Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Powilas 2015-04-20 22:17
-
Sveiki visi. Esu cia naujas narys, paskaitinejau truputi, saunus jusu klubas :) Turiu klausima: kur stovi 1.8 twinsparke apsuku daviklis? pries kelias dienas nusipirkau 156 sportwagon uzkalusia sirdele, laukia projektas, bet apie tai kitoje temoje.
-
Jau klaida padarei,kad tokia pirkai nes TS motoru remontas yra pakankamai brangus ir siuo metu gali lenkt net pacios alfos kaina,devetas vel rizika. Daviklis jai turi omeny rpm kuris rodo prietaisu skyde tai greiciu dezei,o jai alkuninio veleno(holo) tai ant motoro bloko
-
Jau klaida padarei,kad tokia pirkai nes TS motoru remontas yra pakankamai brangus ir siuo metu gali lenkt net pacios alfos kaina,devetas vel rizika. Daviklis jai turi omeny rpm kuris rodo prietaisu skyde tai greiciu dezei,o jai alkuninio veleno(holo) tai ant motoro bloko
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.
-
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.
Mano pirmoji masina buvo Mazda MX-6 su butent tokiu V6 varikliu (KLDE). Nors pats bedu su juo neturejau, taciau jis niekam tikes: kuro ima daug, nevaziuoja, neskamba.
-
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.
Del niekam tikusiu TS tai nebuciau toks tikras,sakyciau pirkejai jus niekam tike ir neziurit ka perkat. O kokia esme projekto,ka galvoji i ja idet ?ir ka vadini kapitaliniu remontu,ziedu ir tarpiniu keitimu?Mazda cia netinkamas pavyzdys, ipac su tokiais rodikliais :)
-
Nezinau kaip ten buvo pas tave, ytariu buvo parmustas, bet mano eina ir kaip pridera :) kai prisidirbo ziedai, visuose 6 cilindruose kompresija po 14 :) kai naujo variklio deklaruojama ,jei neklystu, 13.2. Zemintos mano galvutes.
-
Gal nezino zmogelis kaip V6 turi traukt,man cia vienas bande irodinet,kad audi 2,8 ir traukia,bet,kad su savo 2,5 toki statai i vieta :-D
-
Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.
Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.
Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.
Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.
-
Tas Petro variklis jau pilnai atitarnaves Zazo ranku perrinkima, kuris vyko kazkada, kazkada... Del ilgaamziskumo jau klausimas, atsargiai su rekomendacijom, paskui liksi kaltas. Be to, pats blokas, kaip Petras vis megdavo akcentuoti, greiciausiai ilgai nebeturetu gyventi, nes atitarnaves jau netoli...ar tik ne apie 500k km "?" ;)
-
Tas Petro variklis jau pilnai atitarnaves Zazo ranku perrinkima, kuris vyko kazkada, kazkada... Del ilgaamziskumo jau klausimas, atsargiai su rekomendacijom, paskui liksi kaltas. Be to, pats blokas, kaip Petras vis megdavo akcentuoti, greiciausiai ilgai nebeturetu gyventi, nes atitarnaves jau netoli...ar tik ne apie 500k km "?" ;)
Netoli 500k km tas variklis prabėgęs, bet iki paskutinės dienos sukosi puikiai be jokių šposų. Tai čia nežinia kas kaip, bet faktas, kad variklis jau atitarnavo labai daug. 8)
-
Del niekam tikusiu TS tai nebuciau toks tikras,sakyciau pirkejai jus niekam tike ir neziurit ka perkat. O kokia esme projekto,ka galvoji i ja idet ?ir ka vadini kapitaliniu remontu,ziedu ir tarpiniu keitimu?Mazda cia netinkamas pavyzdys, ipac su tokiais rodikliais :)
Kas liecia kapitalini remonta, manau visi cia esantys puikiai zino kas tai yra ir kaip daroma, todel neverta apie tai diskutuoti.
Projekto pagrindine esme ir yra atgaivinti mirusia alfa.
Ir kodel sakai netinkamas pavyzdys mazda? Kiek esu vaziaves su 1.8 ir 2.0 ts varikliais, nei vienas neprilygo mazdos varikliui, ts trauka tik perpus.
-
Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.
Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.
Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.
Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.
Del variklio jau rasiau, kad trukumu nematau nei vieno del kurio nedeciau jo i 156.
Del ekonomiskumo, tai taip, neekonomiska, bet cia maziausia problema.
Del TA nesuku galvos.
O varikliu nesiulykit, tikrai nepirksiu nei vieno.
