Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Easy2

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 19
41
Kad lygtais 2.2 JTS grandinės pirma išsitampo ir check'a išmeta,  trūksta jei jau į tai nereaguoji ir toliau važinėji lyg niekur nieko. Galvoju visdėlto paimt JTS, nes man atrodo kad čia kaip ir su twin sparkais atseit nelaiko ir byra nors viskas ten ok jei gerai sutvarkyta. Kiek užsienio forumuose teko skaitinėt, nestumia ten taip ant jts'u kaip Lietuvoj :D

Sent from my D5503 using Tapatalk

42
Alfa Romeo 147 / Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Įrašytas: 2017-06-24 18:37 »
Keliose nuotraukose esu matęs, toki laikrodini prietaisą. Kam jis naudojamas?
Jis naudojamas stūmoklio aukščiausiai pozicijai nustatyti (šiuo atveju 1-ame cilindre) kad teisingai galima būtų uždėti diržą. Yra kas įkišą kažkokį pagalį ar atsuktuvą į cilindrą ir taip bando nustatyti aukščiausią poziciją, bet su šiuo prietaisu bus tiksliau kadangi prietaisas rodo 0.01mm arba 10 mikronų atstumą.

43
Alfa Romeo 147 / Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Įrašytas: 2017-06-24 13:05 »
Na ačiū :)
kad nieko ten ispūdingo su tuo T.S. nėra, svarbu kruopštumas, reikiama informacija, reikiami įrankiai ir žinoma neskubėjimas :)
Iš esmės rezultatu esu patenkintas, tik va dabar kai iki dugno mint pradėjau tai supratau kad kw tikrai mažoka, bet manau kad iš 1.6 nieko įspūdingo ir tikėtis nereikia. Tiktai kad 47-tą puikiai stovi ant kelio, ypač kai uždėta eibach pro kit.

44
Kiek Lietuvoj teko matyt 2.2 vaikšto tarp 3-5k eu aišku kaina nuo būklės priklauso. Kaip pvz mačiau raudoną 2.2 ti 2008m (bet be ti ratų) selespeed už 4450eu dingo. Ten aišku su tą mašina girdėjau istorija kad ji už 3k buvo nupirkta, na bet apie jos būklę manau papasakos jei kažkas iš vietinių pačiupo.
Šiaip manę dominą benzinas. Aišku norėtųsi v6, bet iš bėdos 2.2 manau irgi tiktu.
Numesk keletą foto čia arba man į pm. Arba jei tarkim šiandien arba ryt susitikt norėtum parašyk į privatą apsikeisim kontaktais.

45
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2017-06-23 23:49 »
Iskeliavo per 3 dienas. Gaila, nelabai norejau parduoti. Iskelevo i Utena.
Sakyčiau ganėtinai greitai pardavėj :)

46
Alfa Romeo 147 / Ats: AR 147 1.6 TS: degina tepalą:
« Įrašytas: 2017-06-23 23:46 »
Na ką, tepalo deginimo problema sutvarkyta nors ir užtruko... Buvo pakeisti žiedai, vožtuvu ir kiti riebokšliai, alsuoklio mechanizmas beveik visos tarpinės. Kelios nuotraukos kaip viskas atrodė nuėmus galvą:



na ir kodėl buvo maža kompresija viename cilindre:


Gerai įsižiūrėjus matosi, kad žiedai buvo sudėti vienas virš kito ant vieno iš stumoklių.
Ar tai galėjo būti padaryta gamykliškai? Aišku kad greičiausiai ne, taigi išvada tokia kad kažkas jau buvo prikišęs nagus, ir rezultatas tokia chalturkė.
Foto po stūmoklių valymo procedūros (prieš bloko šlifavimą):

Pati galva po šlifavimo:

Kai galvą jau buvo po šlifavimo, sudėjau vožtuvus (jie buvo gana smarkiai apaugę anglimi kaip ankstesnėje foto) todėl vis dėlto nusprendžiau ir juos šiek tiek pašlifuoti/apvalyti (kodėl nepadariau to anksčiau...), rezultatas netobulas, bet atrodo tikrai geriau.
Galiausiai viską sudėjus ir uždėjus diržą:


