Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Wojszwillo 2011-08-09 12:28
-
Meistrų/servisų skiltyje radau meistro Klaipėdoje kontaktus:
Gintaras, tel.+37066350883
Tvarko variklius , važiuokles.
Man reikalinga "perrinkti" 1,6 TS variklį po pagrindinio diržo trūkimo. Ar galit ką nors gero apie šį meistrą pasakyt :-)?
-
Skambinau į Krasta Auto Kaune dėl variklio diagnostikos. Pasakė, kad "pirminė diagnostika" kainuoja 77 LTL +PVM. Ar ne per daug? Kur Kaune pigiau pasitikrint variklį?
-
Skambinau į Krasta Auto Kaune dėl variklio diagnostikos. Pasakė, kad "pirminė diagnostika" kainuoja 77 LTL +PVM. Ar ne per daug? Kur Kaune pigiau pasitikrint variklį?
www.alfaracing.lt vienas is servisu.
-
Skambinau į Krasta Auto Kaune dėl variklio diagnostikos. Pasakė, kad "pirminė diagnostika" kainuoja 77 LTL +PVM. Ar ne per daug? Kur Kaune pigiau pasitikrint variklį?
www.alfaracing.lt vienas is servisu.
Apie tai jau buvo kalbeta. Jam ten kazkas netinka ir nepatinka. Zodziu zmogus iesko alternatyvu, bet ju nelabai ras greiciausiai, nebent brangias. 8)
-
Skambinau į Krasta Auto Kaune dėl variklio diagnostikos. Pasakė, kad "pirminė diagnostika" kainuoja 77 LTL +PVM. Ar ne per daug? Kur Kaune pigiau pasitikrint variklį?
www.alfaracing.lt vienas is servisu.
Apie tai jau buvo kalbeta. Jam ten kazkas netinka ir nepatinka. Zodziu zmogus iesko alternatyvu, bet ju nelabai ras greiciausiai, nebent brangias. 8)
aa. na, tada viskas aisku :) belieka tik paciam remontuotis :D
-
Normali kaina, visur panasiai ima.
-
rs apie 50 su viskuo ;D aisku, jei ten brngiau, tai gal ir geriau ;D daugiau bedu ras ;D ;D ;D
-
Apie tai jau buvo kalbeta. Jam ten kazkas netinka ir nepatinka. Zodziu zmogus iesko alternatyvu, bet ju nelabai ras greiciausiai, nebent brangias. 8)
Neklaidink žmonių. Paprasčiausiai Zazas atostogavo. Pirmadieny griš, bandysiu susitarti. Bent kartą metuose reikia mašiną patikrint.
-
Apie tai jau buvo kalbeta. Jam ten kazkas netinka ir nepatinka. Zodziu zmogus iesko alternatyvu, bet ju nelabai ras greiciausiai, nebent brangias. 8)
Neklaidink žmonių. Paprasčiausiai Zazas atostogavo. Pirmadieny griš, bandysiu susitarti. Bent kartą metuose reikia mašiną patikrint.
O tai be Zazo ten daugiau niekas negali masinos ant kompo pastatyt? Vienas dirba servise, ar kitiem rankos is uzpakalio auga (Kuo labai abejoju)?
-
O tai be Zazo ten daugiau niekas negali masinos ant kompo pastatyt?
Na aš papasakojau, ką noriu tikrinti ir tvarkyti, tai žmogus pats patarė sulaukti Egidijaus.
-
Neklaidink žmonių. Paprasčiausiai Zazas atostogavo. Pirmadieny griš, bandysiu susitarti. Bent kartą metuose reikia mašiną patikrint.
As ir neklaidinu. Tiesiog kazkas pries kelias dienas rase, kad "Zazas man leido suprasti, kad varikli tvarkyti neapsimoka ir ten nevaziuosiu", ar kazkaip panasiai skambejo (ne zodis zodin pamenu tikrai). Tai ka daugiau galvoti, kai zmogus taip paraso? Pats suklaidinai visus, tai dabar nekaltink bent, o paaiskink normaliai. 8)
Karoli, siaip yra kas gali patikrinti. ;)
-
Joks kompas neparodys, kas po kapoto kniaukia ir zyzia nenormaliai. Pernai irgi generatorius švilpėjo, aš neskubėjau jo sutvarkyti, kol neužstrigo ir nenutraukė diržo.
-
Joks kompas neparodys, kas po kapoto kniaukia ir zyzia nenormaliai. Pernai irgi generatorius švilpėjo, aš neskubėjau jo sutvarkyti, kol neužstrigo ir nenutraukė diržo.
;D ;D ;D ;D ;D Tai tada nelabai suprantu, ko tu nori ;D ;D ;D
Karoli, siaip yra kas gali patikrinti. ;)
As ta tikrai zinau, nors ir nebuves tam servise ;)
-
As jau senai nebesuprantu ko nori Valerun :D
-
As jau senai nebesuprantu ko nori Valerun :D
Aš noriu važinėti tvarkinga mašina.
-
As jau senai nebesuprantu ko nori Valerun :D
Aš noriu važinėti tvarkinga mašina.
Tada Tau atsakymas, tvarkingai pigiai neiseina ;)
-
Dar tau paaiškinsiu, ko aš noriu. Aš kasmet lankausi servisuose po 2-3 kartus, bet nevienas meistras, kurio prašiau patikrint mašiną, nepadarė visko, ko reikėjo. Pernai niekas nesakė, kad reikia remontuoti generatorių, nors iš jo sklindo stiprus garsas. Prijungt kompą - daug proto nereikia, svarbiausiai teisingą kištuką susirast. Prisimenu Adampolyje meistras ieškojo variklio diagnostikos jungties, supainijo su ABS, 4 kartus tai prie vieno, tai prie kito bandė prisijungt, ir ką? galiausiai pasakė: nieko nerandu blogo. Kitą kartą pasakė: neveikia vienas ABS daviklis, bet tai buvo melas, kuris man kainavo 80LTL plius pakartotinę TA. Šiemet TA darbuotojas taip stipriai spaudė stabdžius, kad vienas ABS sistemos vamzdelis pratrūko, bet irgi per 6 metus nevienas meistras nepatarė pakeisti vamzdelius, nepatikrino stabdžių skysčio, kuriame buvo pilna rūdžių. Kitam servise pasakė: mes jums nemokamai patikrinsim važiuoklę. Patikrino, tipa: "Viskas tvarkoj!" O kitam biski pasukinėjo ratą ir nustatė, kad guolį keist reikia, nes jau girdėsi, kaip jis trinasi, sudilęs. Atsibodo tokie abejingi ir formalūs "specai". Jeigu aš tau duodu seną mašiną ir klausiu, kas yra netvarkoj ir ką reikia remontuot, tu man viską patikrink ir pasakyk konkrečiai ir tiksliai, kokios bėdos ir ką būtina daryt, o kas gali dar palaukt. Štai aš ir iešku tokio meistro.
-
Nuliudinsiu, toks meistras neegzistuoja...
Nes sunku senam automobiliui nustatyti kas bus blogai, jei akivaizdziai kazko nesimato, meistrai neekstrasensai irgi...
-
Šiemet TA darbuotojas taip stipriai spaudė stabdžius, kad vienas ABS sistemos vamzdelis pratrūko, bet irgi per 6 metus nevienas meistras nepatarė pakeisti vamzdelius, nepatikrino stabdžių skysčio, kuriame buvo pilna rūdžių.
Aš ne chemikas, bet negi korozija vyksta terpėje, kurioje nėra deguonies?
