Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Skaidrius 2014-08-14 08:15
-
Laba diena 166 jtd žiauriai pradėjo girgždėti mašinos galas, gal kam taip jau buvo.
-
Panašu į plaukiojančius sailenblokus
-
Sprendimu yra kokie penki - nuo brangiausio iki pigiausio :)
sprendimas yra vienas - pakeisti plaukikjancius sailentblokus :D
-
Laba diena 166 jtd žiauriai pradėjo girgždėti mašinos galas, gal kam taip jau buvo.
Sailentus gal ir reikia keist, bet ar verta? Kainuoja daug, o girgzdejimas dar ne pasaulio pabaiga jei padangu needa. Pas mane powerflex pagirgzda kartais, bet ir tiek, vaziuokle puiki.
-
Gringai ka butent powerflexo sukisai i pakaba?
-
Gringai ka butent powerflexo sukisai i pakaba?
Visa standartini rinkini is powerflex.co.uk. Jau net nepamenu pries kiek metu, gal 6. Kol kas laiko, tik kartais kai sausa pagirgzda.
-
Gala ir prieki ar tik gala?
-
Gala ir prieki ar tik gala?
Tai juk rasiau kad visa rinkini, reiskia ir prieki ir gala ir stabilizatoriaus ivores. Kol kas viskas tebelaiko, jau ir nebepamenu, gal 6 metai ir netoli 100000km.
-
Suprasta,po truputi viska perkuos,kai subires tada susidesiu. Kol kas originalas dar laiko.
-
Kolegos,noriu pasiteirauti ar tikrai sailenblokai bus kalti del automobilio metymo i salis? Vaziuojant pro kelio nelygumus visas automobilis pradeda tiesiog plaukiot kelyje, nekalbu apie vaziavimus per provezas, isvis neimanoma.. Meistras ziurejo lyg ir viskas tvarkoje buvo,bet uz meistra negarantuoju 100 %. Del padangu abejoju,kad taip metytu visa automobili,taip ir avarija padaryt greit galima pasalus.. ::)
-
Kolegos,noriu pasiteirauti ar tikrai sailenblokai bus kalti del automobilio metymo i salis? Vaziuojant pro kelio nelygumus visas automobilis pradeda tiesiog plaukiot kelyje, nekalbu apie vaziavimus per provezas, isvis neimanoma.. Meistras ziurejo lyg ir viskas tvarkoje buvo,bet uz meistra negarantuoju 100 %. Del padangu abejoju,kad taip metytu visa automobili,taip ir avarija padaryt greit galima pasalus.. ::)
dėl plačiu padangu mėto
-
Kolegos,noriu pasiteirauti ar tikrai sailenblokai bus kalti del automobilio metymo i salis? Vaziuojant pro kelio nelygumus visas automobilis pradeda tiesiog plaukiot kelyje, nekalbu apie vaziavimus per provezas, isvis neimanoma.. Meistras ziurejo lyg ir viskas tvarkoje buvo,bet uz meistra negarantuoju 100 %. Del padangu abejoju,kad taip metytu visa automobili,taip ir avarija padaryt greit galima pasalus.. ::)
dėl plačiu padangu mėto
Drįsčiau pasiginčyti, kokio pločio padangos?
-
man mete del padangu ,gaude visus nelygumus,pakeiciau ir baiges,vaziuokle buvo bepriekaistu
-
Kolegos,noriu pasiteirauti ar tikrai sailenblokai bus kalti del automobilio metymo i salis? Vaziuojant pro kelio nelygumus visas automobilis pradeda tiesiog plaukiot kelyje, nekalbu apie vaziavimus per provezas, isvis neimanoma.. Meistras ziurejo lyg ir viskas tvarkoje buvo,bet uz meistra negarantuoju 100 %. Del padangu abejoju,kad taip metytu visa automobili,taip ir avarija padaryt greit galima pasalus.. ::)
Sakau is asmenines patirties - bus netvarkinga vaziuokle gale. Meto, nes suvedimo nera. Jei uz meistra negarantuoji, tai labai juo ir netikek, vaziuokle ten pakankamai sudetinga. Pradziai reiketu, kad kas protingas patikrintu ir, jei isties tvarkinga, suvedima padarytu. Jei netvarkinga - remontuoti. Ne be reikalo pirkai masina su skirtingais ratais. Originalieji galiniai greiciausiai buvo suesti, o perekupas uzmete kitus, kad i akis nekristu.
-
Tai visgi didzioji sio plaukiojimo problema yra ne padangos, o pakabos problemos? Kaip suprantu, del sailentu, arba del suvedimo? Buvau kazka uzmates forume, kad zhalias ten sailentus kazkur pagal uzsakyma gamino, idomu dar imanomas toks varijantas. http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=60492.0 (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=60492.0)
-
Tai visgi didzioji sio plaukiojimo problema yra ne padangos, o pakabos problemos? Kaip suprantu, del sailentu, arba del suvedimo? Buvau kazka uzmates forume, kad zhalias ten sailentus kazkur pagal uzsakyma gamino, idomu dar imanomas toks varijantas. http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=60492.0 (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=60492.0)
Ta gamyba nepasiteisino. Užsisakyk iš TRT-Shop Powerflex'us ir pamirši problemas. ;)
-
o dar geriau paprasyk,kad kas is draugu ar giminaiciu nupirktu UK tuos powerflexus ir kainuos pigiau nei pas mus :)
-
otu tiksliai isiaiskinai ar sailentai?
-
Varai i normalu servisa,kad patikrintu pakaba, jai viskas ok darai suvedima, jai ne tvarkai pakaba ir darai suvedima
-
Padangos gali buti kaltos, bet tikrai ne del plocio. Man nusipirkus irgi mete, pasikeiciau padangas ir viskas ok. Aiskios priezasties taip ir nesupratau.
-
Pasitikrink važiuoklę ir padangas.
Dėl senų belekokių padangų gali mėtyt.