Taip pat į pakeistus galvos varžtus sudėjau mažyčius apvalius magnetus (iš ebay) kad jeigu ką pagautų metalo drožles.
Tai ir gavosi taip kad mėlyno dūmo nėra, kad ir gazas minamas iki dugno ir apsukos keliamos iki 6-7k, tepalo lygis pastovus ir tas pats. Po variklio perrinkimo tepalai buvo pakeisti 4 kartus.
1. po 100km 10w40
2. po 500km 10w40
3. po 1000km 10w40
4. po 2000km 5w40
10w40 pusiau sintetika buvo naudojama apkatkėj, po viso to 5w40 supyliau pagal gamintojo naujausia rekomendacija pilnai sintetika Petronas Syntium 3000. Galvojau pilti Selėnia, bet po visų jos neigiamų atsiliepimų nusprendžiau pilti tiesiogiai Petronas be jokiu ten papildomų pritaikymų alfai. Neaprašiau visko detaliai ir neminėjau iškilusiu visų problemų, nes būtų labai ilga istorija, bet yra kiek yra :)  :alaus:
P.S. po viso šito liko vieną bėda: Variatorius pradėjo streikuoti. Nors prieš gerus 10k km variatorių man tvarkė mechanikas alfaservise (kuris jau ten nebedirba), buvosioje temoje buvo klausinėjančiu kaip man jį sutvarkė. Atsakymas: užvirino :D bet tai velniai rautų!* jei jį užvirino tai kaip jis gali vėl baladotis...žodžiu prichaltūrino :)
Na bet šito kol kas netvarkysiu jau gana nuotykių šiai dienai :)

47
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2017-06-23 22:08 »
Ieškoma 159

Domina pasiūlymai, jei tai yra: 2.4 jtdm, universalas, odinis salonas, multimedia, ne senesnė kaip 2008 m.

*už atitinkamą daiktą - kainos lubų nėra.
O kur dingo noras pirkti benziną?

48
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Įrašytas: 2017-06-21 18:09 »
Po visko dar reiketu ispeti zmogu, kad atlikineti darbus ten ne tik brungu, bet ir ganetinai rizikinga, baisiai daug besiskundzianciu tuo servisu, cia forume teko matyti, nebent kazkas pasikeite. Tas pats pasakytina ir apie kita "alfa" servisa Autoprizme, nebent ten irgi kazkas pasikeite.
Autoprizmej tas pats.
O alfaservisas pastebėjau jau gerai padaro kai ne pirmą kartą ten varai. Bent jau pastaruoju metu teko keletą kartų apsilankyt dėl kelių smulkmenų, nesiskundžiu dabar. O apie pirmą apsilankymą jau visai kita kalba kuri pastaroje paminėtoje temoje detaliau aprašyta...

49
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Įrašytas: 2017-06-20 19:58 »
Prieš 2 metus keičiausi pagrindinį diržą pas Girių Alfaservise. Garantija 50k km davė.
Čia nukopinu info kuria buvau parašęs kitoje temoje:
AR 147, 1.6ts 88kW
Detalės:
Diržas paskirstymo (Naujas) -  23eu
Antifrizas -                              10eu
Vandens siurblys (Naujas) -      42eu
Guolis įtempimo - (Naujas) -     54eu
Guolis įtempimo - (Naujas) -     26eu
             
Remonto darbai:
Paskirstymo diržo keitimas - 87eu
Vandens siurblio keitimas - 15eu


Po viso to keitimo ten buvo dar kelių nesusipratimų kurie neliečia diržo, bet juos išsprendėm. Jei nori daugiau info pasižiūrėk šitoj temoj: http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/topic,62462.0.html

P.S. Pamiršau paminėti, kad 2.0 T.S. turi dar balansinį kažkokį tai diržą jį reik kartu su pagrindiniu keist, tai keliasdešimt eurų pridėk prie kainos.

50
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 TI spyruoklių keitimas į Eibach
« Įrašytas: 2017-05-24 19:02 »
Gal kas žinote kuo skiriasi raudonos nuo juodų Eibach spyruoklių?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dažniausiai raudonos būna sportline, juodos pro kit. Bet alfoms būna ir atvirkščiai. Pas mane pro kit bet raudonos.
Pro kit galima dėti ant stock'inių amortizatorių.
Sportline and stock'inių amortizatorių dėti nerekomenduojama.
Ir sportline yra kietesnės už pro kit.

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 19