Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Silogizmo 2015-09-27 02:28

Antraštė: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 02:28
Sveiki visi Alfa mylėtojai ir prijaučiantys :) Prieš realius susitikimus, turbūt reikėtų pasirodyti, kad esama dar naujokų, norinčių prisistatyti :) Tai va, esu Justas, prieš metelius būčiau buvęs studentas, dabar jau tik pusiau - įstojau 3 metukams į JKVM karo akademijoj. Vakarais darbuojuosi garaže, labiau linkstu link savo puslapiuko feisbuke www.facebook.com/zibintupoliravimas plėtojimo, nors ir kitokių darbų nevengiu :)
Taigi, jeigu netyčia kam nors galiu pagelbėt, kreipkitės drąsiai :) dienomis dirbu techniku karšto vandens skaitiklių duomenų rinkimo įrangos montavime. Išbandęs daug automobilių - vieni buvo sėkmingi, kiti - nelabai, o gal ir patirties trūko, gal kažkur pataupyta buvo, Bet daugiau mažiau, beveik visą gyvenimą draugauju su prancūzais ir italais :)
Prieš kelis mėn kieme atsirado seniai tik svajonėse važinėjusi mašinytė - mano nuomone Alfiausia iš Alfų - 156 dyzeline širdele. Esu ultra patenkintas. Visų pirma - dizainas. Jėzau, dar nebuvo dienos, kai eidamas link jos širdy nesidžiaugčiau, ir dar nebuvo nei vieno karto, kai net ir skubėdamas ir nueidamas atsisukčiau pasižiūrėti į tą grožį sidabriniais batukais  :)
Antras dalykas - italai ir vėl manęs nepavedė - teko išbandyt laaabai daug fiatų - tiek dyzelių tiek benzinų. Bendrai kalbant, mechaniniai mazgai tie patys, bet dizainas kitas, surinkimo kokybė taip pat(čia mano asmeninė nuomonė iš būtent mano patirties). Taigi, mašinytė 2000m, 10mėn, Spidometras gražiai suka virš 130k km, nors tikra jos rida yra 200k km. Realiai pažiūrėjus į variklio skyrių ir matosi, jog pirštų ten nekišo niekas - visur stovi gamyklinės žymės  :) varikliukas nors ir atrodo gan silpnas - 1.9 81kw, bet smarvės tikrai užtenka, o ir variklio garsas malonus ausiai. Lyg ir buvo mazochistinių idėjų programuot kompą, bet palikau tai atviru klausimu ::) Pakaba minkštoka, nėra super standi, bet ant kelio neplaukioja. Prieš stabdžių sistemą keliu kepurę. Stabdo puikiai (!)

Pradėkim nuo paieškos ir pirkimo - realiai nupirkau gan tvarkingą po nepilnų 2 sav. paieškų iš anapus gatvės :D , neskaitant ne itin rimtų kėbulo problemų(ant slenksčių viena - kita rūdis ir d.p. slenkstis įlenktas), pasirodė labai verta savo pinigų ir pravažiavus keliolika km, apžiūrėjus ant keltuvo, nutarta, kad JAMAM :)

Žinoma, aš nebūčiau aš, jeigu pasitenkinčiau tuo, kaip ir kokia ji dabar atrodo. Pokyčiai, nors ir kartais nedideli, bet matysis nuotraukose :)

Realiai iš darbų kol kas atlikta: 
Cheminis salono valymas (kadangi buvę savininkai abudu rūkė, visur buvo pilna cigarečių pelenų, sėdynės išteptos, išvaflintos, bagažinėj buvo papilti kažkokie tepalai).
Kondicionieriaus pildymas + slėginio daviklio keitimas. (vos vos šaldė tik nupirkus)
Vairo traukių antgalių keitimas.
Generatoriaus diržo grupės keitimas.
Alkūninio skriemulio keitimas.
Vairo stiprintuvo siurbliuko bei alyvos keitimas. :) (problema buvo dar perkant)
Kaitinimo žvakių keitimas.
Prietaisų skydelio lempučių keitimas.
Magnetola+rimtesniai garsiakalbiai, kiek tvarkingesniam "triukšmui" sukelti.
Žibintų nupoliravimas, neaktyvaus reflektoriaus dažymas.(planuose - osram silverstar, o gal ir kiek galingesnės lemputės).  :masina:
Tiesus išmetimas + "kačiukų prieglauda" :star: :mzp:

Pati pirma diena, kai tik tapau šitos mažulės savininku(nuo lango atsitraukt nėjo tądien):
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/pagaliau_zpszrxqecxm.jpg)

Po truputį į šitą temą kelsiu šito savo stebukliuko nuotraukas, o, manau, kad rytoj radus laiko bus įmestas konkretesnis to do list'as ir dar šiek tiek nuotraukėlių :)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 02:54
Vienas iš pačių pirmųjų dalykų, kuriuos padariau, buvo senosios magnetolos perkėlimas (jau buvusi alfoje, šnypštė, dūzgė, buvo kiniška ir šiaip nepatiko). Pakeičiau ją JVC KD-X210. Mano asmenine nuomone - geriausias kainos ir kokybės santykis - prisiminiau reklamą: "tėve, plokštelių tegul klauso dinozaurai", tad kompaktinių diskų atsisakyta išvis vardan galimybės turėti atkuriamą FLAC formatą iš USB atmintuko. Į priekines duris puikiai susistatė Focal PS 165, į galines duris - Blaupunkt GT serija. Skamba tikrai palyginus švariai, minkštai ir proto ribose garsiai. (žinoma, džiaugtis garsu kartais sutrukdo įsišėlstančios durų "apšifkės", kurias jau pradėjau klijuoti iš vidaus garso ir vibro medžiagomis). (http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/IMG_20150919_193739_zpsvqgeadnd.jpg)

Vienas pirmųjų darbelių buvo nupoliruoti priekinius žibintus. 2 valandytės rankų, meilės ir alfytė jau nebe apsiblaususiomis (kažkoks psichas buvo nulakavęs žibintus) akimis žvelgia į pasaulį:
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/akyte_zpsomnjocvj.jpg)
O kadangi alfutės po vieną nevaikšto, tai kitą dieną procesas pakartotas ir benzininei "sesutei":
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/pilke_zpstyudmtxo.jpg)
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/IMG_20150730_122944_947_zpsjlkk4wqz.jpg)  :du:

Prie to paties, kadangi turėjau priėjimą prie cheminio valymo siurblio ir visų chemijų, šiek tiek "pasiautėjau" tiek su salonu, tiek su bagažine: PRIEŠ (http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/IMG_20150813_111539_935_zpsewuuemxc.jpg) PO
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/IMG_20150813_131941_085_zpsubuzge3a.jpg)
Gaila, kad išsikraunant telefonui, nebebuvo galima fotografuoti, kadangi salono - sėdynių atsinaujinimas buvo tikrai stulbinantis. Dabar Alfa Romeo užrašas švarus, sėdynės nevafliuotos, nesmirda, siūlės baltos ;)

Prie to paties pakeistas salono lubų apšvietimas, t.y. jo spalva į raudoną (na, fotoaparatas tai mato kaip rožinę, panašu) :)

Alfytė 08-08 pabuvo ir paties vestuvių liudininkė ir pagrindinė jaunųjų transporto priemonė, tad išvakarėse gavo 2 valandas automobilio SPA malonumų :D
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/IMG_20150808_243435_489_zpsto6zzhtl.jpg)

