Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - ZX

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 30
41
Formula 1 čempionatas / Ats: ALFA ROMEO - Sauber F1
« Įrašytas: 2017-12-07 19:51 »
Siandienos tendencijoms nepasikeitus, ateityje galim tiketis ir kokio 3C, o veliau ir Twinair :D
man rodos bus tik klausimas keliu bateriju-padangu keitimo sustojimo taktika rinktis.

42
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-07 19:40 »
Ne tuos remapus perkat. AG pakelti atmosferikui, jau yra vienas toks salyginai naujas ir tikrai veikiantis "remapas". +10-20% galingumo, mazesnes kuro sanaudos, o ir pats kuras uz puse kainos. Kas gi tai? Tai V kartos LPG iranga, geriau, nei placebiniai cipai  :D
ir cia jum ne 95 ar 98. Racing fuels, avgas, LPG and alcohol fuels such as methanol may have octane ratings of 110 or significantly higher.

43
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-07 19:12 »
Kiekvienam savo, svarbu kad džiaugsmą teiktų vairuojant.  :masina:
Čia kaip su viskuo, ką naudoji(vairuoji) už tą ir stosi. Gaila tik kad čia jau vienas iš nedaugelio prižiūrimų TS’ų savininkų aš belikęs šitam forume.  :D Reikės kada susėst prie alaus pašnekėt per meet.  8)
tai dziaukis ir vairuok, grozekis. kam reikia tas turi, vairuoja ir priziuri, ir jei nepastebejai dalinasi patirtim ir bando tau sakyt, kad draskymaisi redlainais tokiems "entuziastams" baigdavosi gan greitai...pries 20metu...

44
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-07 18:44 »
brumbrum, CF3 naujausias, atitinkamai CF2 ir CF1 buvo statomi prieš tai. Visų jų galia ir gamintojo nurodomi įsibegėjimai labai labai minimaliai skyrėsi, CF2 galingiausias (+~5kw) lyginant su silpniausiais. 156 (2000 galas +) irgi jau ėjo CF3. Smaugti niekas ten per daug nieko nesmaugė dar ;)
110-114-110kW. manai 3 katalizatoriai "dar" nesmaugia?

45
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-06 18:44 »
As tai tokiu budu darau suvedima,- atsidarau galines dureles, imu dailia lenta, perkisu skersai masinos per salona, prisitvirtinu su gumine virvute kur yra tos su kabliukais galuose, uzkabinu vienoj pusej, per masinos apacia perkises uzkabinu kitoj pusej , kad  lenta nepasislinktu. Tada imu aliumini tiesu profili, dedu prie galinio rato ir atsizymiu bruksneli ant lentos, po to kita puse taip pat. Tada profili tvirtinu ant priekinio rato ir suku antgalio traukute kol profili davedu iki pazymeto bruksnelio, paskui kita puse taip pat. Aisku reikia profili tvirtinti prie ratlankio  o ne prie padangos , tam reikia tureti lygia plokstele prideti ant ratlankio , kad uzdejus profili neliestu padangos sono. Na ir paskui prieky suvedima pamatuoju tokiu slankmaciu kaip ZX rase
bijau, kad sis brutalus budas tiktu nebent "balkinei" galinei pakabai. net jei tarkim GTV turetu galines duris "dailiai lentai" paguldyti  :D , tai del galiniu ratu isvirtimo kampo ir jiems priklausancio jei neklystu 2-3mm neigiamo suvedimo, gautusi pievos matuojant pagal tas zymes ant "dailios lentos"  :D priekio suvedima. daug patikimiau sakyciau virvute tarp priekinio ir galinio  :)

