Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - KLIFF

Puslapiai: 1 [2] 3 4
11
Detalės / 147/156 Eibach spyruokles
« Įrašytas: 2015-11-22 19:21 »
Perku priekines arba visas Eibach JUODAS spyruokles 147/156. PM

12
Detalės / Ieskau keletos 147 ir 146 detaliu.
« Įrašytas: 2015-05-29 10:32 »
146 88kw 2000m:
Voztuviu dangtelio (juodo plasmasinio).
Radiatoriaus slangos.

147 1.9:
Posukio, vairuotojo puses bamperyje.
ABS daviklio, keleivio puses, galinio.

Tinka Kaunas, Prienai. Jeigu cia neatsiras nieko, tam tikrom dienom gal pavyktu ir Vilniuj ar Klaipedoj ka nors suderinti.

13
Detalės / Perku 1.7 boxer 16V varikli.
« Įrašytas: 2015-05-21 16:21 »
Perku 1.7 boxer 16V varikli.

14
Noreciau si ta isgirsti ir placiau padiskutuoti apie 166 automatines greiciu dezes. Zinau, kad apie jas protarpiais budavo trumpai pakalbama, bet vienos, konkrecios temos apie tai, neradau. Galbut, ateityje ji bus naudinga ir kitiems. Be viso to, as niekada jomis nesidomejau, tai ir demesio ir tas "popup" zinutes nekreipdavau. O dabar, artejant tam laikui, kai su turima JTD namo, tam tikromis ziemos dienomis gryzti nebegalesiu, pradejau mintyse planuoti, i ka galima butu iskeisti turima 147 traktoriuka. Po taupymo kurso, kazkaip visai noretusi kokios nors egzotikos, kaip Spider, Gvt v6, arba 166 2,5. Butent pastaruju (166) pasirinkimas daugiausia su automatinemis greiciu dezemis.

Mane dominantys klausimai:
1. Ar tai tikrai problematiskos greiciu dezes? Kazkada vyravo tokia nuomone, bet, kiek as zinau, nelabai ji pasitvirtinusi. O jei pasitvitinusi, kur ju silpnos vietos?

2. Jei neklystu, tai buvo 4 begiu deze? Ar klystu? Bet, kuriuo atveju, mane labai domintu +- apsukos prie 100km/h, butent 2.5 variantuose. Gal kas nors toki varianta turit ar turejot? Visgi, auksti sukiai, tai viena pagrindiniu priezasciu, del ko nelabai norisi 166 ir TS.

Pradziai tiek, veliau papildysiu, laukiu nuomoniu ir asminiu patirciu :)

15
Alfa Romeo 147 / AR 147: Centrinio uzrakto problemos
« Įrašytas: 2015-04-16 13:01 »
Pradejo nebeuzrakinti d.p. galiniu duru. Si problema karta buvo pasireiskusi ziema, bet po keliolikos bandymu, durys uzsirakino.

Kur gali buti visos sios bedos esme?

Gal yra koks avarinis duru uzrakinimas? Dabar matau tik du variantus, arba palikti galines duris atrakintas, arba atjungti atidarymo rankenele is lauko puses. Abu nelabai tenkinantys

17
Alfa Romeo 147 / AR 147: Pečiuko klausimai/problemos/sprendimai:
« Įrašytas: 2014-03-26 12:03 »
Turiu problema su salto oro padavimu i salona. Vejelis pucia tik karsta ora, nustacius "minimalius"  16C, turetu pusti salta ora, bet pas mane salta ora pucia tik tol, kol variklis nepasiles, o kai peciukas pasyla, pucia silta nepriklausomai nuo mano nustatymu. Klimos reguliatrorius elektroninis. Reguliatoriu problema ar kazkas kito?

