Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Easy2

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 19
51
Antra foto tai kaip bumeris... Pamačius net kūnas pašiurpo  :-\

52
Kitos konsultacijos / Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Įrašytas: 2017-05-11 19:56 »
Man ts'ui buvo taip kad pilant 10w40 tepalų sąnaudos buvo 1l/100km (važiuojant trasoj 120-130km/h hhggmm... Paskui susipyliau 10w60 ir tepalų sąnaudos sumažėjo kažkur trečdaliu.
Dabar variklis po kapitalinio pravažiavo jau beveik 1000km iš kuriu 500km su 5w40 Petronas Syntium 3000, tepalų sąnaudos 0ml.  Tai sakyčiau jei spaudi gazą dažnai, pilk 10w60. Gali bandyt bardahl alyva, arba tą pati petronas jei pavyks gauti, bet bent jau aš pats castrolio nepilčiau (asmeninė nuomonė), nors čia yra labiau patyrusiu žmonių kurie pasakys kad castrolis yra geras, kieno klausyt spręsk pats, bet sakyčiau geriau klausyk labiau patyrusiu :)

53
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-23 21:15 »
Važiavai pats, viskas ok su sankaba, garsų neleidžia? Kaip dėžės sinchronizatoriai? Jei gali, tai apšviesk plačiau, manau čia visiem įdomu, Busso nedažnas švečias skelbimuose.

Vat mane iš foto tie oro paėmimo kolektoriai dažyti irgi atbaidė. Gal dažyta tiesiog "dėl grožio", o jeigu taip - taip sudarkė tikrą Busso vaizdą po kapotu. Tie chroniniai kolektoriai ir priduoda savotiško šarmo. O gal buvo tiesiog aprudyję ir todėl nudažė, arba lindo į variklį ir priedo kolektorius pakeitė/nudažė.

Gaisro nėra, nebent pačiam dėl sportinio intereso rimčiau apsidairyt.  :) Gal Easy daugiau ką pasakys. Kitą savaitgalį, jeigu niekas nepaims, manau pats palėksiu. Tik įmonė pardavinėja, žinoma pardavėjas nieko nerauks, ko paklausi-to negausi. Na ir žinoma, neaišku kokią ją pirko, ir kiek "užsimetė", jei kaina dabar su procentėliais gana padori.
Deja, bet važiuot  ar apžiūrėt neteko. Tiesiog svarstau apie kažko panašaus pirkimą, jau apie pusmetį. O jau būtent šį skelbimą matau kažkur nuo sausio galo. Jei neklystu lygtai pirmose patalpintose fotkėse buvo įbrėžimas išilgai durų ir salonas purvinokas, paskui dar 2 kartus visas foto pakeitė ir jau nebe pastebėjau jokių defektų. Taigi matyt sutvarkė išvalė ir paruošė pardavimui. Aišku ir kaina tikrai labai gera, atsimenu prieš pusmeti žiūrėjau užsienyje tai kainos buvo nuo 3k, pasižiūrėjus šiandien jau kainos prasideda nuo 4,5k už neaiškios būklės variantą, tai matyt jau pradėjo brangt ir kažin ar jau atpigs, juk tiek daug busso nebuvo pagaminta :)
Sakyčiau jei domina tai pasižiūrėk, nes jei dabar pats nenusipirksiu 147 (nes jau ant ribos pirkimo) tai sekantis variantas manau bus šitas :) O šiaip ir pačiam tikrai būtų įdomu sužinot kas čia per zuikis ir ką galbūt praleisiu.

54
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-23 15:15 »
Atrodo tai tikrai ledinė. Ir jau senokai seku šitą, kiek mačiau tai fotkes pakeitė jau 3 kartus. Jau pats bučiau važiavęs žiūrėt, bet kas atbaidė, tai kad tie chrominiai vamzdeliai variklyje yra nudažyti juodai. Tai pabijojau to, kad jei nudažė chromus įlindo ir giliau, kažko nesutvarkė ir prakalė... Čia asmeninė nuomonė. Bet šiaip atrodo tai gerai, galbūt neprašausi  :alaus:

55
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-13 10:35 »
senasis 2.0JTS ir naujesni 1.9/2.2/3.2JTS apart kad benzas ir tiesioginis įpurškimas daugiau nieko bendro neturi. senasis motoras varomas diržu, naujesni - grandine, naujuose faziu variatoriai ant išmetimo ir įsiurbimo stovi.

