Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - Tomikas

Puslapiai: [1] 2 3
1
Automobiliai / Ieskau AR GTV
« Įrašytas: 2016-07-21 21:56 »
Ieskau AR GTV 1,8 ar 2,0 varikliu.Privalumas juoda ar melyna.
Tel 865320304

3
Alfa garažas / Alfa Romeo 155 2.0 16v (Tomikas)
« Įrašytas: 2009-08-24 10:47 »
na idesiu ir savo Alfute,sorry uz nuotrauku kokybe,fotkinta vakare tad nekaip gavosi

4
Blevyzgos apie bet ka / MultiAir sistema
« Įrašytas: 2009-08-11 21:21 »
citata is Autobravos puslapio.


Italijoje pristatytas revoliucinės technologijos benzininis 1.4 l darbinio tūrio turbokompresorinis variklis, o pirmasis modelis, į kurį jis bus montuojamas – Alfa Romeo MiTo. Šios versijos masinė gamyba bus pradėta 2009 m. rugsėjo mėn.

Naujasis MultiAir variklis yra išskirtinis žingsnis benzininių variklių gamoje po Common Rail tiesioginio įpurškimo benzininio variklio debiuto 1997-aisiais. Lyginant su įprastiniais benzininiais agregatais, šis dviejų cilindrų variklis, pratęsdamas variklio gabaritų mažinimo tradiciją, kartu geba išgauti 10% didesnę galią bei pasiekti 15% aukštesnį sukimo momentą. Maža to, jis naudoja vidutiniškai 10% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 10% mažiau anglies dvideginio, iki 40% mažiau kietųjų dalelių ir net iki 60% mažiau azoto oksidų.

Numatoma, kad MultiAir 1.4 l 16V turbokompresoriniai varikliai bus gaminami trijų skirtingų galių: 105, 135 ir 170 AG. Jei bus derinami su 5 ir 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.

Dar šių metų pabaigoje MultiAir technologijos benzininiai varikliai bus montuojami ir trečiosios serijos Fiat Granto Punto, kuris nuo šiol vadinsis Punto Evo, o 2010-ųjų pavasarį – ir Alfa Romeo 149 modelyje, kuris pakeis Alfa Romeo 147.

MultiAir technologija, sukurta Fiat Group priklausančioje Fiat Powertrain Technologies kompanijoje, turi visas galimybes ateityje būti pritaikyta ir dyzeliniuose varikliuose.


Dvieju cilindru variklis su 170 AG ???   :o   ar visgi is 4 cilindru tiek ispaus.  ::)


5
Blevyzgos apie bet ka / Naujo auto testas
« Įrašytas: 2009-01-20 13:49 »
Na praeita karta susilaukiau kaltinimu del Citroen reklamos,bet atsirado ir susidomejusiu,jusu teismui dar vienas naujas automobiliukas Opel Astra. Pats auto gamyboje pasirodes senokai,gal buciau net nerases apie ji, bet  idomi sio opeliuko sirdele.
Taigi nuo pradziu. Mano testuota 2009 metu gamybos Opel Astra universalo kebulu.Nekrintacios i akis kebulo linijos tikrai ne dizaino stebuklas. Linijos ramios ,neissisokancios is kitu universalu minios. Salonas spartietiskas netgi labai.Langus gale sedintiems teks atidarinet "irklavimo" budu. Sedynes gan patogios trumpoms kelionems,ilgesneje  tektu pakeiksnot gamintojus. Vairuotojo vieta didelio ispudzio nepaliko, vietos  man (190 cm) pakako,bet uz manes sedinciam zmogui tektu kojas i kisene susikist. Garso aparaturos valdymo mygtukai neitin informatyvus,ijungimo/isjungimo mygtukas net nepazymetas,teko speliot kur kuris. Idomi posukio ijungimo svirtele,tiesa sakant reikia priprast. Rukantys  uz vairo irgi liks nesuzaveti,pelenine laaaabai maza :).Soninio vaizdo veidrodeliai mazoki. Zibintus tenka ijunginet paciam,nors daugumoi nauju automobiliu zibintai isijungia automatiskai uzvedus varikli.
 Sesios pavaros, jungiasi gan sklandziai tik su svirtim tenka makaluotis vos ne per visa salona ,labai ilgi tarpai tarp pavaru.
Kaip jau minejau masinos sirdele idomi,tai 1248 cc CDTI ECOTEC 66 kw/90 ag,gamintojo deklaruojamos kuro sanaudos miesto rezimu 6.2 ltr. nors variklis su 1.7 ima 6.5 ltr ir turi  74 kw/100 ag skirtumas 0.3 ltr tiesa sakant universalui sis "mazylis varikliukas " per silpnas.Ipatyngai galios stygius jauciamas esant saltam varikliui.  Sio automobilio pardavimo kaina 66 000 lt
Reziume: uz tokia  kaina galima surast kaska geriau.

