Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo Giulietta => Temą pradėjo: Naudotojas 2019-05-09 09:50

Antraštė: Sukyla apsukos
Parašė: Naudotojas 2019-05-09 09:50
Kas galibūti kad stovint ant laisvų kartais sukila apsukos iki ~1200 po kiek laiko vel nukrenta iki normaliu ~700 dazniausiai taip būna kol šaltas variklis. Giulietta 2.0jtdm 170ag
Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: sidlauskas 2019-05-09 10:29
Kas galibūti kad stovint ant laisvų kartais sukila apsukos iki ~1200 po kiek laiko vel nukrenta iki normaliu ~700 dazniausiai taip būna kol šaltas variklis. Giulietta 2.0jtdm 170ag

Sugedusios oro srauto matuoklės simptomai. Jeigu turi galimybę, prisijunk ir pažiūrėk kokie duomenys ateina iš jos.
Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: Dancius 2019-05-09 14:30
Kas galibūti kad stovint ant laisvų kartais sukila apsukos iki ~1200 po kiek laiko vel nukrenta iki normaliu ~700 dazniausiai taip būna kol šaltas variklis. Giulietta 2.0jtdm 170ag
O nepastebejai,pvz užvedimo klimato kontrolė  nedirba pabūna kiek laiko apie minutę tarkim ir proto pakyla sukiqi truputį ir pradeda klima pust ir dar kažkas ten veikti.nes maniakei 159 panašiai su 2.0jdm ir bet kiek maciau klima kai pasileidžia jai dar įjungtos šviesos krenta voltazas iki 13v pakilus sukiams atsistato.
Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: Eddie_Romeo 2019-05-09 15:18
Nesandari oro sistema, netvarkingi davikliai, vyksta regeneracija, nepasibaigęs šaltas režimas.. daug kas gali būt. Junkis diagnostiką ir žiūri parametrus.
Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: Naudotojas 2019-05-10 08:55
Nesandari oro sistema, netvarkingi davikliai, vyksta regeneracija, nepasibaigęs šaltas režimas.. daug kas gali būt. Junkis diagnostiką ir žiūri parametrus.

Kas yra šaltas rėžimas, nes kai auto sušyla iki ~70c apsukos stovi vietoje. Regeneracija kai vyksta tai kaip suprantu skydelije turėtu užsidegti kažkoks indikatorius?

Diagnostika bus tik pirmadienį.
Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: Dancius 2019-05-10 09:35
regeneracija kai vyksta niekas neuzsidega skidelyje jai tinkamos salygos ,pvz pastovus variklio sukiai nestovint vietoja. Nebent nutraukes buvai tada gali but .
Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: Naudotojas 2019-05-13 21:39
Siandien padare diagnostika, klaidas rado tokias:
P068A - Battery Switch - Intermittent
U1734 - Intelligent Battery Sensor - Intermittent
B1039 - Dynamic Control Selector Input - Intermittent
U0019 - B-Can line - Intermittent
C1201 - Battery flat - Intermittent
B1908 - Air mix motor right
            - Short circuit to ground
            - Intermittent
B1909 - Damper motor, recirculation
            - Short circuit to ground
            - Intermittent
B1906 - Air mix motor, left
            - Short circuit to ground
            - Intermittent

Beje vakar buvo nutikes keistas dalykas kad grizus namo, parkuojantis nustojo veikt radija, sukietejo vairas, užgesinus ir bandant kurt nebesikure - nusedo akumuliatorius.
Siandien pamatavo krovima generatoriaus tai viska sujungus krovimas nukrenta iki 11.8
Pasiskaites internete radau kad sitom alfom yra toks dalykas kaip IBS - Inteligent battery sensor. Tai kaip suprantu cia ta pati nesamone kaip ant bmw buna, kai jis sueina pradeda iskrovineti akumuliatoriu ir visokios nesamones darytis.
Tik dabar dilema nuo ko pradeti ar nuo to IBS keitimo ar vezti tikrinti generatoriu? :begam:

Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: shpuncik 2019-05-15 10:23
tai pamatuoji krovima ant akumo gnybtu, ant pacio generatoriaus ir bus aisku
Antraštė: Ats: Sukyla apsukos
Parašė: Naudotojas 2019-05-31 11:50
Problema išspresta, dėl apsukų plaukiojimo buvo kaltas generatorius. :du: