Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: jev 2012-12-11 09:30
-
Sveiki visi,
Jau pora menesiu esu laimingas 166 alfos seimininkas bet atsalus orams pastebejau kad sunkiai kuriasi net prie -3, pavyksta uzkurti gal is kokio antro, trecio karto.
Visi standartiniai namu darbai pries saltaji sezona atlikti: pakeisti tepalai, filtrai (kuro oro), pakeistos kaitinimo zvakes ir t.t. Jokiu klaidu nemeta, check engine ar purkstukas nedega.
Gal yra kokiu minciu kas galetu buti?
Isanksto aciu uz patarimus.
Jev
-
kaitinimo zvakiu rele keitei ?
-
Reles nekeiciau, bet nejaugi alfa tokia jautri zvakiu darbui prie -3? Jau 10 metu prie dyzeliu tai net iki -15 nelaukdavau kol ikais zvakes, kurdavau iskart ir be problemu.
-
Reles nekeiciau, bet nejaugi alfa tokia jautri zvakiu darbui prie -3? Jau 10 metu prie dyzeliu tai net iki -15 nelaukdavau kol ikais zvakes, kurdavau iskart ir be problemu.
Nelauki kol ikais? Hmmm tai turejai auto su super gera kompresija...
-
Nelaukiau, tik prie -27 vos uzsikure, tai keiciant zvakes geru rasta buvo 0.
Bet grizkime prie klausimo, kaitinimo klausimas atkrenta, speju kad kazkas su kuro padavimu ar slegio reguliavimu. Ar bus nuomoniu, gal kas susidure su panasia problema?
-
Nelaukiau, tik prie -27 vos uzsikure, tai keiciant zvakes geru rasta buvo 0.
Bet grizkime prie klausimo, kaitinimo klausimas atkrenta, speju kad kazkas su kuro padavimu ar slegio reguliavimu. Ar bus nuomoniu, gal kas susidure su panasia problema?
Manau Zazas pakonsultuos tinkamiausiai nei mes ;)
-
Taip Zazas pakonsultuos, tiesiog pagalvojau gal kas susidure su panasia problema ;)
-
Taip Zazas pakonsultuos, tiesiog pagalvojau gal kas susidure su panasia problema ;)
Tai gali lemti daug faktoriu... tad spelioti beprasmiska ;)
-
Na jei anksčiau būdavo viskas OK, o pradėjo sunkiai kurtis tik prie minusinės temperatūros, tai gal kaltas nekokybiškas kuras?
-
Cia spelioti beprasmiska - kaltas gali buti ir siurblys ir forsunkes ir slegio daviklis ir dar begale visokiu dalyku, vienam panasiai buvo tai forsunkes buvo isdilusios, kitam panasus variantas - siurblys sudiles ir drozlemis dar sugadines forsunkes, neatmetama ir prasta kompresija.
-
Geriau tegul žmogus papasakoja, kaip tą vargšą variklį iki 175kW sukėlė? :o :o :o
-
Geriau tegul žmogus papasakoja, kaip tą vargšą variklį iki 175kW sukėlė? :o :o :o
Is kur tu istraukiai tuos 175kW? Siaip imanoma toki varikli iki kokiu 160kW uzkelti labai nesunkiai, o pasistengus ir 175kW pasiekti galima :)
-
Sveiki visi,
Aciu uz atsakymus, manau tikrai spelioti beprasmiska, kalbejausi su Zazu, tai bandysiu nuvaziuoti pas ji diagnostika darytis, paskui parasysiu kaip ten kas ;)
Del 175kW viskas labai paprasta. Pirkau alfa su deganciu check engine, traukos buvo mazai, mete juodu dumu, zodziu klasikine EGR voztuvo problema. Po apsilankymo pas Zaza verdiktas - mires EGR zingsninis variklis. Variantai du: perki nauja ir lauki kol vel uzsikims, arba salini programiskai sita dali ir blokuoji mechaniskai.
Pasirinktas antras variantas + programos perrasymas galingas.lt vyruku. Gavosi neblogai :) gazas dugnas ir alfa atkyla nuo zemes :)
-
Nerealiai :begam: Kaip su sankaba reikalai? ;D
-
keistai skamba tie 175 kw. galingas perprogramavo o ar kasnors an galios stendo tikrino kiek is tikruju yra tu kw? ar jum pasake kad gavosi kazkur apie 175 kw ir svaigstat cia?
aisku ymanoma.