(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfyte%20156/IMG_20150808_244905_026_zpsycvdt27l.jpg)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 09:01
Nusprendžiau padaryti GTA look stiliaus lempas :) Kadangi, regis, atsibodau visiems laužynams su klausimu, ar turi lęšinius žibintus 156 Alfai, nutariau išsiardyt ir nudažyti neaktyvų reflektorių juodai.
Prieš darbą viskas atrodė maždaug teip:
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150917_134221_zpsivrwkrok.jpg)
Taigi, ne koks tutorial'as, bet galbūt kam nors pravers, jei norit šiek tiek išsiskirti iš minios ;)
Norint išimti žibintą, reikia atsukti 2 veržles, laikančias žibintą: viena 10 viršuje, viena iškart po žibinto posūkio dalimi ir trktelnant ištraukti fiksatorių, esantį žibinto kampe prie ilgųjų šviesų. Didžiausia problemytė yra veržlė iškart po žibintu. Galima atsukti ją ir nenuimant bamperio, bet tada nebus tarpo, per kurį išsitrauktų žibintas, taigi reikia atviepti bamperį. Keliam mašiną ant donkrato, imam ratlankį, nuimam posparnį, šitoj vietoj galima užmest akį į alkūninio skriemulį, ar nesuplyšęs. Mano buvo, (http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150922_104122_zpsxpnjcbta.jpg) tai kaip ir išsiaiškinau, iš kur tas bjaurokas tar tar tar, kartais atsirandantis, kartais išnykstantis(maniau, kad kondicionieriaus sankabėlė) ::)
Tai va, kai jau turim priėjimą prie bamperį laikančių 3vnt torx varžtų (arba 20, arba 25 dydžio, kadangi man vienas prasisuko, teko įkalt į jį per prievartą T25). Šituos vartus atsukti pilnai užtenka, kad bamperis atsivieptų, nebent norima išvis nuimt bamperį(tada dar reikia atsukti bamperio apačioj vieną tokį pat varžtą, kuris 20% tikimybe atsisuks, 80% - nuluš). Iš viršaus nusiimam plastmases - groteles nuo žibinto iki žibinto, po jomis randam dar 4 bamperio tvirtinimus(juos tik reikia suktelti po vieną apsisukimą) ir bamperis gražiai atsiviepia. Jo dalį,esančią po žibintu galima spustelti ir vietos pilnai užtenka atsuti reikiamą žibinto korpuso veržlę.
Su plastiko nulydymu nuo korpuso problemų visai nebuvo - statybinis fenas į rankas, dantų krapštukai šalia, pašildom visą siūlę, (prieš tai patartina peiliuku įpjauti seną hermetiką - žymiai lengviau einasi viskas.), ir visas dangtelis nusiima kaip didelis ;) Tada jau iš kitos žibinto pusės atkabinam posūkio dangtelio fiksatorių, dedam jį į šalį ir pasiimam kryžmišką atsuktuvą - atsukam neaktyvaus reflektoriaus dalį laikantį varžtą iš priekinės žibinto pusės :) 
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150918_153847_zpsy2beo98q.jpg) Štai ir viskas, dabar tik nudažyt ir surinkt beliko.  :loud:

Visą seną silikoną išskutam, paruošiam tolimesniam darbui, kai reiks vėl hermetizuot.
pasinaudojant proga, žinoma, geriausia paimt švelnią kempinėlę, prisipilt drungno vandenuko, automobilinio šampūno ir švelniai išplauti patį pagrindinį reflektorių. (http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150919_183240_zpsghjxn8pn.jpg)

Neaktyvų reflektorių aš asmeniškai sušiaušinėjau su vandeniu ir 1500 popieriumi, po to 2000 smulkumo. Sočiai užteko. (http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150919_180507_zpslhwjgvhp.jpg)
Dažyti buvo kilusi idėja paprastais juodais matiniais dažais, bet po to persigalvojau - panaudojau populiarėjantį Plastidip'ą dėl savo paviršiaus struktūros, kiek panašios į graviteksą. Temperatūrų pokyčius žibinte turėtų atlaikyti  :P
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150919_181851_zps359h8txd.jpg)
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150919_181859_zpsha47sgnm.jpg)
Jeigu daryčiau antrąkart, dalį, išskaidančią ir nukreipiančią posūkio lemputės šviesą, nupūsčiau keliais švelniais juodo žibintų lako tonais. (būtų išraiškingesnis žibintas ir apvalių reflektorių efektas). (http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150918_153926_zpsdg5gt7xi.jpg)

Šiaip, plastidip'o instrukcijoje rašoma, kad jau po valandos galima liesti, dirbti su dažytu paviršiumi, bet nutariau nerizikuoti sugadint darbą, tad namo parlėkiau be žibinto - palikau džiūti iki kitos dienos.
Toliau viskas atbuline tvarka - susukam varžtuką, dedam posūkio lemputės šviesos nukreipėją, tepam DAUG silikono (kad paskui nebūtų stygiaus) ir prispaudžiam kuo nors (šiaip su įtvirtinimu buvo problemų - neįvertinau, kad Alfutės žibintas yra ganėtinai gilus, ant žemės nestovi, tai patartina padėt kažkokias kaladėles ir bandyt atremt į garažo kampą ar pan.). Po to teko iki kito ryto užmesti ant žibinto plastikinį kanistrą su vandeniu(savo paskirtį atliko), bet miegojau labai neramiai. Kodėl žibintai neturi nuosavų telefonų, kad galima būtų paskambint ir paklaust, kaip jam ten sekasi džiūt? :lol:

Galutinis variantas atrodo štaaaaai teip!
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150920_175317_zpsf00v51fk.jpg)
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150920_184538_zpsbv1bdxiu.jpg)
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150920_191913_zpsdfx1zq0n.jpg)
Yra žinoma, kur tobulėt ir panašiai, bet galutinis variantas mane gan džiugina. Gavosi daugiau mažiau panašiai, kaip tikėjausi, Alfytė įgavo dar agresijos  8)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 09:49
Viena iš rimtesnių ir daugiau laiko beieškant, užtrukusių problemų, buvo jau minėtas tarškėjimas. Taip jau sutapo, kad atsirado po kondicionieriaus pildymų, tvarkymų (niekada neprisiriškit prie kažkokio niuanso, nes kaip supratau, nebūtinai dalykai gali būti susiję tarpusavyje). Po kondicionieriaus papildymo parėjo slėginis kondicionieriaus sistemos daviklis, todėl kondicionierius pastoviai išsijunginėdavo, galiausiai nebeįsijungdavo išvis. Pakeičiau daviklį(pasirodo jam pakeisti, nereikia išleisti freono iš sistemos) - ten stovi vožtuvėlis, taigi atsukus, su sąlyga, kad vožtuvėlis veikia, būtų tik mažiukas "pš!" :)
Pakeitus daviklį, sistema veikė, tik įjungus pasigirsdavo traškėjimas. Kitądien pasikeičiau generatoriaus diržą ir įtempėjo mechanizmą, parazitą. Garsas neišnyko (sumažėjo aišku, dėl parazito pakeisto) bet nedingo, netgi sustiprėjo kelių dienų bėgy!, tada jau buvo aišku, kad dar anksčiau matyti įskilimai ant alkūninio skriemulio demferio buvo tik pradžia.. :)
Kadangi planuota keisti nusibaigusį ir jau leidžiantį per salnyką vairo stiprintuvo siurblį(garsą, aišku, sukant vairą skleidė, bet dar įsijungdavo šiek tiek sugazavus), siurblio alyvą, granatos gumą ir panašiai, skriemulio keitimą pasilikau prie to paties ardymo.
Tai va, procedūra daugmaž tokia: (nuotraukų nebus, kadangi tepaluotom rankom jau buvo gaila telefoną čiupinėt, o juolabiau pradėjęs pamačiau, kad viskas truks žyyyyymiai ilgiau nei planuota).