-
sveiki,is niekur nieko pradejo kazkas girgzdeti gale,seip ne taip suraudau lygtais kokia problema cia nutiko,tai stebulei kur yra guoliukas apacioj jisai tarsi trinasi i metala,tai turbut jam jau sakes yra,bet ratas nera labai isvirties,bet girgzda tai velniop....geda net vaziuoti Sad.Ar gal kas pats keite juos,ar sunku pakeisti,turbut be preso neapseisiu? nes ne lt esu neturiu salygu,tai noriu pasitarti ka geriau daryti? nes jei vaziuoti i servisa tai kelnias numaus man Cheesy jie vadinasi torsionai ar girgzdukai?
-
sveiki,is niekur nieko pradejo kazkas girgzdeti gale,seip ne taip suraudau lygtais kokia problema cia nutiko,tai stebulei kur yra guoliukas apacioj jisai tarsi trinasi i metala,tai turbut jam jau sakes yra,bet ratas nera labai isvirties,bet girgzda tai velniop....geda net vaziuoti Sad.Ar gal kas pats keite juos,ar sunku pakeisti,turbut be preso neapseisiu? nes ne lt esu neturiu salygu,tai noriu pasitarti ka geriau daryti? nes jei vaziuoti i servisa tai kelnias numaus man Cheesy jie vadinasi torsionai ar girgzdukai?
Važiuok į servisą, kelnes numaus, pats nepasikeisi.
-
tai isemei stebule visa ir perpresavai
-
Tai isimk, nuvesk tik stebule su guoliu i servisa perpresuoti ir isidek atgal, liksi su kelnem :D
-
Tai isimk, nuvesk tik stebule su guoliu i servisa perpresuoti ir isidek atgal, liksi su kelnem :D
o geriau abi puses keisti? ir ar reikes suvedima ar isvertima daryti?
-
Tai isimk, nuvesk tik stebule su guoliu i servisa perpresuoti ir isidek atgal, liksi su kelnem :D
o geriau abi puses keisti? ir ar reikes suvedima ar isvertima daryti?
geriau pirmiau pasitikrink servise kas negerai, tada išsiimk ir pasikeisk visas dalis vienu kartu - sutaupysi laiko. Suvedimą reiks daryt, išvirtimas ant stendo nesidaro, praktiškai išvirtimas šiek tiek reguliuojasi nuėmus galini balkį ten išstumiant arba suleidžiant varžtus (prie apatinės šakės kažkur, pats nedariau, bet man darė, tai buvo padėję).
-
suprautau,dekui chebra
-
Kas Kaune rekomenduotumet gera meistra, kuris nusimano apie alfas darydamas suvedima? Aciu.
-
Europos pr, ten kur Eoltas, i kiema ivaziavus. Firma is triju raidziu, tam paciam pastate, kaip Eoltas, gali pacioj parduotuvej paklausti, nes jie ten kartu dirba. Jie turi gera stenda, daro (darydavo) suvedima sportiniams "klubo" Alfa Romeo automobiliams. As buvau pas juos suvedimui, su 166 ir 147, tikrai gerai atlieka savo darba ir nemala "s", abu kartus likau 100% patenkintas. Ir kaina labai gera, mano nuomone :)
-
Kiek kaina mazdaug gali buti? As trunda ar kaip ten dariausi pries 3men po vaziuokles remonto vilijampolej, tai gyvenime daugiau nuvaziuosiu. Is pat pradziu padare suvedima, visas vairas kreivai stovi, sugrizus ir pasakius ka cia pridirbo, atsakymas toks, kad neina atsukti vairo traukes, ale nepasuka. Tai dar karta reikejo moketi pinigus, kad ismankstintu, tai virs 50e sumokejau. O galiausiai, padangas galines eda i savaite po milimetra, nors pravaziuoju kokius 300km. Nenoriu papulti vel ant sudarankiu, nors ir servisas ale mandras ir su kompiuteriais.
-
Priekis lyg 60lt, priekis+galas buvo 80lt (tiksliai). Stai tokiu fokusu, kad "traukes neatsuku", ten nera, bent jau kai as buvau, nepasitaike. Su 147 man viskas greitai vyko, apie 20min, bet su 166 tada vargo su galu, buvo stipriai uzrudije viskas, taciau, sveite, dirbo, tol, kol atsuko. Rezultate uztruko apie valanda ilgiau nei numatyta, bet darba atliko. Beje, papildomai nieko nekainavo, kaina, ten ne uz laika, o uz darba, kas irgi gerai :) p.s. ten dabar darbuotojai pasikeite, tas, kur prie 166 dirbo, jai nebedirba, bet ir naujajam priekaistu neturejau. Beje, ir bendravimo kultura ten labai patiko, gal ir nera tai labai svarbu kazkam, bet malonu, kai darbuotojai nesinervuoja, del neatsuktu traukiu ir nebando kazko irodineti :D
-
Nu ka. Grizau is to ETS kur man sakei. Nuvaziuoju, padaro suvedima, sedu i masina. Pravaziuoju vos kilometra ir suprantu, kad kazkas netaip, nes masina tikrai nestabili. Sustoju paziureti ratus, galiniai ratai stovi sulinde i kebula /\ sitaip suvedimo atzvilgiu. Griztu. Vel kelia masina, sakau kaip yra, sako viska padariau pagal kataloga. Ok, pamatuoja suvedima, o gi jo nera, abu ratai rodo, kad tikrai /\. Tai niekaip nesuprantu, kas ten per sudas pas juos kompas stovi? Viena karta rodo, kad gerai, kita kartai jau nera suvedimo. Ok, padaro vel kaip kompas rodo. Isvaziuoju, ir ka? Del padangu dilimo nezinau, bet kad stabilumo nera tai tikrai. Vos didesne duobe ar iduba, visa sikna metosi kaip nezinau kas. Krc, isleidau 30e i subine su rekomendacijomis, kurie apie alfas neraukia nei biskio, nes dirba vaikinukas, kuris pats sake, kad praktiskai neteko joms daryti.
Paskambinau Laimiui, dave iskarto kas daro gerai alfoms suvedima, ir uz 15e. Ryt tikriausiai vaziuosiu darytis. Gaila, kad iskarto jam neskambinau, nes uzmirsau..
