Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - PiPPas

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Sveiki visi autosporto megejai. Jau pradeda pilneti dalyviu sarasai Omnitel 1000 km lenktynems. Sarasuose taip pat jau figuruoja ir musu komandos.

http://www.racing.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=84&lang=lt

 Tai "Alfaracing.lt" komanda su Alfa Romeo 155 TI ZE nr.55 (Nerijus Berzinis "Nerka", Arturas Putna "U96", Saulius Berzis ir Ignas Gelzinis) bei "Alfa Romeo klubo" komanda su Alfa Romeo GT nr.5 (Kastytis Stankaitis "Spydas" ir Rimvydas Agurkis "Zhalias"). :masina:

 Tikimes, kad susirinks gausus gerbeju burys kaip visada, nes su kiekvienom lenktynem "raudonoji armija" dideja zenkliai. 8) :alaus:

 P.S. Jei dar kas negirdejot ar neskaitet, tai Snoro komandos siemet grizta i lenktynes. Ir grizta su keletu superautomobiliu. Tai Spyker C8 Laviolette (pries kelis metus siuo automobiliu buvo iveiktas geriausias trasos ratas, kurio rezultatas dar nepagerintas), bei dviem Ferrari F458 Italia. Taigi paspoksoti tikrai bus i ka. 8)

 P.P.S. Bus tikrai idomu paziureti, kaip broliukai "pjausis" tarpusavyje. Turiu omeny Jona ir Igna gelzinius. Tik Jonas vairuos Snoro Ferrari, o Ignas musu AR 155. :D

42
Sveiki alfistai.

 Siandien turejau (kartu su dede) laimes kelias valandas pasivazineti po Kauna su tikrai retu eksponatu ant musu lietuviskos zemeles. Tai 1977 m. gamybos Alfa Romeo 2000 Veloce Spider by Pininfarina.
  

 Trumpai apie sia Alfa.

 Automobilio savininkas Robertas isigijo si automobili pries mazdaug desimtmeti. Pirko ji kaip idomu automobili, bei meno kurini. Kadangi tuo metu zmogui reikejo kazko susijusio su italu dizaino studijom, tai jis pasirinko sia reta Alfa pamates vienoje is parodu. Tik nusipirkes automobili uz tikrai nedidelius pinigus (bent taip sake pats Robertas) tikejosi pati automobili eksponuoti vienoje firmoje (ziemos metu viduje, vasaros metu lauke). Taciau tik nusipirkus automobili lauke nemalonus siurprizas, apie kuri dauguma jau turbut numanot. Taip, tai rudys. Pasikelus Alfa paaiskejo, kad dugnas yra tragiskos bukles, nors is isores viskas atrode tikrai puikiai. Kaip Robertas issireiske, kartais net ir beveik kojom zeme liesdavo tiesiogine prasme.

 Taigi Spider'iukas pakliuvo vienam nagingam kebulu meistrui, kuris iki siu dienu uzsiema pagrinde "raritetiniu", arba lietuviskai kalbant - retu bei senoviniu, automobiliu remontu. Dugnas buvo tiesiog lipdomas is didziuliu metalo lakstu, juo formuojant pagal originalias formas. Taigi iki vadinamosios "vaterlinijos" automobilis yra visiskai naujas, jei taip galima sakyti. Cia viskas butu kaip ir normaliai, jei ne faktas, kad Alfa isstovejo pas meistra beveik 8 metus. Anot Roberto, meistrui tiesiog rankos nekildavo jos tvarkyti, del apgailetinos bukles, bet kadangi jie buvo sutare konkrecia suma uz darbus, tai pamazu darbai buvo atliekami ir stai ji jau vaziuoja kelerius metus.

 Buvo ne tik kebulas sutvarkytas, bet ir variklis perrinktas. Nors is gamyklos masina isriedejo su 1962 kub.cm. 98 kW 136 AG varikliu, jis dabar tikrai ne ka maziau visko turi ir manyciau, kad patikrinus su Dyno stendu surastume apie 130 AG jame. O kadangi Alfa sveria vos 996 kg, tai galima sakyti, kad yra beveik tu laiku raketa ant ratu.


 Trumpai apie ispudzius vazinejant tokiu automobiliu.

 Na pirmiausiai, tai velnioniskai krenti visiems i akis. Retas buvo zmogus, kuris nepakeltu akiu ir nepalydetu zvilgsniu. Teko ir suksniu isgirsti ar pakeltu nyksciu pamatyti bevaziuojant. Kaip vienas pazistamas issireiske, tai tikras "Chicks magnet". Tikrai taip. Merginos tikrai zvilgterdavo ir labai idemiai. Tiek apie aplinkiniu israiskas.