Ratą lauk, prieš tai granatos veržlę lauk, diską, apkabą(suportą) lauk, amortizatoriaus tvirtinimą apatinėje šakėje lauk, šarnyrą lauk!  :angry: granatos nukalti taip paprastai nepavyko(laiko kontrolinė apsaugėlė, kurią reikia išplėsti ir tada nukalti visą granatą), taigi teko nusiimti visą pusašį(na, buvo gera proga patikrint dėžės tepalą) ;)
pusašis spaustuvuose, po valandos žaidimo granatą nuėmiau :D Nuiminėt italams granatas yra stipru! Ir purvina(purvina visiem aišku, bet čia buvo mega purvina, nes aptaškyta buvo absoliučiai VISKAS)  :-\ :angry: Granatą praploviau, grafitinio tepalo privariau, gumą uždėjau, bus čiki :)
Tarp kitko - granatą nuėmus labai gerai matosi abs daviklio bėgimo ratukas ant guolio, tai galima prie to paties ir tą nuplauti, nuvalyti ar kitaip pablizginti, kad geriau signalą perduotų :)

Norint išimti vairo stiprintuvo siurblį, patarčiau daryt tokia tvarka:
pirmiau atsukt jo skriemulį,
taip pat nuimti generatorių,
pasikelti variklį,
atsukti variklio pagalvę keleivio pusėje,
nuimti vadinamą "kaulą" prie stakano,
atsukti VISAS plastmases, dengiančias variklio dantytą diržą,
nuimti skirstymo diržo įtempėją (Yup! Šitą darbą darant, buvo galima prie to paties sugaištant 5 minutes, pasikeist diržą, bet kad jau ir taip naujas buvo, tai nelabai buvo prasmės).
ir galiausiai nuimt didžiulį kronšteiną, laikantį siurblį, laikantį generatorių(jie į tą kronšteiną tvirtinasi, o šis savo ruožtu užima daug vietos ir visai nepadeda remontuot  :lol: )
Ai, jeigu teks darytis šitą darbą, pirmiau atsukit vamzdelių laikiklius nuo siurblio :idea: Aš neatsukau, sutaupiau minus 20 minučių bežaisdamas ir besitaršydamas rankas, kol atsukau :lol: 
Prie keleivio pusės priešrūkinio žibinto vidinėj bamperio daly yra susuktas spirale vairo stiprintuvo skysčio aušintuvas(bent aš taip supratau jo paskirtį, bet nesu tikras, tai gal kas nors pakomentuos..), kurio šlangeles numovus išdrenažavau seną skystį (kiek pabalusį ir drumzliną). Sistemą tada teko praplauti , kad nebūtų nesusipratimų paskui :) 

Viską surinkinėti jau buvo lengviau, bet realiai užtrukau apie 10 valandų (su pertraukėlėmis atsigert sulčių ir šiaip morališkai nusiteikt)  :lol: Antrąkart darant šitą darbą būtent tokiam varikliui užtrukčiau tikrai trumpiau, bet labai reikia turėti įrankių, ir gerų įrankių bei iš anksto pasiruoštų sąvaržų - "chamutų", nes niekada negali žinoti, ką DAR teks nuardyti, o jeigu prie variklio ar nėra kišta pirštukai, tai daug kur esantys standartiniai gamykliniai "chamutai" apsigadina taip, kad jų geriau antrąkart nebenaudoti. (žinoma, čia gal mano talentas, nes kitiems kiek teko girdėt atsiliepimų, su tuo problemų daug nėra).  :-\ Pasikeičiau ir alkūninio skriemulį. Nutariau pasikeist Corteco firmos. Buvo pigesnių ir brangesnių(kiek pamenu - ar tik ne originalas brangesnis keliasdešimt eurų). Mokėjau apie 100eu.
Šiaip, kiek teko pastebėti, siurbliai daugiau mažiau vienodi visi, bent tvirtinimai, padėtis ir vamzdelių prievadai - sriegiai. Aš į JTD įdėjau nuo 2.0 TS'o.
p.s. būtinai reikia arba kilstelėjus priekį, arba vietoj stovint vairą pasukiot iki galo į vieną, ir į kitą pusę, kad užpylus naujo vairo stiprintuvo skysčio, sistema nusiorintų!
Dabar mašiniukas rieda, rieda gerai, vairas sukiojasi lengvai kaip pūkas :) Dar viena problemytė sutvarkyta, dar biškutį priartėjom iki ledinio techninio stovio ;)

Pasikeičiau kaitinimo žvakes. Istorija labai paprasta - vieną rytą užvedus pradėjo mirksėti kaitinimo žvakių spiralė (kiek pagooglinus nuėjau skaičiuoti KIEK kartų mirksi), taigi po tokios "diagnostikos" ir normalaus pačių kaitinimo žvakių veikimo patikrinimo (kiek ten jis normalus - iš pradžių testeriu, paskui tiesiog kontroline lepute pajungus nuo akumuliatoriaus, o galiausiai, tiesiog akumuliatoriaus pakrovėju padėjus kur nors saugiai), paaiškėjo, kad 2 mirusios(antra ir trečia), o dar 2 tai lyg ten ir turi truputį gėdos - rausta :D Kažkodėl niekur neradau tądien Bosch :( Teko statyt BERU. Kažkaip visada labiau pasitikėdavau Bosch produkcija.. Kodėl? - nežinau, tiesiog man nuo vaikystės taip atrodo kokybiškiau. Taigi, purškiamas varis į rankas ir po kiek mažiau nei pusvalandžio alfutėje kažkotais gėdijasi naujos žvakės :D

