Alfaklubo Forumas
Auto sportas => Sporto renginiai susiję su Alfa Romeo (ir ne tik) => Formula 1 čempionatas => Temą pradėjo: Disco_V 2017-12-04 12:07
-
Sveiki,
Matau, kad lyg ir nėra tokios temos, o įvykis vertas paminėjimo ir tolimesnio aptarimo bei išdiskutavimo. Taigi - nauja tema susijusi su nauja Formula-1 ir Alfa Romeo pradžia.
Komentuojam, diskutuojam, dalinamės informacija apie komandą, bolidą, vairuotojus ir t.t.
-
Na, ten gan įdomiai. Bendradarbiaus su Alfa Romeo, bet varikliai Ferrari stovės. Įdomu ar ant Ferrari bolidų, kaip ir šiemet buvo irgi išliks Alfa Romeo logotipas. 8)
-
Na, ten gan įdomiai. Bendradarbiaus su Alfa Romeo, bet varikliai Ferrari stovės. Įdomu ar ant Ferrari bolidų, kaip ir šiemet buvo irgi išliks Alfa Romeo logotipas. 8)
Toks idomus kratinys. Alfa/Sauber/Ferrari :D O dėl Alfa logo ant Ferrari, tai nelabai matau logikos jo daugiau ten laikyt, kai gamintojas jau turi savo komanda ir, kaip nekaip, bet jau yra konkurentas :D
-
Kažkaip atrodo, kad čia tokia laikina situacija - 2 F1 komandos vienam koncernui gan prabangus hobis. Paskutiniu metu ir Ferrari su FIA nelabai tesutaria. Gal pašantažuos FIA-ą, kad šie labai neišsidirbinėtų - neva, jei ką Ferraris yra visiškai pasiruošęs traukt savo prekės ženklą iš F1, jei kas nepatiks. Kaip ne kaip - prasuktas brendas, tokį mylėt ir saugot reikia :D Neva vat paliks AR "debaiginėt" Fero senų technologijų, tuo pačiu dar pareklamuos biškį AR ženklą - ir arrivederci. Arba FIA nusileis, Ferraris pasiliks, o AR tuo tarpu sezoną-kitą bus pareklamuotas ant Sauberių, pvz duodant jiems Fero variklius už pusė kainos. :D Bet kad ir Ferrari ir AR kartu ilgam "apsigyventų" F1 - kažkaip nlb tikisi :( Nebent sąlyginai nebrangiai tokia reklama ant Sauberio kainuoja. :-\
-
Kažkaip man atrodo, kad Ferrari kaip važiavo, taip ir važiuos toliau. Vairuotojus turi gerus, o ir mersui reikia kažkaip malkų užmest. O ginčai, tai manau kitas reikalas. Abejočiau, kad kažkas žaistų tokiom sumom, kurios ikištos į komandą, kad taip paprastai, dėl kažkokių principų sakyt "Viso gero". Sauber atveju ten viskas kitaip buvo. Kiek žinau jiem nelabai paėjo su komanda, keliai išsiskyrė viduj, teko ieškot kitur pinigų, kad toliau važiuot. Konkurencijos gal ir nebus daug, bet pulsas bus, o kaip viskas bus po kokių poros/trejeto sezonų AR su Sauber'iu - bus matyt vėliau. Konkurencija dar niekam nepakenkė :D
-
Kažkaip atrodo, kad čia tokia laikina situacija - 2 F1 komandos vienam koncernui gan prabangus hobis. Paskutiniu metu ir Ferrari su FIA nelabai tesutaria. Gal pašantažuos FIA-ą, kad šie labai neišsidirbinėtų - neva, jei ką Ferraris yra visiškai pasiruošęs traukt savo prekės ženklą iš F1, jei kas nepatiks. Kaip ne kaip - prasuktas brendas, tokį mylėt ir saugot reikia :D Neva vat paliks AR "debaiginėt" Fero senų technologijų, tuo pačiu dar pareklamuos biškį AR ženklą - ir arrivederci. Arba FIA nusileis, Ferraris pasiliks, o AR tuo tarpu sezoną-kitą bus pareklamuotas ant Sauberių, pvz duodant jiems Fero variklius už pusė kainos. :D Bet kad ir Ferrari ir AR kartu ilgam "apsigyventų" F1 - kažkaip nlb tikisi :( Nebent sąlyginai nebrangiai tokia reklama ant Sauberio kainuoja. :-\
Tai kad Ferrari nuo 2016 nebepriklauso FCA koncernui, atsiskyrė jie.