-
taip taip jeigu alfai padaro kaip kompas liepia tai buna blogai. reikia daryti ne kaip kompas liepia o taip kad butu gerai. kazkurioj temoj rasiau, ka man isaiskino vienas meistrukas
-
Nu ka. Grizau is to ETS kur man sakei. Nuvaziuoju, padaro suvedima, sedu i masina. Pravaziuoju vos kilometra ir suprantu, kad kazkas netaip, nes masina tikrai nestabili. Sustoju paziureti ratus, galiniai ratai stovi sulinde i kebula /\ sitaip suvedimo atzvilgiu. Griztu. Vel kelia masina, sakau kaip yra, sako viska padariau pagal kataloga. Ok, pamatuoja suvedima, o gi jo nera, abu ratai rodo, kad tikrai /\. Tai niekaip nesuprantu, kas ten per sudas pas juos kompas stovi? Viena karta rodo, kad gerai, kita kartai jau nera suvedimo. Ok, padaro vel kaip kompas rodo. Isvaziuoju, ir ka? Del padangu dilimo nezinau, bet kad stabilumo nera tai tikrai. Vos didesne duobe ar iduba, visa sikna metosi kaip nezinau kas. Krc, isleidau 30e i subine su rekomendacijomis, kurie apie alfas neraukia nei biskio, nes dirba vaikinukas, kuris pats sake, kad praktiskai neteko joms daryti.
Paskambinau Laimiui, dave iskarto kas daro gerai alfoms suvedima, ir uz 15e. Ryt tikriausiai vaziuosiu darytis. Gaila, kad iskarto jam neskambinau, nes uzmirsau..
O tai Alfa RS kaune nesugebetu suvedimo padaryt?
-
manau daug kas padarytu kas ne pirma diena dyrba ta darba. alytuj pas mus viena fyrma daro tik suvedimus ir dyrba jau 15metu, ir ne joki ten alfu meistrai. bet direktorius matosi kad stengiasi islaikyti tuos pacius darbininkus, nes jau neatsimenu kada ten kuris keitesi. manau kai padaro suvedima tukstanciui ir vienai auto tai ir supratimas atsiranda kaip daryti kuriai masinai.
-
Alfų meistrai ir su medine liniuote padaro, be jokių stendų. ;)
-
kas cia per isitikinimai kad alfa kazkokia isskirtine masina kuriai atlikti darbus reikia spec ziniu ar buti baigus kazkokia alfu mokykla? su tokio tipo vaziuoklem yra daug tu masinu. jei suvedimo gale nepadaro alfai tai jis nepadaris ir bmw ir mazda ir mersedes ir mitsubishi...
-
kai turejau 166 dariaus siauliuos ir lb puikiai padare ir neturejau jokiu problemu,kazko jie matyt nesuprato,taip,masina kaip ir visos bet kai kurie servizai kaip yvaziuoji pamato kazkoky stebukla
-
Pritariu Makacinui,niekuo ta Alfa nesiskiria nuo kitu masinu,ir nereikia cia perdedinet kad tik stebukladariai gali.Kad daug vadinamu meistru yra tik daliu keitejai tai tikrai taip.Cia kaip 2006 metais visi buvo statybininkai nes anie gerai uzdirbdavo.
-
O tai Alfa RS kaune nesugebetu suvedimo padaryt?
Neturi jie stendo,juk patys i ETS vaziuodavo :) Niekas, o pas tave su vaziuokle tikrai viskas tvarkoj, nes keista, kad antroj vietoj suvedimo niekas nepadaro.
-
Jei nepadarys, važiuok į Vandžiogalos pl. 106A, Domeikava. Telefoną vakare parašysiu, vizitkė mašinoj voliojasi. Vieninteliai Kaune normaliai padarė (buvo problema su traversu, kurios niekas nepastebėjo), užkepusius varžtus atsuka ir papildomai už tai neprašo. Kaina nesikandžioja, o po suvedimo duoda lapą su visais duomenimis prieš/po/standartas.
Tiesa, tik ten sudėtingiau su žeminta užvažiuot bus, nes man variklio apsaugą kabina :D
-
nu del traverso sailenu per duobe ar suliny neturetu tampyt y sonus, del ju kai didesniu greiciu leki tai truputy meto gala. man po vieno darymo galinis desinys ratas pervaziavus per suliny mesteldavo y desine puse, nulekiau vel, sakau taip ir taip, greit uzjunge stakles, sako nu kad nepabeges suvedimas kaip padariau taip ir stovi, tada sakau bet tu pasuk bisky savo nuoziura kad taip nesidarytu, ir tikrai jis ten ta trauke tikrai tik truputy pasuko pats maciau, ir sako daugiau sukt bijau nes ir taip nezinau kas cia gausis :). islekiau su auto specialiai per sulinius taikiau ogi super, jokiu tampymu. bet cia toki bajeriai kiek pastebejau darosi tik su r18
-
Neturi jie stendo,juk patys i ETS vaziuodavo :) Niekas, o pas tave su vaziuokle tikrai viskas tvarkoj, nes keista, kad antroj vietoj suvedimo niekas nepadaro.
Priekyje sioks toks garsas yra kairej puseje, bet pas Laimi nuvazevus, nerado is kur, nes sako gali buti dar tik prie pabaigos, ir tikrinant pakelta nesijaucia kuri vieta, tad pasiule palaukti, kol dasibaigs. Bet itaria stabilizatoriaus traukute, nes daugiau nlb ten kam yra bildet. Galas vos ne visas perinktas buvo. Siuo metu ratai priekiniai isvirte -3 laipsnio, galiniai -4.
O siaip, ETS sakau, pirma karta padaro suvedima, kaip kompas rodo, o rode jiems gerai, atvaziuoju atgal, nes is akies jau ratai kreivai stovejo, dar karta patikrina, ir jau rodo, kad blogai padare suvedima. Bet ir antra karta nepadare gerai, nes ziauriai tampe visa sikna per menkiausia idubima ar duobute.
O dabar, katik grizau, kur Laimis dave numeri. Ju stendas sake labai geras. Tai padare viska per 30min, pora valandu pavazinejus, jokiu tampymo, viskas uzsibaige. Jeigu nees padangu, kaip katik buvo, kad kokius 3mm per 300km, tai busiu labai patenkytas, nes ir kaina viso labo 15e tiek uz prieki ir gala. Plius padare normaliai vairo pozicija, ETS kiek dare du kartus, vis kreivai stovejo pasisukes i desine.
