Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Pluskis

Puslapiai: [1] 2 3
1
Lab dien :)  Turiu klausimą žinantiems/susidūrusiems. Pas mane Alfai labai pradėjo mėtyti galą važiuojant.  Gaudo bet kokį kelio nelygumą,  šulinį ar bet ką kitą,  po ko seka viso mašinos galo susipurtymas į šonus. Galvojau kad tai turi kažką bendro su sudrožtom padangomis nuo blogo ratų išvirtimo.  Pakeičiau padangas,  pastūmiau "bananų" atramas ant galinio balkio- isvirtimas pasitvarkė.  Suvedimą ant stendo pasidariau,  bet mėtymas į šonus niekur nedingo. Gal kas turi minčių ar patirties į ką reikėtų atkreipti dėmesį,  ką keisti ar tvarkyti,  kad taip nebebūtų? Nes kelis kartus vos nenulėkiau nuo kelio autostradoje važiuodamas 100km/h ir pagavus provėžas taip sumėto,  kad kontroliuoti sunku pasidaro :))

2
Klubo organizuojami renginiai / Ats: Alfadieniai - Klaipėda
« Įrašytas: 2017-10-22 22:05 »
Matau miręs postas :) Ar bevyksta kas pajuryje tarp alfu?  :))

3
Parduodamas komplektas nuimtas nuo Fiat Croma, bet tinka AR 159, Giulietta, Spider. Jei kam patiks manau rastų centrinius ženkliukus pasikeisti :) Komplekto kaina 340 Eur. Mažeikiai/Klaipėda

https://autoplius.lt/skelbimai/fiat-croma-lengvojo-lydinio-r18-5961135.html?mano_skelbimas=1&i=1974781&s=6b7siln6tjln5j8m8u3sgm5sv8

4
Alfa Romeo 166 / Ats: AR166 pamestas vienintelis raktas
« Įrašytas: 2017-07-05 00:25 »
Bet toks variantas kaip suprantu neaktyvuos signalizacijos ir su ja neveiks :) Kaip alternatyva aišku egzistuoja, bet labiau priimtinesnis originalus sprendimas su originaliu pulteliu nei vaikščiot prisikabinus kabančius pultelius :) Bet čia tikriausiai kaip kam

5
Alfa Romeo 166 / AR166 pamestas vienintelis raktas
« Įrašytas: 2017-07-04 20:23 »
Sugalvojau pasidalinti savo istorija, ką teko praeiti pametus vienintelį savo Alfos 166 raktą. Gal kam nors pravers ateičiai šios žinios. Aišku susirankioti galima pavienės informacijos ir užsienio forumuose, bet kai susidūriau su šia problema tai nei vienas forumas labai tiksliai neįvardino bėdos sprendimo, visi rašo maždaug spėdami o ne iš patirties :)

Taigi per savo išsiblaškymą ir DSP instaliavimo projektus, pamečiau vienintelį savo Alfa 166 (Facelift) raktą. Kodų kortelės prieš tai buvęs savininkas neturėjo ir nepaliko.
Ateičiai, jei kam taip nutiktų iš karto siūlau ieškoti laužyne viso komplekto ECU + Imobilaizerio dėžutė + raktas su chip'u. Atsieis tikriausiai pigiau nei alternatyvūs sprendimai. Tik aišku geriausia kad ECU serijos numeris būtų identiškas.

Visų pirma užklausiau atstovybės apie tokį atvėjį, tai gavau maždaug tokį atsakymą su kainomis:
- Jie patys nei rakto pagal spyną daro, nei imobilaizerio kodo nuskaito, jie tik gali užsakyti pagal vin kodą kortelę su kodu imobilaizerio, kurios kaina apie 70 Eur (Vilniuje), 100 Eur (Klaipėdoje), ir užsakyti raktą su geležte ir priprogramuotu chip'u, kurį vėliau pririš servise, raktelio kaina apie ~400 Eur.

Iš kart atsisakiau minties su jais bendrauti toliau.

Mano atveju pirmiausia kreipiausi į raktininkus, kurie pagal užvedimo spynelę pagamino rakto geležtę. Čia buvo mano klaida, jog prie to pačio neišardžiau ir durų spynos, nes pagamino raktą, kuris suka užvedimo spynelę, bet nerakina nei durų, nei bagažinės, nei bardačioko. Galimai dėl meistro aplaidumo buvo sumaišyti spynelės "sargeliai" ar šiaip kažkurioje vietoje "pachaltūrino". Sumokėjau 30 Eur (Telšiuose). Paskui pačiam vis vien teko durų spynelę ardyti lauk ir pačios spynelės sargelius šlifuoti, kad raktas atrakintų ir užrakintų duris mechaniniu būdu.

Tuomet nutempiau savo automobilį pas rimtus elektrikus (Mažeikiuose), kad sužinotų mano imobilaizerio kodą ir pririštų raktelį. Pasirodo Facelift versijoje stovi mėlynos imobilaizerio dėžutės su kodu 60673131, kuriose stovi kažkoks ST procesorius, kuris yra neperskaitomas, todėl kodo iš imobilaizerio dėžutės nuskaityti neįmanoma. Tuomet jie šiokiais, tokiais būdais išskaičiavo pin kodą iš variklio kompiuterio EDC16c8. Sužinojus kodą, per AlfaOBD programą bandė pririšti raktelį, bet po ilgų bandymų ir 3 chip'u sugadinimo sužinojo, kad pats chip'as turi būti specialiai priprogramuotos ir paruoštas prieš pririšant prie mašinos. Už kodo suskaičiavimą ir nepavykusį pririšimą sumokėjau 50 eur.

