Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - grease

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 42
1
grease, jeigu pasiūlysi kaip išmatuoti empiriškais parametrais - pasiimčiau nemokamą alaus ;)
Esnyper, viskas gana paprasta.
Tau reikės iš esmės tik trijų dalykų:
1. stabdžių skysčio slėgio daviklis;
2. stabdžių pedalo eigos daviklis;
3. pasukti galvą kaip šiuos 2 daviklius įmontuoti ir pamatyti jų rodmenis.

Turėtumei gauti atsakymą ar su armuotomis šlangutėmis sumažėja stabdžių pedalo eiga esant tokiam pačiam slėgiui.


Aš asmeniškai nieko nepajutau. Keičiau dar kartu stabdžių skystį į "sportinį". Labai įdomu buvo ar kas pasijus - ale nepasijuto tuo metu niekaip, bent jau aš nesupratau  :lol:
Sportinis stabdžių skystis yra tiesiog atsparesnis karščiui - užverda prie didesnės temperatūros. Daugiau skirtumų nėra.


Greese - gal kontaktus kokius duosi, užejus i jusu servisa kazi ar kas zinos ko as cia noriu ;)
Užsuk, aš žinosiu :)

2
Tao ar turi kas dovanų 330 diską? :)

Turim.
Užvažiuok į Autofficiną :)

3
Kadangi čia mano vardas vėl nuskambo, gal aš truputį pasiaiškinsiu, idant nei vienas neliktų netyčia suklaidintas ar kažkaip neteisingai supratęs.

Armuotos šlangutės.
Kaip kad ir pavadinimas sako - armuotos. Tad pati pirmiausia ir svarbiausia jų naudojimo priežastis turėtų būti atsparumas mechaniniam aplinkos poveikiui - akmenims, gumos atplaišoms, etc.
Realybė tokia, kad gatvinėse mašinose jos yra naudojamos visų pirma dėl grožio.

Kalbant apie šlangučių atsparumą plėtimuisi..
Paprastos standartinės šlangutės turi nailoninį pintą sustiprinimo tinklą, skirtą būtent tam, kad jos nesiplėstų. Jeigu jos plečiasi - tai jos greičiausiai yra tiesiog atgyvenę savo gyvenimą ir susidėvėję..
Kaip Esnyper rašė, kad orinant stabdžius matosi kaip šlangutės juda - tai dar nereiškia, kad stabdžių skysčio tūris jų viduje padidėja.
Automobilį naudojant kasdieną, civiliniame eisme, armuotos šlangutės situacijos, pedalo eigos, jausmo ar pan. niekaip nepakeis (su sąlyga, kad prieš tai buvę standartinės šlangutės buvo tvarkingos, neplyšusios ir t.t.).
Jeigu man kas nors įrodys kitaip, bet ne subjektyviu subinės jausmu, o empiriškai pamatuojamais parametrais - statau alaus.

Kaip social rašė - armuotos žarnelės skirtos sportui dėl aukštesnių stabdžių temperatūrų.
Na čia teisybės irgi nedaug - visų pirma sportuojant stabdžiai dings dėl užvirusio stabdžių skysčio, kuris užverda anksčiau, negu kad kažkas ypatingai blogo atsitinka standartinėms guminėms šlangutėms.
Sportui šitokios šlangutės skirtos dėl mechaninio atsparumo.

Brum, labai abejoju, kad tik dėl šlangučių pravažiuodavai vienu ratu daugiau Kačergoj. Jos temperatūrai jokios įtakos neturi.
Kačergoj su gesinimo zonomis stabdžiai kenčia daaaauuug labiau - atsiranda daugiau stabdymo pvz nuo 140-150 iki 60-80 km/h, kas tikrai nėra lengva stabdžiams, ir plius jie turi mažiau laiko atsiaušint. Tad (vidutinio) greičio sumažinimas nereiškia mažesnės apkrovos stabdžiams.
Žiedo apkrova stabdžiams ir greituminio slalomo apkrova stabdžiams yra nelabai lyginami dalykai..