-
Tai kad Ferrari nuo 2016 nebepriklauso FCA koncernui, atsiskyrė jie.
O, kazkaip prasileidau "naujienas" :du:
-
Tai kad Ferrari nuo 2016 nebepriklauso FCA koncernui, atsiskyrė jie.
Viskas čia šiėk tiek sudėdingiau.
Marchionne:
"...
Chairman/CEO of Ferrari
Chairman/CEO of Fiat Chrysler Automobiles
..."
Na tai praktiškai po visais popierizmais viskas liko mažai pakitę.
If you ask me, nenustebčiau jei tarkim nuo 2020 Ferrari pasitrauktų iš F1 (išimtis - netikėtas dominavimas), o Alfa F1 pamažu išsivystys iki stabilios top 3 komandos (dabartine F1 Ferrari).
Iš dalies logiška - FCA koncernui nauda didelė, o Ferrari dalyvaudama šiuolaikinėje F1 iš dalies kiek rizikuoja. Pasikeitus variklių formatui į turbo/hybrid 1.6l V6 vos neapsipazorino, o kas ten žino kaip ten seksis visiems su 2020 formato varikliais. Aišku tik tiek kad tie varikliai mažai ką bendro turės su naudojamais Ferrari, o pati Ferrari skirtingai nei debiutuojanti Alfa turi prarasti daug ką kai įrodinėti nebėra ko ir viskas seniai visiems aišku. :) Užklijuos Ferrari ženkliuką ant Alfos priekio (Ferrari engine) ir Monzoj bus visiems tas pats džiagsmas. :D
-
Tai kad Ferrari nuo 2016 nebepriklauso FCA koncernui, atsiskyrė jie.
Ferrari tiesiogiai FCA nepriklauso, bet Marchione vadovauja viskam (Ferrari, FCA ir t.t.). Formaliai, FCA per daug nesikišo į Ferrari reikalus ir anksčiau, kai turėjo daugiau akcijų, taigi šis "išsiskyrimas" kaip ir nieko labai nepakeitė, tik akcijų savininkai pasikeitė 8)
-
Kiek suprantu Marchione laikinai einantis CEO pareigas Ferraryje :)
-
Kad lyg tais dar 2010 +/- Ferrari norėjo boikuotot tuometinį sezoną, nes FIA prieš pat sezono pradžią pakeitė bolidų techninius reglamantus, kas buvo grėblys Ferrari kelyje, o Mersas tuo pasinaudojo ir nuo tų metų pradėjo laimėt konstruktorių įskaitas. Nors iki to laiko Ferrariui nebuvo lygių.
Kai išnyko V8, kažkaip dingo noras ir žiūrėt ir domėtis, jei važiuos Alfa - pradėsim :)
-
Kad lyg tais dar 2010 +/- Ferrari norėjo boikuotot tuometinį sezoną, nes FIA prieš pat sezono pradžią pakeitė bolidų techninius reglamantus, kas buvo grėblys Ferrari kelyje, o Mersas tuo pasinaudojo ir nuo tų metų pradėjo laimėt konstruktorių įskaitas. Nors iki to laiko Ferrariui nebuvo lygių.
Kai išnyko V8, kažkaip dingo noras ir žiūrėt ir domėtis, jei važiuos Alfa - pradėsim
Turėjai omenyje kai išnyko V10? va ten tai garselis buvo
Aš tai nesuprantu, kas jiems trukdo tokius montuoti, ekologiškas pakankamai :)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171207/1b5a398fae36693543d9dff405d39fbb.jpg)
-
Negi toks jau negrazus tas V6 Turbo garsas? :) Man jis visai nieko. Gal net kazkiek rimciau skamba, nei pries tai buve "stomatologo graztai" :D
-
Negi toks jau negrazus tas V6 Turbo garsas? :) Man jis visai nieko. Gal net kazkiek rimciau skamba, nei pries tai buve "stomatologo graztai" :D
Tai dabar jaučiu jau iki I4 pereis greit :)
-
Siandienos tendencijoms nepasikeitus, ateityje galim tiketis ir kokio 3C, o veliau ir Twinair :D
-
Siandienos tendencijoms nepasikeitus, ateityje galim tiketis ir kokio 3C, o veliau ir Twinair :D
Nu nu. Kas ten žino. Gal jau kažkuri komanda tobulina žoliapjovės motorą ateičiai :D O jei rimtai, tai V6 turbo man labai gerai skamba.