18
Alfa garažas / Alfa 147 1.9 KLIFF
« Įrašytas: 2014-03-08 18:06 »
Po paskutiniosios Alfos, kuria galejau vadinti "sava", prabego apie metai laiko. Per jas turejau keleta laikinu. Laikui begant turejau jas vis trumpiau ir i garaza kelti nebespedavau. Pardavinejant paskutiniaja pasiuliau perimti pirkejo turetaja, kaip pakaitine. Stovejo ji pas mus prie serviso lengvai dauztu priekiu, ir kas mane suzavejo, bei patrauke, tai jos spalva. Pridejus ekonomiska jtd, nusprendziau ja kuriam laikui pasilikti sau.

Kadangi masina ne pirmos jaunystes, nuriedejusi jau visus 207000km bei nelabai prieziureta, o galbut galima sakyti ir visiskai nepriziureta, kyla visokiu smulkiu klausimu, del kuriu neverta kurti atskiru temu, tad uzduosiu juos cia.
Problemu yra nemazai, ko ir tikejausi, pirkdamas 147 JTD uz suma, kuri lietuvoje atitiktu apie...300lt  ;D


Siuo metu jau yra pakeista/sutvarkyta:
Priekinis bamperis;
Kapotas;
"Televizorius";
Abu priekiniai zibintai;
Radiatorius;
AC radiatorius;
Bei kelios smulkmenos, kaip saugikliu deze, kapoto cilindriukai, zenkliukai, groteles ir t.t.

Pakeistas paskirstymo dirzas, bei smagioji dalis vairo stiprintuvo siurblys. Daug kam buvo idomu, kaip keiciasi siurblys, tai jis keiciasi gan nesunkiai, trys skyvo varztai, trys siurblio varztai, vienas slangos varztas, bei vienas "chamutas", ir sis bei tas virs jo, nieko sudetingo. Smagiausia dalis istraukti siurbli, tam uztrukau gal 15min, o dar smagesne, sukisti nauja, cia jau koki gera pusvalandi teko pavargti. Sukisus atgal, darbas atliktas, lieka tik smulkmenos - varztai. Jei turite meskos dydzio letenas, tas jums tikrai nepades. Bet jei sugebejot pakeisti si siurbli, tai tokius darbus, kaip paskirstymo dirzo keitimas, nuo siol, drasiai galite atlikineti patys. Pakeitus siurbli, skystis nebeputoja.

Veliau pratesiu...

19
Blevyzgos apie bet ka / Autokatalogas
« Įrašytas: 2014-02-16 15:44 »
Gal zinot kas kataloga, kur galima butu suzinoti, kokios tiksliai detales stovejo tavo masinoje isriedant jai is salono, pagal kebulo numeri. Iskilo daug klausimu ir problemu besirenkant detales, dazniausiai stabdzius, dar dazniau stabdziu kaladeles. Dazniausiai duodama visi imanomi detales variantai, per visa to modelio gaminimo istorija, nors komplektaciju ir variantu buvo daug. Netgi per fiatdalys.lt nieko 100% tikslaus neimanoma rasti, tokio dalyko, kaip pvz stabdziu kaladeles ten apskritai nera. Ar yra tokiu katalogu viesai prienamu?

20
Alfa Romeo 147 / AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Įrašytas: 2014-01-22 15:48 »
147 1.9 85kw, varva dyzelis. Uzkures masina ziurejau aplink kuro filtra, slangutes kurios matosi prie jo, viskas ok, bet pasilenkus po apacia matosi, kaip jis varva dideliais lasais nuo karterio 3-4 vietose. Atrodo, lyg slanga butu trukusi ir kuras begtu ne ten kur reikia, o tiesiog ant karterio. Gal ten yra kokia specifine vieta, sujungimas ar kazkas tokio.
Gal atsiras, kam taip buvo nutike ir gales ka nors patarti, kokiu detaliu ieskotis.
Beje, auto silpnai dauztas i prieki, taip silnpnai, kad linko kapotas, bamperis, radiatorius pasislinko is savo vietos, bet masina vedasi ir vaziuoja, gal tai gali buti susije, nors kiek zinau, po avarijos, kuras kaip tik buna blokuojamas nuo siurblio.

Puslapiai: 1 [2] 3 4