1. išsitampo grandinės dėl per ilgo tepalu keitimo intervalo. ir čia visiem gamintojam taikoma. grandinės kaina už 700EUR čia jau iš lempos. neseniai paimtas 3.2JTS grandinės komplektas (grandinės, įtempėjai, šliaužikliai, žvaigždės) atsiejo ~400EUR. 1.9/2.2JTS komplektas ~200-250EUR. grandinės keitimą kas 50kkm tai net nekomentuosiu - čia iš serijos kai peleninė užsipildo keičiam ir mašiną.
su tais savo tepalu keitimo intervalais kas 7-8kkm irgi matyt javainių forumus prisiskaitę traukiat. jie ten dar mineralke pila, tai jo, tenka keisti tokiais intervalais. ne žigulių laikai, kai tepalo gero nebuvo, žmonės pildavo ką gaudavo ir keisdavo kas pusmetį. šiais laikais kokibiškus tepalus pilant ir keičiant kas 10-15kkm grandinė atlaikys tau 200kkm

2. kūro valgo kaip ir bet koks kitas benzas, trasoj tikrai taupiau palyginus su paprastu benzu.
Nežinojau kad JTS nevienodi, žinojau tik litražų skirtumą ir montavimą į skirtingus modelius. Daugiausiai domėjausi apie 2.2. Bet kaip matau vistiek ant visų JTS yra vienodai stumiama. Grandinės kainos su pakeitimų klausiau autofficinoj, atsakymą gavau apie 700eu, kartu vėlgi davė patarimą nepirkti ir pridėjo prie jo sukeliamų problemų tariamą grandinės keitimo intervalą kuri ir parašiau. Dėl tepalų tai net nediskutuosiu, jų dažnas pakeitimas tik į naudą. Ir čia būtent tas inervalas kuriuo gerbėjai iš užsienio vadovaujasi ir kažkodėl problemų neturi.
Bet va kame esmė, kai surašyti tų problemų sąrašą tai retas sutinka, o kai paneigti jau parašyta informacija tai su mielu noru. Tai jeigu viskas būtų surašyta vienoje vietoje ir daugelio patvirtinta, manau būtų isviangiama klaidingos informacijos kurios čia yra pilna, nes kaip matau kiek žmonių tiek nuomonių apie tą JTS, bet juos turėjo ir ekspluotavo kiek suprantu ne visi... Čia jau tada gaunasi kad apie JTS sklaido tokie patys gandai kaip ir apie alfa Lietuvoje... Tai va prašymas pasidalinti žiniomis, ir galima būtų padaryti buyer's guide šiokį tokį, kuris ir atsakytų į daugumą klausimų. Galiu pasisiulyti kaip savanoris ir iš visos gautos informacijos viską sumest į vieną žinutę iš kurios galėsim padaryti prikabinta bei užrakinta temą su visa turima informacija.

Sent from my D5503 using Tapatalk


56
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-12 21:04 »
Ar gt JTS ir 159-os JTS'ai vienodi(skirtumas tik tūryje)? 
Parašysiu ką žinau apie JTS variklius.
1. JTS varikliuose dažnai išsitampo grandinė ko pasekoje užsidega check engine lemputė ir diagnostika rodo blogai sureguliuota paskirstymą. Vienintelis šios problemos sprendimo būdas yra pakeisti grandinę kas kainuoja apie 700eu. Grandinė keičiama kone kas 50k km. Šios problemos galima išvengti dažnai keičiant tepalus (pagal rasta informacija kas keičia tepalus kas 7-8k km ar dažniau, problemų su grandinę neturi).
2. Varikliai turi didelį apetitą kurui.
3. JTS'ai turi pilna visokių daviklių su kuriais būna problemų. Žmonės kalba kad tos problemos dėl laidų, kurios kaip rašoma buvo ištaisytos vėlesniuose JTS modeliuose po 2004 metų.
4. Purkštukai problematiški (vėlgi gal kas patikslinsit kodėl), kai kurie pataria įpilti į kurą priedų valančių purkštukus kaip prevencinę priemonę. Ant kiek tai padeda nežinau, gal kas išsamiau papasakos.