Dabar aktualiausia problema prieš žiemą - noriu užsidėti apatinę variklio apsaugą, tai va ir norėjau paklaust, ar tinka nuo visų 156(įskaitant facelift'ines ir sportwagon'us), ar tik nuo sedano? Ir kaip dėl suderinamumo pagal variklius?
Ir dar vienas klausimas - ar 156 turėjo kažkokią akumuliatoriaus apsaugą - apdangalą(nuotraukoje, akumuliatorius neapdengtas niekuo, ar taip turi būti)?
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Alfutes%20zibintai/IMG_20150924_174007_zpsz3xzbhqw.jpg) Reikia gi nors vieną variklio foto kapoto amortizatorių pakeitimo proga ir po visokių remontėlių įkelt (vos nežuvau, beapžiūrinėdamas perkant, kai snapas užtvojo į kuprą..)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: brumbrum 2015-09-27 09:51
Net tingiu skaityti :D
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 10:04
Kažkaip atrodė žymiai mažiau kai rašiau  ::)  Nesigauna trumpiau :lol:
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Zenius 2015-09-27 13:02
Del lakuotu faru,visos faros kurios dar nebuvo nei karto poliruotos nuo nauju buna dengtos laku.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: stasius 2015-09-27 14:35
puikus darbai ;)
kur chemini darei ir kiek tas kainuoja siais laikais?
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 15:04
Dėl dengimo laku nesiginčysiu, nors tuo ir užsiimu, turiu per mažai argumentų, kad pasakyčiau, jog 100% NEdengiamos. Realiai ten labiau įkaitęs užlydytas paviršius, negu lakas. Na bet čia kita kalba jau ir kaip sakiau- plaukų nuo krūtinės nesipešiosiu ;)
O dėl salono cheminio valymo- dariausi pats Kia salone(anksčiau ten teko dirbti, tad žinot, draugai ir pan..) :) dėl kainų, jeigu domina, parašykit man į privatą, duosiu žmogelio privatų numerį ir sužinosit kaineles. Vistiek nuo manęs pigiau padarys ;) realiai pats planuoju po kelių algų pričiupti tą siurbliuką ir chemijos.. ;) dirbt moku, bet reikia įrankio. Prisiminiau, kad pamiršau paminėt, jog reikia daryti kondicionieriaus kvapų naikinimą, tik rankos dar trumpos :) bandysiu žaisti su ta chemija pats.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Dancius 2015-09-27 18:07
Labai gerai ta,chemija atstoja tulzies muilas kilimams,kadangi maniskei dar jis,sviesus ir oda sviesi tai taip ir valaus.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: KLIFF 2015-09-27 19:30
Zibintai tokie tikrai gamykliski, dazna plasmasiniu zibintu problema, tas atsilupinejes lakas. Prisiziurejes ju i valias :) Dugnas nesupuves? Tokiu metu 156 megsta tureti skyle po vairuotojo kojom :) O as kazkaip, vel pradedu noreti 156 iki fl, kol jos dar neisnyko visai, unikalus, nepamirstamas ir su jokiu kitu modeliu nesulyginamas dizainas :)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 19:41
Prisižiūrėjęs ir aš tų žibintų į valias, bet atsilupusį laką dažniau matęs Kiek pamenu tik italuose. Galimas daiktas, kad todėl, jog žmonės laukia kol visai nebematys kelio ir tik tada atvaro jau iki negalių susivariusius žibintus poliravimui. Dėl tulžies esu girdėjęs, kad saloną valyti galima, bet kaip dėl kvapo? nesu niekada naudojęs, tai nežinau  ??? O dėl dizaino tai 5000% pritariu  :du: dugnas kaip ir dažno sedano- ne stebuklingas, bet su donkratu be problemų, šiaip labiau slenksčius gal po metų aptvarkyt reiks. Po vairuotojo kilimuku nei dugne nieko baisaus nėra  ;)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: stasius 2015-09-27 20:15
su ūkiniu ir aš kelias kartus valiau - labai gerai valo. nemalonių kvapų nelieka. po to tik impregnuoji pieneliu ir būna viskas puikiai
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 20:37
Maniškės sėdynės tai medžiaginės, na reiks kada nors kai vėl susiteps bagažinė, bagažinę pavalyti šepetuku švelniu ir tulžies muilu  8)
O gal kam teko šalinti kvapus iš kondicionavimo sistemos? Ar tie purškaliukai, kur aktyvuoji, palieki 5min veikti kondicionierių ir uždarai automobilį, nemt kažkiek veikia? Nes pas mane išjungus kondicionierių pasijunta kaip paplėkimo kvapas, nesuprantu, iš kur čia taip. Anksčiau kaip minėjau, automobiliukyje buvo nevaikiškai rūkyta. Ar įmanoma kažką padaryt su kondicionieriumi pačiam? Ar geriau palikti tiems, kurie užsiima ir kad ten kažkaip rimtai šitą problemytę tvarkytų? Nes artėja žiema, aprasojusį langą ir panašiai nupūsti geriausia su kondicionieriaus sausu oreliu.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: brumbrum 2015-09-27 22:01
Dėl kondicionieriaus, tai paminėti tavo purškalai nepadės jau, reikia putų ant garintuvo, per ac drenažo skylę gali jį pasiekti, pripurški ir išnaikins grybelius ir bakterijas kurie ir kelią nemalonų kvapą ;)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-27 22:21
Kažkokias motip putas šiandien ir mačiau pirkti. Ačiū už patarimą, bandysiu pasiskaitinėti, kur ir kaip purkšti, kad neatlikčiau ko nors ne taip. Tačiau kaip suprantu, salono oro filtrą reiks pasikeisti vis dėlto po procedūros? Nes neseniai įdėjau ale anglinį, tai kaip ir gaila gero filtro(turbūt labiau verta paimt naują pigiausią ir į jį tegul viską supučia po visko?)

Įkeliu dar naujienų iš Alfutės fronto: netyčia kažkaip va taip atsirado kačiukų prieglauda gale ir kažkaip visai tiesus išmetimas gavosi nuo pat kolektoriaus iki galinio bakelio. Vyrai, nemuškit ???  :begam:
Prieš:
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Duslintuvas/IMG_20150910_131033_zps3v8hlb7l.jpg)
Po: (http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Duslintuvas/IMG_20150926_174602_zpsrpx6gxf8.jpg)
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Duslintuvas/IMG_20150927_160052_zpsfiqajjsq.jpg)
Realiai, turbina tikrai gerai nupjauna nereikalingus žemus. Rimčiau girdimi bosai atsiranda numynus pedalą iki dugno. Real diesel porn :lol:
 
O čia įdomumo dėlei, kaip atrodo sėdynių medžiaga praėjus daugiau nei mėnesiui po cheminio valymo:
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Duslintuvas/IMG_20150926_230207_zps7lpgarhi.jpg)

p.s. 33eur už dugno apsaugą bent panašu į normalią kainą?
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Disco_V 2015-09-28 08:30
O kaip ta apsauga atrodo?
Skelbimuose kažkas pardavinėja neblogą apsaugą už 50 eur, jei dar nepardavė. Pasidomėk.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-28 08:54
Labas rytas ;) Na, nežinau, ji plastmasinė, kaip suprantu. Domėjausi, ar ji iš atskirų dalių, kaip bmw, sakė vientisa kažkokia.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Disco_V 2015-09-28 09:05
Pažiūrėk šitą http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/topic,69156.0.html
Jaučiu, kad bus 100 kartų rimtesnis reikalas, nei tos plastikinės.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: techno 2015-09-28 11:23
Plastikine Gariunuose buvo 70 Lt.
Gali pasiskambint pasiklaust - 869836763
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Disco_V 2015-09-29 12:33
Silogizmo,
Pažiūrėk puslapio viršutiniam dešiniam kampe esantį "MANO ŽINUTĖS", aš tau parašiau dėl vieno klausimo.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Dancius 2015-09-29 14:18
skaiciau skaiciau ir norejau pasiteirauti ar tikrai  granata tepei su grafitiniu tepalu ?
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-29 17:27
na lyg ir grafitiniu(dabar kai toks klausimas tai net suabejojau, visą prie granatos pridėtą tepalą suvariau) :) tiek granatos gumai tiek granatai užteko sočiai, dar paminkiau į visas puses granatą ir vėl patepiau.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Dancius 2015-09-29 18:56
Tai ten spec tepalas,nes nuo grafitinio tavo granata ilgai negyventu.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-09-29 23:33
Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi  ::) Suklydau  ;)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: 156tas 2015-10-05 22:08
Daili alfa...
Pirmoj zinutej rasei apie cipavima. Dar neprogramavai? Idomu kiek atsuko kw, nm  :D Pas mane toks pat motoras tik chipavau as
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-10-07 15:38
Sveikas ;) dar nečipavau. Kol kas noriu pilnai paruošti žiemai, kad techniškai būtų ledas  :du: Šiemet geriau nusipirksiu naglesnes padangas žiemai, programuosiu kitamet gal(realiai išmetimas paruoštas, prieš čipavimą būtinai purkštukus vežčiau patikrint ir pravalyt forsunkes, reiks ir filtrą kokį normalų pasistatyt didesnio laidumo-žali į standartinę vietą ale dedami). Na ta prasme jeigu daryt, tai kad tikrai prisidėtų sveikam varikliui, o ne lavonui. O kiek pačiam prisidėjo Nm? Ar nenusisuka sankabos diskas? Kaip su dūmingumu?
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Esnyper 2015-10-07 16:55
Prieš remap'ą tikrinau purkštukus, du iš jų keičiau, nes myžo (nelaikė slėgio). Visiškai niekas nepasikeitė :D

Dariau Vimotoj, dūmina gan daug šaltas, net nespaudžiant. Įšilęs ir paspaudus smagiau dūmų duoda kaip koks naujas VW :D Ne juokauju, gan padoriai ir normos ribose viskas. Pirmu bėgiu jei gerai duodi kokso sutrukčioja, gan ilgai susirašinėta buvo, bandė įrodyt, kad problema sankaboj, nors pastaroji tikrai nebuksuoja. Galiausiai pripažino klaidą ir pasiūlė atvažiuoti persiprogramuoti, tačiau aš jau nei laiko, nei noro neturiu.

