Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - Džeris166

Puslapiai: [1]
1
Alfa Romeo 166 / AR 166 JTD: sunkiai vedasi drėgnu ir vėsiu oru:
« Įrašytas: 2016-12-27 22:21 »
Sveiki, Alfistai,

Visu pirma su sventem Jus visus - bukit laimingi  :alaus: Dabar prie reikalu: tokia mistika kai lauke buna nuo 0 iki +3C ir labai dregna ( lietus ir t.t. ) tai uzkuriu is kokio 4-8 karto.... starteris suka "kaip velnias" bet nekabina, jei temperatura aukstesnes ir sausas oras arba atvirksciai - pasala zemiau -3 ir dar zemiau - uzsikuriu is puse sukimo. Logiska, kad pradejau kaltinti pakaitinimo zvakiu sistema, nes auto jau turiu 7 metus ir ne karto nekeiciau pakaitinimo zvakiu ( neaisku ar pries mane seimininkas ta kada dare... ). Bet jei zvakes butu visiskai numirusios tikrai neuzkurciau auto kai yra -8C aar dar zemiau... Zodziu mastau pradziai pakeisti zvakiu kaitinimo rele, kas lengviausiai prieinama ir maziausiai laiko atima... Jei nepades - logiska kad reikes pagaliau pakeisti visas zvakes, nors labai bijau sios procedurios del savaime suprantamo ju issukimo sunkumu ir galimu blogu pasekmiu... Daugiau problemu neturiu, kai uzkuriu viskas ok - nedumina trauka yra, ekonomija - nepakitus, jokie ispejamieji indikatoriai neuzsidega.. Gal kas turite papildomu ideju, ar kam taip buvo panasiai ?

AR166  2,4 JTD

2
Detalės / ieškau AR 166 2.4 JTD sankabos cilindriuko
« Įrašytas: 2016-04-05 11:47 »
Sveiki, gal kas turite funkcionuojantį sankabos cilindriuką ( prie pedalo ) ?

2.4 JTD 100kw


3
Užklupus žiemiškiems orams visi pajuntam kad variklis lėčiau šyla arba neužšyla iki tam tikros darbinės teperatūros, JTD savininkai labiausiai tą jaučia ( dar labiau jaučia tie, pas kuriuos termostatas jau "pavargęs", o su tokiais važinėja turbut 70% forumo lankytojų  :D ). Taigi paprastas, greitas, ir nereikalaujantis išlaidų ( neskaitant alų  ^-^ ) metodas kaip išlaikyt variklio temperatūrą kuo aukštesnę žiemos metu, taigi:



Nusiėmat centrinę plastmasinę apdailą, berods 5-6 varžtai laiko visą reikalą - reikės + atsuktuvo.


Nusiėmat variklio dangčio spyną - 3 varžtai laiko, reikės "10" galvutės.


Nusiėmat keleivio pusės plastmasinę apdailą ( dešinės neimkit, nes už jos stovi intercooleris - jam šaltis reikalingas ir žiema  :D )


Uždenkite radiatorių, aš panaudojau sena stora guminį kilimėlį, bet tinka ir "linoleumas" ar panaši medžiaga, kuri nebijo drėgmės ir teperatūros pokyčių.


Užkišam prieš radiatorių


Uždedam spyną atgal


Sudedam atgal apdailą


Sudedam centrinę apdailą


Šiltai važinėjat toliau  :D



Rezultatas: automobilis užšyla greičiau, teperatūra laikosi pastoviai darbinė, į saloną pučia žymiai šiltesnis oras.
Darbo trukmė: 20-30min.
Kai atšils orai, nepamirškit nusiimti, kad nesudegtumėt  :D , sekmės, kolegos  :alaus:

4
Alfa Romeo 166 / EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Įrašytas: 2011-04-13 19:59 »
Forume siuo metu suintensivejo diskusijos apie EGR voztuvo "glusinima",  ir daug klausinejimo kaip tai padaryti, kur viskas randasi ir t.t , kad visiem butu lengviau pats savo rankom viska pasidariau ir kartu vizualiai iamzinau proceso eiga. Tikiuos kazkam palengvinsiu dalia ar bent nereikes klausinet tu paciu klausimu. Visas procesas uztruko virs 3 val. ilgiausiai tai varztu ( ju yra 2 ) atsukimas, butinai turekite WD ( blogiausiu atveju stabdziu skyscio ) ir plaktuko, nes  varztai bus stipriai prikepe ir prirudije. Sekmes darbuojantis   :du:
























Isvada: bent man zymiai jautriau reaguoja i pedalo paspaudima ir apsukos dinamiskiau "vaikscioja", variklis kuriasi ir gesinasi svelniau.