O dėl meistro tai pritariu brumbrum - neegzistuoja toks.
-
Aš ne chemikas, bet negi korozija vyksta terpėje, kurioje nėra deguonies?
Elektrocheminė korozija gali vykti be deguonies. Ir kodėl stabdžių skystyje negali būti deguonies?
-
Aš ne chemikas, bet negi korozija vyksta terpėje, kurioje nėra deguonies?
Elektrocheminė korozija gali vykti be deguonies. Ir kodėl stabdžių skystyje negali būti deguonies?
Sakau, aš ne chemikas :)
-
Dar tau paaiškinsiu, ko aš noriu. Aš kasmet lankausi servisuose po 2-3 kartus, bet nevienas meistras, kurio prašiau patikrint mašiną, nepadarė visko, ko reikėjo. Pernai niekas nesakė, kad reikia remontuoti generatorių, nors iš jo sklindo stiprus garsas. Prijungt kompą - daug proto nereikia, svarbiausiai teisingą kištuką susirast. Prisimenu Adampolyje meistras ieškojo variklio diagnostikos jungties, supainijo su ABS, 4 kartus tai prie vieno, tai prie kito bandė prisijungt, ir ką? galiausiai pasakė: nieko nerandu blogo. Kitą kartą pasakė: neveikia vienas ABS daviklis, bet tai buvo melas, kuris man kainavo 80LTL plius pakartotinę TA. Šiemet TA darbuotojas taip stipriai spaudė stabdžius, kad vienas ABS sistemos vamzdelis pratrūko, bet irgi per 6 metus nevienas meistras nepatarė pakeisti vamzdelius, nepatikrino stabdžių skysčio, kuriame buvo pilna rūdžių. Kitam servise pasakė: mes jums nemokamai patikrinsim važiuoklę. Patikrino, tipa: "Viskas tvarkoj!" O kitam biski pasukinėjo ratą ir nustatė, kad guolį keist reikia, nes jau girdėsi, kaip jis trinasi, sudilęs. Atsibodo tokie abejingi ir formalūs "specai". Jeigu aš tau duodu seną mašiną ir klausiu, kas yra netvarkoj ir ką reikia remontuot, tu man viską patikrink ir pasakyk konkrečiai ir tiksliai, kokios bėdos ir ką būtina daryt, o kas gali dar palaukt. Štai aš ir iešku tokio meistro.
neivienasmestras negli tau pasakyt kaip kas yra.
o jei atvaziuosi ir jis tau prades vardint keiskantifryza stabdziuskystikalades, disku duslintuva,voztuvu gumytes ir viskako tikrai reikiaarbent jau reiketu tai finale samata gausis 2x tavonuostabios alfos vertes- klientas tokimeistra velniop pasius ir debilu isvadins irNIEKAD ten nebevaziuos. O meistras bus pasakes tai ka reikia masinaidarytiirkomazai kas daro. todel meistrai nerizikuoja, sako tai kas jau turejo buti pakeista.. o kas dar kazkieklaiko palieka kaip'tvarkinga' detale.
tu esi auto entuziastas tai tu ir turi susigalvot ka pasidaryt. pasiziurekkiek klausia apie st skysciokeitima, tepalo dezejkeitima, antifrizo keitima ir pan. apie ka tulas vairuotojas ne negalvoja, o servisai dazniausiai net nedrysta to pasiulyti.
kita vertus nei vienas meistars nezino kas tavo masinau JAU buvo padaryta ir pakeista. knygeles serviso jukneturi ir nevedi.
-
Dar tau paaiškinsiu, ko aš noriu. Aš kasmet lankausi servisuose po 2-3 kartus, bet nevienas meistras, kurio prašiau patikrint mašiną, nepadarė visko, ko reikėjo. Pernai niekas nesakė, kad reikia remontuoti generatorių, nors iš jo sklindo stiprus garsas. Prijungt kompą - daug proto nereikia, svarbiausiai teisingą kištuką susirast. Prisimenu Adampolyje meistras ieškojo variklio diagnostikos jungties, supainijo su ABS, 4 kartus tai prie vieno, tai prie kito bandė prisijungt, ir ką? galiausiai pasakė: nieko nerandu blogo. Kitą kartą pasakė: neveikia vienas ABS daviklis, bet tai buvo melas, kuris man kainavo 80LTL plius pakartotinę TA. Šiemet TA darbuotojas taip stipriai spaudė stabdžius, kad vienas ABS sistemos vamzdelis pratrūko, bet irgi per 6 metus nevienas meistras nepatarė pakeisti vamzdelius, nepatikrino stabdžių skysčio, kuriame buvo pilna rūdžių. Kitam servise pasakė: mes jums nemokamai patikrinsim važiuoklę. Patikrino, tipa: "Viskas tvarkoj!" O kitam biski pasukinėjo ratą ir nustatė, kad guolį keist reikia, nes jau girdėsi, kaip jis trinasi, sudilęs. Atsibodo tokie abejingi ir formalūs "specai". Jeigu aš tau duodu seną mašiną ir klausiu, kas yra netvarkoj ir ką reikia remontuot, tu man viską patikrink ir pasakyk konkrečiai ir tiksliai, kokios bėdos ir ką būtina daryt, o kas gali dar palaukt. Štai aš ir iešku tokio meistro.
tai nuvaryk i normalų servisą ir pasakyk :" pakeiskit mano mašinai absoliučiai visas detales".ir ar paskui neatsiriš bamba kai reiks apsimokėt?turbūt atsiriš.taigi jei važinėji su senu kledaru tai nekaltink visų lietuvos meistrų.tu nemoki meistrui tiek,kad jis dvi dienas nagrinėtų tavo mašiną ir paskui pasakytų visus gedimus, esamus ir būsimus.
-
Meistrų/servisų skiltyje radau meistro Klaipėdoje kontaktus:
Gintaras, tel.+37066350883
Tvarko variklius , važiuokles.
Man reikalinga "perrinkti" 1,6 TS variklį po pagrindinio diržo trūkimo. Ar galit ką nors gero apie šį meistrą pasakyt :-)?
jei nieko dar neradai,Gintarui gali vežti drąsiai,o jei jau tvarkaisi kitur-pats kaltas...
-
neivienasmestras negli tau pasakyt kaip kas yra.
tu esi auto entuziastas tai tu ir turi susigalvot ka pasidaryt. pasiziurek kiek klausia apie st skyscio keitima, tepalo dezej keitima, antifrizo keitima ir pan. apie ka tulas vairuotojas ne negalvoja, o servisai dazniausiai net nedrysta to pasiulyti.
kita vertus nei vienas meistars nezino kas tavo masinau JAU buvo padaryta ir pakeista. knygeles serviso jukneturi ir nevedi.
Serviso knygutę turiu, ten maždaug pusė remontų aprašyta, nes paprasčiausiai pamirštu paprašyt padaryt įrašą po remonto, o patys servisistai kažkodėl niekada neklausia apie knygutę. Be to ir aš pats visada meistrui paaiškinu, jeigu jis paklausia. Bet štai pasitaiko tokių, kurie pasako: "Palik mašiną!"- ir nieko neklausia, tokiais aš nepasitikiu.
Pavyzdžiui, TA metu pasireiškė prastas stabdymas galinių stabdžių. Atvarau į servisą, parodau patikros lapą su defektų sąrašu. Ar tuomet meistras neprivalo patikrint visas galimas priežastis? Ne tik diskų ir kaladelių būklę, bet ir suportų darbą, st. skysčio kiekį bei švarumą?