Del ekspertizes ir TA:
keičiasi transporto priemonių perdirbimo, ypač variklių keitimo, reikalavimai. Nuo 2012 m. lapkričio 1 d. nebebus galima keisti transporto priemonės variklio, jei keičiamo variklio maitinimo sistema bus pritaikyta kitiems degalams (iš benzininio į dyzelinį arba atvirkščiai). Keičiant variklį bus reikalaujama pateikti variklio įsigijimo (pirkimo) dokumentus (su nurodytu variklio kodu ir numeriu), keičiamo variklio tvirtinimo vietų ir dalių nuotraukas (jei toks perdirbimas atliekamas ne gamintojo įgaliotojo atstovo).
Atliekant techninę ekspertizę bus privaloma sudaryti rašytinę sutartį dėl transporto priemonės techninės ekspertizės atlikimo, o techninę ekspertizę atliekantis ekspertas privalės įvertinti visą transporto priemonę, kad ji būtų saugi eksploatuoti ir atitiktų keliamus techninius reikalavimus.
-
dėkis ta mazda/ford varikli... tik nedink is forumo, ok. mums bus idomu stebėt kaip einasi darbai ir galutinis rezultatas.
-
dėkis ta mazda/ford varikli... tik nedink is forumo, ok. mums bus idomu stebėt kaip einasi darbai ir galutinis rezultatas.
Nedingsiu, nedingsiu :) Todel cia ir registravausi, kad bendraut, o prireikus pagalbos- pasiklaust :)
-
Powilas gal as busiu neteisus,bet paskutiniai reikalavimai sugrieztejo iki to, kad net lempuciu negalima keisti i ne gamintojo numatytas,ka jau ten variklis kito gamintojo.
-
o tai kodel nedet geriau alfinio v6 motoro, ir galia ir garsas grazus ir patikimumas geras tu motoru
-
Neieskau alfos variklio, nes turiu japonkes gera, gal ir geri tie alfos v6, neesu susidures.
-
Nu karoč, laukiam... :D O dėl patarimų, tai abejoju ar į šitą kiemą pataikei...
-
Nu karoč, laukiam... :D O dėl patarimų, tai abejoju ar į šitą kiemą pataikei...
Kodel taip sakai? Kiek skaiciau, tai draugiskas forumas pasirode :)
-
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
-
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
As del klausimu taip sakau. Kiek skaiciau, dauguma klausimu yra atsakyti.
-
Powilai, jei tau atrodo, kad Tu rimtai, tai is Tavo klausimo apie apsuku daviklio dislokacija ir pasamrotavimu apie kompresija, deja matosi, kad Tau iki tokiu projektu toli kaip mazdos V6 iki Busso(alfos) V6...
p.s. atsiprasau, kad esu nedraugiskas
-
Powilai, jei tau atrodo, kad Tu rimtai, tai is Tavo klausimo apie apsuku daviklio dislokacija ir pasamrotavimu apie kompresija, deja matosi, kad Tau iki tokiu projektu toli kaip mazdos V6 iki Busso(alfos) V6...
p.s. atsiprasau, kad esu nedraugiskas
Jei pagalvotum, suprastum kodel klausiau apie apsuku davikli. Apie kompresija rasiau todel, kad mazdos variki dejo i s.. dienas, O apie si projekta klysti, sek tema ir suprasi, kad apsirikai.
-
Jei pagalvotum, suprastum kodel klausiau apie apsuku davikli. Apie kompresija rasiau todel, kad mazdos variki dejo i s.. dienas, O apie si projekta klysti, sek tema ir suprasi, kad apsirikai.
nu cia klausimas, kas turetu pagalvoti :) ...su davikliais tai viskas aisku, alkuninio apsuku stovi bloke arciau smagracio, po isiurbimo kolektorium, ir dar vienas stovi po ismetimo velenelio skriemuliu, tik kas tau is to?...na apie kompresija kuri, tipo "geresne nei nurodyta gamintojo" tai butent ir leidzia man daryti prielaida apie nepakankama ziniu ir praktikos lygi, be to slegis kazkurio takto pabaigoje man nieko nepasako apie variklio saunuma, ar net bukle...tiesiog senasis alfos V6 yra tikras sedevras, bet jei reikia mazdos tai dek, irodyk, kad gali :D
-
Nebūčiau ieškojęs būdų, kaip pasikeisti variklį, tikrai neaiškinčiau forume.
Prašom pasiskaitymui pradžiai:
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf (tave domina iš lentelės 4.7, jei labai pasiseks pasistūmėsi iki 4.5). Žemiau irgi gali pasiskaityti, kad suprastum, kaip rimtai TA vyrai nusiteikę :)
Tingiu dabar ieškoti dokumentacijos, tačiau keisti į variklį 20% ar 30% galingesnį ir/ar 20%/30% didesnio tūrio draudžiama.
