Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - galingas.lt

Puslapiai: [1]
1
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Įrašytas: 2013-04-23 00:15 »
Dar prie to pačio, prieš čipinimą kaip paruošti automobilį? Ar visiškai nieko nereikia?

Jei kalbame apie "tvarkingą" variklio programavimą, t.y. be brutalių pokyčių, svarbiausia - savalaikė priežiūra. Jei viskas tvarkoje, užtenka pasiruošti morališkai pasiimti iš naujo gimusią mašiną, lol :)

2
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Įrašytas: 2013-04-22 11:19 »
Supratau. Dėkui už informatyvų paaiškinimą.

Nėr už ką..

3
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Įrašytas: 2013-04-22 10:51 »
Viskas iš esmės teisingai. Nežiūrint skirtumo tarp VAG ir AR programiniuose reikaluose, kiek pamenu, būtent Alfose programavimo datos registravimas buvo įdiegtas anksčiau negu VAG automobiliuose. Nenorėčiau suteikti neteisingos info, bet senesnių metų EDC15 variklio vald. kompuose perrašymo procesas iš techninės pusės gan primityvus: trinamas visas 29Fxxx flashas, ir perrašomas naujas turinys. T.y., išsiunčiama komanda ištrinti flasha, ir iškart išsiunčiama komanda priimti nauja programa. Kompas persikrauna perjungus degima, ir viskas. Lyg niekur nieko nebuvę.
EDC16/17 (naujesniuose) programavimo procesas vyksta panašiau į gamyklinės programinės įrangos atnaujinimą, todėl kartais yra registruojamas kaip updeitas, kartais - ne.
Šiuo atveju - manau, jog mašina galbūt ir čipuota, tačiau datoje atsispindi būtent paskutinis gamyklinis updeitas.

4
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Įrašytas: 2013-04-22 08:29 »
Tai, kad tie TDInai (pumpadūzai) net nečipinti byra kaip pasiutę, matai - vokiška kokybė.

Klausimėlis, mašina pagaminta (įregistruota) 2001 gale, o ecu programos data - 2006 vidurys. Kaip suprast? Čipinta?

Nelabai pamenu, kada teko stebėti tokių senesnių metų VAG TDI programavimo info, bet pagal viską, turėtų būti paskutinio gamyklinio suprogramavimo, t.y. softo update'o data. Tarkime, blokas pagamintas 2000m., pirmąkart suprogramuotas 2001m., o 2006m. programinė dalis atnaujinta iki, tarkim, 2003m. tai mašinai sukurtos programinės įrangos versijos.

5
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / Ats: Automobiliu Chip'avimas:
« Įrašytas: 2009-10-19 15:17 »
na gi, p. gringai, nesakau, kad blogai ką nors sakai :)
tiesiog parašiau iš asmeninės patirties ;)
o jei yra normalus programuotojas, tai jis tikrai gali padaryt taip, kad mašina imtų mažiau kuro. tik nereiškia, kad galia padidės ;) pats vimota yra dalyvavęs eco varžybose prieš kelis metus. jei gerai pamenu, jie su lupo 3 vientą laimėjo. buvo atitinkamai koreguojama programa. čia ne drago, o eco varžybos, todėl ir programa atitinkama.
taip, sutinku, kad ecu maps'ai sukuriame ne per dieną, bet gi čia ne nuo nulio daro. jau yra pagrindas, ant jo ir "tampo" tas kreives. panašiai kaip windows susikonfiguruot kaip kam ko reikia ;)
beje, pats vitoldas iš vimotos yra atlikęs stažuotę ir mokėsi bosch gamykloj, programų kūrimo srityje. programuodamas jis atlieka tą pačią procedūrą ant sukurtos bazės lygiai taip pat kaip ir gamykloj, tik pagal individualius poreikius ir automobilį.
suprantu, kad jau gal kam ir bloga nuo tos vimotos, bet su kitais neesu susidūręs :) o kiti nieko kito detaliau nepasako, jei kas ir bandęs programas darytis kur nors kitur ar tiesiog parsipūtęs iš ebay..  
Aukso žodžiai, p. stasiau Nors vienas žmogus supranta, kad galia ir ekonomija visai atskiros sritys ;D Iš esmės tiek vimotą, tiek galingą reiktų paduoti į teismą už neteisingą reklamą: 15 proc. kuro ekonomijos ir 20-50 proc variklio galios. Prisiskaitė tie mano draugeliai ir nulėkė čipuotis. Tas golpas ir taip 4,5ltr. 100km ima, jie dar norėjo mažiau. O gavosi kaip yra, dabar jau apie 5ltr ir dar daugiau ima. Iš pradžių net neprisipažino, tik kartą alaus pergėrę leptelėjo ;D Dėl kreivių tampymo, tai nepamirškim kad kreivės 3D. Vienu tempimu keičiam kelis režimus. Kas dirbo su photoshopo kreivėm, žino kad nelengva ir 2D ištampyt, norint gauti gerą rezultatą. Tai ir manau, kad tai nėra visiškai teisingas čipavimas. Bet čia mano nuomonė ir nieko daugiau.