-
neivienasmestras negli tau pasakyt kaip kas yra.
tu esi auto entuziastas tai tu ir turi susigalvot ka pasidaryt. pasiziurek kiek klausia apie st skyscio keitima, tepalo dezej keitima, antifrizo keitima ir pan. apie ka tulas vairuotojas ne negalvoja, o servisai dazniausiai net nedrysta to pasiulyti.
kita vertus nei vienas meistars nezino kas tavo masinau JAU buvo padaryta ir pakeista. knygeles serviso jukneturi ir nevedi.
Serviso knygutę turiu, ten maždaug pusė remontų aprašyta, nes paprasčiausiai pamirštu paprašyt padaryt įrašą po remonto, o patys servisistai kažkodėl niekada neklausia apie knygutę. Be to ir aš pats visada meistrui paaiškinu, jeigu jis paklausia. Bet štai pasitaiko tokių, kurie pasako: "Palik mašiną!"- ir nieko neklausia, tokiais aš nepasitikiu.
Pavyzdžiui, TA metu pasireiškė prastas stabdymas galinių stabdžių. Atvarau į servisą, parodau patikros lapą su defektų sąrašu. Ar tuomet meistras neprivalo patikrint visas galimas priežastis? Ne tik diskų ir kaladelių būklę, bet ir suportų darbą, st. skysčio kiekį bei švarumą?
chu..vas labai meistras,bet žmonės ,kurie lankosi pas chu..vus meistrus,kirpėjus,daktarus-lūzeriai.
-
chu..vas labai meistras...
Taip, bet tokie dažnai dedasi krutais specais. Pavyzdžiui, yra kaune toks "Autopaslaugų centras" Šiaurės pr. (ten prie įvažiavimo senas "vabalas" stovi). Skambinu komerc. direktoriui, klausiu dėl AR145 variklio patikrinimo. Tas sako: "Na, nežinau, ar Jums pas mūs nebus per brangu... Gerai, atvažiuokit po pietų, bet turėsit palikt mašiną, nes pas mūs tokia tvarką, kad klientas su meistru nebendrauja." :o Aišku, kad pas juos nevažiavau.
-
Dar tau paaiškinsiu, ko aš noriu. Aš kasmet lankausi servisuose po 2-3 kartus, bet nevienas meistras, kurio prašiau patikrint mašiną, nepadarė visko, ko reikėjo. Pernai niekas nesakė, kad reikia remontuoti generatorių, nors iš jo sklindo stiprus garsas. Prijungt kompą - daug proto nereikia, svarbiausiai teisingą kištuką susirast. Prisimenu Adampolyje meistras ieškojo variklio diagnostikos jungties, supainijo su ABS, 4 kartus tai prie vieno, tai prie kito bandė prisijungt, ir ką? galiausiai pasakė: nieko nerandu blogo. Kitą kartą pasakė: neveikia vienas ABS daviklis, bet tai buvo melas, kuris man kainavo 80LTL plius pakartotinę TA. Šiemet TA darbuotojas taip stipriai spaudė stabdžius, kad vienas ABS sistemos vamzdelis pratrūko, bet irgi per 6 metus nevienas meistras nepatarė pakeisti vamzdelius, nepatikrino stabdžių skysčio, kuriame buvo pilna rūdžių. Kitam servise pasakė: mes jums nemokamai patikrinsim važiuoklę. Patikrino, tipa: "Viskas tvarkoj!" O kitam biski pasukinėjo ratą ir nustatė, kad guolį keist reikia, nes jau girdėsi, kaip jis trinasi, sudilęs. Atsibodo tokie abejingi ir formalūs "specai". Jeigu aš tau duodu seną mašiną ir klausiu, kas yra netvarkoj ir ką reikia remontuot, tu man viską patikrink ir pasakyk konkrečiai ir tiksliai, kokios bėdos ir ką būtina daryt, o kas gali dar palaukt. Štai aš ir iešku tokio meistro.
neivienasmestras negli tau pasakyt kaip kas yra.
o jei atvaziuosi ir jis tau prades vardint keiskantifryza stabdziuskystikalades, disku duslintuva,voztuvu gumytes ir viskako tikrai reikiaarbent jau reiketu tai finale samata gausis 2x tavonuostabios alfos vertes- klientas tokimeistra velniop pasius ir debilu isvadins irNIEKAD ten nebevaziuos. O meistras bus pasakes tai ka reikia masinaidarytiirkomazai kas daro. todel meistrai nerizikuoja, sako tai kas jau turejo buti pakeista.. o kas dar kazkieklaiko palieka kaip'tvarkinga' detale.
tu esi auto entuziastas tai tu ir turi susigalvot ka pasidaryt. pasiziurekkiek klausia apie st skysciokeitima, tepalo dezejkeitima, antifrizo keitima ir pan. apie ka tulas vairuotojas ne negalvoja, o servisai dazniausiai net nedrysta to pasiulyti.
kita vertus nei vienas meistars nezino kas tavo masinau JAU buvo padaryta ir pakeista. knygeles serviso jukneturi ir nevedi.
Kolegai Ciudikui.. Tas ilgas klaviaturos klavisas, esantis per klaviaturos viduri, pacioje apatineje klaviaturos eiluteje, yra skirtas ne groziui, o tarpui tarp zodziu padaryti. Pabandyk, as tikiu kad tu gali... ;D ;D ;D
:alaus:
-
chu..vas labai meistras...
Taip, bet tokie dažnai dedasi krutais specais. Pavyzdžiui, yra kaune toks "Autopaslaugų centras" Šiaurės pr. (ten prie įvažiavimo senas "vabalas" stovi). Skambinu komerc. direktoriui, klausiu dėl AR145 variklio patikrinimo. Tas sako: "Na, nežinau, ar Jums pas mūs nebus per brangu... Gerai, atvažiuokit po pietų, bet turėsit palikt mašiną, nes pas mūs tokia tvarką, kad klientas su meistru nebendrauja." :o Aišku, kad pas juos nevažiavau.
O gal tu rimtai.. nusipirk nauja masina( nauja tai reiskia nauja, o ne kita..).. Negi neatsibosta subinej kauliuku ieskot? ;)
Arba pats koki servisa atsidaryt.. Tada gal suprasi kas ir kaip...
-
Kolegai Ciudikui.. Tas ilgas klaviaturos klavisas, esantis per klaviaturos viduri, pacioje apatineje klaviaturos eiluteje, yra skirtas ne groziui, o tarpui tarp zodziu padaryti. Pabandyk, as tikiu kad tu gali... ;D ;D ;D
:alaus:
pas mane jis biski pi*sa prota, tai nevisad nusispaudzia kai rinkdamas teksta aukstesni begi kalu :D o stot ir atbulini kalt neturiu laiko. ;)
-
neivienasmestras negli tau pasakyt kaip kas yra.
tu esi auto entuziastas tai tu ir turi susigalvot ka pasidaryt. pasiziurek kiek klausia apie st skyscio keitima, tepalo dezej keitima, antifrizo keitima ir pan. apie ka tulas vairuotojas ne negalvoja, o servisai dazniausiai net nedrysta to pasiulyti.
kita vertus nei vienas meistars nezino kas tavo masinau JAU buvo padaryta ir pakeista. knygeles serviso jukneturi ir nevedi.
Serviso knygutę turiu, ten maždaug pusė remontų aprašyta, nes paprasčiausiai pamirštu paprašyt padaryt įrašą po remonto, o patys servisistai kažkodėl niekada neklausia apie knygutę. Be to ir aš pats visada meistrui paaiškinu, jeigu jis paklausia. Bet štai pasitaiko tokių, kurie pasako: "Palik mašiną!"- ir nieko neklausia, tokiais aš nepasitikiu.