Kitas dalykas - visus darbus turi atlikti servisas su atitinkamais sertifikatais (ruošk rublius :)). Viską atlikus dar liks klausimas ar TA praeisi, jau nekalbu apie niekinę likutinę vertę.
Jeigu tai būtų tikrai įdomus projektus, būtų galima galvoti apie TA pravarymą Latvijoje, o tada jau registravimą Lietuvoje (nors jau teko girdėti, kad ir tai užsilenkė). Tačiau šiuo atveju net liežuvis neapsiverčia šito vadinti projektu. Vadinkim teisingais pavadinimais - bandymas iš kakio išspausti vašką :)
Jeigu ir tai neatbaidė nuo darbų - sėkmės juose.
-
Tema išsivyniojo, kaip čia mandagiai pasakius... Įdomi 8) Projektas, kaip čia mandagiai pasakius... Įdomus 8) Yra noras padiskutuot, bet kaip čia mandagiai pasakius... Mandagiai neišeina... 8) Sėkmės :begam:
-
ir keicia ir numerius nusveicia ir cipuoja ir turbina visaip kitaip didina ir mazina tas galias ir turius tiek registruojant tiek einant TA...galu gale kas 2 metus galima viska padaryti "kaip buvo", jei labai reikia ir norisi :angry: ...
-
Kai avarijos atveju bus sužaloti žmonės ar bus įvairuota į naujesnę mašiną rimčiau, įdomu, kaip tada padarysit "kaip buvo" :)
-
Nebūčiau ieškojęs būdų, kaip pasikeisti variklį, tikrai neaiškinčiau forume.
Prašom pasiskaitymui pradžiai:
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf (tave domina iš lentelės 4.7, jei labai pasiseks pasistūmėsi iki 4.5). Žemiau irgi gali pasiskaityti, kad suprastum, kaip rimtai TA vyrai nusiteikę :)
Tingiu dabar ieškoti dokumentacijos, tačiau keisti į variklį 20% ar 30% galingesnį ir/ar 20%/30% didesnio tūrio draudžiama.
Kitas dalykas - visus darbus turi atlikti servisas su atitinkamais sertifikatais (ruošk rublius :)). Viską atlikus dar liks klausimas ar TA praeisi, jau nekalbu apie niekinę likutinę vertę.
Jeigu tai būtų tikrai įdomus projektus, būtų galima galvoti apie TA pravarymą Latvijoje, o tada jau registravimą Lietuvoje (nors jau teko girdėti, kad ir tai užsilenkė). Tačiau šiuo atveju net liežuvis neapsiverčia šito vadinti projektu. Vadinkim teisingais pavadinimais - bandymas iš kakio išspausti vašką :)
Jeigu ir tai neatbaidė nuo darbų - sėkmės juose.
Taigi, paskaiciuojam. buvo 114kw , dabar bus 123, tai procentaliai kiek padides galia? M?
Jau sakiau, jog del TA maziausia beda.
Del pinigu bedos nera. Kas dar domina?
-
Jei pas mane nebūtų bėdos dėl pinigų, pirkčiau 8C 8) Galiu duot telefoną žmogaus, kuris padarė tokį projektą su kažkokia japoniška auto - pakonsultuos. Jau metus nėra jokių problemų su TA - tiesiog nėra TA :D Reikia ekspertizę daryt, o jos kaina viršija automobilio vertę. Na, bet kai dėl pinigų bėdos nėra...
-
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
Buvo naudota ALFA 33,tiesa pries tai kebulas buvo pilnai atrestauruotas.Projekto pabaigos nera,alfa kazkokiam angare :D
-
Taigi, paskaiciuojam. buvo 114kw , dabar bus 123, tai procentaliai kiek padides galia? M?
Jau sakiau, jog del TA maziausia beda.
Del pinigu bedos nera. Kas dar domina?
Ar mes skaitėm oficialius reikalavimus? Variklis kitos markės - vežk į ekspertizę. EGZpertai ten susirinkę už atitinkamą mokestį parašys, kad keisti motoro negalima, nes reikia keisti kėbulo konstrukcinius mazgus.
Kas dėl galios - ok, praeini. Bet kaip su kubatūra?
