Matosi, ne tik spyenle prisukta, bet ir rankinis nusuktas. O tokie tiurlingai byloja, kad ir daugiau komponentu ten gali buti medvarsciais prisukta, klijais priklijuota ar sponkem uzspausta Su stogo mechanizmu 95%, kad bus problemu, aisku, galima ji lankstyti rankiniu budu, po to, kai pabos metyti pinigus stogo mechanizmo diagnostikai ir restartui (daznai padeda ir trinktelejimas plaktuku per varikliuka). Is to pacio apipuvusio stogo, sprendziu, kad ji stovejo laaaabai ilgai nejudinta, taip zaliuoti stogai megsta butent nuo ilgo stovejimo. O jeigu tai pasitvirtintu, tai tiketina begale oksidaciju ir rudziu, pradedant standziais, baigiant ivairiom fyskem ir davikliais. Zinoma, nereikia pamirsti, kad ir kaina atitinkama, bet kam ten tas prirasas "labai geras stovis" as nesuprantu Turejom viena Spider panasu, su panasiai pazaliavusiu stogu, nuo 2-3 metu stovejimo. Pradejus vel eksplotuoti buvo nesibaigiantis galvos skausmas del visokiausiu elektroniniu smulkmenu, apsioksidavusiu nekontaktuojanciu jungciu, taip pat ir tuo paciu stogo mechanizmu, vien del jo, prie kompo buvo jungtasi keliasdesimt kartu. O tame ir spyneles buvo vietoje, ir rankinis neismontuotas Manau, sitas Spider tikrai tinka projektui, rankas turinciam zmogui, bet kazkam daugiau vargu.
Nepyk tu cia biski i lankas nuvariai...
Stogas 2.0 Twin Spark visiems eina mechaninis (toks buvo ir pas mane), tad ji rankiniu budu teks lankstyti ir trankyti nieko nereikes... Be to ir tie pelesiai nusivalo nesunkiai su spec. priemonemis.
Ilgai stovi - kiek as zinau jinai pastoviai klaipedoje vazineja (ta galima pastebeti, net pagal galiojant TA, o ir nuotraukos keiciasi jos, skirtingose vietose... Tad paie oksidacija nuo stovejimo, uzpuvusius stabdzius nereiketu kalbeti...
Parstebejimas - sedyne nesuplysus tipineje GTV/Spider vietoje, kas byloja kad rida nebus 300-400k km, kebulas irgi neatrodo sujotas.
Isvada - nuvaziuoti, apziureti, mintyse ivertinti remonto kastus ir remiantis, kad ilgai neparduoda nuderejus kokius 300 euru pirkti