-
Ant stendo netikrinome, kada uzsuksiu pavasariop paziureti kaip reikalai.
Sankaba dar gyva, bet ir drozt ant max nera prasmes, uztenka lengvo gazo paspaudimo ir Nm padaro savo ;)
-
man kazkaip atrodo kad tau ne kw kele o padare kad ji vaziuotu taip kaip turi vaziuoti. o ten kad spustelejai ir kasasi tai pas mane tas pats ir prie 124 kw.
kai pamatuosi tai nepamirsk parasyt. idomu ;)
-
Stendas ir parodys ant kiek sankaba "gyva" :) Vis dėl to ateičiai patarčiau pasidomėt sankabų komplekto kainomis. Kalbu iš patirties :)
-
Na sankabos komplekto kaina nemaza bet nera kosmine - 1100lt +/- tik va darbo darbelio ja pasikeisti ;D bet nera nieko neimanomo ;)
Na matau pokalbis pakrypo visai ne i ta puse ko klausiau :) Sukursiu nauja tema apie Alfa & chip tuning :)
-
Sveiki visi Alfa myletojai, su Naujaisiais visus :)
Yra sitos istorijos tesinys, deja problema dar neisspresta bet judam i prieki.
Trumpai, gal kam pravers:
Buvau alfaservise.lt dariau diagnostika. Pasak speco viskas OK, klaidu nera, kuro slegiai visi normoi, kaitinimo rele veikia, zvakes dirba. Verdiktas - purkstuku tikrinimas, pasak specialistu galimai nelaiko vienas ar keli purkstukai uzduoto slegio.
Paaiskinimas buvo toks kad salto variklio kurimo metu, rampoje turi buti zymiai didesnis slegis (apie 1500Bar) nei darbinis (300Bar) ir jeigu yra nuostoliu, starterio sukimo greicio neuztenka. Tai dalinai paaiskina kodel pastumius, masina uzsikuria is puses apsisukimo.
Gal zinovai galetu pakomentuoti/paneigti situos teiginius? Kazkaip nesinori leistis i tokius darbus kai nera garantuotas 100% rezultatas
Aciu, lauksiu komentaru ;)
-
Iš kokio miesto esi?
-
Vilnius :)
-
Sveiki visi Alfa myletojai, su Naujaisiais visus :)
Yra sitos istorijos tesinys, deja problema dar neisspresta bet judam i prieki.
Trumpai, gal kam pravers:
Buvau alfaservise.lt dariau diagnostika. Pasak speco viskas OK, klaidu nera, kuro slegiai visi normoi, kaitinimo rele veikia, zvakes dirba. Verdiktas - purkstuku tikrinimas, pasak specialistu galimai nelaiko vienas ar keli purkstukai uzduoto slegio.
Paaiskinimas buvo toks kad salto variklio kurimo metu, rampoje turi buti zymiai didesnis slegis (apie 1500Bar) nei darbinis (300Bar) ir jeigu yra nuostoliu, starterio sukimo greicio neuztenka. Tai dalinai paaiskina kodel pastumius, masina uzsikuria is puses apsisukimo.
Gal zinovai galetu pakomentuoti/paneigti situos teiginius? Kazkaip nesinori leistis i tokius darbus kai nera garantuotas 100% rezultatas
Aciu, lauksiu komentaru ;)
kazkaip keistokai skamba. visi tie dalykai patikrinami diagnostikos metu, kur grafike viskas matyt kiek kada koks slegis buna. Vienas variantas su starteriu, kitas pastumus. nebent tu tiesiog pasirinkai pigiausia giagnostika, tipo klaidas paziurekit ;D ir kazkaip del 1500 abejociau kad turi but, bent neteko susidurt.
