Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Joske 2014-09-10 22:41

Antraštė: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: Joske 2014-09-10 22:41
Sveiki

Taigi trumpas prisistatymas ir istorija kaip mano kieme atsirado dar viena Alfa  ;D
Taigi... As Julius ir viskas prasidejo gal pries kelis menesius budamas ne visiskai patenkintas tada turima 147 1.6 TS nusprendziau jog noriu kazko sportiskesnio. Seniai norejau GTV 3.0 V6, bet draudimo atzvilgiu ji buvo pernelyg brangi ir norejau butent raudono interjero. Po ilgu paiesku buvo rasta 2002 GTV su TS'iniu varikliuku ir raudonu interjeru,kuris,man susidare vaizdas, yra gana retas variantas UK. Taigi po ilgu dvejoniu.. ( Masina buvo  200myliu nuo ten kur gyvenu) visgi nusprendziau  kad imu  8) Atvaziavus paaiskejo kad masinos bukle toli grazu iki idealios. Tai atspindejo ir kaina. Kaip ten bebutu nusprendziau,kad bandysiu gaivinti si "kibiriuka" ,nes po pasivazinejimo pamaciau kad variklis dar zvalus,dirba tolygiai ir t.t.
Dabar planai.. Planu yra daug,bet pradziai reikia pasikeisti pagrindini dirza,nes variatorius jau triuksmauja,o ankstesnis savininkas net nezinojo kad jis buvo keistas. Susitvarkyti centrini uzrakta,del kurio neveikia langu " autodrop". Pasikeisti padangas,nes nors visos ir turi nemazai protektoriaus,bet Anglijoje labai populiaru tureti visas 4 skirtingas padangas ir mano GTV ne isimtis. Kosmetika. Yra keli ibrezimai,dazai ant kapoto apkapoti nuo akmenuku,lengvai ilenkta prie keleivio puses dureliu. Pradziai tiek. Pora nuotrauku tik parsivarius..

(http://s21.postimg.org/ywmkovi7r/IMG_0792.jpg) (http://s13.postimg.org/utkma4wmv/IMG_0796.jpg)


Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Eddie_Romeo 2014-09-10 23:04
Super! Graži GTV :) UK viena iš rinkų, kur daugiausiai GTV parduota, britai seni perdylos supranta, kaip turi atrodyt ir važiuot tikras motoristas petrolhead'as ;) Sveikinu su pirkiniu!
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: tiesiogAS 2014-09-11 09:31
Grazus pirkinys, sveikinu!

Bet nemanau, kad sitie dalykai susije tarpusavyje: " reikia pasikeisti pagrindini dirza,nes variatorius jau triuksmauja" :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Disco_V 2014-09-11 10:21
Iš dalies susiję, nes keičiant diržą tuo pačiu ir variatorių pasikeis ;)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2014-09-11 21:05
Kaip kazkas minejo - susije :) Mintis buvo kad reiks keisti dirza ir variatoriu,nes nezinia kada dirzas buvo keistas. Siaip UK forumuose raso,kad triuksmaujantis variatorius nera pasaulio pabaiga,bet man kazkaip itartinai skamba,nes jis ten idetas ne be reikalo  ;D Dar vienas pastebejimas del sedyniu. Jos atrodo graziai,bet posukiuose laiko prastai. Ar cia as per liesas jom...  ;D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: MIG 2014-09-12 01:56
Citata: Dar vienas pastebejimas del sedyniu. Jos atrodo graziai,bet posukiuose laiko prastai. Ar cia as per liesas jom..