6
Alfa Romeo 75 / prasau paaiskinti...
« Įrašytas: 2009-01-07 14:57 »
 kas tai per daigtas? oro atsaldymo sistema ar kas?

7
Alfa Romeo 75 / pas lenkus parduodama AR 75 turbo
« Įrašytas: 2008-12-23 08:45 »
gal kas susigundys,kaip suprantu cia aukcionas,o masiniukas graziai ziurisi  :smilie:

http://moto.allegro.pl/12415_75.html?order=t&view=gtext

8
Blevyzgos apie bet ka / Straipsniukas
« Įrašytas: 2008-09-12 16:30 »
radau gan idomu straipsi,senbuviai ,senieji alfistai manau zino sia istorija,bet naujokams bus idomu paskaityt  ;)



Alfa Romeo

Kompanijos istorija ir faktai apie šį automobilių gamintoją.
   

Alfa Romeo yra puikiai žinomas visame pasaulyje automobilių gamintojas. Alfa Romeo automobiliai visada išsiskirdavo savo tikru, nepakartojamu Itališku dizainu ir techniniais sprendimais. Alfa Romeo priklauso FIAT Spa koncernui nuo 1987 metų. Kompanijos originalus pavadinimas yra tiesiog „ALFA“ (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili).

Istorija

1907 metais įkurta Italų kompanija Darracq Italiana, dabartinė Alfa Romeo. Tuo metu ši kompanija gamino automobilius kitiems gamintojams, bet nutrūkus bendradarbiavimui su kitomis kompanijomis Darracq Italiana buvo pervadinta į ALFA ir pradėjo savo automobilių gamybą. Pirmas modelis kurį 1910 metais pagamino ALFA vadinosi tiesiog „24“ (pavadinimas buvo tiesiogiai susijęs su variklio galingumu, nes šio automobilio variklis buvo pajėgus pasiekti 24 AG galingumą), automobilį suprojektavo Giuseppe Merosi. Vėliau Merosi sukūrė galingesnes ALFA versijas su 40 ir 60 AG galingumo varikliais. Vos išleidus pirmąjį ALFA modelį gamintojas pradėjo skverbtis ir į automobilių sportą. Jau 1911 metais ALFA su dviem „24“ modeliais dalyvavo automobilių varžybose, deja netrukus prasidėjęs pirmas pasaulinis karas keliems metams pristabdė ALFA kompanijos planus susietus su automobilių sportu ir automobilių gamyba.

1916 metais kompanijai vadovaujant Nicola Romeo automobilių gamykla buvo pritaikyta karo technikos gamybai. Tuo metu ALFA gamino ginkluotę, lėktuvų variklius, lokomotyvų variklius, kompresorius ir generatorius varomus kompanijos iki tol gamintais varikliais ir kitus Italijos ir sąjungininkų kariuomenei būtinus reikmenis. Kai karas baigėsi Nicola Romeo perėmė pilną kompanijos valdymą ir 1919 metais atnaujino automobilių gamybą.

1920 metais kompanija buvo pervadinta į Alfa Romeo ir pirmas modelis kuris buvo pažymėtas ženkleliu su Alfa Romeo užrašu buvo Torpedo. Giuseppe Merosi liko pagrindiniu inžinieriumi-dizaineriu. Kompanija su nauju pavadinimu toliau tęsė automobilių ir lenktyninių automobilių gamybą.

