Problema su juo yra, kad ten tipiskai amerikoniskai "ant snargliu" viskas sulipdyta jame. Jeigu butu rimtai sulipdytas, tai butu viskas ok su juo, galia tikrai nera maza, pagreitis labai maloniai jauciamas net ir tokiose sunkiose masinose, kaip Brera/159, o sanaudos, tipines 2.2 benzinos sanaudos, manau, nei daugiau, nei maziau. Aisku, kokia toyota ar vag 2.2l varikliui ant popieriuko deklaruotu, kad ims 4l/100km (kol stovi vietoje ant laisvu) Apskritai variklis nevykes, kaip ir 3.2 neveltui benzinine 159 tikra retenybe. Zinoma, nusipirk nauja, priziurek labiau nei save pati ir tarnaus jis be problemu, bet kai parvaziuoja is vakaru, nubeges min 200k, kur retas zmogus masina kasdienine masina rupinasi, tai velnias zino, koki nusipirksi ir kiek labai jis buvo nepriziuretas
Tikra tiesa. Lietuviai is esmes automobilius tikrai dazniausiai priziuri labiau nei save. Dengia antikoroziniu,keramika, nano danga kebula - o kiek lietuviu reguliariai nueina burnos higiena pasidaryt, ar dar kokia procedura, kad savo kuna priziuret
Galu gale gaunasi, kad masinos kebulas labiau blizga ir salonas geriau priziuretas, nei pacio dantys ar kunas apskritai
Va, pvz savo 159 nupirkau pigiai, bet ir bukle jos buvo tikrai tragiska. Salonas atrode lyg ten bomzas butu gyvenes kelis metus. Bamperiai panasu buvo naudojami parkuojantis 'kol atsiremsiu'. Variklio tepalai keisti tikriausiai pora kartu per 175k ir t.t. O dabar atkeliau iki tokio lygio, kad net siti kvaileliai TA metu nerado prie ko prisikabinti, o bande taip stipriai, net dviese ten pasikabine kazkur ant vairo traukiu suposi ir krate viska
Lietuvoj, is esmes, galima rasti labai tvarkingu masinu. Lietuviai nuo zagres kile linke rupintis savo padargais