-
Na del slegiu irgi keistokai pasirode, bet del diagnostikos tai susake kad butent purkstuku darbo negali pamatyti todel ir pasiule traukt purkstukus lauk ir vezti tikrinti ant stendo. Gal galite rekomenduoti kur geriausiai galetu padaryti deagnostika? Aciu ;)
-
diagnostine iranga nemato purkstuku darbo parametru ka mato stendas, del to tiksliai negali atsakyti ar jie kalti, jei, tarkim, kitur bedu nera.
ant stendo tikrint rekomenduociau vilniuje, uab oro srautas. kiek suprantu jie vieninteliai (vilniuje) turi stenda, kuris tikrina 9 purkstuku parametrus. kitu stendai mato 3-4 parametrus. purkstuko patikra 50 lt/vnt.
pas alfas bosch'o sistema, todel nebutu problemu tvarkyti purktukus arba pakeisti tik antaglius ;)
aisku, su salyga, kad kalti purkstukai :smilie:
-
diagnostine iranga nemato purkstuku darbo parametru ka mato stendas, del to tiksliai negali atsakyti ar jie kalti, jei, tarkim, kitur bedu nera.
ant stendo tikrint rekomenduociau vilniuje, uab oro srautas. kiek suprantu jie vieninteliai (vilniuje) turi stenda, kuris tikrina 9 purkstuku parametrus. kitu stendai mato 3-4 parametrus. purkstuko patikra 50 lt/vnt.
pas alfas bosch'o sistema, todel nebutu problemu tvarkyti purktukus arba pakeisti tik antaglius ;)
aisku, su salyga, kad kalti purkstukai :smilie:
Geriausias stendas ir meistrai uab skuba ;) o ne tam "srutu sraute"...
Skubos stendas bosch'as ir meistrai mokyti pas bosch'a, o ne ant klientu auto...
-
brumai, jei kazka zinai daugiau apie srauta - pasidalink. buvai pas juos?
-
Aciu uz komentarus, bandysiu nuvaziuosti i skuba ;)
Bet dar pamastymui.
Alfa 166 129kW turi siurbliuka kuro bake. Kiek teko isknisti info, tai tas siurblys reikalingas tik salto variklio paleidimui. Jo darba diagnostine iranga irgi neparodo, parodo jei mires visai. Kiek siame yra tiesos nezinau, gal kolegos BRUMBRUM ar STASIUS galetu pakomentuoti?
Aciu ;)
-
bijau kad klysti. Jei rampoj spaudimas normalus, nemanau kad jis kaltas. Del purkstuku nesandarumo, yra budas kaip patikrint, buvau rades ar tai rusu ar ukrainieciu forumuose kaip tai daroma konkreciai ant alfos (forumas ne alfistu) Aisku jokiu kitu parametru nematysi , bet ar laiko, parodo. Vat gaila kad nepamenu kur buvau rades. O tai kiek rampoj sukelia slegi pas tave?
-
Dirbant varikliui rodo 300 +/-
-
budas labai paprastas.
numauni nuo purkstuku gryztamo slangutes,ir uzmauni permatomas slangutes,geriausia po kokia 50 cm ilgio, o ta kur jau y fyltra uzglusini.geriausia tai sukt starteriu bet kad neusikurtu, o jei taip neisena tai uzkuri ir ziurai kiek is purkstuku gryzta gazolio, tas kuris nelaiko tai y gryztama paduos zymiai daugiau. o jei visose slangutese kils salera vienodai tai purkstukai bus geri, nebent visi vienodai blogi.
-
Taip, girdejau apie toki buda, rankos dar nedaejo, bet ir abejoniu yra. Matot jeigu purkstukas blogas ar nelaiko uzduoto reikiamo slegio tai tureti atsilepti dumingumu, traukos sumazejimu ir kuro sanaudu padidejimu. Viso sito nera, net prie ribotuvo vaziuojant dumu nesimato.
-
Dirbant varikliui rodo 300 +/-
dirbant varikliui normalu. Uzkurimui jei neklystu reikia ~360.
-
teoriskai taip, tu teisus.
o kazin ar sitas daigtas pas tave geras?
(http://s018.radikal.ru/i513/1301/00/fd2872c1510c.jpg)
tas tarp fyltro juodas su fyskem ir aliumininio skirstytuvo, nes jis yjungus degima sureguliuja slegy iki kuro siurblio, ir nduoda uzgesintai auto nusesti kurui.
-
Cia kuro filtro tvirtinimo kronsteinas, o ta juoda guma dirba kaip sandarinimo tarpine ir pasyldo kura. Bijau kad ji slegio neregulioja....bet gal klystu ::) Gerai, ar yra budu patikrinti ar ji gera?