Na, bet jus cia ir pasnekat kartais, gerbiamieji :)
Kai masina ima 4.5ltr /100km, tai logiska, kad ji poto neims  4ltr :) Fizikos desniai galioja gi, bet tom masinom kurios ima 6ltr su tuo paciu varikliu, kaip "valganti" 4.5 l/100km, tai tas 6ltr imantis po programavimo yra tikimybe labai didele kad ims 5.5 ir panasiai.
Idomesni rezultatai, kas liecia ekonomiskuma, gaunami su didesnio litrazo dyzeliais.

Del pamastymu Photoshopo tema, nebeturiu ka pridurti. Gerai, kad pazymejot, jok tai tik jusu nuomone :) Neisizeiskit, zinoma.
As suprantu, kad zmones ta, ko nesupranta, bando suprasti per prizme to, kame siek tiek gaudosi. Taciau photoshopas, ir tie isivaizduojami vaizdu tampymai neturi nieko bendra su programos sukurimu.

Isivaizduokim, kaip tarkim nuimti ar koreguoti greicio ribotuva, kurio kopijos yra tarkim 6 programos vietose, tampant kokias nors 3D ar 2D kreives.. :) Truputi ironizuoju, bet sis darbas yra gerokai sudetingesnis, nei daugeliui atrodo.
Abejoti ir viska tikrinti yra labai lietuviska - as irgi ne ... ir viska puikiai suprantu. Isgirstu ir kaltinimu prekyba kiniskom irangom (prekyba is tiesu vyksta, taciau legalia italu, amerikieciu g-bos iranga), o "baninimai" is uzsienio forumu - tai dominuojanciu rinkoje konkurentu nesusitaikymas su "sveciais is Lietuvos". Viskas paprasta kaip 2x2. Kruvos tusciu diskusiju neturintiems kur uzmusti laika, mano nuomone.. :)

Kas liecia pazadus, mes juos vykdom, ir nieko tusciai nezadam. O kruvas kritikos girdeti as seniai ipratau - juk ne pienu prekiaujam, kur viskas visiems aisku :)





6
Kitos konsultacijos / Ats: Baltarusiskas dyzelis ir AR156
« Įrašytas: 2008-09-29 15:28 »
Taip, nes ju beveik nera :)

7
Kitos konsultacijos / Ats: Baltarusiskas dyzelis ir AR156
« Įrašytas: 2008-09-29 12:50 »
As nerizikuociau. Pirmoj eilej lekia kuro slegio reguliatorius, paskui visa kita.
I Rusija, Baltarusija patys masinu gamintojai grauzia nagus ir derasi del kuo trumpesniu garantiniu laikotparpiu su atstovais, nes visi zino koks ten dyzelis :)

8
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / Ats: 1.9 jtd chip tuning
« Įrašytas: 2008-09-08 10:08 »
Nusisnekejot chebra su mechaniniais kelimais slegio ir automatiskais pasigavimais parametru :)
Kad programa ir vaziavimas butu tokie kad netektu spjaudytis, vien turbos ir kuro slegiu/kiekiu bet kaip prireguliuoti neuztenka. Bent dar nemaciau tokios masinos .. :) Gal Jtd pirmoji, bet kad pats su tokia vazineju :D

O jei kalbam apie galios padidinima bet kokiais budais, tai box'as tada nebloga iseitis turetu buti. Jei bagazinej veziojiesi atsargini kuro siurbli ;)

9
Kitos konsultacijos / Ats: Baltarusiskas dyzelis ir AR156
« Įrašytas: 2008-06-09 21:00 »
Blemba, chebra - nepilkit to baltarusisko sh - pas juos tokia degalu kontrole, kad tikrai nezinai, ka isipili - pats snekejau su Baltarusijos milicininkais ( :D ) - neaisku, ka ten gali pas juos isipilti, nebent garsesniu firmu degalinese.
Jei nera galimybes pigiau gauti lietuvisko is normaliu degaliniu ar zymeto - nerizikuokit - malonu baka uz 180 uzsipilti, bet taupymas atsieis brangiau, pradedant kuro filtru, baigiant siurbliais bake ir auksto slegio + purkstukai.

p.s. - commonrail purkstukus restauruoja jau maciau pas mus. Svarbu kad dozatorius nebutu nusmirdes visiskai.

Puslapiai: [1]