5
Alfa Romeo 166 / Nemalonus garsas variklio skyriuje
« Įrašytas: 2011-01-19 14:01 »
Sveiki, bendraminciai ir kolegos  :alaus:,  pries pora savaiciu is variklio skyriaus pradejo eiti nemalonus garsas ( lyg  su svitriniu popieriu i metala kazkas stipriai trintu.. )  :D, atsidarius kapota, nesu 100% garantuotas, bet atrodo lyg garsas eitu is kondyskes kompresoriaus. Nors jis nera aktyvus - vazineju ECON rezimu, tai logiskai mastant garsas greiciausiai sklinda is jo guolio. Idomus dalykas ar sutapimas, kad pradejo uzti kai oras susilo iki pliusines temperaturos, kol buvo salciai - dirbo tyliai ir graziai   ;). Variklio dugno apsauga yra, tai nesvarumais negalejo apsinesti. Tai gal kam buvo panasiai ir iskart kiek panasiai guolio kaina ? ACIU  :alaus:


P.S. idedu filmuota medziaga to negerumo, garso kokybe nera stebuklinga, bet manau suprasit esme  :D


http://tinypic.com/player.php?v=29dtily&s=7

6
Alfa Romeo 166 / Sankabos pagrindinis cilindriukas
« Įrašytas: 2010-01-27 16:27 »
Iskart noriu atsiprasyti administratoriu ir moderatoriu uz bereikalinga tema, bet reikalas yra ekstra, tai tikiuos suprasit  :du:

Greiciausiai kita savaite reikes keist pagrindini sankabos cilindra ( prie pedalo ), bet cia nera 100%. Bet noriu ivikiams uz akiu uzbegti biskuti. Siauliuose autovygredoje uz nauja cilindra uzsiprase 650lt. Neorginaliu ju nera ( bent jie ta sake ), o deveta savaime suprantama deti kazkaip nesinori - loterija... Taigi, brangus kolegos, prasau Jusu ismones, man ta kaina per didele pasirode ( gal zmones uzsidirbt papildomai nori.. ), kiek is tikro + - tas cilindriukas NAUJAS panasiai gali kainuoti ?

P.S. praeitoje temoje zmogus buvo minejas, jog isidejo cilindra "MASTER" uz 380lt. tik gaila, kad nepaminejo ar uz nauja ar deveta..

7
Alfa Romeo 166 / AR 166: sankabos problemos/klausimai:
« Įrašytas: 2010-01-13 21:57 »
Sveiki  :alaus: istorija tokia: siandien ysedes y masina pastebejau, jog sankabos pedalas pasidare labai lengvas, ta prasme ~80% jo ismynimo ilgo pasidare neutralus , ta prasme plevesuojantis, jokio pasipriesinimo ( lyg ant oro kabetu ), ir tik prie pat pat dugno jauciasi kad ismyni sankaba ( jauciasi pasipriesinimas, stumia pedala atgal ). Ir kai ismyni pedala jis sunkiai atsoksta, koja pakeli nuo pedalo tai po 1s jis atsoksta, lyg kazkur pastrigtu..  ???. Ir sunkiau siektiek pradejo metytis begiai...bent stovint turi jau stipriau spaust sankabos pedala, kad svelniai ysimestu begis... Pries ~ 5 menesius  keiciau: sankabos visa komplekta ( diska, diskatoriu, isminama guoli), darbini cilindriuka, visos detales detos NAUJOS  + tepalai greiciu dezes pakeisti. Taigi itarimai krenta y pagrindini sankabos cilindra, kur yra prie pedalo, nes jis nebuvo liestas. Ir seip man buvo keista nuo pat masinos nupirkimo ir iki siol, kai  atleisdavau sankabos pedala, toks pasigirsdavo sutraskejimas ( lyg senos spiruokles )  ???  prilindes prie pedalu visas tas spyruokles sutepiau tepalu ir atrodo viskas savo vietoje yra... bet sutraskejimas iki siol yra.. Taigi brangus kolegos, gal kas turit minciu ? gal kam panasiai buvo  :-\ savaime suprantama, kad artimiausiom dienom vesiu pas meistrus ziuret, kad neprisisaukciau didesnes nelaimes... jau taip sesija pjauna, dar ta kutvela paciu laiku byret prades...  :-\

8
Alfa Romeo 166 / Kuro priedai ( JTD )
« Įrašytas: 2009-10-09 18:51 »
Sveiki, ratuotieji  :D noriu pasiklausti apie kuro sistemos/purkstuku pravalymo priedus ( kalba eina ne apie tuos kur ziema pilat kad neuzsaltu kuras..   ;) ). Vieni sako kad atsigauna masina ir pravalo sistema, kiti kalba kad kaip tik dar blogiau poto buna, visa bruda is bako dugno sukelia ir patenka y sistema ( dar labiau ja uzkemsa ). Tai kaip yra is tikruju ar tai vaistai ar tik pinigu metimas y bala  ??? Jei kas naudojot ar naudojat ir rezultatas buvo geras, tai parasykit gaminio pavadinima, ir jei netingit foto buteliuko ( ar nuoroda ) imeskit. Danke  :du:

P.S. jei kas nesupratot kalba eina apie dyzelini varikli  ^-^

Puslapiai: [1]