-
Ir tai dar ne galas...
(http://www.dailyecho.co.uk/resources/images/3138174.jpg?type=articleLandscape)
-
Formulė turi skambėti, kaip formulė, o ne kaip didelė turbina. Aš vienas iš tų, kuriems V10, na iš bėdos V8 skamba gražiausiai.
Turbūt vienintelis man gražiai skambantis V6 yra Busso, o dar geriau tas, kuris stovi 155 DTM V6 TI ir jo redline yra kažkur kosmose. 8)
Visi šitie V6 turbo šmurbo ir kiti žaliųjų įtakoti š neskambės gražiai.
Kitąmet F1 galima bus vėl pradėti žiūrėti, bet ne dėl garso, o dėl AR logotipų kovojančių bendroje masėje. 8)
-
Siandienos tendencijoms nepasikeitus, ateityje galim tiketis ir kokio 3C, o veliau ir Twinair :D
man rodos bus tik klausimas keliu bateriju-padangu keitimo sustojimo taktika rinktis.
-
man rodos bus tik klausimas keliu bateriju-padangu keitimo sustojimo taktika rinktis.
Arba kokios rusies prailgintuva :alaus:
-
Formulė turi skambėti, kaip formulė, o ne kaip didelė turbina. Aš vienas iš tų, kuriems V10, na iš bėdos V8 skamba gražiausiai.
Turbūt vienintelis man gražiai skambantis V6 yra Busso, o dar geriau tas, kuris stovi 155 DTM V6 TI ir jo redline yra kažkur kosmose. 8)
Visi šitie V6 turbo šmurbo ir kiti žaliųjų įtakoti š neskambės gražiai.
Kitąmet F1 galima bus vėl pradėti žiūrėti, bet ne dėl garso, o dėl AR logotipų kovojančių bendroje masėje. 8)
Na ne Lietuvoj dėl logotipų. Čia kaip epidemija auga sportinykų dyzelininkų karta. :D
ir V6 Turbo per gerai skamba, geriau tegul dūmais valina. Daugiau avarijų bus kai nesimatys nieko. :D
Pačipuoti visus rekordus gerins. Ir kuro mažiau valgys nei šita benzininė nesąmonė.
-
Na ne Lietuvoj dėl logotipų. Čia kaip epidemija auga sportinykų dyzelininkų karta. :D
ir V6 Turbo per gerai skamba, geriau tegul dūmais valina. Daugiau avarijų bus kai nesimatys nieko. :D
Pačipuoti visus rekordus gerins. Ir kuro mažiau valgys nei šita benzininė nesąmonė.
Apie dyzelinu varomus auto pamiršk, saulėlydis šiam varikliui, nebepatemps ekologijos standartų, tad ir sporte nebebus aktualus ;)
-
A kodė?
Tai juk taip valina gerai. :D
/sarcasm.
-
A kodė?
Tai juk taip valina gerai.
/sarcasm.
Dyzelinis auto gerai “kiaušiniams”, nes pas jį BMEP labai platus, realiai bet kokiame apsukų diapazone galią turi, plius oro pompavimo nuostolių neturi, nes neturi droselio, pastoviai cilindrai pilnai užpildyti
-
Apie dyzelinu varomus auto pamiršk, saulėlydis šiam varikliui, nebepatemps ekologijos standartų, tad ir sporte nebebus aktualus ;)
Jeigu jau taip realiai ziurint, tai tu standartu siai dienai apskritai nelabai kas atitinka. Elektriniai? Siandien taip, rytoj jau gal ir nebe. Ar bent iki tol, kol nebeiseis dyzelistu ir benzinistu apmokestinti "uz tarsa" ir is ju "oriai gyventi". Bateriju gamyba, ju perdirbimas, del didelio automobiliu svorio padidejus tarsa kietosiomis -dulkiu/asfalto dalelemis (paradoksas, bet del pastaruju keliamos tarsos norvegai jau vos vos neapmokestino "ekologisku" Tesla nuo kitu metu). Stai taip, uzdraudziam benzina, del CO2, veliau dyzelius del kietuju daleliu, prastumiam elektrini transporta, o tada melsime ji, uz jo keliamas dulkes :) Taigi nieko ir jose "ekologisko/-esnio". O jei "svaros" standartus siandien kas nors ir atitinka, tai niekas nedraudzia juos dar sugrieztinti, kas ir daroma, metai is metu, kad vienao ar kito tipo transportas ju nebeatitiktu. Net ir arkliu traukiami vezimai nera ekologiski :D Pajuokavom apie zoliapjoves formuleje, pajuokavom apie baterijas ir elektros laidus, o kaip ten bus, velniai zino. Ekologiskiausias gal butu Moonshine imestas variantas, juolab istorija sukasi ratu, tad siandien tik juokai, o rytoj tikrai ekologiska realybe :D
-
Na, atsakymu diapozonas pasidare labai platus. nuo naujos F1 komandos, per Ferrari isejima is F1 iki dyzeliniu traktoriu.