-
Cia kuro filtro tvirtinimo kronsteinas, o ta juoda guma dirba kaip sandarinimo tarpine ir pasyldo kura. Bijau kad ji slegio neregulioja....bet gal klystu ::) Gerai, ar yra budu patikrinti ar ji gera?
Tas juodas daiktas ir yra pasildytojas ;D ir jis jokia guma, viduje yra siek tiek elektronikos ir pasildymo spirale. Man buvo sudegusi spirale, net kura vare i lauka. Del patikrinimo tiesiogiai nepatikrinsi, nes ten ne vien spirale, bet kazkokia varza turi rodyt. O slegio tikrai nereguliuoja.
-
Aisku :) :alaus: judam toliau. Siek tiek nukrypom nuo klausimo kur klausiau apie siurbli kuro bake ir jo paskirti. Pasikartosiu, perskaiciau kad jis naudojam tik salto variklio paleidimui, po paleidimo atsijungia. Jam nedirbant ar dirbant nekorektiskai atsiranda problemos su uzvedimu. Panasia situacija turejo drauas su 2.2dci Renuku, kol nesutvarke siurbli, uzkurt negalejo.
Kokie butu komentarai siuo klausimu :)
-
Įjungus degimą girdisi kelias sekundes kaip siurbliukas bake veikia. Pagal tai bent galima spręsti gyvas ar ne.
-
Truputi ne i tema, bet gal gali pasakyt kiek tau galingas.lt Ag ir NM sake, kad padare?
-
Aisku :) :alaus: judam toliau. Siek tiek nukrypom nuo klausimo kur klausiau apie siurbli kuro bake ir jo paskirti. Pasikartosiu, perskaiciau kad jis naudojam tik salto variklio paleidimui, po paleidimo atsijungia. Jam nedirbant ar dirbant nekorektiskai atsiranda problemos su uzvedimu. Panasia situacija turejo drauas su 2.2dci Renuku, kol nesutvarke siurbli, uzkurt negalejo.
Kokie butu komentarai siuo klausimu :)
Tas siurblys dirba on-line, kai varklis paleistas. Kaskas tave laaabai daug kur klaidina... matyt bapkiu nori ismelst...
-
Klaidina kurioje vietoje? Pasidalinkite informacija jeigu kazka zinote daugiau ;)
Aciu ;)
-
Kad maza tikimybe ar siurblys kaltas. Tiesiog reiktu pamatuot slegi koki jis sukelia ir viskas bus aisku.
-
Susidejus visa informacija i kruvadarau isvada kad problema purkstukai. Bandysiu traukt lauk ir tikrintis, bet pradziai patikrinsiu "ukiskai", pagal griztamo kuro kieki.
Galutini apsisprendima itakojo kolegos toyotos (Auris 130kW D-CAT) gedimas 100% sutampantis su mano gedimu. Pakeite 2 purkstukus (2000lt/vnt), nelaike slegio, ir viskas susitvarke :D
Kol kas tiek, informuosiu apie eiga, gal kam pravers musu susirasinejimas ;)
-
nejaugi kompu nepatikrinsi purkstukus? man paciam reikia tikrint,nes vienas purkstukas biski gribauja,kol saltas variklis
-
kompiuterine diagnostika rodo purkstuku parametrus siokius tokius ;)
-
Ka ten patikrinsi? Kuro norma? O jei myza per sona? Manau tik stendas parodys, koki slegi laiko ir t.t., bet tai daroma tik purkstukus isemus ;)
-
Ka ten patikrinsi? Kuro norma? O jei myza per sona? Manau tik stendas parodys, koki slegi laiko ir t.t., bet tai daroma tik purkstukus isemus ;)
Mano daugeliui masinu tikrinti purkstukai buvo per kompa, ten nz ka tiksliai ju matuoja bet yra diapazonas nuo -1 iki +1 is kurio geras purkstukas neturi iseiti, jei pvz -2,53 kokie ar +4 tai jau su purkstuku negerai, mano bmw buvo du purkstukai nueje i sona, tai po isvalyvo ant kompo visi parametrai buvo ok, taip pat kompu paziuri ar purkstukai laiko spaudima, t.y. ar nera kad del ju sistema nesukelia spaudimo.