Tiesa, po jų pirmo test drive'o, kuriame nedalyvavau, bėgėjantis atsirado gan stipri vibracija. Įdomiausia tas, kad paklausus kodėl taip - atsakyta buvo, kad greičiausiai paskutines skaičiuojantis smagratis. Tačiau, prieš nepilną mėnesį buvo keista pavarų dėžė ir tiek sankaba, tiek smagratis buvo patikrinti (dėl ko ir apsisprendžiau remap'ą daryt). Man išvažiavus su vienu iš Vimotos meistrų į antrą test drive'ą jis taip netikėtai užsiminė, kad labai jau kietai duobes renka maniškė :D

Visai neseniai keičiau padangas ir neatspėsit. Vienas priekinis ratlankis lengvai lenktas. Pakeitus jį, bėgėjantis, nebėra jokios vibracijos. Aišku kaltinti dabar Vimotą dėl to vėlu. Palieku tai spręsti kiekvienam sau. Tiesiog nupasakoju istoriją.

Nemodifikuoto italo vežti Vitoldui, mano nuomone, nėra reikalo.

P. S. blm, taip išėjo, kad šį postą vertėtų perkelt į remap'ų temą :D
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: marius3000 2015-10-07 19:07
Gal gali papasakot kaip nupoliravai faras?Nes maniskei viena fara taip pat reiktu nupoliruot tik nzn kaip ne plastika nupoliruot iki blizgesio ::)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-10-08 14:38
Stiklo finansiškai neverta poliruot, brangus malonumas. Poliruojasi, bet daug žaidimo, paieškot geriau šrote ar naujų pačių stikliukų. Bus pigiau ;)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: TwinTurbo 2015-10-09 15:19
Gal gali papasakot kaip nupoliravai faras?Nes maniskei viena fara taip pat reiktu nupoliruot tik nzn kaip ne plastika nupoliruot iki blizgesio ::)
https://www.youtube.com/watch?v=8PEjJTuqJfw

Principas tas pats, gali nusipirkt prekybcentriuose šlifavimo popieriaus 600, 800, 1000, 3000 ir daryt rankomis, čia naudojo drėlę, tai 10x greičiau tą padaro. O paskui poliruot su, kad ir tuo pačiu poliroliu kėbului, bet geriausia būtų poliravimo pasta. Galutiniam rezultate dar reiktų nupurkšt skaidriu laku (nesumaišyt svarbu  su matiniu), leist išdžiūt ir dar kartą padengt,po to vėl nupoliruot. Lempos bus kaip naujos. Video nedengė laku, todėl ir neišgavo reikiamo rezultato.

Paskui gali sulaukt klausimų "tai avariją turėjus, kad lempos naujos sudėtos?"  :D
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-10-12 07:58
Daryti su abrazyvinėm pastom ir poliroliu reikia, panaudojant ne rankas o techniką(rankomis neišlauši tokio efekto be nulūžimo rankų, nebent turi po pusdienį laiko žibintui) ir nereiks jokių lakų. Apie 5 metus darau, nei vieno žibinto nesu laku dengęs, lyg ir laiko..  ::) jei įdomu- pavyzdžiai, kaip atrodo be jokių lako dengimų www.facebook.com/zibintupoliravimas

O į temą- gal kokį ketvirtadienį bus keičiama k.p. granatos guma. Dešinės pusės keista prieš kelias savaites. Reikia keist važinėjimo iš posūkio/į posūkį įpročius, nes kažkaip natūraliai retai gumos plyšta.. :(
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: 156tas 2015-10-12 09:33
Sveikas ;) dar nečipavau. Kol kas noriu pilnai paruošti žiemai, kad techniškai būtų ledas  :du: Šiemet geriau nusipirksiu naglesnes padangas žiemai, programuosiu kitamet gal(realiai išmetimas paruoštas, prieš čipavimą būtinai purkštukus vežčiau patikrint ir pravalyt forsunkes, reiks ir filtrą kokį normalų pasistatyt didesnio laidumo-žali į standartinę vietą ale dedami). Na ta prasme jeigu daryt, tai kad tikrai prisidėtų sveikam varikliui, o ne lavonui. O kiek pačiam prisidėjo Nm? Ar nenusisuka sankabos diskas? Kaip su dūmingumu?

Pries programavima ant stendo nesukau (per velai sugalvojau), po programavimo atsuko 103kw ir 325nm. (standarte  turetu but 81kw ir 275nm) Jokiu purkstuku, jokio ismetimo, nieko spec. nedariau. O filtrai, tepalai ir siaip reguliariai keiciami, tai ir nesukau galvos.
O po cipavimo sankaba pradejo slyst po keliu dienu. Manau tiek jai ir tetruko. pasikeiciau smagrati ir sankaba, jau ~2 metai - laiko.

O del dumingumo esu rases cia kazkada. Po cipavimo jie  SUMAZEJO  :D Nusipirkes alfa ejau TA, kaip ejau sekancia TA (jau su cipuota) dumu rode maziau nei seniau  :D O siaip realiai visai nedumina
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-10-24 11:53
Na ką, laikas truputuką atsinaujinti: planavau užsidėt variklio apsaugą, taigi-DONE :)
Nusipirkau naudotą originalią už 15€  :du:
Prie to paties pasikeista ir kairės pusės granatos guma.

Niekaip neprisiruošiu pasikeist alyvos. Kadangi varikliukas nėr daug gyvenimo matęs, nupirkau paskubėjęs shell 5w40. Neturėtų būti per skystas. Bet gamintojas lyg ir rekomenduoja 10w40..? patarsit gal ką?
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: 156tas 2015-10-24 13:02
Na ką, laikas truputuką atsinaujinti: planavau užsidėt variklio apsaugą, taigi-DONE :)
Nusipirkau naudotą originalią už 15€  :du:
Prie to paties pasikeista ir kairės pusės granatos guma.

Niekaip neprisiruošiu pasikeist alyvos. Kadangi varikliukas nėr daug gyvenimo matęs, nupirkau paskubėjęs shell 5w40. Neturėtų būti per skystas. Bet gamintojas lyg ir rekomenduoja 10w40..? patarsit gal ką?

agip 5w40 pilu jau daugiau kaip 4 metus i savo 1,9JTD
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Esnyper 2015-10-24 13:03
Apart to, kad 5W40 mano variklis mėgsta pavalgyti, daugiau minusų nematau.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2015-10-24 17:40
Viskas aišku, ačiū už komentarus, kolegos  :star: pilaiu Shell 5w40
 Tarp kitko, pirkau 3bambaliukus po 4l. Sunaudosiu iki 5l, pasiliksiu 1l ateičiai jei reiktų, visą kitą (likusius 6l) galėsiu kam nors už kiek pirkau, už tiek ir parduot. Kam reikia, rašot čia arba dar geriau- 860448632
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: brumbrum 2015-10-24 17:43
Na ką, laikas truputuką atsinaujinti: planavau užsidėt variklio apsaugą, taigi-DONE :)
Nusipirkau naudotą originalią už 15€  :du:
Prie to paties pasikeista ir kairės pusės granatos guma.