Pavyzdžiui, TA metu pasireiškė prastas stabdymas galinių stabdžių. Atvarau į servisą, parodau patikros lapą su defektų sąrašu. Ar tuomet meistras neprivalo patikrint visas galimas priežastis? Ne tik diskų ir kaladelių būklę, bet ir suportų darbą, st. skysčio kiekį bei švarumą?
butent kad ne, nes ispus kainas o tu po to lakstysi isterijos apimtas kodel moket ne 250 o 320 reikia.
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
cia jei tu co nepraeini tau juk nepuola niekas indeklu tikrinti. ar ir to noretum? tai tada co tikrinimas ne 50lt kainuotu 1500.
-
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
-
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
pagal tavo kalbas, taip atrodo ;D
-
Buna ir pas mus klientu kurie uzduoda klausimu - kas man artimiausiu metu subires ar pan? Kadangi tvarkome pakabas tai is tikro galime diagnozuoti daugeli gedimu kurie ivyks per artimiausius kelis tukst. km, kaip pvz jei guolis nekaukia vaziuojant, bet jauciamas labai nedidelis laisvumas rato tikrinant, taip pat apie sarnyrus, traukes, nekliba, bet jau netoli to, kaip tai atskiria - manes neklauskit, tevukas tai daro 12 metu, jis jau jaucia pagal laisvuma, aisku kiekvienai masinai individualiai, bet daugeliui, tai matosi, taip pat galima pamatyti stabdziu slanguciu susidevejima, st. disku, kaladeliu ir jei labai nedaug praardai ir paciu supartu apsauginiu gumeliu bukle, galima matyti ir salenbloku bukle, buna nenuplyse, bet visi suaizeje ir pan, yra salenbloku kuriu nepamatysi neisardes, aisku buna atveju kai atvaziuoja pvz. audi a8 ir kazkas girgzda ziauriai - ant kelto ar nuleistai ant duobes kaip bejudintum girzdejimo nera ir viskas, jis girdimas tik vaziuojant tada jau buna sudetingiausia, pradedi su adatom tepalus ileidineti i kiekviena sarnyra ir lauki kol kuri karta uztilsta tada pakaba tvarkai kas negerai ir keiti perdurtas gumeles, o buna kad visus taip subadai ir tai nepadeda rasti gedimo, tada jau buna kiti vaistai, dar sudetingesni :D nu bet cia isskirtiniai atvejai kuriu alfoms dar tikrai nebuvo kol kas.
-
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
pagal tavo kalbas, taip atrodo ;D
Na tai apie tai ir kalba eina, kad esu priverstas studijoti Repairing manual'ą, skaityti inete straipsnius apie autoremontą, kad pramokti diagnozuoti gedimus ir kontroliuoti remonto kokybę. Ir viskas dėl to, kad rėtai galiu pasitikėti automechaniku iš serviso, kuriam visai nerūpi pilnai ir tiksliai ištirti senos mašinos problemas ir ją kokybiškai suremontuoti.
Štai šiemet buvo pakeistas vienas galinis guolis, bet po to pastebėjau, kad sutrumpėjo mašinos išsibegėjomo kelias, o ta stupica daugiau sušila. Tik neaišku, ar tai dėl per stipriai užtraukto guolio, ar dėl stabdžių? Bet ar tai mano pareiga spręsti? Mechanikas turėjo užtikrinti remonto kokybę ir manęs įtikinti, kad viskas tvarkoj. bet jam rūpėjo tik greičiau užbaigti darbą ir gauti savo babkių.
-
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
-
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
pagal tavo kalbas, taip atrodo ;D
Na tai apie tai ir kalba eina, kad esu priverstas studijoti Repairing manual'ą, skaityti inete straipsnius apie autoremontą, kad pramokti diagnozuoti gedimus ir kontroliuoti remonto kokybę. Ir viskas dėl to, kad rėtai galiu pasitikėti automechaniku iš serviso, kuriam visai nerūpi pilnai ir tiksliai ištirti senos mašinos problemas ir ją kokybiškai suremontuoti.
Štai šiemet buvo pakeistas vienas galinis guolis, bet po to pastebėjau, kad sutrumpėjo mašinos išsibegėjomo kelias, o ta stupica daugiau sušila. Tik neaišku, ar tai dėl per stipriai užtraukto guolio, ar dėl stabdžių? Bet ar tai mano pareiga spręsti? Mechanikas turėjo užtikrinti remonto kokybę ir manęs įtikinti, kad viskas tvarkoj. bet jam rūpėjo tik greičiau užbaigti darbą ir gauti savo babkių.
Ne... nu tu geras... Tai nuvaziuok tada i bet kuri servisa, sakyk, moku 10 gabalu, bet padarot kad masina vaziuotu metus be jokiu gedimu.. Tai dar tau jie ir nuplaus ir kuro pilna baka uzpils...
Blogai kazka padarys, vaziuok atgal aiskintis.
O jei rimtai, nori kad neapgaudinetu, tada truputi pasidomek( cia tam, kad neapgaudinetu), kaip masina sudaryta ir susirask normalesni servisa.
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? :D ;) Juk tokios auto beveik negenda...
-
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
Dirbtum Kaune, būčiau užsukęs pas tavę. Bet taip susiklostė, kad Kaune tik pora meistrų yra, kurie Alfas gerbia ir nėra brangininkai, bet pas juos eilė didelė.
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? Juk tokios auto beveik negenda...
Tu tai iš savo patirties spręndi? juk turėjei Golfą, tai galėtum papasakoti, kaip tau su juo sekėsi, palyginti su Alfa konkrečiai ;)
Kaip mašina sudaryta, aš žinau, nes esu išstudijavęs visą Repairing Manual'ą. Net stogą pats pakečiau, ABS klaidų kodus moku išsiaiškinti be kompo (esu parašęs trumpą instrukciją šiame forume). Bet juk neįmanoma pagal instrukciją išmokti diagnozuoti variklį! O senose mašinose būtent variklis ir pavarų dežė - silpniausios vietos.
-
Kartais sunku diagnozuoti ir kas yra varikliui ar dezei, nes tai uzdaros konstrukcijos, kartais tik "paskerdus" viskas isaiskeja... cia tau ne pakaba, kuria paklibini ir matosi...
-
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
Dirbtum Kaune, būčiau užsukęs pas tavę. Bet taip susiklostė, kad Kaune tik pora meistrų yra, kurie Alfas gerbia ir nėra brangininkai, bet pas juos eilė didelė.
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? Juk tokios auto beveik negenda...
Tu tai iš savo patirties spręndi? juk turėjei Golfą, tai galėtum papasakoti, kaip tau su juo sekėsi, palyginti su Alfa konkrečiai ;)
Kaip mašina sudaryta, aš žinau, nes esu išstudijavęs visą Repairing Manual'ą. Net stogą pats pakečiau, ABS klaidų kodus moku išsiaiškinti be kompo (esu parašęs trumpą instrukciją šiame forume). Bet juk neįmanoma pagal instrukciją išmokti diagnozuoti variklį! O senose mašinose būtent variklis ir pavarų dežė - silpniausios vietos.
Paviešink tuos du servisus, nes man Kaune tik vienas liko, kur važiuot galima.
-
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
Dirbtum Kaune, būčiau užsukęs pas tavę. Bet taip susiklostė, kad Kaune tik pora meistrų yra, kurie Alfas gerbia ir nėra brangininkai, bet pas juos eilė didelė.