 Apie vairavima sunku rasyti, kadangi nieko panasaus neteko niekad vairuoti. Geda turbut prisipazinti, bet tai pirmas kartas, kai vaziavau su galiniais ratais varomu automobiliu ir savaime suprantam pirmas kartas, kai vaziavau su kabrioletu. Automobilio valdymas tikrai nepakartojamas. Pries akis matai tik tachometra su spidometru, salimais kuro, tepalo spaudimo ir variklio temp. skales, bei keturias lemputes, kurios zymi ijungtas lempas, sildyma, avarini ir dar kazka (nespejom issiaiskinti). Valytuvai veikia tik viena padetim, kiek pavyko issiaiskinti (akivaizdu, kad lietingam laikotarpiui sis automobilis nebuvo kurtas). Peciuko net netikrinom, nors savininkas minejo, kad jis tikrai veikia.

 Griztant prie vairavimo, tai pirmiausiai turiu pastebeti, kad ilipimas savotiskas. Palyginus aukstas slenkstis ir slenkscio aukstyje sumontuota sedyne, taigi i ja faktiskai kaip ir ikrenti. Pedalai ganetinai arti, pavaru lazda gan tolokai, vairas irgi gaunasi arti. Taigi patogumo klausimu nera labai ispudinga, bet pavyko surasti ta "aukso viduriuka". Bandom kurti. Is pirmo karto nelabai pavyksta del pasedusio akumuliatoriaus. Tuo paciu ir truputuka uzsipyle karbiuratorius. Taigi palaukus kelias minutes pavyksta uzvesti. Pavaros jungiasi sklandziai (tikrai tikejausi, kad reikes jega naudoti). Sankabos pedalas gan sunkus, bet vaiksto sklandziai, pavaros kaip minejau jungiasi lengvai (gal net lengviau nei mano 156-oj). Vairas sunkus stovint vietoje (visgi vairo stiprintuvo joje nerasta), taciau pradejus vaziuoti yra ganetinai lengvas ir informatyvus. Stabdziai, kaip ne keista, stabdo puikiai ir vos prisilietus iskart automobilis stoja. Akseleratorius veikia lengvai ir tik truputi perspaudus galima tikrai greit isibeget ar net ratus prasukti. Taigi pradedam vaziuoti. Viskas kaip ir ok. Iskart pasijaucia kieta sportine (arba tiksliau reiktu sakyt tipiska tu laiku) pakaba. Robertas ispeja, kad galinis diferencialas ir karteris (tiksliau karterio apsauga) stovi zemai, taigi gali liesti vaziuojant per didesnius nelygumus. Tuo veliau su dede isitikinam vaziuodami nelygiu keliu didesniu greiciu. Isisiubavus automobiliu pasigirsta dzerzgiantis garsas, kai apsauga susiliecia su asfaltu, taciau viskas tvarkoje. Taip apsukus dideli rata per miesta ir parodzius nemazai zmoniu, po keliu valandu griztam ir su didziulem sypsenom veiduose atiduodam automobili savininkui. :star:

 P.S. Kas nustebino, tai ypac lengvas valdymas, trumpos pavaros, greitas isibegejimas ir didelis soninis supimas vaziuojant per nelygumus (matyt del 185/70 R14 ratu). Tai tiek. Savininkas dar pazadejo duoti diska su restauracijos istorija. Taigi paziuresim kas ten dar bus. 8)







43


Sveiki visi greičio ir variklių gausmo mėgėjai ir entuziastai. Nebedaug laiko liko iki pirmųjų šių metų 4 val. žiedinių lenktynių – vos dvi savaitėlės (05 28-29 d.d.).

Norėtume pakviesti visus Alfa Romeo (bei kitų itališkų automobilių) gerbėjus palaikyti mūsų sportinę komandą, kuri šiemet gerokai padidėjusi ir į trasą išleis net du sportinius Alfa Romeo automobilius (155 ir GT). Tiesa, GT kolkas dar tik surinkimo stadijoje ir mes visi labai tikimės, kad komandai pavyks laiku ją paruošti lenktynėms. Tuo tarpu 155 “ZE” jau pilnai surinkta ir vis prasuka vieną ar kelis bandomuosius ratukus.

Kaip visada visa informacija apie lenktynes bus paskelbta iškart, kai tik sužinosime visus laikus patys. Tikimės, kad šiemet Jūsų susirinks vėl toks pat gausus būrys, o gal net ir dvigubai didesnis, kadangi netgi du automobiliai bus (pasvajoti irgi galima).


 Daugiau informacijos bus paskelbta šioje temoje, bei http://www.alfaracing.lt ir Alfa Romeo Racing Team puslapyje Facebook'e. 8)

 Ruoškit palapines, šašlykines, kėdutes, fotoaparatus ir kitus šiam renginiui reikalingus atributus... :D

44
Sveiki fanai...

 Jau ketvirti metai, kaip Alfa Romeo Racing Team kankins Alfa Romeo 155 TI "Zazas Edition".