Tad stipriai rekomenduociau sia vieta, nes tikrai, kaina kai isgirdau, buvo juokinga ir nepatikejau is pat pradziu. Vieta, kur buves Vilko kartodromas, tame paciame ivaziavime, jeigu kam reikes, duoti galiu kontaktus. Alfa RS ir Laimis, sake visada rekomenduoja pas juos, nes zino kaip daryti sias alfas.
-
geras stendas ir kompas aisku kad gerai, bet be gudrios zmogaus galvos, tie stendai ir kompai patys nieko nedaro.
-
Tai imesk cia tuos kontaktus, ar serviso pavadinima, kita kart gal pas juos nuleksiu, jei bus proga :)
-
868489448
-
Okur randas tas servisas?
-
Bet Nieksas jei neklystu pas tave gi ratai galiniai platesni uz priekinius. Man lb ydomu kaip tau galejo gerai padaryt suvedima su skirtyngu plociu ratais. Ar dabartiniai stendai jau ismanus ir viskas ok? Ar gal jau dabar vienodo plocio ratai? Nes jei pas anuos varinejai su skirtyngais ratais o sitiem nyvariai uzdejes standartinius tai bepigu jiem buvo sustyguot tavo auto.?
-
Kai turejau 164 gale stovejo rastafkes,kiek variau kaune i eolta jas visada nuimdavo nes kitaip neiseidavo padartt suvedimo
-
Bet Nieksas jei neklystu pas tave gi ratai galiniai platesni uz priekinius. Man lb ydomu kaip tau galejo gerai padaryt suvedima su skirtyngu plociu ratais. Ar dabartiniai stendai jau ismanus ir viskas ok? Ar gal jau dabar vienodo plocio ratai? Nes jei pas anuos varinejai su skirtyngais ratais o sitiem nyvariai uzdejes standartinius tai bepigu jiem buvo sustyguot tavo auto.?
labai geras pointas. Dėl to galiniai ratai ir žiūrėjo "/\". Žiūrėjo į siauresnius priekinius :)
-
Bet Nieksas jei neklystu pas tave gi ratai galiniai platesni uz priekinius. Man lb ydomu kaip tau galejo gerai padaryt suvedima su skirtyngu plociu ratais. Ar dabartiniai stendai jau ismanus ir viskas ok? Ar gal jau dabar vienodo plocio ratai? Nes jei pas anuos varinejai su skirtyngais ratais o sitiem nyvariai uzdejes standartinius tai bepigu jiem buvo sustyguot tavo auto.?
Priekis 8,5j 225/40, gale 9,5j 235/40. Visa laika vazineju su vasariniais ir jokiu kitu ratu nekeitalioju. O priciom negalima suvedimo padaryti su skirtingais plociais? Nuo kada cia, jei net gamintojas bmw ir kitoms markems eina su skirtingais ratlankiu plociais? Cia ne quattro ar dar kas, kad visi vienodi ratai butu.
O pas paskutinius kur variau, tampymai baigesi is pirmo karto (netgi be gero suvedimo anksciau netampydavo, kol tie sudarankiai ETS nepabande jo padaryti). Beto, kaip paaiskinsi, jog pirma karta padarius suvedima, rode kompe gerai, bet pravaziavus ir supratus, kad cia nifiga negerai, uz 15min sugrizus ir uzvazevus ant kompo, jau rodo, kad suvedimas smarkiai prastas. Kaip gali, per 15min kompe kilti tokie neatitikimai? Del ratlankiu platumo, jie patys zinojo, tiek pirmi ir tiek antri kas dare, jokiu klausimu jiems nekilo del ju, kad gali neiseiti ar kas.
-
Zinau tik tiek kad su skirtyngais plociais nepadarydavo. Tekdavo atvaziuoti su zieminiais ratukais.
Reiskias pas situos stendas naujasnis.
-
Jeigu gamykliskai eina su platesniais ratais ant kazkurios asies,tai ir parametrai suvedimo stendui buna duoti i tai atsizvelgiant,jeigu uzsidedi pats ratus kuriu tikra disko prisispaudimo vieta yra kazkur giliau joks stendas pats neatspes kiek tavo ratai stovi ne vietoje,to pasekoje ratu geometrija ir auto stabilumas,lieka kazkur salia.
-
Kazkodel ne vienam nekilo klausimu del ratu skirtumo, o rekomenduotas zmogus padare be problemu jokiu uz 15e.
-
Ratu skirtumas neturi tokio didelio skirtumo,nes suvedimo aparato kojos jungiasi prie ratu tvirtinimo asies,kuri jeigu isnesta ar kitaip pakeista ,suklaidina aparato valdytoja.Pasikliaujant gamintojo nustatytiems parametrams ,atstatymo darbams atlikti be rankiniu budu atliktu korekciju,Reikia kad viskas atitiktu gamyklos nustatytus parametrus.Bet geri meistrai kokiu yra tikrai ne vienas,atstato automobilio stabiluma net tais atvejais kai vieno sono tarpas tarp ratu nuo kito skiriasi 5 cm.
-
Tai ratai mano ir skiriasi plociais ir automatiskai galiniai daugiau isnesti. As pats suprantu, kad jei ratai pavirte, tai suvedimo nebus gero, jei tik pasikliaus ka kompas jam rodo pagal kataloga, todel ir klausiau, kas moka daryti alfas. Nuvazevau kitur, problemu zmogui nekilo, nes darba ismano, nes turi praktikos, o ne zalias, kuris nesupranta ka daryti vienu ar kitu atveju.
Beto, jei jau turi ratu isnesimas suvedimo nustatymui, kaip dirbantis zmogus toje srityje, pats nesusigaudo, tuo labiau, kad matosi ir dar snekejome kol man dare ETS. servise. Tad betkokiu atveju, ne tas variantas buvo, kuri buvo galima rekomenduoti, nes ismeciau 30e I bala.
Bet as pirma karta girdziu, kad tai itakoja, nebent jus vaziuojat pas senus aparatus, kur nesugeba padaryti, kai ratai skirtingu plociu ir isnesimu :D Nes pilna pvz dopecars forume masinu, kuriu ratai skirtingais isnesimais.
-
As vaziuoju pas diedukus i garazus kur su sniurais dar zaidzia ir patikek padaro puikiai,nei tampo nei traukia.