Daugiau apie JTS nežinau, apart pastoviai kartojamo "NEPIRK"


Nesinaudojimas paieska yra ne kas kita, kaip TINGEJIMAS!
Nenoreti skaityti visa diskusija is eiles, apie tai, kas domina yra dar didesnis TINGEJIMAS!
Mazdaug man reikia, bet as tingiu, tai tegul ta darba uz mane atlieka kiti.
Mes kaskarta patardami, komentuodami, apsviesdami apie ta pati desimta ar dvidesimta karta besikartojanti klausima pinigu neuzdirbam, po penkto karto jau ir moralinio pasitenkinimo nebejauciam, kad kazkam padejom, o su koku 10 kartu apskritai idomuma, bei nora ta daryti vel ir vel prarandam, del tokiu tinginiu, kurie patys tingi pasinaudoti paieska, skaityti jau duotus atsakymus i vel uzduodamus klausimus, bei kitaip susirasti ir issinagrineti norima informacija.
Paskui tinginys buna nepatenkintas, kad jam niekas nepadedi, visi aplinkui blogi ir nedraugiski. Tema gera ideja, bet pilnai galima apsieiti ir be jos, pakanka nebuti TINGINIU ir naudotis paieska. Suprasciau, jei tu 2.0 JTS butu isleista 20 skirtingu versiju, is kuriu 5 geros, 10 blogos ir 5 vidutiniskos, tada zmonems kiltu klausimai, po kuriuo leidybos numeriu, yra kuris, paieskoje ismestu simtus temu, tarp kuriu butu lengva pasiklysti. Dabar, gi, egzistuoja vienas vienintelis 2.0 JTS, viskas apie ji lengvai randama per paieskas. Pakanka nebuti tinginiu!
Dabar yra proga patiekti tinginiams, tinginį ant lėkštutės vienoje temoje. Kur galima bus iškarto nukreipti atėjusi naujoką su pagrindiniais klausimais. Ir kiek matau esi nenaujokas ir apie alfas žinai daug, todėl prašymas pasidalinti savo žiniomis.

57
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-12 16:11 »
As jau ne karta pastebiu, kad vis tie patys klausimai apie JTS. Gal vertetu glaustai apibendrinti kas gerai/negerai tam motorui ir ta tema prikabinti, kad nebereiketu po 20 kartu kartoti kiekvienam uzsimaniusiam sitos avantiuros.
Pritariu. Nes dabar jei kas paklausia apie JTS tai dažniausias atsakymas, nepirkti. Tada kyla klausimų kodėl, kas blogai ir t.t.
Viską surasius į vieną temą būtų paprasčiau. Nes dabar tas ieškojimas gaunasi toks: suvedi į paieška, randi kažką ir skaitai visa iš eilės diskusija.... Todėl dabar mažai kas ir naudojas paieška, paprasčiau jiem yra paklausti ir tikėtis vieno atsakymo atsakancio į visus kilusius klausimus.

Sent from my D5503 using Tapatalk


58
Alfa Romeo 147 / Ats: AR 147 ratu išmatavimai
« Įrašytas: 2017-04-11 22:46 »
Gal foto gali kaip atrodo su tom spyruoklėm? Noriu ir aš tokias dėti




Radau tokius. Et41 7,5j ir deciau 225/40 tilptų kažin?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Foto galėsiu įmest gal tik kitą savaitę, dabar mašiną stovi garaže pakelta su išardytu varikliu, kol nesutvarkysiu nenufotkinsiu.
Gamintojas rašo R17 215/45, bet telpa ir tie kur pas manę. Tavo norimos 225/40 turės 11mm žemesnę padangą tai manau problemų sukelti neturėtu. Pasirinkęs gamintojo rekomendacija tikrai nesuklysi.

59
Alfa Romeo 147 / Ats: AR 147 ratu išmatavimai
« Įrašytas: 2017-04-11 16:57 »
Pas mane ant 147-tos dabar R17 225/45 uždėta, nieko nekabina. Svarsčiau apie 235/45 ant R17, bet bijau kad jau netilps...
Dar pamiršau paminėti kad pas mane eibach pro kit 30mm zeminancios spyruoklės uždėtos.

Sent from my D5503 using Tapatalk

60
Alfa Romeo 147 / Ats: AR 147: važiuoklės klausimai/problemos:
« Įrašytas: 2017-04-09 09:37 »
Kur ar kaip pirkti varžtus? Tik fiatdalys.lt? Klausimas rimtas, nes keičiam apatinę svirtį, ir problema, išėmus senąją randam, kad varžtai sudėti ne originalai, prisukti ne prie svirties, o laikosi ant veržlės, ar jau sriegis nutrintas, surudijęs. Nenoriu naujos svirties sriegių gadinti. Dar kiek sąlygos leidžia tėtis pas save randa, bet tai kur dar jų rasti?
Gali dar bandyt ebayui pasižiūrėt, arba kokiose senukuose kažko panašaus paieškot. Bet jeigu niekur daugiau nerandi tai fiatdalys.lt, tik vat nepigus malonumas... Teko iš ten pirkti velenelio sensoriaus varžtus, tai 3eu už 1 varžtelį kuris 1cm ilgio..

Sent from my D5503 using Tapatalk

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 19