Zmogau, sveikinu su masiniuku! bet tau reikia maziau dirbti ir daugiau valgyti, kad uzpildytum sedynes :) !!!
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: brumbrum 2014-09-12 08:03
Na jos nėra labai jau gerai prilaikančios iš šonų, tas tai tiesa ;)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: moonshine 2014-09-12 08:25
Užtat labai geros nugarai  ;D Kas bijo nučiuožti - pasidėkit po šikna guminį kilimėlį. Arba stickypadą  :lol:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: vanagiux 2014-09-12 11:41
Bent kiek pats isbandes esu - senesnes GTV/Spider sedynes "laiko" bent jau mane geriau :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Eddie_Romeo 2014-09-12 11:51
O aš kaip tik senesnėse labiau į šonus skraidydavau ant posūkių. Ten oda tokia slidesnė, nei Momo sėdynių.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Esnyper 2014-09-12 12:16
Man ir nelabai patiko, kad neprilaiko kūno posūkiuose, ne taip kaip veliūras ar medžiaginės :(
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2014-09-12 21:15
Na sedynes visada galima pasikeisti,bet kad dauguma tu "aftermarket" labai slyksciai atrodo ir gadina visa interjera  :angry: O man isvaizda visada pirmiau praktiskumo  ;D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Paulius 2014-09-15 09:38
manęs irgi nelaikė
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: brumbrum 2014-09-15 14:10
Man Pauliau išvis keista kaip tu į gtv tilpai :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Audrius 2014-09-15 15:57
Sunkiai tilpo, todėl ir nelaikė.  :lol:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: moonshine 2014-09-15 17:42
Sunkiai tilpo, todėl ir nelaikė.  :lol:
Nu kad kaip tik - kuo tampriau įsispraudi, tuo geriau laikaisi. O jei dar su galva lubas remi, tai - kaip įkaltas  :lol:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Audrius 2014-09-16 08:48
Nu kad kaip tik - kuo tampriau įsispraudi, tuo geriau laikaisi. O jei dar su galva lubas remi, tai - kaip įkaltas  :lol:

Taigi, taigi. Neduokdie, taip įsispraudusiam, prakaitėlio lašelis nutekės nuo sprando - išspjaus kaip vyšnios kauliuką dantimis į vairą.  :lol:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Paulius 2014-09-16 13:08
Man Pauliau išvis keista kaip tu į gtv tilpai :)
tilpau, tilpau tik išlipt labai nepatogu būdavo, bet gal taip ir geriau buvo :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: moonshine 2014-09-17 20:30
Ūkinės prekės jums padės   :lol:
(http://i456.photobucket.com/albums/qq281/Magsvends/Granturisimo%20Event%20Nurburgring%202014/IMG_3685_zps1c766ce2.jpg)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Eddie_Romeo 2014-09-17 21:32
Ūkinės prekės jums padės   :lol:

Stipriai praktiška :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2014-10-24 01:51
Ūkinės prekės jums padės   :lol:
(http://i456.photobucket.com/albums/qq281/Magsvends/Granturisimo%20Event%20Nurburgring%202014/IMG_3685_zps1c766ce2.jpg)

Man sita mintis patinka  :alaus:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2014-10-24 13:40
Norejau  dar paklausti del rakto. Neturiu pagrindinio (rudo) rakto ir man idomu ar imanoma be jo priristi dar viena rakta? Ir ar tarkim issikrovus akumuliatoriui nebus problemu? Nes kazkur skaiciau kad issikrovus akumuliatoriui imanoma uzvesti tik su pagrindiniu raktu :(
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: KLIFF 2014-10-24 14:22
Uzsiveda su visais raktais ir issikrovus, ir pakeitus akuma ir t.t.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Eddie_Romeo 2014-10-24 14:34
Jei gerai pamenu, imobilaizerio nulaužimo kaina mažesnė, nei naujo raktu su pririšimu kaina.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2014-10-26 21:12
Na mane labiau domina ar isvis imanoma padaryti rakto kopija,nes visada pravartu tureti antra rakta  :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Disco_V 2014-10-27 08:10
Taip, įmanoma. Dariau. Daro net be kodų kortelės.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2014-12-12 00:22
Po ilgo laiko pagaliau prisiruosiau padaryti daugiau GTV nuotrauku. Kolkas sugebejau pasidaryti tik nedidele dali planuotu jai planuotu dalyku. Zinot kaip buna..  ;D Taigi.. Kolkas atliktas dirzu ir tepalu keitimas  + naujos padangos. Per 4 men kolkas islindo tik vienas dalykas,kurio turbut nepastebejau pirkdamas. Neveikia ausinimo ventiliatoriaus pirmas greitis,bet rezistorius jau pakeliui ir viskas bus isspresta  8) Kas mane labiausiai nustebino tai tepalo sanaudos.. Senoji 147 ji laaaaabai megdavo o sita per 4000km sunaudojo tik apie puse litro. Kuro sanaudos taippat labai neblogos. Taigi keletas nuotrauku...  ;)

(http://i62.tinypic.com/301kgns.jpg)
(http://i60.tinypic.com/2iqzuj7.jpg)
(http://i59.tinypic.com/rua26v.jpg)
(http://i58.tinypic.com/ta0rk3.jpg)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: MIG 2014-12-15 23:14
Anglai atsisuka kai pravažiuosi? :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2014-12-17 16:27
Anglai atsisuka kai pravažiuosi? :)
Kaip kada  ;D Anadien du pagyveni vyriskiai su porsche persisuke ziurejo..  :D Siaip pastebejau ji patinka daugumai,o ypac merginoms  >:D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2015-03-01 12:41
Taigi.. Siandien nutariau sumontuoti taip vadinama "Strutbar'a". Klausimas toks.. Ar nuotraukoje parodytas tvirtinimas tiesiogiai laiko varikli? Suprantu jog variklis laikosi ne ant vieno tvirtinimo,bet man idomu ar ji atlaisvinus variklis neprakris.