-
Tai, kad jau nereikes nieko ieskoti, visi Kaunieciai gali vaziuoti drasiai tenais, tuo labiau, kad kaina 15e, dvi masinas pasidaryti galima, kai kitur po ~30e ima.
-
As vaziuoju pas diedukus i garazus kur su sniurais dar zaidzia ir patikek padaro puikiai,nei tampo nei traukia.
Tai vat as pas toky pat meistra varau kur visa laika dirbo su stendu kur kabindavosi ant ratu sniurai. Ir tikrai labai puikiai padarydovo. Netaip daug laiko praejo kai zmogus atsinaujino, ir vietoj to pasistate du naujus stendus. bet pasikartosiu, gali but naujausias ir ismaniausias stendas bet be ismanancios zmogaus galvos jis nieko pats nepadaris.
-
Prisikalbejau,kaip gerai laiko mano pakaba,pradejo gale kazkas lengvai bildet,pakelus ant pakelejo,kaires puses galinis ratas juda skersai,trauke ? Musu vietiniai meistrai nelabai gali kazka pasakyt siuo klausimu :-D
-
turi omeny banana? su sarnyru prie stupicos?
kuri is ju?
(http://s50.radikal.ru/i130/1504/9a/92dcb18aaed1.jpg)
issiimi, atrestoruoji sarnyra, ir laimyngo kelio.
-
Cia tas palenktas, negeriau det koki lemforder ?
-
Cia tas palenktas, negeriau det koki lemforder ?
jei pinigu negaili, tai labai gerai. geiau jau ner ka ydet. restoruoti kainuoja kokia 10e. tai spresk pats kas tau geriau.
-
O lemforder savikaina 14 € tai kazi ar verta restauruot
-
jei kalbi apie sita tai, taip jo kaina tokia
(http://s017.radikal.ru/i438/1504/c0/eb9b91143954.jpg)
Bet jei kalbi apie sita
(http://s020.radikal.ru/i701/1504/51/558a0e22192d.jpg)
TAI JO KAINA SUKASI APLINK 50e!
-
Man lyg pirma reikia keist,bent kiek sake laisvumas isten, sakai ir ta bumeranga,teks?
-
Makacinas,sitoi vietoi as esu kategoriskai nusistates det ta kas laiko. 50 tai 50,nerestautuoja pas mus niekas gerai tai geriau sumoket brangiau,bet pastatyt kokybiska detale brangiau ir taip sutaupyt savo laika ir pinigus
-
Man lyg pirma reikia keist,bent kiek sake laisvumas isten, sakai ir ta bumeranga,teks?
as tai nezinau kas tavojoj auto ten kliba, netikrinau :). bet jei meistrai sake kad ta statmena traukute tai turbut kad taip ir bus. jei tas sarnyras pareina tai matosi kad ratas labiau suvirtes nei buvo. o klibinant jy irgi matosi ir jauciasi kad klibejimas is jo.
-
ratas nesuvirtes,na tikekimes neapsisiukslino. Neturiu kita savaite visiskai laiko,o savaitgali kelione netrumpa laukia .
-
Sveiki turiu ir as problema... Yra trukes galinis balkis, o klausimas ar tokspats balkis bus tupaciu metu bet skirtingu galingumu alfoj(radau klp tik 1 dalim isparduodama ji 100kw o pas mane 110kw, abi 2002m 2.4JTD)? O gal kas turit ir pasiulyt balki, pageidautina aplink klaipeda.
-
Sveiki turiu ir as problema... Yra trukes galinis balkis, o klausimas ar tokspats balkis bus tupaciu metu bet skirtingu galingumu alfoj(radau klp tik 1 dalim isparduodama ji 100kw o pas mane 110kw, abi 2002m 2.4JTD)? O gal kas turit ir pasiulyt balki, pageidautina aplink klaipeda.
Aišku tiks, tik neįsivaizduoju kaip galima suvaryt balkį...
-
Aišku tiks, tik neįsivaizduoju kaip galima suvaryt balkį...
past nezinau kaip, niekur nesu uzkabines bet gal jau nuo pirkimo toks ir tik daba eidamas ta suzinojau...
-
nu kad cia taip kai nieko, tas trukymas.
-
O istiesinti ir suvirinti, nelaikys tipo? Nes skile matosi nuo uzkabinimo uz kazko, o ne nuo vazinejimo savaiminio.
-
O istiesinti ir suvirinti, nelaikys tipo? Nes skile matosi nuo uzkabinimo uz kazko, o ne nuo vazinejimo savaiminio.
butu galima virint bet vistiek tektu nusimt tai geriau pasikeisiu ne kosmosa kainuoja :)
-
susirandi garaziuka kur turi aparata aliuminiui virinti ir uzvirins kad ir ant duobes.
-
turiu sita detale ant pardavimo plungeje, jei riekia kreipkis.
-
turiu sita detale ant pardavimo plungeje, jei riekia kreipkis.
aciu jau nupirkta
-
kiek kainavo jei nepaslaptis :)
-
1e uz kg.
-
kiek kainavo jei nepaslaptis :)
srote 50€ uz balki, as paemiau visa galine pakaba su viskuo kad nesiknist keiciant
-
Kas atsakingas uz ratu suvirtima, verta deti poliuritana? Kieta/minksta? Kokie vazevimo skirtumai veliau, valdymo? Nes org. nelaiko.
-
Kas nelaiko org? Treti metai su originalia pakaba vazineju tiek asfaltu tiek zvyrkeliais,tiesa ratai R16 ir R17. Apart galines traukes kairei pusei dar nieko nekeiciau. Tiesa jai originalais vadini original imperium ar racardi originali tai ko noret.
P.s jai turi omeny power flex verta,kita breda kazin. Turiu visa komplekta galui,tik,kad nebyra ten niekas pas mane :-D
-
Kas atsakingas uz ratu suvirtima, verta deti poliuritana? Kieta/minksta? Kokie vazevimo skirtumai veliau, valdymo? Nes org. nelaiko.
apie isvirtima buvo kazkur kalbeta ir pasakota kaip pasireguliuoja virsutines sakes, to "banano", tvirtinimo vieta. Kalbant apie poliuretana tai 3m atvazinejau su Strongflex'ais kieciausiais. Pats juos dėjau ir gausiai tepiau vario tepalu. Nežinau ar dėl to, bet per vartojimo laikotarpį jokių pašalinių garsų nebuvo ir kiek žinau dabartiniam savininkui nusiskundimų nėra :D Komfortas nenukentėjo visiškai, tiesiog nebeliko galinės pakabos "plaukiojimo" posūkiuose.