46
CF3 tai jau paskutinis TS variantas, ne iki, bet nuo 2001. Na, bet neesme. Del paciu firmu Bosch generatorius buvo jau mano 2000-uju 146, zmogui pardaviau, kuriam su Marelli nutiko tas pats, kaip rasai, skilo :D Realiai jie ejo, kaip papuole, vieniems Bosch, kitiems Marelli i tuos pacius modelius... Apie tai man ir Autogralis patvirtino, pagal VIN. Rodo, kad gal Marelli, o gal ir Bosch. Idomiausia, kad uzsakius kazkoki lyg nauja, lyg restoruota (patys nezino koks) jis turetu tikti, abiem atvejais. Bet, bet...
Stai del skyvo, man ir kyla didziausi klausimai, nes girdejau, kad ir atstumai to skyvo skiriasi (dirzas pakeicia geometrija), apie tai panasu ir breziniai generu byloja, apie tai vienas zmogus rase kazkada forume ir apie tai, kad net skyva nuo seno uzdejus, geometrija jo neatitiko. Zodziu, supratau, kad makliava su jais analogiskai, kaip ir su radiatoriais padaryta, deta tai, kas po ranka papuole, taigi, iseitis tik veztis senaji i parduotuve (pries tai uzsakius) ir matuoti viska, antraip gausi pastu nors ir nauja, o ten...skyvo isnesimas ne toks. Bandysiu nulekti iki vieno zmogaus savaitgali, jis turi apynauji nuo 2.0ts ir pasiziureti, pagal vienus katalogus jis turetu netikti, bet pagal kitus lyg ir pateikiamas, kaip alternatyva. Zodziu, radiatoriai ir generatoriai tikras hemarojus :D
tai ta ir bandziau sakyt, kad cf3, gamintame nuo 2001m, turetum rasti bosch, kuri ir rekomenduoju deti vietoj MM. o siaip nepanikuok  :P , net is skirtingu dvilitriu per visus galus sugedusiu MM generatoriu surinkau viena ir sekmingai geometriskai teisingai uzdejau, vazineju.  :)

47
TS generatoriai skiriasi savo matmenimis/tvirtinimo taskais, ar visi vienodi? O jei konkreciai domina 2.0ts pre FL (105A) ir 1.8 FC (90A). 2.0TS ir jam tinkamo 105A ismatavimus randu internete, bet 1.8TS 90A ismatavimai visur nutyleti. Pagal kodus irgi sunku kazka rasti, realiai jie skiriasi, bet tas skirtumas gali buti vien del siek tiek skirtingo stiprio. 15A skirtumas realiai bereiksmis, tad domina tik tvirtinimai ir ar skyvas atitiks su dirzo lygiu. Juk, blokai ju visi vienodi 1.8-2.0, o tvirtinasi jis prie bloko, tad taip mastant, turetu ir generatoriai buti vienodi. Klausimas islieka, ar skyvas tinka, nes butent pastarojo isnesimas, panasu skiriasi. Gal kas susidure su jais?
skiriasi 1. gamintojai, iki 2001(cf3) berods, visur sutikau magneti marelli(dazniausai strige ir skile ar uzia guoliai, maza itampa :)), veliau maciau bosch(atrodo solidziau), 2. amperazu 3. skriemulio(skyvo) dantuku skaicium: pvz gtv 96 bus platesnis uz 156 2,0 t.s. , o 156 1,6 siauresnis uz 156 2,0. siaip pagal tvirtinimus tinka viskas nuo visko su 16v t.s

48
Pradėjau orinti sankabą ir nebėgo skystis į darbinį cilindrą. Atkabinau šlangą nuo pagrindinio cilindro ir nebėgo skystis nors orą pučia. Atkabinau kitą šlangą nuo rezervuaro patikrinti ar neužsikimše ir viskas ok, prapučiau per cilindrą, oras eina. Išėmiau pagrindinį cilindrą, žarną į skystį ir pumpuoju, skysčio netraukia. Pasidariau video https://youtu.be/p_qWdceEr30 Išvada ar sugedo, o gal net reikia pradžiai didesnio spaudimui skysčiui pritraukti ar aš nesuprantu veikimo principo? Prieš keičiant sankabą, nejutau kitokio pedalo pasipriešinimo, tai galėjo pastovėti ir sugesti, nes va tiek beliko iki surinkimo ir dar negaliu pabaigti darbo.
na skystis turi pats atbegti is rezervuaro iki cilindro ir i ji ibegti. jei rezervuaras kartu su stabdziais, tai sankabos cilindras ima skysti is aukstai, t.y dingstant skysciui pirmiausia ima nebeveikt sankaba. gal nepakankamai pripylei? o cilindriukus isardyt, nusveist, galima ir profilaktiskai.

49
Alfa Romeo 159 / Ats: AR159 VS AR166
« Įrašytas: 2017-11-30 18:16 »
kas yra 'prabangioji limuzinų klase' ir kuo ji skiriasi nuo 'paprastosios limuzinu klases'? ::)

50
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-11-30 16:47 »
kas moka ir supranta ka daro tai su virvem ir veidrodziais geriau isstato nei su lazeriniais.

o siaip Titnago g. kur Peugeot centras berods Jurijus - cia jau legenda
geras, apie veidrodzius nesu girdejes. siaip kadaise buvau pasigamines toki dideli slankmati, tarp ratu, tai suderinus ji su virmem ir matavimais visokiu atstumu tarp kebulo varztu ir pan. tai tikrai normaliai gaunasi. svarbiausia kruopstumas, be jo jokie stendai nepades.

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 30