Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Row

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 16
1
Alfa Romeo 164 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 164:
« Įrašytas: 2012-12-11 12:37 »
Bijau, kad neimanoma siuo meut rasti 164, o jei imanoma, tai nemokesi tokiu pinigu. Per sena masina, kad butu geros bukles :)
Vienas iš variantų imti labai nesudrožtos ir su protu suvokiama suma ją prikelti arba atsivežti iš kitur. Žiūriu vistiek ne už 3 ar 4 tūkst, o žymiai daugiau :)

2
Alfa Romeo 164 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 164:
« Įrašytas: 2012-12-10 01:54 »

Keturiu galvu VM firmos motoras, tas pats ejo i Chrysler ir Ford Scorpion, taip pat i alfa 155, kaip ir sake jei geras tai vaziuosi, bet jei "ateis" laikas galvoms "pakilti" jos ir pakils. :) Manau kiek besumoketum uz tokia rizika bus, nebent seneniai darytas kokybiskai variklio remontas, o siaip lietuvoje negausi tvarkingos 164, betkuriuo atveju bus nuvazineta arba siaip prasanti islaidu, galiu viena pasiulyti geros komplektacijos, issikirtines isvaizdos (geraja prasme), su geru varikliu ir deze, bet siaip prasancia nemazai remonto, kaina ~2000lt.

O nuo ko tos galvos 'nueina'? Atsakymas paprastas, nuo perspaudimo ir blogo ekspoatavimo kaip ir kitose masinose. Nevaziuok ant salto kaip akis isdeges, neperspausk iki redline ir vaziuos. Aisku, prisideda pataupymas ant tepalu, neprieziura, su laiku kiekviena varikli taip i kapus galima nuvaryt. Kai viskas supilta kas priklauso ir daroma su galva - per kisene nekirs. Pats esu su situo motoru ir 17, ir 19 vaziaves, kaip ir gerai viskas.
O siaip teisybe - galvos silpnoji vieta. Nezinau ar teisingai ivardinsiu, bet stovi varzai ant kiekvienos is ju, jie gali pradet atsiverzinet (nezinau del kokiu priezasciu), tada issireguliuoja voztuvu darbas, reikia tada persiegt per nauja.
O kitas minusas tame, nezinau kaip 164, manau joje daugiau vietos, bet 155 su 2.5 dyzeliu, neimanona pastatyt didesnio nei 85 amperu akumuliatoriaus,tiesiog nera pakankamai vietos. Todel su tokiu litrazu varikliu, ziema ir nepirmos jaunystes akumuliatorium reikia atsargiai
Gal būtų galima daugiau sužinoti apie visus eksploatacinius dalykus?

3
Alfa Romeo 164 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 164:
« Įrašytas: 2012-12-09 16:03 »
Reikia patarimo iš 164 savininkų. Už kokią pinigų sumą galima įsigyti pakankamai gero stovio 164? Nes kainų diapazonas yra nuo 1000 iki 10,000 eurų.

Paredaguosiu ir paklausiu dar kai ko. Gal kas tuo pačiu turi ką pasakyti ir apie dyzeliniu motoru varoma 164?

4
Alfa garažas / Ats: Black 156 FL
« Įrašytas: 2012-09-17 00:16 »
Iki šiol nepripranta akis mano prie facelifto :)

5
Kas žinote iš kur gauti sintetinių, kokybiškų tepalų už gerą kainą? Vilnius/Kaunas

6
Niekada jie neturėjo grįžti šiais metais. Jau seniai paskelbta, kad į JAV grįš 2013-2014 metais.

Arabų tik nepūsk gerai? Turėjo grįžti jau su Giuliettos pristatymu, vadinasi 2010 metais, o kelintus mes turim dabar..? ;D ;D Beje, tas "seniai paskelbta", tai kada? Prieš pusę metų.. Čia maksimum, nes dar metų pradžioje buvo visai kitokios tendencijos. Manyčiau, kad per daug bandai ginti tai, kas yra neginama. Gal atstovauji macchina.lt, kad taip nuolat šakojiesi, jei tik kažkas apie jų straipsnius ar pnš. nuskamba? Nereiktų taip jau aktyviai reaguoti į viską, kas su ta svetaine surišta, bei kitokiom nuomonėm nei taviškė. 8)