Niekaip neprisiruošiu pasikeist alyvos. Kadangi varikliukas nėr daug gyvenimo matęs, nupirkau paskubėjęs shell 5w40. Neturėtų būti per skystas. Bet gamintojas lyg ir rekomenduoja 10w40..? patarsit gal ką?
Žiemai pats tas ;)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-01-10 11:45
Sveiki sveiki visi ;) Su praėjusiomis didelėmis ir nedidelėmis šventėmis  :star:

Senokai jau rašiau, bet kažko super puper naujo mano alfytės gyvenime neįvyko(neskaitant gražaus gimtadienio - 200.000) :) Kadangi spidometras rodo 140.000, o tikra rida yra +60k  :masina:

Žiemai žiemužei uždėjau r15 skardas - atrodo ugly as f**k..
Kūrėsi puikiai. Prie -24*C užsikūriau atėjęs ir prieš kūrimą pakaitinęs 3k. žvakes  8)  :P

Originalus raktelis labai slidus(arba pirštai negrabūs), ir netyčia krito ant žemės, o aš kritau ant jo, pamečiau alfa ženkliuką, teks užsisakinėt korpusą iš https://raktaiautomobiliams.lt/Alfa-Romeo-Korpusas-3 (https://raktaiautomobiliams.lt/Alfa-Romeo-Korpusas-3)  ::)

Kol kas dėl laiko trūkumo tokie nereikšmingi darbai atlikti:

-Alyvos shell 5w40, kuro, oro filtrų keitimas.
-Variklio apsaugą susiveikti teko dar sykį.
-Nupirkta iš Esnyper 2.0 TS stabdžių komplektas priekiui su ventiliuojamais diskais(reiks vežt smėliuot, dažyt, tada perrinkinėsiu gumytes visas ir bus ledas). Spėju ir dabar ten viskas ok, nes ankstesnis savininkas šlangeles atsakingai užspaudė varžtais. Vadinas korozijos viduj nebus  :alaus:
-Užsakytas mažas trikampis spoileriukas ant galo. Vis dar laukiu (jau beje visą mėnesį siunčia, kaip ir emblemas priekiui ir galui).  :-\
-Nupirkti coilai (lyzht lyzht) :) Nuo sportwagon, tiesa, su 2 užkepusiais galinių sriegiais, bet dabar mirkau, bandau atgaivint. Po kiek laiko bandysiu sukt. Planų yra ir spyruokles tik vis dėlto pakeisti, tai su ta idėja klausimas - gal kam reikia coilų 156SW ir norit apsikeist? Man reikia pilno kompl. sedanui :) Arba spyruoklių kompl.
-Įsidėjau Philips Extreme vision vietoj artimų šviesų lempučių (rašo, kad +130%) :D Nežinau, kiek tiesos, bet šviečia geriau, patenkintas. Iš priekio važiuojantys nemirksi, žibintai kol kas sveiki, nesudaužyti plaktuku  :mzp:
-Vis dar tikiuosi rast originalius žibintus su lęšiais pardavime :lol: O galą atšilus orams, pūsiu juodu laku švelniai, kokiais 6 sluoksniais.

Reikia arba dabar, arba netolimoj ateity:
+Kadangi dabar važinėju su kartonu po grotelėmis, labai greitu laiku keisiu termostatą. Su išjungta ventiliacija temperatūra kyla iki 70*C, su įjungta ventiliacija - apie 55*C. Daviklis rodo gerai, jau patikrinau. Tik kainos jų tai  :angry:
+Sankabos cilindriukas nedaug, bet leakina. :idea:
+Vasarį užsakysiu poliuretaną priekinėms svirtims. Nusimato atraminių arba amortizatoriaus kronšteino įtvirtinimo gumų (žiūrėsiu, kai ardysiu) keitimas.
+Turiu planų įsidėti FMIC. Kol kas nusižiūrėjęs variantą nuo Renault trafic (tinkamiausias variantas, siekiant išvengt pjaustinėjimų ir didelių pokyčių bamperyje). Kiek linksmiau skriet turėtų daugiau šalto oro gaudamas variklis. Prie to paties visų 4 purkštukų vežimas testuot ant stendo (atsirado šiokia tokia vibracija ant laisvų sūkių). Smagratį atmetu, sankabą užsmūgiavus, niekas nepasikeičia. O vibracija grynai kaip kvailiojančio purkštuko - brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrBRRRRbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrBRRRR. Nors dūmo jokio nėra.  :(
+Našesnė turbina, bet kol kas miškas klausimų dėl to, tai lieka skaityti, skaityti.. Norisi, kad visi flencai atitiktų ir būtų kuo mažiau perdarymų, bet tokio kaippo bolt on varianto nelabai randu. Gal turit kas pasiūlymų?
+GALBŪT Ratai R17 prieš vasarą, keičiant padangas. Galimai pardavinėsiu savo dabartinius R16 su vasarinėm padangom sezonui, gal yra norinčių lygių tvarkingų ratukų?

p.s. nu ir pabaigai prisipažinkit, į kurio alfa romeo 156 sw pastoviai seilinu varvę Perkūnkiemy? Ratai berods horseshoes, spalva irgi cosmo blue  :o , ETK156? Gal klubietis?
p.p.s.  pasikartosiu dėl feisbuko grupės alfistam, lančistam ir fiatistam - https://www.facebook.com/groups/italiskuautomobiliudalys/ užeikit, nesikuklinkit, padarom didelį ratą žmonių, gal padarysim dar geresnes sąlygas mūsų keturratėm draugėm dalių ieškot :du:
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: PiPPas 2016-01-10 14:53
Originalias su lęšiais? Kol turėjau savo 156 (8 metus), nei karto neužtikau pardavime originalių Lietuvoje ar aplink ją, tik taivanietiškus ir gan brangius su šlykščiai atrodančia LED juosta.

Originalius radau nebent užsienyje naujus. Magneti Marelli kainavo apie 600 svarų/vnt., o Bosch apie 700 eur/vnt.

Tai tos minties ir atsisakiau. Spėju, kad dabar ta situacija nepagerėjo, nes automobilis jau senas ir dalių pasiūla jam tik sumažėjo 8)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-01-10 15:26
Originalias su lęšiais? Kol turėjau savo 156 (8 metus), nei karto neužtikau pardavime originalių Lietuvoje ar aplink ją, tik taivanietiškus ir gan brangius su šlykščiai atrodančia LED juosta.
Marškinių nesidrąskysiu, gal netyčia ir neoriginalai ten buvo, bet kad čia, forume man regis dar mačiau. Žmogus už 20E pardavinėjo, paskambinau, sakė nebeturi. Pas tą patį žmogų ir 166 dar likę dalių buvo.

Na dėl tų lęšinių aš kiekvieną dieną po 2-3 kartus autogido detalių skyrių perlekiu. Tikrai deficitas. Karts nuo karto permetu akim ir šiaip pilnai parduodamas 156, nes jeigu atsiras, tai nusipirksiu ven dėl lempų  :P
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: PiPPas 2016-01-10 16:47
Marškinių nesidrąskysiu, gal netyčia ir neoriginalai ten buvo, bet kad čia, forume man regis dar mačiau. Žmogus už 20E pardavinėjo, paskambinau, sakė nebeturi. Pas tą patį žmogų ir 166 dar likę dalių buvo.

Na dėl tų lęšinių aš kiekvieną dieną po 2-3 kartus autogido detalių skyrių perlekiu. Tikrai deficitas. Karts nuo karto permetu akim ir šiaip pilnai parduodamas 156, nes jeigu atsiras, tai nusipirksiu ven dėl lempų  :P

Tikrai neoriginalai tada buvo, nes lęšinės lempos 156'ai tokios retos, kad jau vien jų kaina būtų bent 10x didesnė net naudotų. Galėjo būti perdaryti iš paprastų (kažkas užsiiminėja tuo lyg ir Lietuvoj), bet kokia iš to kokybė išplaukia ir visa kita - nežinau.