Po daugybės perskaitytų forumų radau tik vieną išeitį. nupirkti iš laužyno imobilaizerio blokelį iš senesnės Alfos 166 ( Pre facelift) juoda su žaliu lipduku ir kodu 60653687, kurios procesorius eeprom gali būti perskaitomas. Už ją sumokėjau 10 eur. Tuomet vėl pas meistrus nuvežiau dėžutę, jie ją perskaitė, pririšo imobilaizerio chip'ą, tik problemą, kad kompiuteryje liko mano senasis kodas, o naujojo neatpažįsta iš naujos imobilaizerios dežutės, dėl to reikėjo resetinti variklio kompiuterį ECU arba kitaip tariant padaryti "virgin". Ir tokiu būdu "sušnekinti" imobilaizerio dežutę su ECU. Kas šiaip ne taip pavyko ir man sukainavo dar 70 eur.

Po to, nusipirkau originalų rakto korpusą su elektrine dalimi iš laužyno už 15 Eur. Bet niekaip nesisekė pririšti per Alfa OBD programą. Neseniai sužinojau, kad Alfa 166 turi 2-iejų kodų sistemą. 1 kodas imobilaizerio, 2 kodas centrinio užrakto. Kadangi neturiu kortelės kodų, tai turiu sprendimą arba užsisakyti ją iš atstovybės už kokį 70 eur, arba bandyti nešti centrinio užrakto valdymo bloką pas meistrus ir tikėtis, kad galima iš jo perskaityti kodą ir kas sukainuos kokį 50 eur :)

Reziume sugaišau 2 savaites pas meistrus be mašinos, išleidau ~180 eur su važinėjimais visais ir be visa ko dar neveikia centrinis nuo pultelio , kas dar kainuoti gali nuo 50 iki 70 eur kažkur.
Gal kažkam susidūrus su panašia situacija bus aiškiau ko imtis ir kokiu keliu eiti arba kaip tik, prevenciškai pasigamins rakto duplikatą už kokį 50 eur su geležte ir chip'u ir išvengs panašios situacijos :)

6
Alfa Romeo 166 / Ats: AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Įrašytas: 2017-07-04 19:47 »
Savaitgalį teko parvairuoti vieną automobilį pažįstamo, tuo tarpu su mano mašiniuku priekyje važiavo draugas, o aš iš galo. Atkreipiau dėmesį, jog galiniai ratai suvirtę šiek tiek į vidinę pusę. Pasirodo tą buvo mano draugas jau pastebėjęs kai nusipirkau savo alfą ir jis tada važiavo iš galo, bet pamiršo pasakyt :)
Abi pusės +/- vienodai pavirtusios, tai klausimas ar yra kažkoks būdas reguliuoti ratų išvirtimą AR166 ir atstatyti į vietą ar čia jau teks važiuoklę remontuoti? jei kas žino, gal konkrečiau įvardintų kurios dalys gali įtakoti ratų viršutinės dalies pavirtimą į vidinę pusę?

7
Alfa Romeo 166 / Ats: AR 166: ICS problemos/sprendimai:
« Įrašytas: 2017-06-14 23:01 »
Del navigacijos tai sutinku,  kad nepatogi naudot ir neketinu naudot pagal paskirti,  tiesiog gavau kartu su dsp,  tai tegul buna.  Noriu tik atrakint kad neprasinetu kodo ekrane.

Del dsp tai turiu is pre fl,  o pas mane fl.  Kadangi turejau pre fl laidyna visa tai ne taip ir sunkiai viska issisprendziau,  kai informacijos yra.  FL jau turi kai kuriuos laidus bagazineje,  tai reikejo tik prasitempti kelis laidus nuo ics iki stipriako.  Aisku teko pasukti galva,  bet jau praktiskai viska pasidariau,  ryt pilnai pajungsiu.

8
Alfa Romeo 166 / Ats: AR 166: ICS problemos/sprendimai:
« Įrašytas: 2017-06-14 12:59 »
Galiu pagelbeti su ICS atkodavimu.

Gal galėtum man pagelbėti su Navigacijos kodu? pas mane FL versija ir navigacijos modulis neveikė (nes ir neprisireikė), bet dabar gavau dsp sistemą kartu su changeriu ir navigacija veikiančia iš 2000m. mašinos. pastoviai prašo to kodo ir erzina.

pas mane ICS Becker (Jo kodas 8987)
Typ: IDIS
Model: BE 2580
Serial: 35125575
EC:105
KW: 30/03

Navigacija SIEMENS
MLFB: 5WK76023
Serial: AR221029IH535

9
Statant didesne varža garsiakalbį, turėsi mažiau galios, automatiškai silpniau gros.
taip ir supratau :)  kartais tas alfa nepopuliarumas vargina kai reikia gaut kokia detale :))

10
Patikek , nepajausi jokio skirtumo.Man dabar pagalvojus as isvis gailiuos ,kad dejaus ta dsp ,sugaista diena,skambesys nestebuklas.Nori skambesio statykis atskira garso saltini nes ics beckeris tragiskas varianta.
del ics sutinku,  kad tai nestebuklas ir,  kad galejo kazka alfa bent fl variantuose pergalvoti.  Bet kazkaip kol kas man vienintelis sakai kad dsp nieko gero.  Visi uzsienio forumai linksta nuo pagyru dsp skambesiui tai net nezinau kuom tiketi.  Sutinku kad moketi uz islupta moraliskai pasenusia audio komplekta ir sugaist daug lauko blogiau nei isideti siuolaikine technika,  bet manau nepameni kaip sudinai groja standartine iranga,  nes suprastum ir dsp privalumus tikriausiai :)

Puslapiai: [1] 2 3