(http://s28.postimg.org/py5sqcuyl/DSC_0137.jpg)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Steponas 2015-03-01 13:02
Sita trauke laiko tik sonyni pokrypi, kai greiteji ar letini begiu. gali drasiai atsukinet
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2015-03-01 16:56
Sita trauke laiko tik sonyni pokrypi, kai greiteji ar letini begiu. gali drasiai atsukinet

Dekui  :alaus: Strutbaras uzdetas. Apsukau kelis ratus aplink "rajona" ir likau ne itin patenkintas. Vadinamas "understeer" sumazejo,bet pats vairas dabar siek tiek per jautrus ir lengvas. Arba man cia vaidenasi  :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: brumbrum 2015-03-01 22:38
Vaidenasi ;)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2015-03-13 18:58
Na ka ryt GTV važiuoja pas specialistus galo Powerflexinimui  8)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: MIG 2015-03-22 11:32
Kiek kainavo Powerflex gumos tau?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2015-04-14 13:52
Kiek kainavo Powerflex gumos tau?

Kazkas apie 600 anglisku su darbu. Iskaitant naujus galinius amortizatorius (vienas leido tepala), perdazytas "dog leg arms ir spring pans" (nezinau kaip vadinasi lietuviskai) ir ratu suvedima.  :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2016-04-29 13:02
Taigi senokai cia rasiau, bet pristatau nauja "zaisla" garaze. Arba kaip as planuodamas GTV V6 Dyzeline GT nusipirkau :D

Tad pristatau saviske Alfa Romeo GT Cloverleaf. 2008m gimimo 1.9jtdm. Pagal ideja kazkoks ribotos serijos modelis, bet neskaitant ratu, "sport" mygtuko ir keliu "dobiliuku" interjere ir ant kebulo nepastebejau skirtumu nuo paprastos GT. Galbut kitu GT savininkai pasakys daugiau skirtumu :) Keletas foto




Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2016-04-29 13:04
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160429/155329e9debcf89344543ac92919993e.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160429/5c6f9fafa4313265c3bc00bc8b766264.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160429/985866a0702271bbff1eaf8e9228cb70.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160429/1d23a9ff8a10a8000303428cf9b167fd.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160429/7975b4b3ba0d807bfd8ac06c3ade102b.jpg)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160429/27852c1fd4c0eb8a0633f076eb5ac95c.jpg)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: MISA0901 2016-04-29 18:54
skirtumas toks kad lb gerai atrodo :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Esnyper 2016-04-29 19:08
Įdomu su Q2 ar be šis variantas. Ir greičiausiai variklis originaliai su 170 HP.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: brumbrum 2016-04-29 20:15
Vairas bardačioke...
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2016-05-01 12:22
Įdomu su Q2 ar be šis variantas. Ir greičiausiai variklis originaliai su 170 HP.

Tiesa pasakius, del Q2 ir 170ag neesu tikras. Dokumentuose raso GT Cloverleaf JTDM, bet pagal vin numeri

Variant:   DISTINCTIVE MY 2006
Еngine:   1910 JTD 16V CF4 110 KW 150HP
Gearbox:   -
Drive:   RIGHT HAND DRIVE
Doors:   -
Production Date:   2008-07-23

Tai speju ji be Q2 ir su 150ag :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Eddie_Romeo 2016-05-01 13:15
Tą mygtuką paspaudus turėtų būt 170 arklių, šiaip stadartiškai ji 150 AG turėtų būt. Dėl Q2. pabadyk posūkiuose su saviške pavažinėti ir su kita  GT/147/156. Jei taviškė kabinasi geriau ir abiem ratais, tai Q2 turėtų būt. Jie šiaip negenda, tai buvęs savininkas turėtų nebent keisdamas dėžę 'nežinot' ir pamiršt.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: TwinTurbo 2016-05-01 17:24
Vairas bardačioke...

