Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Pluskis 2017-07-04 20:23

Antraštė: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: Pluskis 2017-07-04 20:23
Sugalvojau pasidalinti savo istorija, ką teko praeiti pametus vienintelį savo Alfos 166 raktą. Gal kam nors pravers ateičiai šios žinios. Aišku susirankioti galima pavienės informacijos ir užsienio forumuose, bet kai susidūriau su šia problema tai nei vienas forumas labai tiksliai neįvardino bėdos sprendimo, visi rašo maždaug spėdami o ne iš patirties :)

Taigi per savo išsiblaškymą ir DSP instaliavimo projektus, pamečiau vienintelį savo Alfa 166 (Facelift) raktą. Kodų kortelės prieš tai buvęs savininkas neturėjo ir nepaliko.
Ateičiai, jei kam taip nutiktų iš karto siūlau ieškoti laužyne viso komplekto ECU + Imobilaizerio dėžutė + raktas su chip'u. Atsieis tikriausiai pigiau nei alternatyvūs sprendimai. Tik aišku geriausia kad ECU serijos numeris būtų identiškas.

Visų pirma užklausiau atstovybės apie tokį atvėjį, tai gavau maždaug tokį atsakymą su kainomis:
- Jie patys nei rakto pagal spyną daro, nei imobilaizerio kodo nuskaito, jie tik gali užsakyti pagal vin kodą kortelę su kodu imobilaizerio, kurios kaina apie 70 Eur (Vilniuje), 100 Eur (Klaipėdoje), ir užsakyti raktą su geležte ir priprogramuotu chip'u, kurį vėliau pririš servise, raktelio kaina apie ~400 Eur.

Iš kart atsisakiau minties su jais bendrauti toliau.

Mano atveju pirmiausia kreipiausi į raktininkus, kurie pagal užvedimo spynelę pagamino rakto geležtę. Čia buvo mano klaida, jog prie to pačio neišardžiau ir durų spynos, nes pagamino raktą, kuris suka užvedimo spynelę, bet nerakina nei durų, nei bagažinės, nei bardačioko. Galimai dėl meistro aplaidumo buvo sumaišyti spynelės "sargeliai" ar šiaip kažkurioje vietoje "pachaltūrino". Sumokėjau 30 Eur (Telšiuose). Paskui pačiam vis vien teko durų spynelę ardyti lauk ir pačios spynelės sargelius šlifuoti, kad raktas atrakintų ir užrakintų duris mechaniniu būdu.

Tuomet nutempiau savo automobilį pas rimtus elektrikus (Mažeikiuose), kad sužinotų mano imobilaizerio kodą ir pririštų raktelį. Pasirodo Facelift versijoje stovi mėlynos imobilaizerio dėžutės su kodu 60673131, kuriose stovi kažkoks ST procesorius, kuris yra neperskaitomas, todėl kodo iš imobilaizerio dėžutės nuskaityti neįmanoma. Tuomet jie šiokiais, tokiais būdais išskaičiavo pin kodą iš variklio kompiuterio EDC16c8. Sužinojus kodą, per AlfaOBD programą bandė pririšti raktelį, bet po ilgų bandymų ir 3 chip'u sugadinimo sužinojo, kad pats chip'as turi būti specialiai priprogramuotos ir paruoštas prieš pririšant prie mašinos. Už kodo suskaičiavimą ir nepavykusį pririšimą sumokėjau 50 eur.

Po daugybės perskaitytų forumų radau tik vieną išeitį. nupirkti iš laužyno imobilaizerio blokelį iš senesnės Alfos 166 ( Pre facelift) juoda su žaliu lipduku ir kodu 60653687, kurios procesorius eeprom gali būti perskaitomas. Už ją sumokėjau 10 eur. Tuomet vėl pas meistrus nuvežiau dėžutę, jie ją perskaitė, pririšo imobilaizerio chip'ą, tik problemą, kad kompiuteryje liko mano senasis kodas, o naujojo neatpažįsta iš naujos imobilaizerios dežutės, dėl to reikėjo resetinti variklio kompiuterį ECU arba kitaip tariant padaryti "virgin". Ir tokiu būdu "sušnekinti" imobilaizerio dežutę su ECU. Kas šiaip ne taip pavyko ir man sukainavo dar 70 eur.

Po to, nusipirkau originalų rakto korpusą su elektrine dalimi iš laužyno už 15 Eur. Bet niekaip nesisekė pririšti per Alfa OBD programą. Neseniai sužinojau, kad Alfa 166 turi 2-iejų kodų sistemą. 1 kodas imobilaizerio, 2 kodas centrinio užrakto. Kadangi neturiu kortelės kodų, tai turiu sprendimą arba užsisakyti ją iš atstovybės už kokį 70 eur, arba bandyti nešti centrinio užrakto valdymo bloką pas meistrus ir tikėtis, kad galima iš jo perskaityti kodą ir kas sukainuos kokį 50 eur :)