-
Man ne reguliuoti reikia, o neataike nieko tos gumos atsakingos uz isvirtima, gal 8k km max teatvazinejau. Todel mastau apie strongflex poliuritana. Jei sakai, kad nera jokiu pasaliniu veiksniu valdyme, tai tuomet nera daugiau ka galvoti, desiu ir as.
-
Man ne reguliuoti reikia, o neataike nieko tos gumos atsakingos uz isvirtima, gal 8k km max teatvazinejau. Todel mastau apie strongflex poliuritana. Jei sakai, kad nera jokiu pasaliniu veiksniu valdyme, tai tuomet nera daugiau ka galvoti, desiu ir as.
kokio gamintojo dejai tas gumas?
-
Kiek pamenu, jos buvo restauruotos.
-
Niekšas, o kodėl nenori dėt Powerflexo?
-
Kiek pamenu, jos buvo restauruotos.
ka reiskia restoruoti sailenai? kazkas garaze perkepa, perlieja guma? ar kaip? ar nuperka paty pigiausia s, perpresuoja ir sako kad restoravom?
-
Laimis man tvarko praktiskai visa technine puse, ka tiksliai dare nzn. Sake, nera ko noreti, kai ratai volai. Man jis pataria nedeti poliuritano, o deti nuo merso gumas,tik nesuprantu kodel.
Ne powerflexas, nes anos firmos pazystamas zmogus prekiauja, todel sakau, reiktu nusipirkti.
-
Laimis man tvarko praktiskai visa technine puse, ka tiksliai dare nzn. Sake, nera ko noreti, kai ratai volai. Man jis pataria nedeti poliuritano, o deti nuo merso gumas,tik nesuprantu kodel.
Ne powerflexas, nes anos firmos pazystamas zmogus prekiauja, todel sakau, reiktu nusipirkti.
Gal apie Strongflexą kalbi, jei ne Powerflex? Jau geriau tada originalūs... 8)
-
Laimis man ir buvo atrestauraves pakaba,kaip darė ir ką darė nežinau.Pravažiavus apie 8000 km galinei ratai iškliso ir suėdė geras padangas.Tada nuvariau pas Zaza sudėjo kas priklauso ir jau treti metai bėga apart vieną galinį stabilizatorių jokių bėdų nebuvo.
-
Taip, apie strongflexus. O kas?
-
Laimis man ir buvo atrestauraves pakaba,kaip darė ir ką darė nežinau.Pravažiavus apie 8000 km galinei ratai iškliso ir suėdė geras padangas.Tada nuvariau pas Zaza sudėjo kas priklauso ir jau treti metai bėga apart vieną galinį stabilizatorių jokių bėdų nebuvo.
Pas mane 166-ai tas pats su galu. Perrinkta pakaba buvo pas Laimį, po poros šimtų km pradėjo baisiai girgždėt galas. Nuvažiavau atgal, pakeitė plaukiojančius salentus galinius. Panašiai po 6-7k km dėl tų pačių sailentų išklišo ratai, ir taip pat suėdė galines padangas.Taip, kad teko pirktis pačiam, firmos nepamenu, bet jau ~15k km auto rieda puikiai.
-
Buvo diskutuota kažkada apie juos,paieška reiktų pasinaudot,tik kiek atsimenu kas dejos tai tarnavimo ilgų laiku tai nepasižymėjo.
-
Tik powerflex'us dėtis ir būtinai angliškus. Arba originalą. Kitų variantų nėra.
-
jeigu des nuo merso tai bus ne TED-GUM o LEMFORDER ir tikrai problemu daugiau nebus toj vietoj. o kad ratai pagadina sailenus banano tai gal ne tiesa. maniskej r18 turbut nuo gimimo o sailenai dar nekeisti ir ratai tiesiai stovi. as plaukiojancius sailenus sudejau visus lemforderio. mazieji jau keturi metai, o didieji nuo pavasario, tai dar nzinau kaip jie ilgai tarnaus
-
Tai man irgi pabego galas :D O zazas neturi uzsipirkes powerflexo? Ir kaip ten kainos? Pries 4m kai stilo nuvariau, ir kai sudarankiai ten net nepastebejo gumu vairo koloneles suplysusios, kuri matesi pro kapota net atidarius, nors sakes keite ir viska pasileide buvo, po to karto ten nenoriu vaziuoti, labai bloga patirti paliko,o kai paklausiau kodel nekeite, gusciojo peciais ir nezinojo ka pasakyti. Arba paklausius kiek tepalu keitimas tuo paciu metu, atsake, kad apie 350lt.. Kosmosas man ten pasirode.
-
Taip, apie strongflexus. O kas?
Nieko iš jų gero. Jau geriau standartiniai. Zazas ir kiti tikrai niekas vietoj neturi Powerflexų - juos užsakinėt reik arba siųstis pačiam iš UK. 8)
Ieškok temų apie Strongflex - buvo diskutuota ne kartą ir ne du. 8)
-
PowerFlex trt-shop.eu komplektas 82 eur priekis ir galas, pristatymas apie 2 sav
-
Kaip tais perpigiai man cia gaunas :-D
-
http://trtshop.eu/lt/automobiliai/pakaba/pakabos-dalys-pagal-automobili/alfa-romeo/ivores/113688_powerflex-black-series-ivores-alfa-romeo-166-automobiliams.html
Pats apakes, pries 2 metus siunciausi is UK tai buvo tikrai broangiau
-
tai,kad tavo nuorodoi kaina ir kodas tik priekiniu virsutiniu svirciu sailentu komplektas.
-
tai,kad tavo nuorodoi kaina ir kodas tik priekiniu virsutiniu svirciu sailentu komplektas.
Uups, sorry, labai painus tas puslapis pas juos... sorry uz klaidinancia informacija... ???
