Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Powilas

Puslapiai: [1] 2
1
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-24 00:37 »
Manau naujos temos kurti neverta, taigi viskas bus cia :) 
Pradeta ardyti ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON:

2
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-24 00:09 »
nu chebra juokaujat :) turekit kantrybes ir bus atomazga, o kaip cia kazkuris sake, kad nepraeisiu TA, labai klydo. Nu, sekit tema ir matysit, kaip bus.

3
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-22 01:56 »
Nebūčiau ieškojęs būdų, kaip pasikeisti variklį, tikrai neaiškinčiau forume.

Prašom pasiskaitymui pradžiai:
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf (tave domina iš lentelės 4.7, jei labai pasiseks pasistūmėsi iki 4.5). Žemiau irgi gali pasiskaityti, kad suprastum, kaip rimtai TA vyrai nusiteikę :)
Tingiu dabar ieškoti dokumentacijos, tačiau keisti į variklį 20% ar 30% galingesnį ir/ar 20%/30% didesnio tūrio draudžiama.

Kitas dalykas - visus darbus turi atlikti servisas su atitinkamais sertifikatais (ruošk rublius :)). Viską atlikus dar liks klausimas ar TA praeisi, jau nekalbu apie niekinę likutinę vertę.

Jeigu tai būtų tikrai įdomus projektus, būtų galima galvoti apie TA pravarymą Latvijoje, o tada jau registravimą Lietuvoje (nors jau teko girdėti, kad ir tai užsilenkė). Tačiau šiuo atveju net liežuvis neapsiverčia šito vadinti projektu. Vadinkim teisingais pavadinimais - bandymas iš kakio išspausti vašką :)

Jeigu ir tai neatbaidė nuo darbų - sėkmės juose.
Taigi, paskaiciuojam. buvo 114kw , dabar bus 123, tai procentaliai kiek padides galia? M?
Jau sakiau, jog del TA maziausia beda.
Del pinigu bedos nera. Kas dar domina?

4
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-21 23:42 »
Powilai, jei tau atrodo, kad Tu rimtai, tai is Tavo klausimo apie apsuku daviklio dislokacija ir pasamrotavimu apie kompresija, deja matosi, kad Tau iki tokiu projektu toli kaip mazdos V6 iki Busso(alfos) V6...
p.s. atsiprasau, kad esu nedraugiskas
Jei pagalvotum, suprastum kodel klausiau apie apsuku davikli. Apie kompresija rasiau todel, kad mazdos variki dejo i s.. dienas, O apie si projekta klysti, sek tema ir suprasi, kad apsirikai.

5
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-21 23:09 »
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
As del klausimu taip sakau. Kiek skaiciau, dauguma klausimu yra atsakyti.

6
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-21 23:03 »
Nu karoč, laukiam... :D O dėl patarimų, tai abejoju ar į šitą kiemą pataikei...
Kodel taip sakai? Kiek skaiciau, tai draugiskas forumas pasirode :)

7
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-21 22:28 »
Neieskau alfos variklio, nes turiu japonkes gera, gal ir geri tie alfos v6, neesu susidures.

8
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-21 21:45 »
dėkis ta mazda/ford varikli... tik nedink is forumo, ok. mums bus idomu stebėt kaip einasi darbai ir galutinis rezultatas.
Nedingsiu, nedingsiu :) Todel cia ir registravausi, kad bendraut, o prireikus pagalbos- pasiklaust :)

9
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-21 21:18 »
Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.

Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.

Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.

Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.
Del variklio jau rasiau, kad trukumu nematau nei vieno del kurio nedeciau jo i 156.
Del ekonomiskumo, tai taip, neekonomiska, bet cia maziausia problema.
Del TA nesuku galvos.
O varikliu nesiulykit, tikrai nepirksiu nei vieno.

Del ekspertizes ir TA:
keičiasi transporto priemonių perdirbimo, ypač variklių keitimo, reikalavimai. Nuo 2012 m. lapkričio 1 d. nebebus galima keisti transporto priemonės variklio, jei keičiamo variklio maitinimo sistema bus pritaikyta kitiems degalams (iš benzininio į dyzelinį arba atvirkščiai). Keičiant variklį bus reikalaujama pateikti variklio įsigijimo (pirkimo) dokumentus (su nurodytu variklio kodu ir numeriu), keičiamo variklio tvirtinimo vietų ir dalių nuotraukas (jei toks perdirbimas atliekamas ne gamintojo įgaliotojo atstovo).

Atliekant techninę ekspertizę bus privaloma sudaryti rašytinę sutartį dėl transporto priemonės techninės ekspertizės atlikimo, o techninę ekspertizę atliekantis ekspertas privalės įvertinti visą transporto priemonę, kad ji būtų saugi eksploatuoti ir atitiktų keliamus techninius reikalavimus.

10
Alfa garažas / Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Įrašytas: 2015-04-21 21:13 »
Del niekam tikusiu TS tai nebuciau toks tikras,sakyciau pirkejai jus niekam tike  ir neziurit ka perkat. O kokia esme projekto,ka galvoji i ja idet ?ir ka vadini kapitaliniu remontu,ziedu ir tarpiniu keitimu?Mazda cia netinkamas pavyzdys, ipac su tokiais rodikliais :)
Kas liecia kapitalini remonta, manau visi cia esantys puikiai zino kas tai yra ir kaip daroma, todel neverta apie tai diskutuoti.
Projekto pagrindine esme ir yra atgaivinti mirusia alfa.
Ir kodel sakai netinkamas pavyzdys mazda? Kiek esu vaziaves su 1.8 ir 2.0 ts varikliais, nei vienas neprilygo mazdos varikliui, ts trauka tik perpus.

Puslapiai: [1] 2