Aš tavo vietoj mažiau kreipčiau dėmesį į vietinę rinką ir žvalgyčiausi į užsienio rinkas, kaip pvz. Lenkija ar Vokietija, kur tikimybė gerokai didesnė rasti tokius dalykus.

Pvz., ką siūlo ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm/252239918292?clk_rvr_id=964499887086&rmvSB=true
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-01-10 16:58
Bet šitoj nuorodoj irgi tas "GTA Look style". Čia irgi neoriginalios, o įmontuotas lęšis. Na, žodžiu radus pigiai krūvą originalių lęšinių, reikia visas čiupt, visiem čia žiūriu reikia ir niekas negauna :(

Nu nieko, ateis Kalėdų Senelis ir į mūsų kiemus :D
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: PiPPas 2016-01-11 02:35
Bet šitoj nuorodoj irgi tas "GTA Look style". Čia irgi neoriginalios, o įmontuotas lęšis. Na, žodžiu radus pigiai krūvą originalių lęšinių, reikia visas čiupt, visiem čia žiūriu reikia ir niekas negauna :(

Nu nieko, ateis Kalėdų Senelis ir į mūsų kiemus :D

Taip - "GTA Look", nes jau ankstesniam komentare rašiau, kiek originalios kainavo prieš kelis metus (naujos) 8)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-01-18 18:44
Na ką, po truputį judam į priekį  ::)

Kažkaip netyčia apsikeitėm su Elektrotechniku ratlankiais. Aš jam savuosius R16 Teledial, jis man savo R17 Alutec.

Senųjų duomenys buvo:
16" 6,5J ET40 205/55 R16

Dabartiniai:
17"    7J ET38  215/45 ZR17

Susivedžiau ratų+padangų palyginime duomenis tiek su 215, tiek su 225 pločio padangomis, tiek greičio, tiek diametrų skirtumas minimalus (žalia spalva - R17, raudona spalva - R16):

(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/teledial%20vs%20alutec_zpsr2yn9sqk.jpg)

Artimiausiu metu iki pavasario reiks nuvežti ratukus išlyginti profilaktiškai, nusmėliuoti ir nudažyti milteliniu būdu (prigriebsiu ir stabdžių suportus - vistiek perrinkinėsiu prieš sezoną, tai tas pats ardymas bus).

Klausimas:  ^-^
1) Gal kas žino žmogų, kuris Vilniuje kokybiškai nusmėliuotų, nugruntuotų ir nudažytų milteliniu būdu 4vnt ratlankių?
2) Koks originalių Alfa Romeo Teledial (nors visų turbūt tas pats) spalvos kodas? (noriu naujus dažyt tokia pat spalva).
3) Gal turim forume žmogučių, kurie ant savo 7J ratlankio + ET40 + AR156 yra užsimontavę 225/45 R17 ? Kaip pojūčiai?  ::)

O čia mano automanė katanukė džiaugiasi nauju žaislu vidury kambario  :lol: :lol: :lol:

(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/9ec862e8-3966-4ea5-8cee-7484307561f8_zpsctemhy2q.jpg)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Esnyper 2016-01-18 19:54
Ant 17" 7J ET35 (147'tos ratai) 225/45R17 buvau uždėjęs. Su 2 padangom viskas ledas, su Nexen'ais prisukus ratus priekis nesisuko. Lietėsi į važiuoklės dalį (kur šarnyras viršutinis sukasi). Teko rastafkes dėt. Tai su ET38 turėtų ok būt.

Jei nežeminta tai jokių problemų. Jei pažeminta, tai truputį posparnius gali patarkuoti, bet tikrai ne tragiškai.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-01-18 20:23
Supratau. Na kaip suprantu, ET38 bus labiau kiek į išorę iškeliavę, negu prieš tai buvę ET40. Bet klausimas dar toks: dedant 5mm rastavkes, kiek prisideda ET? Turiu omenyje, koks kiekis milimetrais matuojant nuo ratlankio centro yra atitinkantis kiek ET skalėje?

p.s. ačiū labai už atsakymą Esnyper. ;) Žemint lyg ir galvoju, bet ant kiek brutaliai ten bus, tai klausimas.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: montezumijus 2016-01-19 07:16
Jei neklystu ET matuojamas milimetrais. Jei dėsi 5mm "rastafkes", tai ET keisis 5 vienetais. Tik dabar galvoju į didesnę ar mažesnę pusę.

Supratau. Na kaip suprantu, ET38 bus labiau kiek į išorę iškeliavę, negu prieš tai buvę ET40. Bet klausimas dar toks: dedant 5mm rastavkes, kiek prisideda ET? Turiu omenyje, koks kiekis milimetrais matuojant nuo ratlankio centro yra atitinkantis kiek ET skalėje?

p.s. ačiū labai už atsakymą Esnyper. ;) Žemint lyg ir galvoju, bet ant kiek brutaliai ten bus, tai klausimas.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Eddie_Romeo 2016-01-19 10:14
ET 40,5 su 5 mm rastafkėm bus 35,5. Kuo mažesnis skaičius, tuo labiau išsikišę į išorę.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-01-19 10:51
Jei neklystu ET matuojamas milimetrais. Jei dėsi 5mm "rastafkes", tai ET keisis 5 vienetais. Tik dabar galvoju į didesnę ar mažesnę pusę.
Na jeigu gerai suprantu, turėtų keistis į mažesnę pusę, nes 0- ratlankio centras su stebule, - - arčiau lauko, +- arčiau į amortizatorių.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Zenius 2016-01-19 13:54
Tikrai taip;  Ratlankio centras su stebule yra nulis kuo didesnis skaicius tuo daugiau mm eina i lauka
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-03-30 23:48
Šyla noras, kyla oras, tad laikas nedideliam update!

-priekis nuleistas coiloverių pagalba :) (galvota, kad v-maxx, bet kažkokie kitokie ten, neina įskaityt normaliai). Kažkada artimiausiu metu bus biškutį keliama, nes baisu palikt didelę balą tepalų ant asfalto :D
-naujos amortizatorių atramos
-kuro filtras, oro filtras(profilaktiškai prieš sezoną). Salono su anglies pluošto kapsule bus prieš sezoninį visokių augalų žydėjimą.
-priekinės stabdžių žarnelės

-156 2.0 ventiliuojami stabdžių diskai + kaladėlės + suportai (nusmėliuoti, nudažyti milteliniu būdu, perrinkti viduriai). Prieš tai buvę neventiliuojami stende pasirodė taip:
Kairė priekis - 3520Nm
Dešinė priekis - 4100Nm.
Gan įspūdingas rezultatas, sakyčiau. Dabartinių stabdžių tikrinti kol kas negaliu dėl techninių kliūčių(gaila slenksčių ir bamperio) :D

(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/IMG_20160225_210018_zpshv0pa7sl.jpg)

-R17 Speedline alfos ratukai  :masina: (Vasaros pradžiai numatęs Federal 595RS-R semi-slick'us piktam gatviniui lėtam skridimui)  :P
Reiks tik rastafkių į galą ~15mm, į priekį ~10mm

Kadangi neišlaukiau Balandžio 1, šaunu foto, kaip dabar atrodom :)

(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/IMG_20160330_165114_zpsqklw3hpv.jpg)
Rieeedaaam, ujujuju  :lol: :masina: :masina: :masina:-
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Esnyper 2016-03-31 00:06
Semi slick'ų daily drive'ui tikrai nerekomenduočiau. Normaliam sukibimui juos reik pašildyti. O ir ant lietaus nėra tokios idealios, kaip paprasti analogai.

