Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: kasparukas 2019-06-27 10:50
-
Sveiki, gal lengvas, gal kvailas klausimas:
Ar saugu atlikti priverstinę DPF regeneraciją?
Dabar pas mane check engine užsidega, įsijungia avarinis režimas. Diagnostika rodo užsikimšusį dpf'ą.
Užsikimšimas 112%, paskutinė regeneracija buvo prieš 1500km.
Galvoju leisti priverstinę, nes pačiam važiuojant nepavyks, nes kaip ir minėjau nuo maždaug 2000 apsukų jungia avarinį režimą. Dar įdomu ar leis jungiant priverstinę užkelti tas apsukas?
Bet vėl gi, man nelabai pasirinkimo yra. O kaip vyksta jo išpjovimas ir išprogramavimas? Kaip paskui su technikine?
-
NA žiūriu nieks nieko nesakė tai pabandžiau :D Ir... Nepasidarė, per daug užsikimšęs, laukia operacija, prie to pačio ir EGR ir kolektoriaus sklendės. Tada kitas klausimas. Sakė viska viduj išmuš, paliks bačioką patį. Kas esat jau pasidarę? Kaip paskui su technikine ėjosi?
-
NA žiūriu nieks nieko nesakė tai pabandžiau :D Ir... Nepasidarė, per daug užsikimšęs, laukia operacija, prie to pačio ir EGR ir kolektoriaus sklendės. Tada kitas klausimas. Sakė viska viduj išmuš, paliks bačioką patį. Kas esat jau pasidarę? Kaip paskui su technikine ėjosi?
jei turi EGR aušintuva, atjungęs žiema šalsi.
tai perprogramuoji kompą ir bėdų nebūna su TA, svarbu kad DPF bakelio nepradėtų pjaustyti, nes jei TA pamatys, tai nepraleis.
-
Ziuresim kaip su TA seksis, duminguma klaidas ir parametrus galima programiskai paslepti, bet kas neduoda ramybes - tai pasikeites garsas ir kvapas. Kai kam turbut gali uzkliuti
-
Jai katalizatoriu paliksi vietoi -tai nei kvapas ,nei garsas nepasikeis . Jai busi godus ir noresi viska ispjoves dar €€€ gaut uz kataliza,tada per TA tave isrurys ????
-
Tai va dabar ir klausimas. Darysiu pas patikimą žmogų, iš forumo kelių žmonių rekomenduotas.
Kaip su katalyzu daryti? Sakė lupam ir jį lauk...Kaip daryti? Nenubiednėsiu dėl tu 70 gaunamų EUR. Ar galima tik DPF išmušt, o katalyza palikti vietoj?
P.S. kas yra EGR aušintuvas? Ir kaip žinot jis yra ar ne?
-
Tai va dabar ir klausimas. Darysiu pas patikimą žmogų, iš forumo kelių žmonių rekomenduotas.
Kaip su katalyzu daryti? Sakė lupam ir jį lauk...Kaip daryti? Nenubiednėsiu dėl tu 70 gaunamų EUR. Ar galima tik DPF išmušt, o katalyza palikti vietoj?
P.S. kas yra EGR aušintuvas? Ir kaip žinot jis yra ar ne?
Jei darai pas patikima zmogu tai kam apsikrauni galva?
-
Įpratimas :)
-
As katalizatoriu palikes .Iseme ir isprogramavo tik suodziu filtra .Per TA nieko nesake del to,nors tikrintojas kabinejosi prie smulkmenu.
-
Pas mane irgi paliko katalizą, žiūrėsim kaip bus su TA. Jau apsidžiaugiau, kad viskas ok ir... kažkaip sugebėjo važiuojant per kalniuką ant 30km/h lūžt priekinė spyruoklė.
-
Spyruokles cia beda 159 ,auto sunkus tai parudija ir luzta. Paprastai dar galima po nupirkt. Ti jau didesne beda
-
Ir man kilo mintis, kad svoris savo darbą padaro.
Tai prie to pačio, kažkaip pirmą kartą teko susidurti su spyruoklės lūžimu. Iki serviso man netoli, 2 kilometrai žvirkeliu. Auto šonas nusėdęs kaip reikalas. Kaip suprantu dabar ant amortiko ji stovi? Lėtai važiuodamas daugiau bėdos neprisidarysiu ar tralą kviestis geriau?
-
Man kai luzus buvo tai vos mates. Bet pora km gal ir galima vaziuot jei kokia spyruokles dalis nesusmigs i padanga.
-
Ziurek, jei nieko nesiekia vaziuok. Siaip daug zmoniu pravazineja dar ilgokai su luzusiom spyruoklem ir kartais tik po kurio laiko servise pasako, kad spyruokle luzus, cia aisku, ne variantas ir ne priezastis vazinetis, bet jei nieko nesiekia ir kelias pakenciamas, palengva servisa pasieksi.
-
Pasidalinsiu ir aš savo bėdom :-\
Vakar važiuojant pajaučiau, kad prasidėjo regeneracija (padidėjo kuro sąnaudos, pasikeitė variklio darbas ir kvapas atsirado) ir sustojus prie šviesoforo, matau, iš po kapoto eina dūmai ir į saloną, kadangi stovėjau pakankamai judrioje sankryžoje, pavažiavau kelis kilometrus sustojau aikštelėj, atsidariau kapotą, dūmų šaltinio nepastebėjau. Gal kas susidūrėte su panašia situacija ir kas čia galėjo atsitikti?
-
Kai vyksta regeneracija, duslintuvas įkaista iki 500+ laipsnių, natūralu, kad pradeda svilti aplink variklį apibėgę skysčiai, tepalai, antifryzas ir pan, plius visokia drėgmė iš įvairių kampelių po kapotų garuoja. Aš regeneracijos metu stengiuosi turėti gesintuvą po ranka, na dėl visa ko :))