Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - Dominykas.info

Puslapiai: [1]
2
Tai va, po generatoriaus diržo keitimo pravažiuota koks 1000km. Visąlaik ji vienaip ar kitaip vienu ar kitu momentu skleidė garsus (dažniausiai gan tylius, bet vis tiek nervina). Užeina jokio garso nėra, užeina tyliai cypauja ir lengvai davus gavo nustoja, užeina pastoviai tyliai cypauja, užeina pastoviai tyliai "žirina", užeina toks vos ne kalenimo pritylęs garsas (sunku paaiškint).  :)

Įtemptas jis manau tikrai ne per mažai - net atleidus įtempėją jis įtemptas tiek kad atrodytų joks įtempėjas ir nebereikalingas.  :D

Nekokybiškas/brokuotas dirželis? O gal tiesiog dar "prasidirbs"?

3
Įdėja blevyzgoms.  :D No real real science.  :D

1. Pagal GPS nustatom spidometro paklaidą - t.y. kur rodyklė stovi kai greitis 100kmh
2. Nufilmuojam įsibegėjimą iki šimto+.
3. Nufilmuotam video atskiriam pradžios (0kmh) ir pabaigos (100kmh) kadrą bei per video redagavimo programą randam laiko tarpą tarp jų sekundės dalies tikslumu.


Arba, kad mažiau kru*tis galima naudoti ir appsus, bet dėl GPS latency tikslumas ties klaustuku (best out of 5?)

Kas už?  :D

4
Alfa garažas / Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-09-29 03:16 »
GTV PH1 916-96 2.0TS.

Auto work-in-progress, bet rimčiausi darbai jau galima sakyt padaryti.  :)


1. 2.0TS CF1 swap į CF2 iš 156.
2. Pakeisti visi indėklai.
3. Pakeisti diržai.
4. Naujas fazių variatorius.
5. Pakeisti pedalai iš sparco į AR. 
6. Pakeisti visi ženkliukai + QV lapai + numerių rėmeliai.
7. Pakeistos naujom visos traukės jungiančios greičių dėžę su dėžės rankena salone (dabar jokio "malimosi"/laisvumo ir bėgiai jungiasi kaip per sviestą)
8. Pakeista bėgių rankena į "wooden style". (IMO kartu su vairu visumoj super derinasi prie mašinos  8)). 
9. Prikelta elektronika (sudėtos rėlės iš donoro GTV).
10. Pakeisti galiniai lempučių cokoliai (nebuvo kontakto - nesikrapščiau ir paprasčiau sudėjau kitus).
11. Pakeista variklio ventiliatoriaus pirmo greičio laido jungtis (kibirkščiavo ir išsijungdavo vos įsijungęs).
12. Restauruota priekinė važiuoklė.
13. Nupirkta automagnetola bei priekiniai garsiakalbiai su dangteliais ROCKFORD 13cm Koax. (dar nesudėti)
14. Supilta Shell Helix Racing 10W60.
15. Pininfarina kilimėliai. (kantriai laukia)
16. Pininfarina greyscale nauji metaliniai side logotipai su užrašais (laukia kėbulo darbų pabaigos).
17. GTV White Vinyl Side decals (laukia kėbulo darbų pabaigos).
18. Bosch valytuvai.
19. Sudėti skaidrūs veidrodiniai šoniniai posūkiai.
20. Naujas sankabos komplektas (LuK).
21. Visi 4 nauji diskai su kaladėlių komplektais (ACDelco/Delphi).
__
__ redaguota 2018-04-28:
**
22. Pakeistos galinės spyruoklės. Eibach Sport Kit -20mm.
23. Spaceriai galas +15mm; priekis +5mm.
24. Pagaliau žmoniškai suvedimas padarytas (Martonas 4x4 - rekomenduoju).
25. Padangos Continental R16 205/45 (neliečia arkų per duobes pakrauta ir važiuoja stebėtinai minkštai atsižvelgus į žemą jų profilį)
26. Susukus vairą į dešinę pusę pasirodo buvo kabinami stabdžių vamzdeliai. Pastebėta laiku (iš garso) ir sutvarkyta.

- Važiuoklė galima drąsiai sakyt pilnai tvarkinga šiai dienai. Jokių lietimų, klebėjimų, tarškėjimų ar trinimų. Viskas kaip priklauso.  8)   

PS. Greitu metu bus imtasi kėbulo (įbrėžimai/įlenkimai).  :)
**

0/22. Procesu metu nupirkta važiuojanti bet išregistruota detalėm raudona GTV TB. Neseniai parduota viską išardžius (kai kas jau panaudota, kai kas bus atskirai parduodama, kitos - atsarginės kėbulo dalys ir pan.) ir palikus praktiškai tik rėmą, važiuoklę, variklį ir dėžę ;) 





(R16 205/55)
 



(Coffee addict. Cupholderis v2 pasiteisino:)





<a href="http://www.youtube.com/watch?v=tc6RfI_ArS0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=tc6RfI_ArS0</a>

5
Detalės / Alfa GTV 916 V6TB PH1 Dalys
« Įrašytas: 2017-09-03 15:10 »
http://www.ebay.com/itm/282620534538?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1558.l2649
http://www.ebay.com/itm/282622301585?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1558.l2649

Kaina perkant ne per ebay būtų gerokai mažesnė - derybų klausimas.  ;)
Miestas: Vilnius (siunčiu į visus).

EDIT: Dėl sėdinių - paskutinis postas.

  • keleivio pusės durelių vidinė apdaila su beveik viskuo
  • Prietaisų skydelis (spidomedtras km/h, tachometras)
  • Keleivio SRS oro pagalvė
  • Visa GTV PH1 salono priekinė panelė
  • Centrinės konsolės oro nukreipimo angos
  • PH1 GTV vairo SRS oro pagalvė

6
Sveiki,

nusipirkau antrą GTV kaip dalių donorą saviškei. Mąsčiau apie TS į šį V6 swap (dabartinis TS'as reikalauja ekstensyvaus kapitalinio su cilindrų šlifavimu, todėl bus paprasčiausiai keičiamas), o bet tačiau pasidomėjus kiek visko reikia pakeisti kad šią misiją įgyvendinti ir atsižvelgus į tai kad laikas pradeda spausti nusprendžiau tiesiog įsidėti 2.0 TS 2001 3rd gen (jau užsakytas) o viršutinį dangtelį pasilikti aliumininį. Variklį įstatys meistras iš fabijoniškių (netoli impuls) - dirbęs Autoprizmėje, net nežinau kokiu vardu čia užsiregistravęs. :)
Pas tą patį žmogų variklis taipogi ir užsakinėtas ir gauta garantija kad viskas tiks (kaip ir variklio garantija).

Tai va, V6 GTV stovi garaže su dar neišimtu varikliu. Variklis užsiveda ir dirba puikiai bei laukia naujo šeimininko. Užvedus auto netgi nemeta jokių check-engine ar pan. lempučių.   

Nuoroda į skelbimą:
https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-gtv-pavaru-deze-variklis-5966589.html?mano_skelbimas=1

Su forumo nariais kainą paderinsim.

PS. Be bajerių, bet su sudėtingesniais "captcha" dar neteko susidurti jokiame kitame puslapyje. :D

PPS. Paskyra nauja, bet šiame forume teko lankytis dar nuo senų senų laikų. Kai kas gal dar ir prisimins top-spec 147-tą BZU:147 dalyvavusią Alfature seniai seniai. :)


Puslapiai: [1]