-
Ka ten patikrinsi? Kuro norma? O jei myza per sona? Manau tik stendas parodys, koki slegi laiko ir t.t., bet tai daroma tik purkstukus isemus ;)
Mano daugeliui masinu tikrinti purkstukai buvo per kompa, ten nz ka tiksliai ju matuoja bet yra diapazonas nuo -1 iki +1 is kurio geras purkstukas neturi iseiti, jei pvz -2,53 kokie ar +4 tai jau su purkstuku negerai, mano bmw buvo du purkstukai nueje i sona, tai po isvalyvo ant kompo visi parametrai buvo ok, taip pat kompu paziuri ar purkstukai laiko spaudima, t.y. ar nera kad del ju sistema nesukelia spaudimo.
Taip, kazkokia informacija apie purkstukus diagnostika gali parodyt, tik ne fiatecuscan ;D Tam reikia gerokai rimtesniu prietaisu.
-
Kur as atlieku zmogus turi gal 4 diagnostinius kompus kuriuos pastoviai atnaujina ;)
-
Vanagiux, gal galite pasidalintis kur atliekate diagnostika?
Aciu ;)
-
Vanagiux, gal galite pasidalintis kur atliekate diagnostika?
Aciu ;)
Panevezyje, jei tinka miestas galesiu keliu diagnostiku numerius duoti ;)
-
Toli man, laiko tiek neturiu. Tiek to, aciu, gal kita karta, bandysiu sostineje ;)
-
Tai ar pavyko rasti ir pašalinti problemą, nes pas mane viskas taip pat ant 147, 1,9JTD, prie šaltčio -10 ir daugiau nesikuria ant startrerio. Ant buksyro tik ratus prasuka ir jau dirba kaip laikrodis. Pastovi kelias valandas ir kuriasi kaip laikrodis, pastovi nuo vakaro per naktį iki ryto suk kiek nori neužkursi.
p.s. prieš tai pakeistas kuro filtras, žvakės, akumuliatorius, gryžtamos šlangutės, salnikėliai į trišakius. (visi šie daiktai buvo dar geri) kompiuterinė diagnostika jokių klaidų nerodo.
-
Tai ar pavyko rasti ir pašalinti problemą, nes pas mane viskas taip pat ant 147, 1,9JTD, prie šaltčio -10 ir daugiau nesikuria ant startrerio. Ant buksyro tik ratus prasuka ir jau dirba kaip laikrodis. Pastovi kelias valandas ir kuriasi kaip laikrodis, pastovi nuo vakaro per naktį iki ryto suk kiek nori neužkursi.
p.s. prieš tai pakeistas kuro filtras, žvakės, akumuliatorius, gryžtamos šlangutės, salnikėliai į trišakius. (visi šie daiktai buvo dar geri) kompiuterinė diagnostika jokių klaidų nerodo.
manau kad bus beda starterije, man buvo lygiai taip pat, po starterio tvarkymo visos bedos del kurimosi dingo. :masina:
-
kokios bėdos gali būti starteryje? Jei jis suka kaip žvėris. Jei silpnai suktau tada taip. Turiu įtarimą, kad kuras nusėda arba purkštukas praleidžia.
-
Cia su tais starteriais tai man irgi nelimpa....jeigu jis suka nesvarbu ar dyzelis ar benzas turi kurtis...
-
Akumas prieš tris dienas įdėtas naujas pats galingiausias iš trijų kokį siūlo gamintjas (77AH-780A). Suka be jokių problemų. Nesikuria ne todėl, kad nustoja sukti o gaila darosi starterį kankint. Tvarkingas auto turi kurtis iš vieno apsisukimo. Diagnostika Bosch stendu daryta tris kartus, jokios klaidos nemeta.
-
kuro filtras pakeistas?
-
egr gali but prasiveres
-
kuro filtras pakeistas?
kuro filtras buvo pakeistas pats pirmas, po to žvakės, po to akumuliatorius, po to gryžtamos ir salnikėliai į rtišakius.
-
egr gali but prasiveres
Va dėl EGR tai tikrai gera mintis. Gal žinot kaip EGR patikrinti? Nes servisai nepadeda, ruošiasi purkštukus keisti, siurblį perrinkinėti. Jau nervai nelaiko.