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? Juk tokios auto beveik negenda...
Tu tai iš savo patirties spręndi? juk turėjei Golfą, tai galėtum papasakoti, kaip tau su juo sekėsi, palyginti su Alfa konkrečiai ;)
Kaip mašina sudaryta, aš žinau, nes esu išstudijavęs visą Repairing Manual'ą. Net stogą pats pakečiau, ABS klaidų kodus moku išsiaiškinti be kompo (esu parašęs trumpą instrukciją šiame forume). Bet juk neįmanoma pagal instrukciją išmokti diagnozuoti variklį! O senose mašinose būtent variklis ir pavarų dežė - silpniausios vietos.
Manau supratimo dar turi ir supranti, kad su alfom man pakankamai gerai sekas... Jei jau su trecia vazineju...
Jei nepastebejai, dar ir ziguliukas buvo..O golfas pagal ta meta buvo pakankamai gera masina..Ir visos jos gedo...Nuvarai i servisa, pataiso ir toliau vaziuoji...
Beje, as neskaiciau manualu ir ABS klaidu nemoku nustatyt. Nesuku del to galvos, turiu ir taip ka veikt..Tiesiog neieskau kaulu ten kur ju nera..
;)
-
Lietuvoje iš esmės yra sunku su meistrais, jei kalbėti apie aukštos kvalifikacijos ir dar su popieriumi, nes beveik visi yra savamoksliai, vieni geriau išmokę, kiti blogiau ir mano manymu priežastis yra tame, kad lietuviai yra naginga tauta ir aplinkybės dažniausiai vertė suktis pačiam, nes kreiptis pagalbos nebuvo ir už k ir į ką. Taip ir susidarė padėtis, kad ant kiekvieno kampo pilna meistrų, kurie tavo manymu sugeba, padaryti geriau už tave. Ar jie padarys ar ne, čia jau kitas klausimas. Skirtingai nei Lietuvoje, vakarų šalyse yra ryškus darbų pasiskirstymas, jei tu mechanikas, tai tu mechanikas, o ne: mechanikas, suvirintojas,elektrikas,dažytojas, ko pasekoje galima pritaikyt, posakį-viskas netinka niekam. Be to manau mažai meistrų turi kokį nors išsilavinimą savo srityje, vistik teorinės žinios yra gerai. Štai čia ir prasideda, kad atvažiavęs į servisą negali žinot, ką tas meistras išmano, nes jokio jo kvalifikacijos įrodymo tu nematai, nebent tik rekomendacijas.
Kita medalio pusė yra finansinė, pvz vienam meistrui geriau pakeisti kokį amortizatorių, nes tai apčiuopiama nauda, o ne bandyt ieškot problemos stabdžių sistemoje, spėliot kas kur, nes tai užtruks ilgiau, o ir pinigų nėr už ką paimt, o jei pasakys didelę kainą klientas pradės čiaudėti ir pasiūs.
-
Kartais sunku diagnozuoti ir kas yra varikliui ar dezei, nes tai uzdaros konstrukcijos, kartais tik "paskerdus" viskas isaiskeja... cia tau ne pakaba, kuria paklibini ir matosi...
pataisysiu - dazniausiai neimanoma. paklausk bile kurio normalaus meistro, jis tau pasakys "reik ardyt, ziuret, matuot" gali spet kad voztuvu gumeles kaltos, o is tikro bus ziedas truikes, o gal blokas, o gal galva..
net ir kompresijos matavimas yra tik toks sarlataniskas diagnostikos metodas kuris praktiskai nieko iskyrus netolygu cilindru devejimasi neparodo.
o del meistru - viskas ateina su praktika ir laiku.
-
o del meistru - viskas ateina su praktika ir laiku.
[/quote]
Tai kazin kam tada is viso reikalinga zmones kazko mokyti (turiu omeny darzelius, mokyklas, kolegijas, universitetus it t.t)?
Tegu patys mokosi is PRAKTIKOS... Gal tokiu atveju pries mirti suzinotu, kad pvz.: negalima kisti sakutes i elektros lizda...
-
Meistrų/servisų skiltyje radau meistro Klaipėdoje kontaktus:
Gintaras, tel.+37066350883
Tvarko variklius , važiuokles.
Man reikalinga "perrinkti" 1,6 TS variklį po pagrindinio diržo trūkimo. Ar galit ką nors gero apie šį meistrą pasakyt :-)?
jei nieko dar neradai,Gintarui gali vežti drąsiai,o jei jau tvarkaisi kitur-pats kaltas...
Jau sutvarkė Gintaras ir jo kolegos, viskas super.
-
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? :D ;) Juk tokios auto beveik negenda...
Raz pošla takaja pjanka... Pirkau VW Jetta 2006 m. naują iš salono. Šiais metais spalio mėn. pradžioje bus 5 metai kaip važiuoju. Nuvažiuota dabar ~ 131.000 km. Per visą tą laiką keisti tepalai, priekinės ir galinės stabdžių kaladėlės, oro filtrai (įskaitant salono) ir Climatronic'o dešinės pusės sklendės varikliukas (350 Lt). Daugiau nieko nedaryta. Ai, dar valytuvai pakeisti :-).
Naujas daiktas yra naujas daiktas, kaip važiuosi, taip ir turėsi. Tai gerai čia sakė vienas kolega - nenori problemų, pirk visiškai naują automobilį. Kai perkamas 5 metų ir senesnis automobilis - nori nenori, jame turi kas nors pradėti byrėti.
P.S. čia nebuvo ditirambai Volksvagenui, kai per 5 metus niekas nebyrėjo, tai dabar gali viskas "pažirti" vienu metu :-)
-
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? :D ;) Juk tokios auto beveik negenda...
P.S. čia nebuvo ditirambai Volksvagenui, kai per 5 metus niekas nebyrėjo, tai dabar gali viskas "pažirti" vienu metu :-)
Viskas yra gerai ;) manau ir nauja AR 159 (tarkim) per 5 metus neprades byret labai stipriai. ;)
P.S. "Wat car iz dis...?" :D
-
Mano manymu dabar gamintojai jau negamina auto patvarumui, kaip tarkim mersas w123 ar 124. Dabar gamina auto, kad jis laikytų garantinį laikotarpį(4-5metus)o, toliau perki vėl naują. Vis tik vartojimo filosofija ima viršų, niekam nereikia produkto, kurį galėtum naudoti 10 ar daugiau metų, nes tada kas darys apyvartą. Taip, kad pirkdami auto 8-10 ar panašiai metų senumo, mes perkam daiktą , kuris pagal gamintojus jau yra "nurašytas".
-
Galiu patikinti, kad 159 per 5 metus tikrai nesubyra. Kokybe ju daug aukstesniam lygi nei 156. Pirmose kartose buvo daug broko su vairom kolonelem, kurio veliau nebeliko. Dabar pasitako vienas kitas modelis su gamybiniu broku, tai kontaktas, kur nedadarytas, tai kompas blogas, bet cia vienetai. Vaziuokle masyvi ir tvirta. Viena is dideliu smulkmenu, kuri taip ir liko neisspresta, tai nuolat po lietaus tvinstantys salonai. Ai, dar antenos daznai genda, modeliuose su navigacija. Ir EGR voztuvai kemsasi, keiciau viena 2.0jtd vos po 30000km, na, bet jis, gi, "glusinamas" kiek girdejau ;D Visumoje labai kokybiskas modelis.