Reziume sugaišau 2 savaites pas meistrus be mašinos, išleidau ~180 eur su važinėjimais visais ir be visa ko dar neveikia centrinis nuo pultelio , kas dar kainuoti gali nuo 50 iki 70 eur kažkur.
Gal kažkam susidūrus su panašia situacija bus aiškiau ko imtis ir kokiu keliu eiti arba kaip tik, prevenciškai pasigamins rakto duplikatą už kokį 50 eur su geležte ir chip'u ir išvengs panašios situacijos :)
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: Dancius 2017-07-04 22:07
Atsisiunti is kinu centrinio bloka su pultais. Kurio kaina 10 euriku pasiemi pora alaus. Nusiimi apdaila kaire keleivio pusei ir ten pamatai reliu bloka. Didele geltona rele valdo ce trini ir ten prisijungi. Nereikes jokiu papildomu 70 euru leist ir rakinesi auto nuotoliniu budu.
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: Pluskis 2017-07-05 00:25
Bet toks variantas kaip suprantu neaktyvuos signalizacijos ir su ja neveiks :) Kaip alternatyva aišku egzistuoja, bet labiau priimtinesnis originalus sprendimas su originaliu pulteliu nei vaikščiot prisikabinus kabančius pultelius :) Bet čia tikriausiai kaip kam
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: Dancius 2017-07-05 13:39
O pas tave gamykline sagnalizacija yra ar tik centrinis ? Nes signalkes blokas buna bent pas pre fl gale desnei pusei kur virsui saugikliai ir apacioi tokios dureles padarytos ir originalios signalizajos ijungimas isjungimas tik su spec raktu
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: KLIFF 2018-01-16 13:57
Danciau, o ta kiniska dezute eina priristi prie orginalaus rakto knopkiu kaip nors? To ju pigaus pultelio nelabai norisi nesiotis.
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: shpuncik 2018-01-16 14:25
Danciau, o ta kiniska dezute eina priristi prie orginalaus rakto knopkiu kaip nors? To ju pigaus pultelio nelabai norisi nesiotis.

nebent į originalų raktą sudėsi kiniečio vidurius :D
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: Dancius 2018-01-17 08:45
Danciau, o ta kiniska dezute eina priristi prie orginalaus rakto knopkiu kaip nors? To ju pigaus pultelio nelabai norisi nesiotis.
As nieko nedariau . o ir tas raktas su tuo kinisku pultu nera taip blogai nei sukt galva
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: Dancius 2018-01-17 08:48
As nieko nedariau . o ir tas raktas su tuo kinisku pultu nera taip blogai nei sukt galva
Nieko cia baisaus. Tik kai laiko bus reiks truputi kazka pagalvot su bagazines atidarymu nuo pulto. Nes dabar truputi pavojinga naudot. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180117/c52b82a543bfa96b08ee6afd573dbcfc.jpg)
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: KLIFF 2018-01-17 10:26
Paprasciausiai junk signalini bagazines laida is to kinisko bloko, prie signalinio, kuris eina i bagazines varikliuka (nors ir palei slenksti, ar kaip tau patogiau, pvz 155 ejo slenksciu vairuotojo puseje, su visais laidais). Viskas labai paprasta. Kazkada 155 taip dariau, kai dejausi signalizacija, viskas veike 100%. Lygiai toki pulteli kelis metus pranesiojau, neseniai atsikrikraciau. Beje, cia 1:1 KIA pultelio kopija, todel nenoriu i AR :D :D :D Verta pamineti, kad kokybiska jo kopija, nuo orginalo skirias tik tuo, kad nugareleje nera KIA, gali buti, kad korpusas is to pacio konvejerio. Jei rimtai, tikriausiai teks rinktis pulteli kitoki ir viskas. O tarkim, uzsisakyciau ta Code 2 kortele, tada per Alfa OBD eitu priristi orginalu rakta, nuo kitos AR (analogiska manajam), prie savo centrinio ar cia irgi dar ant klaustuko, kad pavyktu?
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: Dancius 2018-01-17 11:25
Paprasciausiai junk signalini bagazines laida is to kinisko bloko, prie signalinio, kuris eina i bagazines varikliuka (nors ir palei slenksti, ar kaip tau patogiau, pvz 155 ejo slenksciu vairuotojo puseje, su visais laidais). Viskas labai paprasta. Kazkada 155 taip dariau, kai dejausi signalizacija, viskas veike 100%. Lygiai toki pulteli kelis metus pranesiojau, neseniai atsikrikraciau. Beje, cia 1:1 KIA pultelio kopija, todel nenoriu i AR :D :D :D Verta pamineti, kad kokybiska jo kopija, nuo orginalo skirias tik tuo, kad nugareleje nera KIA, gali buti, kad korpusas is to pacio konvejerio. Jei rimtai, tikriausiai teks rinktis pulteli kitoki ir viskas. O tarkim, uzsisakyciau ta Code 2 kortele, tada per Alfa OBD eitu priristi orginalu rakta, nuo kitos AR (analogiska manajam), prie savo centrinio ar cia irgi dar ant klaustuko, kad pavyktu?
Viskas butu px ,bet esme ta,kad i bagazine nuo mygtuko eina minusinis laidas. Is bloko pliusas. Ok per reliuskes pasidariau veikia. Bet ,uzknisa tas ,kad reikia paspaudus laikyt atidarymo mygtuka ilgiau. Ko pasekoi kencia saugiklis bagazinei.... O pririst manau butu galima bet cia reik gal alfa oeneri pasiskaityt apie tai.
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: shpuncik 2018-01-17 16:29
reiktų detaliau žiūrėti procedūrą, bet teoriškai kad naudotą raktą pririšti prie centrinio reik jį atrišti. tam reik auto nuo kurios raktas ir kodo. arba programatorių pagalba.
Antraštė: Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
Parašė: KLIFF 2018-01-17 17:27
Aisku, panasu, kad cia ilga ceremonija gali buti. Tikriausiai reikes nekvarsinti sau galvos tokiom smulkmenom, issirinkti labiau patinkanti china rakteli ir "back to the past", vaidinti, kad turiu signalizacija, kaip kokiais 2009 :D