 :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Pavas 2016-05-02 08:23
Tą mygtuką paspaudus turėtų būt 170 arklių, šiaip stadartiškai ji 150 AG turėtų būt. Dėl Q2. pabadyk posūkiuose su saviške pavažinėti ir su kita  GT/147/156. Jei taviškė kabinasi geriau ir abiem ratais, tai Q2 turėtų būt. Jie šiaip negenda, tai buvęs savininkas turėtų nebent keisdamas dėžę 'nežinot' ir pamiršt.

Man ypatingai patinka tokie mygtukai, kur is 150 arkliu padaro 170... lyg tai kazkas noretu kada nors nuo 170 sugrizti prie 150 :D Man atrodo ten tiesiog lempute ideta ir moraliskai labiau sport jauciasi :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Eddie_Romeo 2016-05-02 08:58
na ne, mygtukas aktyvuoja kompiuteryje tam tikrą programą, gaunasi ala chiptuning by pressing button.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Pavas 2016-05-02 09:59
na ne, mygtukas aktyvuoja kompiuteryje tam tikrą programą, gaunasi ala chiptuning by pressing button.

Tai as suprantu, bet kodel nepalikti tu 170kw visam :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Dancius 2016-05-02 11:20
Cia gal kazkas panasaus kaip pas 164 qw ar q4 budavo sport mygtukas,kad sustandindavo pakaba ir droselis pasidarydavo jautresnis,166 v6 kiti nezinau ar turi paspaudi knopke ir apsukas geriau renka .
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: PiPPas 2016-05-02 12:06
Cia gal kazkas panasaus kaip pas 164 qw ar q4 budavo sport mygtukas,kad sustandindavo pakaba ir droselis pasidarydavo jautresnis,166 v6 kiti nezinau ar turi paspaudi knopke ir apsukas geriau renka .

159/Brera 2.4 JTDm ir 3.2V6 su automatais irgi turi tą funkciją - ji vadinasi SPORT. Apsukas smagiau renka, vėliau pavaras jungia, negu įprastai.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2016-05-02 20:19
Na bet ten automatai, o va sita mechanine ir, tiesa sakant kazkokio skirtumo kas liecia trauka tai nepastebejau :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Joske 2016-05-20 22:03
Siaip dar norejau paklausti kokias kuro sanaudas kiti gauna su situo varikliu ::) Nes dabar pastaruoju metu pradejau daug vazineti tik mieste ir nors rodo 7l/100km bet kuro rodykle krenta ne ka leciau nei GTV :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Parašė: Makacinas 2016-05-21 20:29
na ne, mygtukas aktyvuoja kompiuteryje tam tikrą programą, gaunasi ala chiptuning by pressing button.

kazkada rode apie sita mygtuka lygtai "top gear",  kai zmones uz ta mygtuka sumoka simtus euru, o jis nedaro nieko!!! :D :D :D. bande trasoje lekti be mygtuko ir paskui su mygtuku ir apleke praktiskai dentisku laiku. ir ydomu kaip jis ten standina pakaba: pakietina spyruokles ar paprastus amortikus? tas mygtukas nebent pasunkina vairuotoja desine koja ;)
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: Dancius 2016-05-21 21:41
Standina pakaba
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: brumbrum 2016-05-21 22:08
Standina pakaba
Tu tuom tikras, nes nelabai mačiau, kad ten iki amortiko koks laidas eitų ;)
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: Dancius 2016-05-21 22:11
Tada nezinau kam ta knopke,gal cia toks pats efektas kaip pas kitus paspaudus knopke per auto garsiakalbius sklinda ale riaumojimas sport auto
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: Eddie_Romeo 2016-05-21 22:28
Niekas nieko nestandina, tik programą pakeičia. Max greitis irgi toks pats, tik 100kmh įsibėgėjimas keliom šimtosiom geresnis ir guvesnis auto. That's it.
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: Dancius 2016-05-22 09:08
Atai cia tokia pat butaforija kaip 166 STR mygtukas
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: brumbrum 2016-05-22 09:25
Atai cia tokia pat butaforija kaip 166 STR mygtukas
Taip
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: KLIFF 2016-05-22 13:35
Bene pirma karta del mygtuko paspaudimo, standinama pakaba pasirode pas Mito ir Giulietta - DNA sistema.
Antraštė: Ats: Kai vienos Alfos per mazai..
Parašė: Dancius 2016-05-22 13:40
Kliff sita mygtuka kur standinama pakaba turejo ir 164 q4 ir qv. Tiesa qv buvo tik priekiniai amortikai standinami q4 visi.