Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - gringas

Puslapiai: [1]
1
Alfa Romeo įvairenybės / "Samodielkos" su Alfa Romeo logotipais
« Įrašytas: 2016-03-25 10:21 »
Kaip pašto dėžutė prie lovos tikriem fanatam? Ryte žmona kavą, buterbrodus į dėžutę įdeda, kišenpinigius :D. Pasaka.

P.S. galiu duoti brėžinius ;)

2
Alfa Romeo 166 / AR 166 2.4 JTD: starterių problemos/klausimai
« Įrašytas: 2014-09-15 17:19 »
Problemą susitvarkiau, bet gal kitiem pravers.
Atvažiavau į darbą ir užkurt auto jau negalėjau. Degimą įjungus, visos lemputės užsidega, o strteris tik klapsi, bet variklio jau nesuka. Pirma mintis -  akumuliatorius nusėdo. Jungiu nuo kito akumo - tas pats. Įtampą patikrinu, viskas norma. Lupu starterį žemėn, "blago" vienas iš nedaugelio dalykų, kuriuos 2.4JTD nuimti nesunku. Nelabai ką blogo radau, įvorės tvarkoj, tik sausos, angliukai apdilę, bet dėl to sukt turi, bendeksas irgi tvarkoj. Netikėtai parduotuvėj gaunu visą dangtelį su angliukais už 35lt. Pakeičiu prie to pačio ardymo, sutepu įvores, išbandau, įdedu. A fig, tas pats. Sėdžiu, rūkau. Tikrinu įtampas ant starterio, viskas tvarkoj, bet tik klapsi. Bandau tiesiai ant starterio paduot itampą. Kažkur dūmai pasipylė. Kol akis prakrapščiau, jau nerandu kur rūko.
Vienu žodžiu, po kelių butelių alaus įtarimas kilo ant variklio masės, nes matėsi ryškūs oksidacijos pėdsakai, atsuku nuo kėbulo, žalia viskas, nuvalau, nušveičiu, sutepu, susuku, tas pats. Jau kažkaip ir minčių nebesurenku. Atjungiu laidus nuo starterio, pajungiu tiesiai nuo kito akumo, suka puikiai, užsikuria. Dadėjau alaus dozę, sakau pabandysiu masę dėt ant variklio (prieš tai pajungęs buvau ant kėbulo) Masinį laidą uždėjus ant variklio, starteris pradėjo vėl tik klapsėt. Problema jau aiški, nėra masės ant variklio, bet kodėl? Tuo labiau, kad įtampas tikrinant, masę imant ar nuo kėbulo, ar nuo variklio, įtampos vienodos, varža irgi 0 rodo tarp kėbulo ir variklio. Kol alus dar neatjungė kojų, pėdinu cigarečių nusipirkt.  Sujungiu paprastu laidu kebulą su varikliu, mašina kuriasi puikiausiai. Ir perrinkus starterį kuriasi žymiai lengviau, ir sukasi lengviau.
Kad daugiau nekankint, kaltas buvo masinis laidas nuo kėbulo iki variklio. Tik tas laidas eina su izoliacija, nesimato, kad korozija laidą pavertė į miltus. Ir kas keista, šiaip tikrinant varžą, laidas atrodo geras, nei nutrūkęs. Problema atsiranda kai gauna apkrovą, tada jau amperai per tokį apipuvusį jau nebepralenda ir starteris tik klapsi, nors visi davikliai veikia, užtraukus mašiną ant buksyro, kokių klaidų  nei bėdu nėra.
Tai va, gal kam ir pravers mano klaidžiojimai.
Žiūriu, moderatorius pataisė temos pavadinimą, nors aš specialiai nerašiau modelio, nes toks gedimas gali būti tiek dyzeliam, tiek benzam.

3
Nedega jokia lempute :/ Dzeri, tu garantuotas, kad holo daviklis ?

 Cia pas visus tik speliojimai. Manau, kad pats supranti, kad per atstuma gyvai nematant masinos tikrai negalima nustatyti gedimo tiksliai ir garantuotai. O ypac ten, kur pilna elektronikos.

 Holo daviklis save isduoda tada, kai negali uzkurti automobilio, pas kuri variklio temperatura 70 ir daugiau laipsniu. ;)
Visiskai neteisingas spejimas. Holo daviklis gali subludyt bet kada, ar karstas, ar saltas variklis. Kaip tik didesne tikimybe neuzkurt salto.

4
Blevyzgos apie bet ka / AR musu keliuose daugeja!
« Įrašytas: 2008-11-02 16:26 »
Vat per lapkricio 1 teko apsukti daug Lietuvos, tai galiu dziugiai pastebeti kad tarp sutiktu masinu AR skaicius jau virsijo Ziguli ir Moskviciu skaiciu. Praeitais metais tarybiniu atgyvenu buvau sutikes daugiau nei alfu. Sutikau 2 AR166 juoda ir sidabrine, AR164 zhalia, AR156 3 sidabrines, visu uz vairo dailioji lytis, AR147 2 sidabrines, AR145(146) 2 vnt.
Va jau pensininkus tai pabodo lenkt. Uzstringi uz kokios ford sieros. Keture matos nulinkus kaip sukirmijes grybas, vaziuoja vos neapsikabines asines linijos. Bet visumoj pravaziavus vos ne 500km. kuro sanaudas rode 5,4l/100km. Nors lenkiant tapke uzspausdavau kaip reikiant.

Puslapiai: [1]