Labai rekomenduočiau Dunlop SportMaxx RT, geriausios padangos kokias esu turėjęs vasarą. Ant šlapio iš vis nesuvokiamai gerai stovėjo ant kelio. Tik yra vienas bet. 6mm iki 2mm sunaudojau per turbūt 10k km, jei ne greičiau.
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: KLIFF 2016-03-31 11:00
Semi slick'ų daily drive'ui tikrai nerekomenduočiau. Normaliam sukibimui juos reik pašildyti. O ir ant lietaus nėra tokios idealios, kaip paprasti analogai.

Labai rekomenduočiau Dunlop SportMaxx RT, geriausios padangos kokias esu turėjęs vasarą. Ant šlapio iš vis nesuvokiamai gerai stovėjo ant kelio. Tik yra vienas bet. 6mm iki 2mm sunaudojau per turbūt 10k km, jei ne greičiau.
Minkstas misinys, tas pats su daugeliu Pirelli, Michelin, Nokian ar Conti. Minkstos ir greitai devisi, nes gerai prie asfalto kimba ir nemazai to kibimo pasilieka jame. Nori, kad ilgai laikytu, imk kokias Bridgestone Potenza (kiek kietos bebutu, bet is geresniu), ir bruzinsi kelis kart ilgiau, tiesa, kesdamas papildoma triuksma, ir prastesni sukibima :)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-05-17 16:47
Laikas biškutį atnaujint info apie Alfytę :) taigi taigi: riedam, džiaugiamės savo gražia žmogaus ir jo geriausios draugės- Alfos draugyste  :du:
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Mobile%20Uploads/IMG_20160504_115909_zpsbljg8spo.jpg)
Neseniai buvom susirgę(zyzęs jau anksčiau generatorius užsizyzė, pamačiau visas tikriausiai įmanomas lemputes prietaisų skydelyje ir tiesiu taikymu šoviau į garažą). Pakeistas tiltelis ir šepetėliai.

Prie to paties ardymo, kad jau šiaip ar taip viską nurinkinėjau- generatoriaus diržas, grupė, dantytasis ir jo grupė bei viską laikantis kranšteinas(f**k... kas tą daiktą sugalvojo TOKĮ DIDELĮ IR TRUKDANTĮ IŠIMT GENERATORIŲ BLIAMBA???   :lol: ), pasikeičiau ir visus guoliukus, skriemuliukus, pompą hepu ir pan.
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Mobile%20Uploads/IMG_20160509_203513_zps61pyl0vi.jpg)
Dabar riedam be problemų.

Dėl paties ardymo galiu pasakyti, kad protingiausia nusiteikti nuimt variklio diržą. Tada žymiai greičiau darbas einasi. Trečią kart jei ardyčiau, užtrukčiau manau ne daugiau 1.5h nuimt ir gal kokias 2,5 sudėt viską atgal. Galima aišku traversą leist žemyn, bet man asmeniškai labiau patinka imant lauk diržą. Patikrini viską prie to paties, ar pro riebokšlius niekur neleidžia ir t.t. :)

Prie to paties susiveiktas ChipBox iš Sani (jį man atrodo tuoj paims nostalgija tiek ratams, tiek coilams, tiek visam kitam ir nusipirks iš manęs atgal viską mašinos pavidalu)  :lol: dabar Alfytė nebevažiuoja. Ji lėtai SKRENDA :masina:

Laukiu šiek tiek laisvesnių dienų, kad persimontuočiau padangėles- Federal ss-595 (2012 pabaigos pasičiupau labai mažai dilusias itin seksualia kaina kaip R17) :)
(http://imageshack.com/a/img922/5121/tRu2so.jpg)
Dėl semi-slick tipo padangų nutariau paklausyti. Gal šįsyk palikim jas tiems, kas važiuoja trasoje ;)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: RBS193 2016-05-17 16:57
Labai, labai graži alfa! Matosi, kad daug darbo įdėta!
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Sraigamobilis 2016-05-17 17:11
Gražiai blizga :)
O kaip tas ChipBoxas? Kaip sąnaudos? Per dūmus galas matosi?  :D
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-05-17 17:53
Gražiai blizga :)
O kaip tas ChipBoxas? Kaip sąnaudos? Per dūmus galas matosi?  :D

Ačiū :) sąnaudų niekada labai neskaičiuoju savo mašinoms. Aš arba galiu ją išlaikyti, arba negaliu :-) prieš kelias sav. žiūrėjau pagal kelionę į Klaipėdą- nuo klinkt degalinėje iki klinkt ir pagal kilometražą gavosi 5.62 vidutinės. Bet didžioji dalis buvo iš autostrados tikrai nemažu greičiu skrendant pirmyn ir naktį lyjant jau žyyymiai ramiau- atgal.

Chipbox baisiai daug dūmų nesukelia. Pilkšvą dūmą pamatyti galima tik konkrečiai užpylus "anglies". Bet ir jo nebūna daug. Bendrai paėmus Alfytė bėgėjasi žymiai greičiau(jei kada bus įdomu, galim susimeetinti mieste kur nors, gyvai pravažiuoti galima būtų), lengviau startuoja iš vietos. Sąnaudos kol kas sukilusios pastebimai. Ir bus tokios, kol neatsidžiaugsiu :)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-05-23 07:14
Vienas iš turbūt naudingiausių upgrade'ų -nauji priešrūkiniai! Woohoo, džiaugiasi širdis.  :P O dar labiau džiaugsiuos, kai sudėsiu geresnes lemputes :) Mąstau apie philips extreme vision(trumpų šviesų pakeitimas davė tikėtosi rezultato).

Gal turit pasiūlymų? (Svarbiausia, kad nebūtų melsvo atspalvio arba baltos). Bendrai paėmus manau, kad rūko žibintams reiktų kuo geltonesnio spektro.

Va kaip mes atrodom dabar. Smile!
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Mobile%20Uploads/IMG_20160521_212824_zpsdk8cvq9g.jpg)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: brumbrum 2016-05-23 07:28
Vienas iš turbūt naudingiausių upgrade'ų -nauji priešrūkiniai! Woohoo, džiaugiasi širdis.  :P O dar labiau džiaugsiuos, kai sudėsiu geresnes lemputes :) Mąstau apie philips extreme vision(trumpų šviesų pakeitimas davė tikėtosi rezultato).

Gal turit pasiūlymų? (Svarbiausia, kad nebūtų melsvo atspalvio arba baltos). Bendrai paėmus manau, kad rūko žibintams reiktų kuo geltonesnio spektro.

Va kaip mes atrodom dabar. Smile!
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Mobile%20Uploads/IMG_20160521_212824_zpsdk8cvq9g.jpg)
Tai imk geltonas lemputes, aš tokias įsidėjau, labai gerai kai lyja ar rūkas ;)
Antraštė: Ats: Silogizmo Alfa Romeo 156 JTD
Parašė: Silogizmo 2016-05-26 06:13
Na ką, pagaliau gavau sportpack centrinę panelės plastmasę! Uiii!
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Mobile%20Uploads/IMG_20160525_145707_zpsygk0mmn9.jpg)

Vakar padaryta ortakių ur kondicionieriaus sistemos dezinfekcija. Dabar dvelkia gaiva  8)

Ir seną problemytę sutvarkiau- kiaura kuro filtro korpuso šaiba :(
Dabar tik per vieną dešinįjį sujungimą(kur iš bako siurblio pareina į filtrą) toks vaizdas, kad zūnoja. Reiks patį sujungimo plastmasiuką keisti spėju.
Gal kas susidūrę esat?
(http://i1377.photobucket.com/albums/ah53/Justas_Vaitkus/Mobile%20Uploads/IMG_20160526_060737_zps0lyzs9v7.jpg)