 Visos istorijos tikrai nesiruošiu čia rašyti. Ją galite pasiskaityti Alfaracing svetainėje, o dar daugiau nuotraukų pamatyti Alfaracing puslapyje Facebook'e. Čia tik paviešinsiu keletą atnaujintos 155-os kadrų, kuri įgavo dar daugiau agresyvumo ir tapo dar gražesnė, bei pavojingesnė varžovams. 8)

 Kuo toliau tuo labiau mūsų 155 panašėja į 155 DTM. 8)

45
Formula 1 čempionatas / 2011 Australijos GP:
« Įrašytas: 2011-03-27 10:38 »
Sveiki formules fanai.

 Ir kaip jums pirmosios siu metu lenktynes Melburne?

 Vettelis kaip ir nenustebino. Bet va Petrovas tai net labai. Matosi, kad patobulejo vaikinas per atostogas. Gaila, kad Raudoniesiems nepavyko suderinti bolido su naujomis padangomis idealiai, nors matosi, kad ir su siomis "gumomis" vaziuoti gali tikrai (Alonso ir Massos geriausi laikai). 8)

46
Balandžio 16 dieną kviečiame visus „Alfa Romeo“ fanus ir prijaučiančius į sezono atidarymą, kuris vyks viename gražiausių Lietuvos dvarų - Pakruojo dvare.

Tikimės smagiai praleisti laiką gražioje aplinkoje, pabendrauti, pasmaguriauti dvaro „Traktieriuje“ siūlomų nestandartinių patiekalų. Gido padedami apžiūrėsime dvarą ir jo apylinkes. Dvaro teritorija tikrai didelė, išlikę kelios dešimtys autentiškų pastatų, įskaitant patį dvaro pastatą (1972 metais šiame dvare buvo susuktas filmas „Tadas Blinda“). Dvare dienas leidžia ir vienintelis šuo Lietuvoje, sėdėjęs premjero kėdėje - tai šaunusis keliauninkas Alšis.
 
Tad laukiame visų balandžio 16 dieną, šeštadienį, 12 valandą Pakruojo dvare. Renkamės prie dvaro „Traktieriaus“ esančioje aikštelėje (orientyras - vėjo malūnas).

Renginys nemokamas, jo metu  laukia konkursas-staigmena, prizai ir apdovanojimai, tad atvykite blizgančiais automobiliais ir pasipuošę gera nuotaika (skiriamasis geros nuotaikos bruožas - šypsena veide!).

Taigi – laukiame atvykstant!

Informaciją apie dvarą rasite čia.

47
Alfa Romeo klubo lenktyninė komanda / Alfa Romeo GT "evoliucija"
« Įrašytas: 2011-03-24 12:45 »
Sveiki.

 Tiems, kurie dar nemate ar nezino kas vyksta pasirengimo laikotarpiu pries 2011 metu ziediniu lenktyniu sezona, idedu vieno is sportiniu bolidu evoliucionavimo kadrus is facebook sistemos.

 Evoliucija vyksta nuo "gatvines" Alfa Romeo GT 3.2 V6 ZSE iki ziedinems lenktynems paruostos Alfa Romeo GT 3.2 V6. 8)

http://www.facebook.com/album.php?fbid=188712454481736&id=183587638327551&aid=48836

 Taip pat nuotrauku galite rasti ir svetaineje Alfaracing.lt

http://www.alfaracing.lt/apie-komanda/automobiliai/

48
Formula 1 čempionatas / Korejos GP:
« Įrašytas: 2010-10-24 12:02 »
Sveiki F1 fanai,

 Na ir kaip jums naujoji Korejos trasa, bei sios keistos ir ilgos lenktynes? :o

 Kazkiek gaila Red Bull, bet viska iskart pataise ir uzglaiste puiki Alonso pergale, bei treciaja Massos vieta. 8)

 Taigi visus su pergale ir ganetinai ilgai uzsitesusiu lenktyniu rytu... :alaus:

49
http://www.alfaracing.lt/mini_ziedas/#more-963

 Si sestadieni (rugsejo 11 d.) visi Alfistai laukiami Kacergines "Nemuno ziede", kur vyks MINI ZIEDO lenktynes. Jose dalyvaus ir Alfa Romeo Racing Team su Alfa Romeo 155 TI "Zazas Edition". Daugiau informacijos auksciau pridetoje nuorodoje. ;)

50
Vieta: Kačerginės “Nemuno žiedas”

Data: Rugsėjo 18-19 dienos

Prizai: “Automotoprojektų” taurė

 Daugiau info:

http://www.alfaracing.lt/rugsejis/#more-936

 Laukiam visu norinciu pasirgti uz savo komanda, bei paziureti puiku auto rengini. 8)

 Informacija bus papildyta...

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10