49
« Įrašytas: 2013-03-29 16:00 »
liuduks,
nelisiu i diskusijas del 166 V6 supportu tvirtinimo - gal as ten ne viska issiskaites buvau.
anyways, matosi, esi pasidomejes, tai, matyt, viska ir zinai, ka reikia zinoti.
del 4-pot vs 1-pot support'u efektyvumo pajautimo Vilniaus gatvese - abejoju kad ka pajaustum, nes tau paprasciausiai padangos neduos pajaust - jos turi per mazai sukibimo. prades kalt abs ir tiek. ir su standartiniais stabdziais juk abs kala be didesniu problemu..
dideliu stabdziu geris yra tame, kad jie yra n+k kartu atsparesni temperaturoms, t.y. ne taip greitai ikaista, ne taip greitai jauciasi "brake fade", o ju didesnis efektyvumas (t.y. didesnis neigiamas pagreitis) praktiskai pasireiskia tik tada, kai vaziuoji su slick'ais ar bent jau semi-slick'ais.
o jau jeigu skaiciuoji kainas, tai as skaiciuociau paprasciau.
standartiniu stabdziu komplektas (4 diskai + kaladeles), sakykime, kainuoja X lt
dideliu stabdziu komplektas, sakykime, kainuoja X+Y lt, plius suportai, ju tvirtinimas ir t.t. dar, sakykime, Z lt.
isistatai sumas i Y ir Z ir zinai kiek tau brangiau kainuos standartiniai normalus stabdziai VS dideli stabdziai.
asmeniskai as manau, kad nepavyks padaryti taip, kad Y + Z gautusi maziau nei 1500 lt.
pasimetyk link'ais kur toks setup'as butu 500 lt brangesnis uz standarini.
taip iseina, kad i 500 lt turi tilpti 4 supportai, tvirtinimai priekiui ir didesniu disku/kaladeliu skirtumas VS standartiniu disku/kaladeliu. skamba nelabai realiai.