Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: bliomba 2016-03-30 21:26

Antraštė: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: bliomba 2016-03-30 21:26
Sveiki kas galetu buti , cia turbinai ar seip kazkas , ramei vaziuojant lyg viskas ir normaliai tik spustelejus stipriau gaza lyg pradeda traukt ir paskui taip lyg trukciotu ? ;)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: shpuncik 2016-03-30 21:30
kuro filtras?
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-12 18:53
Sveiki, AR 156 2.4 jtd 110kw, dingo trauka. Pries men eme nesikurti, patikrinus purstukus vienas buvo kiauras, pakeitus ji i kita viskas buvo ok, po poros savaiciu sumazejo trauka, ir nerandam kas gali buti. Iskeitem visus daviklius is einanacios, oro srauta, kuro slegio davikly, kuro slegio reguletoriu, turbinos slegio davikly, turbinos slegio reguletoriu. Vakumo slangos geros, kuro filtra pakeitem. Turbina kliba minimalei, geometrija is isores vaiksto. Diagnostika nk nerodo. Kuresi ir dirba gerai. Itarem kuro siurbly. Kaip jus galvojete.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-12 20:16
Dar pridesiu egr uzglusintas, interkulerio slango sveikos.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Sraigamobilis 2016-04-12 20:36
Jei kuro slėgis geras, tai siurblys kaip ir nekaltas (jei davikliai tikrai geri).
Gal kažkur nesandarumas šlangoje į intercoolerį?
P.S.
Turiu gerą 110kW kuro siurblį, jei nori pasibandyti, galiu paskolinti.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-12 21:19
davikliai turi buti geri, nes visus is einancios sudejom. slangos jau buvo kelis kartus perziuretos. tavo tiesa jei slegis yra tai ir siurblys turi buti geras, laisva eiga spaudzia 310 bar. dekui uz pasiulyma, :) bet as ir turiu siurbly laisva :),
visai nesenei prisijungiau diagnostika prie sava pasiziurejau davikliu parametrus, ir taip pat prie draugo alfikes, tai didziauses neaiskumas liko del oro srauto matuokles, pas mane rodo kad skaiciuoja laisva eiga 420mg/cycle, o pas draugo identiska alfa 52mg/cycle, cia paliko didely galvosuky.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Makacinas 2016-04-12 21:47
Labai gerai apziurek vakumine slangute kur nueina y turbina.buna kad yplysta kur variklio virsuje is priekio maunasi ant vamzdelio ir nesimato. Ko pasekoje nebevaldo turbinos taip kaip reikia
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-12 22:03
rytoj pakeisiu visas vakumines slangutes, dar vienas pastebejimas, panasei iki 2000rpm kaip ir noretu traukt, bet nuo 2000rpm trauka kaip 1.9 SDI.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Makacinas 2016-04-12 22:16
Bet tokiu atveju turetu ymest klaida...
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Esnyper 2016-04-12 22:19
Pas tėvą kai vakuumo šlanga prakiurus buvo jokios klaidos nemetė ir važiavo kaip 30kw atmosferinis motoras.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Makacinas 2016-04-12 23:02
Tai va va su tais vakumais vusko buna
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: stasius 2016-04-12 23:03
Gali buti ir maf'as kaltas. Pamegink atjungti maf'o fishke ir pravaziuoti su atjungtu.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-13 09:41
Tas ir yra kad jokios klaidos nemeta. Siandien bandysiu isimti ir isvalyti turbokompresoriu.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Zenius 2016-04-13 10:04
Jieskok itrukusiu slangu,o ne valyk kas tau patogiausiai issiima.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-13 11:57
Buvau atjunges, trauka islieka toke pati, slangas sudejau is kitos visvien tas pats. Sakau buvau iskeites viska kas ymanoma, apart siurblio ir turbinos.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-13 18:51
Siandien buvau nuemes turbina, viskas svaru grazu, geometrija vaistoblengvai, Niels niekus nesuluze it neuzsikimse. Vakuminis actuatobvaisto lengvai it neprakiures. Zodziu turbina atkrenta. Sakau gal variklio ecu nugrybavo.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Makacinas 2016-04-13 23:02
Nu kazkaip panasu kad turbina nepripucia. Junk kompa ir lek y trasa ir ziurek parodymus kiek pacia baru.  pamaustyk kompo fyskes. Dar uzspausk ranka turbinos slanga, o kitas tegu pagazuoja, jei turba pacia gerai tai suspaustos slangos turetai neislaikyt.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Makacinas 2016-04-13 23:07
Dar variantas kad bake esantis kuro paemimo sietukas uzsikises. Nu bet irgi delto turetu mesti klaida kad kazkas su fuel low pressure
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-15 10:57
Ziurejau, veikia kuo puikiausei, ir svarus. Kas dar kokiu minciu turit.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: rokisas 2016-04-15 22:06
Atjungus oro srauto matuokle turetu zymiai prasciau vaziuot. Pamegink pasiskolint oro srauto matuokle normalia, arba bent sena prasivalyt :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Makacinas 2016-04-15 22:22
bandyk det srauto matuokle arba dar vienas variantas vakumpompa. jei ji kiaura ir nebesudaro reikiamo vakumo tai ir turbos nepajegia valdyti tinkamai, bet situ atveju turetu jaustis pakietejes stabdziu pedalas.
o kompo nebandei pakeisti. o gal cipouta?
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: GT 2016-04-16 09:05
Visus reiklingiausius daviklius buvau pakeites is einancios, viskas islieka tas pats. Dabar buna uzeina kad laisva eiga pulsuoja apsukos minimalei. Kiek zinau tai pries tai buves savininkas buvo naudojas chipbox, manau kad nuo jo ECU gryba pjaut pradejo. Nes pasikartosiu mano alfos MAF skauciuoja 420mg/cycle, o draugo 52mg/cycle laisva eiga, dar pabandysiu ka rodys mano 159tos MAF.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: Makacinas 2016-04-16 11:26
geriau nuvaryk y normalia kontora cipuoti ir beda tikrai suras.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: blacksun 2016-05-08 18:27
Pas tėvą kai vakuumo šlanga prakiurus buvo jokios klaidos nemetė ir važiavo kaip 30kw atmosferinis motoras.


Sveikas gali parodyti nuotraukoke, kur randasi ta slanga, ant 1.9 jtd?
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 jtd: variklio traukos problemos:
Parašė: blacksun 2016-05-10 12:03
Visus reiklingiausius daviklius buvau pakeites is einancios, viskas islieka tas pats. Dabar buna uzeina kad laisva eiga pulsuoja apsukos minimalei. Kiek zinau tai pries tai buves savininkas buvo naudojas chipbox, manau kad nuo jo ECU gryba pjaut pradejo. Nes pasikartosiu mano alfos MAF skauciuoja 420mg/cycle, o draugo 52mg/cycle laisva eiga, dar pabandysiu ka rodys mano 159tos MAF.

Paziurek paprasciausia zemes laida, kuris sukasi prie kebulo, del apsuku ant laisvu dirbimo.. Jis randasi po akumo deklu. Jei ten korozija kokia, tai ir apsukos durniuoja.