-
Tai cia kalba apie servisus ar apie modelius vyksta? Nu susiimkit zmones. Atsibosta trinti ir taisyti jusu nusigrybavimus naktimis. ???
-
Kur gali pagaminti ir pastatyti "rasporkę" ant amortikų tvirtinimo vietas? Gal kas nors jau tai darė?
-
patarkit gera meistra ar servisa gerai ismananti jtd varikli,reikia patikrint kuro padavimo sistema ir purkstukus
-
patarkit gera meistra ar servisa gerai ismananti jtd varikli,reikia patikrint kuro padavimo sistema ir purkstukus
Zazas, gaila, kad jis Kaune :)
-
patarkit gera meistra ar servisa gerai ismananti jtd varikli,reikia patikrint kuro padavimo sistema ir purkstukus
Zazas, gaila, kad jis Kaune :)
man vilniuje reikia
-
Dabar žiuriu "Wheeler Dealers" per Discovery Channel. Ten žmones perka apleista mašina ir ja pilnai sutvarka, po to parduoda. Ir man kylo klausymas: ar yra Lietuvoje tokiu meistru arba servisu, kurie sažiningai suremontuoja masinas pries jas parduodant, nemegindami apgauti pirkeja?
-
Dabar žiuriu "Wheeler Dealers" per Discovery Channel. Ten žmones perka apleista mašina ir ja pilnai sutvarka, po to parduoda. Ir man kylo klausymas: ar yra Lietuvoje tokiu meistru arba servisu, kurie sažiningai suremontuoja masinas pries jas parduodant, nemegindami apgauti pirkeja?
Sąžiningumas gal kokioj skandinavijoj ir Japonijoj egzistuoja, visur kitur yra zodis MONEY ir BUSINESS, apgaudinejimų gal didelių ir toj pačioj Lietuvoj nėra, BET visi atstatydami auto, NE sau, taupo iki paskutinio cento, kad tik kuo didesnis pliusas būtų. Kitaip tariant kaip ir statant dabartinius namus (pardavimui) naudojamos pigiausios medžiagos, taip pat ir su mašinom.
-
man vilniuje reikia
Taigi važiuok pas Musolinį.
-
Kuriame servise druskininkuos geriau apsilankyt patvarkyt vaziuokle? :)
-
Ar kas nors darė "Finish" balansavimą Melgoje (nenuėmus nuo mašinos)? Ar apsimoka?
-
Ar kas nors dar— "Finish" balansavim… Melgoje (nenu—mus nuo mašinos)? Ar apsimoka?
Apsimoka jei lakstai 250km/h, jei jau iki finišo eiti tai dar ir ratus reiktu išvalcuoti, kad būtų idealu ;)
-
Dabar žiuriu "Wheeler Dealers" per Discovery Channel. Ten žmones perka apleista mašina ir ja pilnai sutvarka, po to parduoda. Ir man kylo klausymas: ar yra Lietuvoje tokiu meistru arba servisu, kurie sažiningai suremontuoja masinas pries jas parduodant, nemegindami apgauti pirkeja?
yra, as :), uztat ir nieko neuzdirbu...
p.s. zmona labia del to pyksta
-
Kur Kaune pasidaryti ratu suvedima ir isvirtima pasitikrinti Alfai 166? Alfa RS uzsiima tuo?
-
Kur Kaune pasidaryti ratu suvedima ir isvirtima pasitikrinti Alfai 166? Alfa RS uzsiima tuo?
Europos pr. servisas "Gerautus". Paklausi Marčiaus (mano pažįstamas). Aš pas jį savo alfai važiuoklę tvarkausi ir suvedimą darausi. Turi jie ten gerą stendą.
-
Gal kas turite atsiliepimu apie alfu aptarnavimo centrus Siauliuose? Pagal servisu sarasiuka ju tera tik 2. Panasu kad nedirba vienas cilindras(1.9 dyzelis jtdm), reiktu patikrinti kame bedos ir zinoma isspresti sia problema. Galbut geriau butu tiesiog atsivaryt sita masina i Vilniu ir cia vietoje kazkur nuvaryti, kad tikrai butu darbai atlikti kokybiskai?
-
Gal kas turite atsiliepimu apie alfu aptarnavimo centrus Siauliuose? Pagal servisu sarasiuka ju tera tik 2. Panasu kad nedirba vienas cilindras(1.9 dyzelis jtdm), reiktu patikrinti kame bedos ir zinoma isspresti sia problema. Galbut geriau butu tiesiog atsivaryt sita masina i Vilniu ir cia vietoje kazkur nuvaryti, kad tikrai butu darbai atlikti kokybiskai?
alfa ne alfa, ne tame esmė, susirask servisą, kur padorūs žmonės dirba ir viskas.
tiesa, o kas Vilniuje per stebuklai, kad nori ten važiuot?
Jau tada geriau tiesiai į Kauną, į Alfa servisą arba Speed Racing'ą. Realiai tai niekuom ten tas motoras ne stebuklingas. Svarbu geras servisas ir turėtų surast bėdą.
-
Tiesa, betkokiame gerame servise sutvarkys motorą. Tačiau Kaune mokės pakelti alfą nelaužant slenksčių ar priekinių sparnų, žinos kitas silpnas vietas, jas iškart patikrins. Pas juos ne tik geros žinios, tačiau ir gerai išlavintos rankos bei ausys. Aš už Zazą ir Speedą, nes jie žino daugiau. Vilniuje stebuklų nėra. Kaune ir geriau, ir pigiau.
-
Pasirinkimas tarp Vilniaus ir Siauliu yra todel kad pats gyvenu cia, o dabar masina yra pas tevus Siauliuose ;) na supratau, aciu uz nuomone
-
Tiesa, betkokiame gerame servise sutvarkys motorą. Tačiau Kaune mokės pakelti alfą nelaužant slenksčių ar priekinių sparnų, žinos kitas silpnas vietas, jas iškart patikrins. Pas juos ne tik geros žinios, tačiau ir gerai išlavintos rankos bei ausys. Aš už Zazą ir Speedą, nes jie žino daugiau. Vilniuje stebuklų nėra. Kaune ir geriau, ir pigiau.
Vilniuje yra Vitomos servisas su Tomu ir Tadu. Darbų kokybė nenusileidžia Zazui ar Spydui. Jie tik gal kiek mažiau italų nuolat turi, nei Kauno analogai, tačiau visus mazgus tikrai puikiai žino ir išmano savo amatą. 8)
www.vitomosautoservisas.lt
-
na Vilniuj su meistrais aišku, o kaip su greičių dėžių specais? ar jau taip bet kuris servisas kuisis kažin, vistiek kažkam veža? googlinant tai ten vos ne visi remontuoja..
-
na Vilniuj su meistrais aišku, o kaip su greičių dėžių specais? ar jau taip bet kuris servisas kuisis kažin, vistiek kažkam veža? googlinant tai ten vos ne visi remontuoja..
pazystamas veza i vilkpedes garazus, kur ant posukio ira, apacioj.
ten ivaziavus i teritorija kazkur gilyn i kampa reik vaziuot. pats nebuvau nenupasakosiu
-
nulūžo sriegiklis greičių pagalvėje.. :smilie:
gal kas turit ką parekomenduoti Vilniuje? ABS autoservisas jeruzalėje reklamuojas tokiom paslaugom, bet kad jų meistras serga dabar. galima ir į bet kurį, bet norisi pas patyrusius nulaužtų varžtų išsukėjus :)
-
Sveiki patarkit kur klaipedoj geriau nuvaryti alfa166 susitvarkyti vaziuokle ir pasikeisti dirzus?aciu
-
Klaipedoj realiai viena gera vieta tera, kur galima vaziuoti su alfa.
