Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - grease

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 42
41
na as gal nesu specialistas, bet man cia i jokia alfa ne per kur nepanasu..

42
neatsparus ugniai :)
gi vaziuojama be nedegiu kombinezonu, tai salmo atsparumas ugniai yra nelabai svarbus..
bile nebutu dviratininku ar slidininku salmas..

43
na, dėl šalmų neturėtų būt problemų - tinka bet kokie automobiliniai/motocikliniai šalmai.
Nemuno Žiedas nuomoja šalmus - kiek atsimenu, apie 20 lietuviškų pinigų.

44
Blevyzgos apie bet ka / Ats: siuntu skyrius
« Įrašytas: 2013-06-27 13:45 »
Audriau, sestadieni vaziuosiu i Kauna.
Duok zinot ka nors tiksliau.

45
Šiandien, gegužės 29d., 19.00 renkamės "Pomodoro", Lukšio g. 32, "Domus Galerija".

http://www.pomodoro.lt/LT/10/Restoranai.htm

Šį kartą manęs nebus.

46
Blevyzgos apie bet ka / Ats: MACIAU-6
« Įrašytas: 2013-05-23 10:38 »
Grease turėtų būti.. ;)

as, pagal mano standartus, retokai savo alfa vairuoju..
Skirma cia bus.

as, atrodo, susigyvenau su vespa - kol temperatura daugaiu nei 10 laipsniu, tai jau nebesvarbu ar lyja, ar nelyja..

47
Kiti Alfa Romeo modeliai / Ats: alfa romeo gtv 6
« Įrašytas: 2013-05-14 09:57 »
Tikrai 2.5 varikliai ejo nuo 80, tik 3.0 v6 nuo 84 isleisti. Maniau, visi v6 nuo 84-85 ejo.

3.0 V6 buvo pagaminta 200 vienetu PAR rinkai vien tam, kad ta masina butu homologuota ir galetu lenktyniauti PAR rengiamose varzybose.

48
As irgi balsuoju uz isimties padaryma - meet'o perkelima i savaitgali ir i Kauna, i Auto-moto sporto paroda.

Del meet'u savaitgaliais - as pries. Bent dvi priezastys:
1. Tradicijos yra tradicijos. Alfadieniai visada buvo treciadieniais, bent jau paskutinius ~7 metus, kai as as dalyvauju klubo veikloj.
2. Asmeniskai as, o ir kazkokia dalis klubieciu vilnieciu, tikrai nedalyvaus alfadieniuose savaitgaliais - savaitgaliais yra kitu uzsiemimu. o treciadieni po darbo nulekt islenkt bokala alaus yra, sakykim, visai patogu. bent jau man :)

49
Kitos konsultacijos / Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Įrašytas: 2013-03-29 16:00 »
liuduks,
nelisiu i diskusijas del 166 V6 supportu tvirtinimo - gal as ten ne viska issiskaites buvau.
anyways, matosi, esi pasidomejes, tai, matyt, viska ir zinai, ka reikia zinoti.

del 4-pot vs 1-pot support'u efektyvumo pajautimo Vilniaus gatvese - abejoju kad ka pajaustum, nes tau paprasciausiai padangos neduos pajaust - jos turi per mazai sukibimo. prades kalt abs ir tiek. ir su standartiniais stabdziais juk abs kala be didesniu problemu..

dideliu stabdziu geris yra tame, kad jie yra n+k kartu atsparesni temperaturoms, t.y. ne taip greitai ikaista, ne taip greitai jauciasi "brake fade", o ju didesnis efektyvumas (t.y. didesnis neigiamas pagreitis) praktiskai pasireiskia tik tada, kai vaziuoji su slick'ais ar bent jau semi-slick'ais.

o jau jeigu skaiciuoji kainas, tai as skaiciuociau paprasciau.
standartiniu stabdziu komplektas (4 diskai + kaladeles), sakykime, kainuoja X lt
dideliu stabdziu komplektas, sakykime, kainuoja X+Y lt, plius suportai, ju tvirtinimas ir t.t. dar, sakykime, Z lt.
isistatai sumas i Y ir Z ir zinai kiek tau brangiau kainuos standartiniai normalus stabdziai VS dideli stabdziai.

asmeniskai as manau, kad nepavyks padaryti taip, kad Y + Z gautusi maziau nei 1500 lt.
pasimetyk link'ais kur toks setup'as butu 500 lt brangesnis uz standarini.
taip iseina, kad i 500 lt turi tilpti 4 supportai, tvirtinimai priekiui ir didesniu disku/kaladeliu skirtumas VS standartiniu disku/kaladeliu. skamba nelabai realiai.

50
Kitos konsultacijos / Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Įrašytas: 2013-03-29 10:15 »
liuduks, raizyti diskai pagerina ausinima ir kaladeliu dulkiu pasalinima, o ne stabdyma kai slapia.
kai slapia, jeigu tie raizyti (o jau tuo labiau (ir) grezioti) diskai nera, sakykime, normalaus gamintojo, jie yra linke skilti, jei yra staigiai atausinami - pvz. pervaziavus rimta bala.

mano GTV6 yra raizyti black diamond su ferodo ds2500 kaladelemis - toks setup'as normaliai dirbt pradeda tik gerokai pakaitintas.
o lakstant po nemuno zieda atlaiko kokius 5 ratus ir pradeda perkaisti - truksta ausinimo. stabdziu efektyvumas nelabai smarkiai krenta, matyt padeda teisingas stabdziu skystis, o bet taciau prasideda garsiai visokie nemalonus ir po tokio pasilakstymo dar koki menesi vazinejant gatvemis valosi kaladeles nuo sudeguliu.

apibendrinant - gatvineje masinoje normalus geru gamintoju standartinio dydzio stabdziu setup'as veikia kuo puikiausiai. stabdzius pasididines didesni stabdymo efektyvuma kazi ar pajusti, gal vos vos. ale bet tik kad atrodys kiek graziau..

as irgi svarsciau pasidinint GT stabdzius, nes uzdejus 18 coliu ratus kiek juokingai tie maziukai stabdziu diskeliai atrodo. ale nuspredziau, kad neverta isvesticiju.
brembo 4-pot supportus (300mm) uzdeti ant GT (tas pats ir ant 156) nera taip paprasta - tas tvirtinimas (bracket) gaunasi labai sudetingas ir, bent jau mano akimis, nelabai patikimas.
kita kalba yra apie brembo 330mm stabdzius - juos zymiai lengviau pritaikyti, ale tada toli grazu ne visi 17 coliu ratai tiks. o ir viso sito kaina pasidaro nebejuokinga.

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 42