-
Visa vaziuokle sukalus powerflexu.,speju jau tikrai minsktai jau nevaziuociau? :D
-
Visa vaziuokle sukalus powerflexu.,speju jau tikrai minsktai jau nevaziuociau? :D
Priklausomai kokios spalvos susidėtum 8)
-
Visa vaziuokle sukalus powerflexu.,speju jau tikrai minsktai jau nevaziuociau? :D
tai 166 vistiek nesigaus visa važiuoklė iš powerflex. Jie ten siūlo tik keletą pozicijų. Pas mane 166 gale Powerflex'ai, tai nepasakyčiau, kad labai jaučiasi kietumas. Padangos 245/40, amortizatoriai ir spyruoklės standartas.
-
Laimis man ir buvo atrestauraves pakaba,kaip darė ir ką darė nežinau.Pravažiavus apie 8000 km galinei ratai iškliso ir suėdė geras padangas.Tada nuvariau pas Zaza sudėjo kas priklauso ir jau treti metai bėga apart vieną galinį stabilizatorių jokių bėdų nebuvo.
Laimis kazkada norejo man virsutines šakes sailenta su ranka i šake ipresuoti :lol: Ten veikejas geras
-
Priklausomai kokios spalvos susidėtum 8)
Tai kad pakietes tai tikrai ir gerokai. Nezinau apie kokias spalvas snekat, pas mane melyni jau 60000 pramyniau nieko nekeiciau. Kad kieta tikrai, bet dantys irgi tikrai nebarska. Turiu AR164, tai su ja kaip su limuzinu gulincius policininkus traiskau. Su AR166 powerfleks, tai arba turi pralekt, bumpt ir viskas, arba praropot. :) A, padangos, 215/45/R17
-
tai 166 vistiek nesigaus visa važiuoklė iš powerflex. Jie ten siūlo tik keletą pozicijų. Pas mane 166 gale Powerflex'ai, tai nepasakyčiau, kad labai jaučiasi kietumas. Padangos 245/40, amortizatoriai ir spyruoklės standartas.
Is powerflexo galima surinkti beveik viska. Galas 100% priekis tik virsutiniu sakiu salenblokai. Dariausi pats pries 2 metus. 70K nuvaziuota viskas ciki. Del kietumo - ne tas zodis, tinkamas apibudinimas standumas, toks malonus standumas.
-
Is powerflexo galima surinkti beveik viska. Galas 100% priekis tik virsutiniu sakiu salenblokai. Dariausi pats pries 2 metus. 70K nuvaziuota viskas ciki. Del kietumo - ne tas zodis, tinkamas apibudinimas standumas, toks malonus standumas.
powerflex ar kito gamintojo PU silentai? Powerflex siūlo tik apatinių šakių ir stabilizatoriaus traukučių silentus.
-
powerflex ar kito gamintojo PU silentai? Powerflex siūlo tik apatinių šakių ir stabilizatoriaus traukučių silentus.
Cia yra viskas ka galima nupirkti:
http://www.powerflex.co.uk/road-series/products/166-1001/1.html
-
Cia yra viskas ka galima nupirkti:
http://www.powerflex.co.uk/road-series/products/166-1001/1.html
nu tai kaip ir sakiau - čia toli gražu ne viskas.
-
http://www.strongflex.eu/en/alfa-romeo-166-98-07/21-rear-vertical-wishbone-bush-sport.html
Imsiu powerflexa, bet situ reikia galui 4vnt? Sitie atsakingi uz isvirtima?
-
siti labai mazai atsakingi uz isvirtima, labiausiai atsakingas bananas (lenkta sake kurios vienam gale sarnyras o kitam sailenas). toje vietoje kur sailenas dar reguliuojasi krunsteinas kuris sukasi prie traverso. kazkur yra kalbeta apie tai.
-
Gal dar kas zino siuntimu islaidu kainas is powerflexo ar strongflexo?
-
Arba nesuprantu, bet is kur jus sakot, kad gala galima persirinkti 100proc?
(https://www.powerflex-shop.com/bilder/produkte/gross/4-x-Powerflex-PFR1-912-Lager-fuer-Strebe-Hinterachse-Alfa-Romeo-166-Nr12_b2.jpg)
-
Mes sakom,kad negalima persidaryt 100%
-
Jev raso, kad galima, todel ir pagalvojau.
-
Gal dar kas zino siuntimu islaidu kainas is powerflexo ar strongflexo?
Imk iš ebay, siuntimas nemokamas, gavau per tris dienas iš uk.
-
Nu ka, grizau vakar is alfa rs, zazas padare vaziuokle, pritaike girgzdukus nuo merso. Idomu kiek pas ji dabar laikys. Jokiu barskesiu, tampymu neliko. Ratai galiniai -3 laipsniai (zeminta -40mm). Ziuresim kiek laikys, nes pas laimi restauruota laike gal kokius 5-8k km. Nusipirkau dar naujus stabdziu diskus prieki ir kaladeles, kazko sudilo vienoj pusej vidine, nes is isores dar like kokie 3mm.
-
jeigu sudejo LEMFORDER tai pamirsi kuriais metais keitei.
-
Taip, sudejo lemforderius :)
-
:D :D :D
metai jau praejo ir masina nuvaziavo daugiau nei 20tkm ir galinei vaziuoklei nereikia jokio remonto :du:
galinese apatinese sakese sudeti priekiniai TRW sailenai
(http://s020.radikal.ru/i717/1604/e8/f06c83f47613.jpg)
ir didieji plaukijantys sailenai vietoj sitos pornografijos
(http://s019.radikal.ru/i605/1604/af/8ba1ec1182b4.jpg)
supresuoti LEMFORDER. o mazieji girgzdukai jau senai senai sudeti lemforder
-
:D :D :D
metai jau praejo ir masina nuvaziavo daugiau nei 20tkm ir galinei vaziuoklei nereikia jokio remonto :du:
galinese apatinese sakese sudeti priekiniai TRW sailenai
(http://s020.radikal.ru/i717/1604/e8/f06c83f47613.jpg)
ir didieji plaukijantys sailenai vietoj sitos pornografijos
(http://s019.radikal.ru/i605/1604/af/8ba1ec1182b4.jpg)
supresuoti LEMFORDER. o mazieji girgzdukai jau senai senai sudeti lemforder
Na va, matosi kad zmogus nekreivas rankas ir galva turi, kreiptis aisku kur reikia AR166 savininkams ;)
-
Sveiki alfa romeo 166 2.4 103 vaziuojant pro duobes barska galine pakaba.Kas gali but? :) Dekui :)
-
Ten daug visokiu sujungimu ir gumu. Varyk i servisa kur nusimano apie alfas ir padarys.