1923 metais Vittorio Jano buvo perviliotas iš FIAT į Alfa Romeo kur sėkmingai pakeitė pagrindinį inžinierių-dizainerį Merosi. Pirmas automobilis sukurtas vadovaujant Vittorio Jano buvo Alfa Romeo P2 Grand Prix. Tai buvo lenktyninis automobilis kuris atnešė Alfa Romeo komandai pergalę pasaulio čempionate 1925 metais. P2 pagrindu buvo gaminami ir keli serijiniai automobiliai su 4, 6 ir 8 cilindrų išdėstytų eilėje varikliais.

1928 metais Alfa Romeo grėsė bankrotas, kompaniją paliko Nicola Romeo matydamas tokią kompanijos padėtį. Visa tai siejama su tuo, kad baigėsi užsakymai karo technikai ir tai sąlygojo staigų pajamų kritimą. 1933 metais kompanijos valdymą perėmė valstybė tuo pačiu ją išgelbėdama. Antro pasaulinio karo metu Alfa Romeo gamykla buvo subombarduota ir atsistatė bei atnaujino gamybą tik praėjus keliems metams po karo, toliau buvo gaminami pakankamai galingi ir prabangūs automobiliai.

1970 metais Alfa Romeo vėl pradeda nesisekti, šią kompaniją vėl pradeda persekioti finansinės problemos. Visą situaciją išgelbėjo FIAT koncernas kai 1986 metais nupirko Alfa Romeo kompaniją ir sukūrė naują gamintojų grupę priklausančią FIAT pavadindami ją Alfa Lancia Spa. Pavadinimas pats kalba už save, akivaizdu, kad nauja gamintojų grupė vienijo savyje Lancia ir Alfa Romeo gamintojus, tokiu būdu Alfa Romeo pateko ne tik į didžiausio Italijos automobilių, bet ir vieno didžiausių pasaulyje automobilių gamintojų rankas. Šiuo metu kompanija visa dar priklauso FIAT koncernui.

Keli įdomūs faktai

* Alfa Romeo savo jėgas yra išbandžiusi Formula 1, Mille Miglia, Prototypes, Le Mans 24 varžybose, buvo net privačių ne gamintojo sukurtų komandų kurios su Alfa Romeo automobiliais pakankamai gerai pasirodė ralyje.
* Alfa Romeo automobiliais lenktyniavo tokie legendiniai lenktynininkai kaip: Juan Manuel Fangio (jo garbei yra pagaminta speciali Pagani Zonda F versija, F - Fangio ), Tazio Nuvolari (šio lenktynininko pavarde yra pavadintas naujas AUDI koncepcinis modelis AUDI Nuvolari, tikimasi, jog neužilgo šis automobilis bus paleistas į serijinę gamybą).
* Iki 1980 metų beveik visi Alfa Romeo gaminami automobiliai turėjo galinius varomuosius ratus.

Alfa Romeo modelių gama nuo antro pasaulinio karo pabaigos

1950-1960 Alfa Romeo 1900

Alfa Romeo AR 51 The 'Matta' off road 4WD.
Alfa Romeo Disco Volante
Alfa Romeo Giulietta - 1.3
Alfa Romeo 2000

1960-1970 Alfa Romeo Giulia - Super 1600 - TI

Alfa Romeo TZ
Alfa Romeo GTA
Alfa Romeo 2600
Alfa Romeo Spider [17]
Alfa Romeo 1750

1970-1980 Alfa Romeo Montreal (1970–1977)

Alfa Romeo Alfasud (1972–1983)
Alfa Romeo Alfetta (1972–1977)
Alfa Romeo Arna
Alfa Romeo Alfa 6 (1979–?)

