Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Zhalias

Puslapiai: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 122
21
Ne, data pakankamai lengva galvoje sekti  :du:
Dziaugiuosi, kad pralinksminau  :star:
:alaus:

22
wow. o datą kaip nustatinėjai, laukei, kol vėl atsisuks 2006 m.?

23
vazinejau su sia alfa be menu mygtuko 2.5 metu ir iki siol nezinau kas jame yra... ir zinot ka ? man buvo konkreciai p***** :D nezinau ar jamr buvo kas nors be laikrodzio naudingo. o laikrodi atradau kaip nustatyt. ties vidurnakciu numeciau klemas ir opa- 00:00 ir eina puikiai. tik kad mirksi :D
Genijus - visos gėlės tau  :star:

24
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2016-09-22 19:36 »
Kacerga baisiau nei Kauno miestas dabar, tai tikrai nevaziuosiu, nes esu pora ratu apvazeves, tai dieve padek. Viskas pas mane yra ko reikia, geros padangos, dabar jau ir stabdziai, galios ir pakankamai, bet kacerga tikrai baisi savo kelio danga.
Dabar prasides aisku diskusija, kad bijau ir pan., tai posukiuose tikrai vaziuoti megstu, ne tik tiesiai.
P.s., mano alfa nera zema, tureciau coilus dar zeminciau pora cm.
Na ne saldainis ta danga, bet negi trasos būklė taip suprastėjo per mėnesį nuo šio įrašo (FASTLAP race)? Ar tu kokioj kitoj Kačergoj važiavai? :)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=a0v6ni1P7AE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=a0v6ni1P7AE</a>

25
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2016-09-22 17:52 »
o tai nieksas pas mus į gonkes važiuoja? ar ringe Giulijos laiką važiuos sumušti? nes aš kol kas matau labai žemišką problemą - daily car'as, nužemintas iki negaliu, nelaiko vidinės granatų gumos. ir tikrai abejoju ar jam važiuojant darbas-namai užverda ten kažkas kažkur. šešis metus su sužeminta pakaba važinėta ir ta pati problema buvo - sulenda tripoidas į stakaną giliau, guma susispaudžia kaip armonika ir briaunos gumos besitrindamos viena į kitą gražiai save suvalgo. gal net foto pažėsiu kur turiu kaip tas atrodo.
Gal jau rišam tą diskusiją, o tai pridiskutuosim 2 puslapius. Aš paaiškinau kaip susidaro slėgis (trasoj tiek vidinių, tiek išorinių granatų gumos per daug nuleistam bolidui susprogdavo per keliolika minučių, taip kad prasitrynimo galimybė atkrenta), tu pasidalinai savo patirtimi - gal žmogui pravers. Jei įdės mano anksčiau aprašytą vamzdelį slėgio nuvedimui, jis tikrai nepakenks ir nieko nekainuos, o įdėjus tavo siūlomas gumas galbūt ir išspręs problemą galutinai. Galima ir normaliai diskutuot, o ne "kardanas per babiną" - per daug užlaužtos granatos kaista ne tik posūkiuose, bet ir važiuojant tiesiai. Ar aš dar ko nors nežinau?  8)

26
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2016-09-22 16:16 »
o kurioj vietoj aš kalbu apie paprastas granatas? kalba eina apie guma ir kodėl ji plyšta būtent vidinės granatos pusėj sužeminus pakaba.

ačiukas už titulą, kaip suprantu aprobuotas egzpertų vertintojas busi? kada galiu kokį atestatą užlėkti paimti, kad jau taip. o tuo tarpu gali papasakoti kokie ten slėgiai granatų viduj vaikšto - manau ne vienam būtų įdomu išgirsti kiek ten barų išspaudžia
Ale ot užsispyrusių žmonių ant gyvenimo yra :) Aiškinu visiems, kam įdomu: ženkliai padidinus kampą granata dirbdama pradeda smarkiai kaisti, ko pasekoje viduje esantis tepalas suskystėja vos ne iki virimo, viduje kaitinamas oras išpučia granatos gumą kaip burbulą, suminkštėjusi nuo karščio guma plyšta. Dalinai šią problemą galima išspręsti leidžiant išeiti kaistančiam orui iš po gumos. Aišku, sėdint garažo duobėj turbūt neteko su tuo susidurti. Ką jau padarysi - takaja laif :) Išlysk kada, atvažiuok į gonkes - procesą gyvai pademonstruosiu ;)

27
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2016-09-22 02:50 »
kas dėl granatos gumos tai jokių ten slėgių nėra, nenusišnekam jau iki babinos mušimo per kardaną lygio :)))
Ačiū dievui, kad yra egzpertų ant Marijos žemės :D

28
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2016-09-21 21:38 »
Deze kyla kartu irgi su varikliu :) Atsisukom mano parodytoje nuotraukoje varztus du, uzkisom lauztuva ir vuale, sukilo.
Čia kaip pažiūrėsi - jei manai, kad motoras prie dėžės prisuktas, tada keli dėžę. Jei vis tik netyčia dėžė prisabačinta prie motoro, tada reikia kelti motorą...
O jei bandai "kažką" kelti atsukęs dėžę nuo motoro, tada aš pasiduodu :D
P.S. Tavo minimi 2 varžtai yra motoro pagalvės (prie greičių dėžės) varžtai.

29
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2016-09-21 21:28 »
Mano nera daug zeminta, eibach spyruokles tiktais. Tai taip ir neatsakei, pagal ka matuojant dezes iskelimo auksti? Tik ekspermentu budu?
Kelti reikia motorą (dėžė gi kyla tik keliant motorą) tiek, kad pusašiai stovėtų kiek įmonama tiesiau (granatų atžvilgiu). Teoriškai galima versti dėžę (aplink pusašių ašį) perkeliant jos tvirtinimą motoro atžvilgiu, bet čia jau aukštoji matematika. Kaip rašė grease - jei tau pavyks,  laukiam fotoreportažo :)

30
Alfa garažas / Ats: AR 166 - Niekso
« Įrašytas: 2016-09-21 21:08 »
P.s Zhalias, kiek patys sporte keliat dezes? Pagal pusasio kampa, pagal dropa ar ka?
Mes tiesiog tiek nežeminam :) Lenktynės yra patikimumo/greičio balansas, o kiekvienas "bandymas" gan brangiai kainuoja patikimumo prasme. Kadangi dalyvaujam "endurance" lenktynėse, greitį aukojam patikimumui - paskutinius keletą metų tai pasiteisina.

Puslapiai: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 122