4
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2018-03-16 09:37 »
Dominykai,

na nežinau, aš gal ir nesu ypač didis specialistas, bet leidžiu sau manyti, kad šiek tiek nutuokiu pakabų konstrukcijose ir priežasties/pasekmės ryšiuose darant kažkokius pakeitimus pakabose.
Jei trumpai, rastafkės NEGALI pakeisti ir NEPAKEIČIA ratų išvirtimo.

Ką rastafkės pakeičia:
scrub radius (čia labiau vairuojamiems ratams),
roll center,
effective unsprung weight,
ratų varžtų apkrovą,
guolio apkrovą,
kitus dalykus..

Bet ne ratų išvirtimą.

Internetais naudotis moki, akivaizdu. Šitą dalyką gali susigooglinti.

Tai gal neklaidinam žmonių..

5
jo, zmones su 600eur pajamom, o ypac automobiliu prekeiviai butent taip ir masto  :) : geriau sutvarkysiu galva ne uz 300 o uz 1000, tai tikimybe, kad ji be rimtesniu problemu iveiks dar 20k km bus 30% didesne...ka jau kalbet apie likusio variklio ir kas aplink ji resursa ir tikimybes...as aisku uz kruopstu remonta, bet...
kazkada girdejau kazkokio ekonomisto patarima pirkti deveta automobili kuriam jis teoriskai sutaupo per berods puse metu(ne brangesni), tada tipo jo islaikymas bus ikanadamas, apie markes ir galingumus nebuvo kalbama  :D . zodziu 6x600=alfa159dyzel ...o cia blyn... shtuke euru uz galva...

Nesiginčiju, žmonės su 600 eur pajamom tvarkosi pigiai, neaišku pas ką, neaišku kokiomis detalėmis, be garantijų ir t.t.
Na ir "alfa159dyzel" už "6x600 eur" yra neaiškus automobilis pasmerktas neaiškiems ir greičiausiai labai gausiems remontams.

Bet ką aš čia - kiekvieno žmogaus pasirinkimo laisvė.

6
Jei 2.4 ir dingsta antifrizas, tai daugiau šansų, kad galva trūkusi, o ne tarpinė leidžia. O jei galva trūkusi, tai remonto sąskaitos skaičiukai labai aukštai pakils į viršų, kainos su viskuo, 500-800 Eur, žiūrint, kaip smarkiai trūkusi galva, ar remontuotina, ir pas kokį meistrą daraisi.

toshkaz, 800 eur su galvos remontu arba bent profilaktiniu sutvarkymu yra jau tokia praktiškai minimaliausia kaina. Už mažiau aš neįsivaizduoju kaip įmanoma. Nebent ne viską darant, ką priklausytų daryti.

Keičiant galvos tarpinę reikia keisti ir visas kitas tarpines (t.y. įsiurbimo, išmetimo kolektorių, dangtelio), patartina keisti velenėlių riebokšlius, taip pat reikia naujų galvos varžtų. Pridedam alyvą ir alyvos filtrą, aušinimo skystį, reikalingus ploviklius viskam išsiplauti ir t.t. Jau vien čia gaunasi bent 300 eur.

Su sąlyga, kad jau galva nuimta, tai būtų kvaila jai nieko nedaryti - kaip minimum nušlifuoti ir sutvarkyti vožtuvus, galbūt pakeisti vožtuvų gumeles ir t.t. Visa šita procedūra pas specialistus - ~200 eur.

Na ir pridedam darbą nuimt-uždėt galvą.

Man tai viskas čia paprasta ir aišku :)

7
Turiu Vilniuje.
+370 650 16648

8
Gal kas susidūrę, ar skiriasi 2.0 TS ir JTS blokai?
taip, skiriasi

9
Tai bus jaučiu tas pagrindinis ant veleno, nes ten daugiau kaip ir nebus kam.
dėžėj yra du velenai ir po du guolius ant kiekvieno iš jų.

10
ūžia pavarų dėžė išjungus bėgį - velenai gi vistiek sukasi.
Jau ne viena, ne dvi ir net ne trys 159 buvo su užiančiom greičių dežėm - kažkuris guolis dėžės viduje pradeda šnekėt.

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 42