1980-1990 Alfa Romeo GTV

Alfa Romeo GTV6
Alfa Romeo Sprint
Alfa Romeo 33 (1983–1994)
Alfa Romeo 90 (1984–1986)
Alfa Romeo 75 (1985–1992)
Alfa Romeo 164 (1987–1998)

1990-2000 Alfa Romeo SZ

Alfa Romeo GTV & Spider (1995–pristatyta)
Alfa Romeo 145 (1995–2001)
Alfa Romeo 146 (1995–2001)
Alfa Romeo 155 (1992–1998)
Alfa Romeo 156 - GTA (1997– pristatyta)
Alfa Romeo 166 (1998– pristatyta)

Alfa Romeo GT (2004– pristatyta)

Alfa Romeo 147 - GTA (2001–present)
Alfa Romeo 159
Alfa Romeo 169 (Tikimasi-2007)
Alfa Romeo Brera (2005- pristatyta)

9
Blevyzgos apie bet ka / ratlankiai "Cragar"
« Įrašytas: 2008-09-02 09:07 »
ieskau jau ilga laika firmos "Cragar" ratlankiu,gali buti ir naudoti, aplamai kiek domejausi atstovu Lietuvoi nera sios firmos. Ar as klystu?

10
Blevyzgos apie bet ka / ispudziai is pasivezinimo su << c-crosser
« Įrašytas: 2008-08-28 11:05 »
Is pacio ryto nuvykom i citroen centra vilniuje, susitikom su panele Greta (grazi,maloni vadybininke  ;) ) kuri iteike crosserio raktelius. Isores dizainas tikrai neblogas,aptakios tarsi prikimstos raumenu formos nuteike maloniai,gan idomus pasirode 18 coliu ratlankiai, netradicinis ornamentas,bet vaizdo tikrai negadino. atidarius vairuotojo dureles isvystame sviesiu spalvu salona,spartietitiskas bet funkcionalus,minkstos odos sedynes patogios net ir ilgoi kelionej,aukstesniam vairuotojui vietos taipogi pakankamai ko negalima pasakyti apie galine dali,atsisedus ant galiniu sedyniu man (192cm) tikrai vietos mazoka,galva remiasi i stoga,kojoms vietos taipat neperdaugiausia. Uzvedam 2.2 HDI 115kw/160ag dyzelini varikliuka,pasigirsta  piktas urzgimas :) apsidairau pikto suns lyg ir nera apsiraminam ir toliau tesiam apziura, tik isedes jauti kad tai sunkus visureigis,ispudis sustipreja pajudejus is vietos. Taigi jungiu pirma pavara ,gazas dugnas judam gan vangokai didelio pagreicio nesijaucia nes jo ir nera  :( antra pavara ,o cia jau tikrai geriau,automobilis soka is vietos,trecia taipogi nenuvilia,isvada vangoka pirma pavara,bet likusios penkios atperka sia nuodeme,parkavimas taipat nera sudetingas nes soniniai veidrodeliai dideli matomumas platus,dar padeda galinio vaizdo kamera. Vaziuojant dideliu greiciu (policijos pareigunai uzsimerkiat) apie 180 km/h vingiuotu asfaltu ispudis nelabai koks,masina gerai sugeria kelio duobes bei nelygumus ,bet stabilumo truksta,reikia atidziai stebet Citroeno elgesi, isvaziavus i zvyro kelia isbandom stabilumo kontroles sistemas,veikia!!! tik pradejus automobiliui slyst sonu sistema beregint viska sutvarko ir atstato  visureigi. isbandom ir 4wd,dirba graziai puikiai. lygiam kelyje vaziavome 2wd.Siuos parametrus galima nustatyt paprastu rankeneles pasukimu,4wd-2wd arba automatiskai,tikrai patogu.
dar apie varikli........puikus,dinamiskas ,elastingas,pilnai pakanka siam sunkiam visureigiui,bet kuro atzvilgiu ...nelabai taupus.vaziuojant 110-120 km/h naudojo apie 8.5-9 ltr dyzelino,paspaudus iki 180km/h sanaudos pakilo iki 11ltr. salono apdailos plasmases pigokai atrodo,pataupe. Garso izoliacijai irgi galima papriekaistaut. FM radija silpnoka,vietomis eterije tegirdejom snypstima,pati garso sistema gan nebloga, bet ne auksciausios klases.
Reziume: nuvaziavome keleta simtu kilometru be nuovargio.Jei tureciau du vaikus ,zmona ir suni ( gal dar ir uosvei vietos atsirastu,maciau bagazinej dar islankstomos kedes ira  ;D ) kelionei i kaimo sodyba  tikrai pirkciau si Citroen c-crosser  ;)




Puslapiai: [1] 2 3