-
velniai rautų! sitos alfos :D
-
Eksplotuoju jau nzn kiek metu ,pakaba remontuota tik viena karta. Deta tas kas priklauso,ratai r 17 ir jokiu bedu.
-
Eksplotuoju jau nzn kiek metu ,pakaba remontuota tik viena karta. Deta tas kas priklauso,ratai r 17 ir jokiu bedu.
reiskia alfa skirta tik tecnikinem varyt
-
seip jau ta galine vaziuokle nebarska, tik gyrgzda :D, ten jei barska tai tik stabilizatoriaus traukes. o seip jei pats neuzziuresi kad jau kazkuriam mazgui amen tai vaziuodamas ir neisgirsi. apie galine vaziokle esu parases nemazai tai susiras ir paskaityk, nes ten gali but kas tik nori:
(http://s015.radikal.ru/i330/1702/98/f0c3f31629fa.jpg)
(http://i045.radikal.ru/1702/ae/1c9e939845f5.jpg)3
(http://s019.radikal.ru/i639/1702/3e/147fa0f8a2fd.jpg)
-
Ir tampo kai kazkas negerai. Svarbu taisyt viska tiesiom rankom. As kas puse metu nuvarau i servisa kurie kazka supranta tai bedu jokiu
-
Sveiki alfa romeo 166 2.4 103 vaziuojant pro duobes barska galine pakaba.Kas gali but? :) Dekui :)
O gali prieš kuriant naują temą pirmiau paieška pasinaudot? :mzp: :mzp:
-
tyngi skaityt ;) :D
-
tyngi skaityt ;) :D
Kaip ir dauguma nori, kad viskas būtų iškepta, supjaustyta, sukramtyta ir t.t. 8)
-
Lab dien :) Turiu klausimą žinantiems/susidūrusiems. Pas mane Alfai labai pradėjo mėtyti galą važiuojant. Gaudo bet kokį kelio nelygumą, šulinį ar bet ką kitą, po ko seka viso mašinos galo susipurtymas į šonus. Galvojau kad tai turi kažką bendro su sudrožtom padangomis nuo blogo ratų išvirtimo. Pakeičiau padangas, pastūmiau "bananų" atramas ant galinio balkio- isvirtimas pasitvarkė. Suvedimą ant stendo pasidariau, bet mėtymas į šonus niekur nedingo. Gal kas turi minčių ar patirties į ką reikėtų atkreipti dėmesį, ką keisti ar tvarkyti, kad taip nebebūtų? Nes kelis kartus vos nenulėkiau nuo kelio autostradoje važiuodamas 100km/h ir pagavus provėžas taip sumėto, kad kontroliuoti sunku pasidaro :))
-
Galinės pakabos sailentblokai gyvi? Ten net berods šarnyrai yra.
-
sarnyrai tai laiko amortikus, daugiau visa kita tai kruva sailentbloku mazesniu didesniu :)
-
Jau kai ratai išvirtę buvo, ne bananus reikėjo stumdyti, o pakabą žiūrėti. Garantuotai sailenblokai, o jų ten nemažai :) Pradėčiau nuo plaukiojančių...
-
Kokia alfa? Man tai panašiausia į mirusius amortikus.
-
Lab dien :) Turiu klausimą žinantiems/susidūrusiems. Pas mane Alfai labai pradėjo mėtyti galą važiuojant. Gaudo bet kokį kelio nelygumą, šulinį ar bet ką kitą, po ko seka viso mašinos galo susipurtymas į šonus. Galvojau kad tai turi kažką bendro su sudrožtom padangomis nuo blogo ratų išvirtimo. Pakeičiau padangas, pastūmiau "bananų" atramas ant galinio balkio- isvirtimas pasitvarkė. Suvedimą ant stendo pasidariau, bet mėtymas į šonus niekur nedingo. Gal kas turi minčių ar patirties į ką reikėtų atkreipti dėmesį, ką keisti ar tvarkyti, kad taip nebebūtų? Nes kelis kartus vos nenulėkiau nuo kelio autostradoje važiuodamas 100km/h ir pagavus provėžas taip sumėto, kad kontroliuoti sunku pasidaro :))
žiurėk amortikus, jei nusibaige tai valdimas siaubingas
-
Lab dien :) Turiu klausimą žinantiems/susidūrusiems. Pas mane Alfai labai pradėjo mėtyti galą važiuojant. Gaudo bet kokį kelio nelygumą, šulinį ar bet ką kitą, po ko seka viso mašinos galo susipurtymas į šonus. Galvojau kad tai turi kažką bendro su sudrožtom padangomis nuo blogo ratų išvirtimo. Pakeičiau padangas, pastūmiau "bananų" atramas ant galinio balkio- isvirtimas pasitvarkė. Suvedimą ant stendo pasidariau, bet mėtymas į šonus niekur nedingo. Gal kas turi minčių ar patirties į ką reikėtų atkreipti dėmesį, ką keisti ar tvarkyti, kad taip nebebūtų? Nes kelis kartus vos nenulėkiau nuo kelio autostradoje važiuodamas 100km/h ir pagavus provėžas taip sumėto, kad kontroliuoti sunku pasidaro :))
Labai pažįstama situacija :) Man ši bėda iškilo po važiuoklės remonto, ryt važiuoju daryt suvedimo, gal pasitaisys.
-
Jai bananus nuiminejo tai ten ir isvertimas galejo pabegt ,jai galines sakes tai ir suvedimas pabego.
-
Jai bananus nuiminejo tai ten ir isvertimas galejo pabegt ,jai galines sakes tai ir suvedimas pabego.
ar tikrai Dancius? prisimink kur reguliuojasi isvirtimas, ir kur tvirtinasi suvedimo traukute....
(http://s001.radikal.ru/i193/1711/82/e78b5f5f7899.jpg)
(http://s012.radikal.ru/i320/1711/66/a99e03306a9d.jpg)