai yra sustiprintas,tu parasei kad tik kaina skiriasi,jokiu sustiprintu nera.Nustok malt suda.
Zeniau, tu gal prasiplauk akis ir dar karta perskaityk apie ka kalba buvo, bei maziau "putokis" :D
Pradek nuo pradziu, t.y. :
#16 Įrašytas: 2016-02-10 10:30 »
Citata iš: shpuncik  2016-02-10 00:37
kuom koks nors originalus Dayco ar Conti diržas su Fiat logotipu skiriasi nuo to pačio Dayco ar Conti be logotipo.?
Ir tau atsakymas:
"Kaina skiriasi, daugiau niekuo."
Jeigu skaityti nemoki, arba nesupranti apie ka kalba eina, patylek uzkalnio nevaidines :alaus:
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: ovida 2016-05-09 07:35
Sveiki visi, noriu dar paklaust kaip su variklio tempetūra? Ar šaltu sezonu važiuojant apie 15km užkaista iki darbinės temperatūros?
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: MISA0901 2016-05-09 11:20
jai stovint ant laisvu tai nelabai,,vaziuojant gal bet mano manymo ir nuo aplinkybiu priklauso,,siaip nelab ziurejas bet iki pusv tai tikrai pasiekia,,jai neteisus pataisykit tada :)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: ovida 2017-05-14 11:17
Sveiki visi, nekuriant naujos temos noriu dar paklaust apie tą patį 2.4JTD motorą. Keičiant pagrindinį diržą būtina užfiksuot velenų škyvus ar užtenka tik pasižymėt kaip jie stovi. Kadangi turiu nemažai laisvo laiko galvoju pats keist. Rankos nekreivos, įrankių turiu, o pasikeitus valiutai, servisų noras uždirbt nepasikeitė. Prieš kelias dienas keitė žmonos Scenic'ui diržą, tai provincijoj už paslaugą 80-100€, jei be netikėtumų. O ir kažką prie mašinos pačiam pasidaryt smagu  :)
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2017-05-14 12:05
Principe pas visus variklius pakaka susizymeti ir tada jau gaudai. Kapyrai tik palengvina darba, bet niekam nepaslaptis, kad ir ne vienas servisas keicia dirzus be kapyru, tik susizymeje :D
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: ovida 2017-05-14 19:02
Dėkingas, tai bandysiu pats keist
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2017-05-14 19:24
Jeigu pirmas kartas, tai pasidomek, kaip teisingiau zymetis, kad paskui nepamesti mietkiu, dar geriau, pasikviesk, kas jau yra keites.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: Dancius 2017-05-15 08:04
Susizymi ir dar kokiu nors budu susifiksuok.
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: ovida 2017-05-26 15:39
Kai pakeisiu, aprašysiu darbų eiga. O pasikviest rimtesni meisrtrą irgi gera mintis
Antraštė: Ats: Klausimai apie pirmos kartos 2.4JTD
Parašė: KLIFF 2017-05-27 14:53
Darbu eiga tai ten daugumai aiski, bet gali pakurti atskira tema, gal kam pravers, jei tokios dar nera.