-
Atvaziuok i SPEED Racing https://www.facebook.com/spydracing
bandysim isspresti beda.
O patikrinti- paprastai, issiemi ir ziuri, puti, tikrini :) ir jei chekas nedega, matomai rite (magnetas) sveika. Tiketina, kad uztektu isvalyti pati voztuva
-
Sveiki,
Bijau EGR cia niekuom detas, ir starteris irgi nekaltas. Ryt vaziuoju priduoti masina purkstuku reguliavimui/taisymui, 100% kad cia problema. Atrasysiu kai bus sutvarkyta.
Iki
;)
-
Būtinai parašyk ar padėjo purkštukų remontas. Ar praleidinėjo vienas ar daugiau. Kiek kainavo vieno purkštuko remontas. Nors atšilo ir žiema manau šiemet baigėsi, kuriasi iš pusės apsisukimo, bet vis tiek reikės susitvarkyti. Nors jau nebus šalčio ir nesužinosi kaip kurtusi po remonto prie -20C
-
Sveiki,
Yra siokios tokios informacijos siuo klausimu. Meistras istrauke viena purkstuka, tikrino ant stendo, sako 100% geras. Statant atgal pastebejo kad sunkiasi dyzelinas is po vieno dangtelio kuro siurblio (kur plunzirines poros stovi) sake reik tvarkyti pradziai sita, po tikrinti likusius purkstukus jei bus butinybe. Veliau parasysiu kuom baigesi, kuo toliau tuo idomiau... :-\
-
Laukiam žinių :smilie: Kokiame mieste ir koks servisas?
-
rasojantys siurblio dangteliai neturetu turet itakos kurimuisi.. itaka turi kuro kvapui salone ir po kapotu :) na, tikimybe yra, bet labai maza
-
rasojantys siurblio dangteliai neturetu turet itakos kurimuisi.. itaka turi kuro kvapui salone ir po kapotu :) na, tikimybe yra, bet labai maza
Jei per juos gali gaudyti ora, tai gali ir prastai kurtis. Ford tranzit darbe kaip tik tokia problema vakar buvo. Uzsikurdavo tik ant buksyro, apziurejom kad pro dangteli sunkiasi saliarka. Biski praardem, pakeitem salnikelius(turejom ardoma kita siurbli) dabar kuriasi.
-
Liepiau kuro siurbli palikti uzkandai o pradziai istraukti likusius purkstukus ir patikrinti. Tuo labiau tikrino griztamo kuro kieki, is kiekvieno purkstuko skirtingai ateina.
Priesinosi, bet paskui sutiko. Laukiu ziniu, uz poros valandu zinosiu :-\
-
Tai va. Istrauke visus purkstukus, patikrino, visi parametrai normos ribose :o Dabar ardys siurbli, keis sandarinimo ziedus, sake dar kad gali buti spyruokles sutrukinejusios. Ziuresim.
-
Tai kaip ten su tuo siurblio remontu? Labai norisi sužinoti. Nes pas mane tos pačios problemos.
-
Sveiki visi,
Na va sekminga pabaiga :)
Apibendrinant. Nesikure prie salciu, jau prie -2 budavo problemu, reikedavo gerokai pasukti kad uzsikurtu. Alfaservisas diagnozavo purkstukai nelaiko slegio. Purkstukai istraukti patikrinti, visi 100% geri, parametrai atitinka normas. Pastebetas nezymus kuro prasisunkimas is po siurblio dangtelio. Resiume - kaltas sandarinimo ziedas. Nuotrauka pridedu. Tai atitinka del to kad siurblio korpusas ir dangtelis pagaminti is spizio ir jis karoduoja, istempia varztus ir tada pramusa tarpine. Buna kad praleidzia kura viduj siurblio tada sunkiau rast priezasti.
Visiems aciu uz patarimus, tykiuosi si tema buvo naudinga.
Iki ;)
-
Dar pamirsau prideti visiems aktualu klausima- kaina. Malonumas atsiejo 600lt. Puse uz purkstuku patikrinima + sandarinimo ziedai ir dar puse siurblio remontas ir rem. komplektas. Jei kam idomu, dare toks Jurijus +37068956281.
Iki ;)
-
Vilniui? Kaune?
-
Vilnius