Gintarinis. tel. 860718494
Tvarko variklius , važiuokles.
-
Pas Gintarą. Telefono tik neturiu, pasieškok prie meistrų forumo linkuose.
-
Kas Kaune pigiai uztamsintu 156 universalo galinius langus, stebuklu nereik svarbu pigiai ir be pusliu.
-
Fal kas Kaune parekomenduotu zmogu dirbanti su benzo ipurskimais? Yra Ford Maverickas 2.4, su aukstokom apsukom (1100-1200) ir reiktu kazkokiu budu jas sunormalizuoti. Dekui.
-
Fal kas Kaune parekomenduotu zmogu dirbanti su benzo ipurskimais? Yra Ford Maverickas 2.4, su aukstokom apsukom (1100-1200) ir reiktu kazkokiu budu jas sunormalizuoti. Dekui.
Zazo pasiteirauk
-
Sveiki,
Gal galit rekomenduoti Vilniuje kėbulistą ar servisą, kuris apsiimtų 156'ai suvirinti ar gal pakeisti prapuvusį slenkstį, perdažyti. Pirmoj vietoj reiktų kokybės. Blogiausiu atveju tiktų Panevėžyje arba Kaune.
-
Sveikas, galiu parekomenduot kur man 159 dare, tikrai labai kokybiskai padare, servisas Temis, šiaures miestelyje, kaina truputi aukstesne nei vidutine, bet del kokybes priekaistu jokiu neturiu. Jei reikia pigiau, galiu rasti meistro kontaktus, jis po darbo kartais apsiima.
http://www.temis.lt/
-
Sveikas, galiu parekomenduot kur man 159 dare, tikrai labai kokybiskai padare, servisas Temis, šiaures miestelyje, kaina truputi aukstesne nei vidutine, bet del kokybes priekaistu jokiu neturiu. Jei reikia pigiau, galiu rasti meistro kontaktus, jis po darbo kartais apsiima.
http://www.temis.lt/
Ačiū. Reikės užsukti parodyti savo karutį. Gali ir to meistrelio kontaktus įmesti į PM.
-
Sveiki,
Gal galit rekomenduoti Vilniuje kėbulistą ar servisą, kuris apsiimtų 156'ai suvirinti ar gal pakeisti prapuvusį slenkstį, perdažyti. Pirmoj vietoj reiktų kokybės. Blogiausiu atveju tiktų Panevėžyje arba Kaune.
Kreipkis į Kasper. Manau tikrai gerai padarytų, jei apsiims žinoma.
-
Ačiū, ne :) Turėjau reikalų, nedžiugino terminai ir kokybė.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ačiū, ne :) Turėjau reikalų, nedžiugino terminai ir kokybė.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kaip kokybė gali netenkinti jei nieko nepadarė? Ar čia iš seniau? :)
-
Iš seniau.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pas gerus meistrus sunku pakliut ir kaina buna atitinkama.Reikia ziuret,kaip ten kas pas tave,gal tau atrodo,kad darbo mazai ir tik slenkstis,o istikruju supuve buna gerokai daugiau ir darbo daugiau.Ka jau kalbet jai prapjovus randa kokio makroflekso privaryta ir tada reikia knistis,kad ji visa iskrapstyt nes kitu atveju pavojinga virint.
-
Aš ir neieškau pigiai. Taip pat nesakiau, kad ten mažai darbo. Meistras lai apžiūri ir įvertina. Tegul būna brangiau, bet gerai. Galiu palaukti, svarbu iki žiemos susitvarkyti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ačiū, ne :) Turėjau reikalų, nedžiugino terminai ir kokybė.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jei ne paslaptis, kas negerai buvo? Jei puse detalės dažei, tai naturalu, kad perėjimas koks nors gali likt.
-
Jei ne paslaptis, kas negerai buvo? Jei puse detalės dažei, tai naturalu, kad perėjimas koks nors gali likt.
Gali ir lieka priklauso nuo meistro ir dažų parinkimo ;)
-
Ne perėjimuose esmė. Po pirmo tvarkymo rūdys iš po dažų išlindo po žiemos. Plius aplink niekas turbūt nebuvo apklijuota, padangos šonas apipurkštas dažais, juodų dažų kleckas ant durų. Kaltė buvo suversta ant buvusio darbuotojo, prisiėmė ištaisyti broką. Tvarkymas užtruko taip ~2.5 savaitės. Vis paskambinus telefonu pasakojo, kad jau jau dažo, varo į kamerą. Kokybė vėl nesublizgėjo, vienoje vietoje neuždėta glaisto, iškart dažyta, matosi nelygumas.
Kolegai dažė GT galinį bamperį. Su kokybe labiau pasisekė, bet su terminais buvo sunku.
Iš poros čia besilankančių forumiečių (vardai redakcijai žinomi :) ) taip pat girdėjau nelabai gerų atsiliepimų.
Beje, visas veiksmas vyko ~3-4 metus atgal. Gal dabar jau viskas gerai, bet dar kartą bandyto laimės nenoriu.
-
Na, tuo laiku pas juos įmonės viduje buvo nemažas bardakėlis, gal dėl to taip atmestinai ir dirbo.
-
Ne perėjimuose esmė. Po pirmo tvarkymo rūdys iš po dažų išlindo po žiemos. Plius aplink niekas turbūt nebuvo apklijuota, padangos šonas apipurkštas dažais, juodų dažų kleckas ant durų. Kaltė buvo suversta ant buvusio darbuotojo, prisiėmė ištaisyti broką. Tvarkymas užtruko taip ~2.5 savaitės. Vis paskambinus telefonu pasakojo, kad jau jau dažo, varo į kamerą. Kokybė vėl nesublizgėjo, vienoje vietoje neuždėta glaisto, iškart dažyta, matosi nelygumas.
Kolegai dažė GT galinį bamperį. Su kokybe labiau pasisekė, bet su terminais buvo sunku.
Iš poros čia besilankančių forumiečių (vardai redakcijai žinomi :) ) taip pat girdėjau nelabai gerų atsiliepimų.
Beje, visas veiksmas vyko ~3-4 metus atgal. Gal dabar jau viskas gerai, bet dar kartą bandyto laimės nenoriu.
Sunku pasakyt kaip ten buvo kai nėra foto ir t.t Nevisada aprudyjusia detale apsimoka remontuot,gali ir labai gerai paruošt,bet korozija padaro savo.Čia gal aktualiau slenksčiams ir durelių apačioms.Kitas klausimas kaip šalinamos rudys,rudžių suryšėjo kokybė,buvo naudotas epoksidinis gruntas ar nebuvo.
P.S ši pavasari mano 166 perdažiau vairuotojo pusės duris abejas,slenksti ir galinis sparnas,auto iki šiol nepoliruotas nes nėra reikalo truputi su pieneliu ir skudurėliu tik suleidimus papoliravo ir nieko nesimato net ir auto tik nuplovus.Dažai parinkti tiksliai,darbas nepriekaištingas.Tiesa pasiruošiau pats su dažytojo pagalba,bet jam nusiskundimu neturiu dėl dažymo ar lakavimo kokybės. tiesa eilei laukiau gerus 4,5 mėn .
-
Laukt tenka visur. Mano ex 156 puoselėta pas Kasper.
-
Ar kas nors darė antikorozinę dangą Kaune UAB "Autotranzitas" Kalvarijos g. 28a?
Gal aplamai turitė patirties su antikoroziniu padengimu? Ar apsimoka?