-
Tai pasirodo dabar jau ir Maserati gali sugrįžti:
http://www.f-1.lt/paskui-alfa-romeo-i-formule-1-sugris-ir-maserati-n35587
Jei tiesa, neskamba man tai labai pozityviai.. Komandų kanibalzacija arba paprasčiausiai neįvyktų nieko daugiau nei pavadinimų pasikeitimai (Alfa trinsis arčiau galo kaip Sauber tik su naujesniais varikliais, Maserati vidury rikiuotės kaip Haas dabar tik su šiek tiek daugiau Ferrari pagalbos nei iki šiol). - mano nuomonė.
-
Mintis tokia "Kazinau". Matant ju pardavimus, gal uztektu ir vienos komandos koncernui, antraip vel vagenas nagus galas i tam tikru fca padaliniu peremima. O jei jau eiti iki tokios beprotybes all in, tai verciau diversifikuotu markes, viena i rali, viena i F1, viena i zieda, o nei viena kubila visas sumerkti ir ziureti, kas bus. Arba euforija arba fiasko. Reklama, manau, butu efektyvesne ir naudos daugiau. Vienam patinka ralis, bet nedomina F1, kitam ziedas, bet jis visiskai nesidomi raliu, treciam F1 ir t.t. Dar variantas, kad viskas tik pazadais ir pasibaigs, kaip jau ne karta buvo :D
-
Mintis tokia "Kazinau". Matant ju pardavimus, gal uztektu ir vienos komandos koncernui, antraip vel vagenas nagus galas i tam tikru fca padaliniu peremima. O jei jau eiti iki tokios beprotybes all in, tai verciau diversifikuotu markes, viena i rali, viena i F1, viena i zieda, o nei viena kubila visas sumerkti ir ziureti, kas bus. Arba euforija arba fiasko. Reklama, manau, butu efektyvesne ir naudos daugiau. Vienam patinka ralis, bet nedomina F1, kitam ziedas, bet jis visiskai nesidomi raliu, treciam F1 ir t.t. Dar variantas, kad viskas tik pazadais ir pasibaigs, kaip jau ne karta buvo :D
Ne per riebiai butu is finansines puses statyt uz viska vienu metu? Vien jau F1 yra labai nepigus sportas, o kur dar ralis, kur ziedas? Ten juk nevaziuosi su standartine masina ir draiveriu su maike. Tegul pradzioj apsyla kojas su F1, tada kiti planai. Kitas variantas - neaisku kokia strategija pas Marcione, bet nemanau, kad ten viskas taip "na ura" padaryta. Plius zinant, kad Alfa nera tokia turtinga, kad galetu taip lengvabudiskai issiskirti su daug kilogramu pinigu.
-
O tu skaitiai, ka rasiau paskutiniam poste? Toks vaizdas, kad tik kas trecia zodi, nes perkartojai ta pati, ka as rasiau, tik is kitos puses, pirmu klausimu, lyg ir priestaraudamas, o galiausiai, lyg ir prieidamas prie tos pacios isvados.
-
O tu skaitiai, ka rasiau paskutiniam poste? Toks vaizdas, kad tik kas trecia zodi, nes perkartojai ta pati, ka as rasiau, tik is kitos puses, pirmu klausimu, lyg ir priestaraudamas, o galiausiai, lyg ir prieidamas prie tos pacios isvados.
Na, as net nedrysiu gincytis, nes Tamsta, kaip visada viska geriau zinai ;)
-
Apie tai ir kalbu, kad Tamsta dristat gincytis, neigdamas tai, su kuo pats sutinkate :D
-
Oficiali Alfa Romeo F-1 bolido premjera. :masina:
https://youtu.be/r87aoVq4gZg