P.S. Karoli, sakai pinigų duot.. Jeigu reikės, tai jie ir susiras pinigų su rėmėjais, bet kam žadėti tokias nesąmones, kaip 66 naujus modelius per 1,5 metų? Tai yra protu nesuvokiamas kiekis ir net tokie gigantai, kaip VW Group, tokio mąsto planais nesišvaisto (ypač tokiam laikotarpiui). Juk dauguma modelių dar net konceptais nėra sukurti ir paviešinti parodose, ką jau kalbėti apie naujų modelių pristatymą. Nebent Sergio turėjo omeny vizijų pristatymą ir eskizų paviešinimą. Tada dar sutikčiau su tokiais pareiškimais.. ;D Bet kuriuo atveju, mums tai turėtų mažiausiai rūpėti, nes mes nieko nepakeisim, jei apie tai padiskutuosim ir pnš. Va kai bus kažkas pristatyta prekybai, tada galima bus kalbėti, o dabar viskas tik į dausas nueina.. 8)

Prie ko čia ta svetaine? Tu visada ieškai kažkokių priežasčių, jog pasirodytum užpultas? Tau žiūriu pasakyt ką nors tas pats, kas prezidentei spirt į šikna. Pasodinsi ant rožių ir pradėsi purkštaut mojuodamas rankas. Whateva.

Automotive news jau n kartų rašė, kad į štatus dabar grįš tik 2014 metais. Planai grįžti šiais metais buvo, kaip sakai kai pasirodė "Giulietta". Kad tavo ego nuramint.

http://blogs.automotive.com/alfa-romeo-foresees-u-s-comeback-with-4c-48747.html

http://www.autoblog.com/2011/09/15/exec-confirms-alfa-romeo-american-comeback-delayed/ ( čia jau rašoma, jog debiutas iš šių metų pabaigos nukeltas į 2013 vidurį ar pabaigą )

ūūūū ūūū palauk.

Šitie du pavyzdžiai yra praeitų metų rudens. ;]

Dėl 66 modelių, tai ten chebra tam puslapį per mažai info parašė, nes pagal Nytimes į 66 modelius įeina atnaujinimai, pikapai ir pan. Tai bendrai sumetus Chrysler, Dodge, Alfa, Lancia, Fiat, Maserati, Ferrari markės tas skaičius gal ir realus.

7
Alfa garažas / Ats: AR-Giulietta 2.0l
« Įrašytas: 2012-09-14 15:58 »
Stabiliai judi teigiama linkme . gud

8
http://www.macchina.lt/naujienos/sergio-marchionne-iki-2014-metu-pabaigos-pasirodys-66-nauji-modeliai/

9 pavaru automatas :D :D How cool is dat? :D

O aš pasakysiu taip. Px tos pavaros, tegul tik greičiau serijinius modelius pristato ir baigia atidėliojimus sugrįžti į JAV rinką. Nes sugrįžti turėjo jau šiemet, o dabar jau planai siekia tik 2013 metų galą. Amerikonai išsižioję laukia 4C, o jo kaip negamina, taip negamina.. Su tokiais pažadais greitai galim nusigyventi iki SAAB ar Rover likimo.. 8)

Niekada jie neturėjo grįžti šiais metais. Jau seniai paskelbta, kad į JAV grįš 2013-2014 metais.

9
Spideris yra Pininfarinos kurinys. O tiek vienas tiek kitas buvo gaminamas Pininfarina gamykloje

10
kai gerumo kolekcija

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 16