-
Ar kas nors darė antikorozinę dangą Kaune UAB "Autotranzitas" Kalvarijos g. 28a?
Gal aplamai turitė patirties su antikoroziniu padengimu? Ar apsimoka?
Vienareikšmiškai apsimoka, padengė draugas mazda 6 ir jau 5 metai jokių problemų su rudimis, o tos mazdos geri puvėkai... Dengė dinitrol.
-
Ar kas nors darė antikorozinę dangą Kaune UAB "Autotranzitas" Kalvarijos g. 28a?
Gal aplamai turitė patirties su antikoroziniu padengimu? Ar apsimoka?
Jei naudojamos kokybiškos medžiagos ir nepatingima paruošt antikoroziniam padengimui kaip rūdžių surišimas, visokių purvų išplovimas - vienareikšmiškai taip.
-
Jei naudojamos kokybiškos medžiagos ir nepatingima paruošt antikoroziniam padengimui kaip rūdžių surišimas, visokių purvų išplovimas - vienareikšmiškai taip.
Sako, kad nuplauna ir išdžiovina. Dėl rūdžių surišimo nieko ne sakė. Ir kaina kandžiojasi: 190 euro + 45 euro už garso izoliacijos sluoksnį (tipo kaučuko). Su Dinitrol dirba. 3 m. garantija su nemokama apžiūra ir defektų taisyma kasmet. Bet 3 m. - mažoka, imho.
-
O tai kiek tu nori, kad kainuotų tavo auto apsauga nuo surūdijimo? :D 50eur ir dar garantija 100k km?
-
Zinot, geriau sumoketi daugiau, bet, kad gerai padartytu, negu stebeti, kaip po metu ta antikorozija nusilupa :D
-
Manau, kad apsimoka. Prieš metus pats vežiau Lancia dinitrolint kol dar "nauja" ir lietuviškos druskos negavus - kainavo kažkas labai panašiai plius ėmiau tą papildomą "garso" sluoksnį - ne tiek dėl garso, kiek dėl to papildomo kaučiuko sluoksnio palei slenksčius ir arkas, kaip tik kur žvyras nuo ratų daugiausiai eina, gal labiau pasaugos. Tik kontora ne ta, ir 3 metus nemokamai mano mašiną apžiūrinėt nieks nežadėjo ??? Po metų kol kas dar nenusilupo :D Per tiek laiko daugiau nlb ką ir pamatysi - gražu malonu :lol: Tuo tarpu duslėn rudis jau kerta :D
-
Turejau fiat grande punto 2006 is danijos. Danas po pirkimo is karto nuvaziavo i dinitrol centra ir padenge antikorozine danga. Net ir sunkesnem daniskom salygom fiatukas isliko be jokiu rudziu uzuominu. Tikrai verta demesio investicija ;)
-
Sako, kad nuplauna ir išdžiovina. Dėl rūdžių surišimo nieko ne sakė. Ir kaina kandžiojasi: 190 euro + 45 euro už garso izoliacijos sluoksnį (tipo kaučuko). Su Dinitrol dirba. 3 m. garantija su nemokama apžiūra ir defektų taisyma kasmet. Bet 3 m. - mažoka, imho.
Jei laiko, noro, sąlygų darbui neturi, tada gali bandyt... Bet už tokią kainą pasiieškočiau kas 3x pigiau padarytų garažiuky "ant duobės".
Pats dengiau visas turimas Alfas, tai kaina kaip sau. Išlaidos: ~50-60 Eur medžiagom (Dinitrol antikorozinis gali būt ir su kaučiuku, kokybiškas rūdžių surišėjas (nepamenu pav. pirkau Eolte)), parduotas savaitgalis alfaligei - 0 Eur, šašlykėlis ir mineralinis palaikyt darbingumą ~ 15 Eur.
4 metai 156'a dugnas nė žymės apie koroziją, gal tik pora vietų poslenksčiuose dedant domkratą atsirado. Prieš mane, kas turėjo, buvo parūdijęs dugnas.
2 metai po dengimo 155'a apskritai visas dugnas švarus, gal tik kiek išmetimo bakelis ir važiuoklės dalys su menkom žymėm. Kaip nerūdijo prieš 10 metų, taip liko ir dabar.
GT dengiau prieš mėnesį, tad nėra ką vertint. ;)
-
Visas alfas dengiau,tiesa pacio dugno jai nera pazeidimu nelieciau nes jis nuo vidurio niekad ir nerudys,nebent pazeisi gamykline antikorozine,pagrindas dureliu apacios,slenksciai ,arkos.
-
156/147/GT rudija butent dugnas is vidaus, atrodo grazu, svaru, ir viena diena graziame dugne atsiveria skyle :D Nepatingekit pakelti kilima, ypac vairuotojo vietoje ir apziureti, kokie ten reikalai, jei vis dar svaru, jums pasiseke ir nieko daryti nereikia :)
-
Paklausti norėčiau kaip minėtas Gintarinis dirba prie Alfų? Kaip reikalai su diagnostika? Konkrečiai GT prie progos reiktų atlikti. Ir šiaip kas Klaipėdoj išmano Alfas? Persikėliau dirbti, gyventi į Klaipėdą, tad reikalingi patikimi meistrai ar koks nors servisas, kuriuo galima pasitikėt ir žinot, kad mašina bus sutvarkyta ir nepridirbta broko. :)
Tai negi Klaipėdoj alfistų nebėr?
-
Pora metu atgal jis gerai dirbdavo, o dabar, turetu irgi gerai dirbti, jei dar dirba :)
-
Kol kas nereikia, ptiu ptiu ptiu. Bet gali tekt apsilankyt kažkada tai faktas. O šiaip nekokių atsiliepimų girdėjau apskritai apie šio krašto servisus ir nelabai kompetetingus meistrus.
-
O tam kraste yra daugiau servisu, kur vertetu vaziuoti su Alfa, jei nori ne tik tepalus pakeisti? Kad nelabai ten yra is ko rinktis, kiek zinau, o situo meistru negaliu skustis del darbu kokybes, kaip minejau, lankydavausi pora metu atgal, viskas buvo ok :)
-
Klaipėdoje yra dar pora meistrų, 'tvarkančių" Alfas. Visos jos galų gale nusėda pas Gintarinį. Diagnostika (-os) yra. Ne fiatinė žinoma. :)
-
Klaipėdoje "Vairas" servise (prie autobusų stoties) dirba kažkoks meistras, važinėjantis raudona AR156. Gal apie jį kalbate?
-
Važinėti ir mokėti remontuoti - du skirtingi dalykai. Apie servisus nelabu iš viso, tik apie meistrus.
-
Kur Šiauliuose rekomenduotumėt nuvaryti Alfa Romeo 166 2,4JTD kad ištrauktų variklį, jį nurengtų, aprengtų ar kito ir viską tvarkingai sudėtų atgal?
-
Ar kas žinote, ar yra koks būdas pasirinkti savo servisą draudžiantis kasko per ld.lt (https://www.ld.lt/) ?
-
Laba diena, gal galite parekomenduoti kokybiškus miestrus kurie nudažytų arkas/sparnus. Nuo padangų pakeliamų akmenukų nusilupę dažai, noriu sutvarkyti, kad nepradėtų rudyti ir tt.
Miestas Vilnius, bet nebūtinai, bet gali būti ir Kaunas, Utena, Anykščiai, Ignalina, Švenčionys, Visaginas žodžiu Šiaurės/Rytų Lietuva.
Ačiū
-
Elektrenuose yra toks Edgaras +37065803160