Jei TA gavimas mažiausia bėda (kas tavo atveju neįmanoma) - daryk. Po to tik nepamiršk prisijungti prie forumo ir padėkoti už protingus patarimus. Jei savimeilė leis :)
Blemba, jeigu buvo noras keisti į galingesnį motorą, kuris buvo montuojamas tame pačiame kėbule. Turėjom tiek kėbulą, tiek variklį. Perėjus visus pažįstamus išsiaiškinom tai, kad variklio keisti neapsimoka, nes visų dokų sutvarkymas kainuos tiek, kad net neverta galvoti apie tai. Tokie tie lietuviški įstatymai.
-
na labai įdomu sulaukt atomazgos.
Aš turiu mintį Alfettos motorą keist iš Alfos 1,6 į Alfos 2,0, tad jei žmogus įsimes japoną ir praeis TA - man jau kliūčių nebus :D
-
Uzvesk tema cia: http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/board,518.0.html ir dalinkis darbu eiga :)
-
nu chebra juokaujat :) turekit kantrybes ir bus atomazga, o kaip cia kazkuris sake, kad nepraeisiu TA, labai klydo. Nu, sekit tema ir matysit, kaip bus.
-
Bus įdomu pamatyti, kas klydo :)
-
Manau naujos temos kurti neverta, taigi viskas bus cia :)
Pradeta ardyti ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON:
-
Gal Powilas pasisems ideju is sito projekto... :D
http://www.squadra916.com/forums/topic/3290-project-alfa-philippines/
-
Buvo naudota ALFA 33,tiesa pries tai kebulas buvo pilnai atrestauruotas.Projekto pabaigos nera,alfa kazkokiam angare :D
dar pamirsote, kad p.Zazas i sportine 155 irgi dejo japoniska motora ;)
kaip ten reikalai su projektu?
-
dar pamirsote, kad p.Zazas i sportine 155 irgi dejo japoniska motora ;)
kaip ten reikalai su projektu?
Nemaišom sporto su kasdienybe... Sporte truputį kitokie reikalavimai ir nuostatos galioja - ten TA nereik eilinės praeiti ir pnš. Ten truputį į kitus dalykus žiūri, nei kasdieniui automobiliui. 8)
-
Apie sporta kalbant, tai tokie swap'ai visiskai nieko naujo :)
-
Powilai,o kokia prasme det varikli kuris tik 9kw galingesnis uz tai kas buvo? Dar suprasciau jeigu butu koks RB serijos nissaninis variklis ar koks kitas turintis potenciala modifikacijom ;)
-
Žmogus įkišo į tą atgyveną 600 Eur, tai dabar bando atsigroti. Ne esmė, kad šiti darbai atsieis žymiai brangiau + TA ji antrą kartą nepraeis (nebent už pinigus per pažįstamus, tačiau žinant kaip dabar viskas sekama ir filmuojama - drambliuko svajonės).
Nosis per aukštai iškelta, negali žmogus pripažinti, kad neapsiskaičiavo ir iki galo neišsiaiškino visko.
-
Žmogus įkišo į tą atgyveną 600 Eur, tai dabar bando atsigroti. Ne esmė, kad šiti darbai atsieis žymiai brangiau + TA ji antrą kartą nepraeis (nebent už pinigus per pažįstamus, tačiau žinant kaip dabar viskas sekama ir filmuojama - drambliuko svajonės).
Nosis per aukštai iškelta, negali žmogus pripažinti, kad neapsiskaičiavo ir iki galo neišsiaiškino visko.
gal baigiam nervuotis...mes cia va dauguma irgi atgyvenom vazinejam, va vieno veikejo atgyvena net specialiu H numeriu pazymeta, nes jau visiska atgyvena :) ...neklauso tai tegu daro ir rodo, jau gi susitarem :D
-
Niekas čia nesinervuoja (ne mano pinigai :D). 3 dienas ramu jau, matomai pamatė, kad vien išimt ir įdėt nepavyks, taip paprastai, kaip galvota :D
-
cia i lancia dedra 2.0 turbo idejo 2.5v6 is alfos-156, viskas imanoma ;)
http://www.lanciaklubas.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=561&start=150
-
cia i lancia dedra 2.0 turbo idejo 2.5v6 is alfos-156, viskas imanoma ;)
http://www.lanciaklubas.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=561&start=150
na dedra turi daug panašumų su 155, o kaip žinia, į 155 įdėti 156 variklį - ne naujiena :) bet čia kalba eina apie mazdos variklį. Tai irgi aišku įmanoma, bet ar verta? Nu labai įdomi eiga.
-
Manau naujos temos kurti neverta, taigi viskas bus cia :)
Pradeta ardyti ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON:
(http://forumas.alfaklubas.lt/index.php?action=dlattach;topic=68845.0;attach=20185;image)
Ziuriu darbai rimtai i prieki juda - linkiu sekmes