Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - vanagiux

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6
1
Siandien nepatingejau padaryti keleta foto variklio atramines padalves kuri montuojasi Alfa Romeo automobiliams virsuje, t.y. kaip ji atrodo restauravus.

Automobilis Alfa Romeo 147 1.9 JTD, restauruoti abu galai.

p.s. visiems idomu kokia guma ideta - o koks skirtumas kokia, svarbu rezultatas manau. Is kur guma - pagaminama butent musu paciu, savoje liejykloje.

Vibracija - uzvedus dirbant ant laisvos vos vos juntama uzdejus ranka ant vairo (lygiai tokia pat kaip nuemus ta pagalve, lygiai ta pati ir uzdejus, lygiai ta pati kokia juntama visiems 1.9 JTD), vaziuojant - nieko nesijaucia nei kiek.

Ilgaamziskumas - nera ismatuotas, bet spejimai, kad iki masinos grabo lentos arba muziejaus patalpu :) kol kas nepasitaikes nei vienas atvejis, kuri teko dar karta pertvarkyti, bet pasitaike, kad is sroto zmogus nusipirko kita detale ir ja atveze mums perdeti, o ta detale buvo musu restauruota pries kelis metus, o srote zmogui irode, kad tai spec. sutvirtinta pagalve ir uz ja sumokejo daugiau nei kainuoja restauruoti suplysusia :D

2
Alfa Romeo GTV/916 Spider / AR GTV: elektros dalies klausimai:
« Įrašytas: 2014-06-05 11:48 »
Sveiki,

niekaip neissiaiskinu - kaip isimti jungti kuri sujungia elektrine dali tarp duru ir kebulo? Atsuki - atsijungia durys - viskas aisku, o kaip toliau ja is kebulo istraukti? Ten plastikine kaip ir verzle, bet ant jos net 36 diametro raktas nelenda, greiciausiai bus 38 galvute, gal kas zinot kaip tiksliai ir nieko nesulauzius ten isimti ja?

3
Savo Spideryje pertvarkineju visa muzikine puse galima drasiai teigti kapitaliai ir ieskau 6.5" zemu dazniu garsiakalbio kokybisko, gal kas galit patarti kur ziureti?

Turiu nuziurejes VISATON (Vokietija) garsiakalbi - http://www.rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=0&acc=show&fid=205&pcode=GAVSZWS17E&pmode=&frame=3

Gal kas usidures su ta firma?

Dar toks klausimas i ta pacia tema - pas pazistama yra trys garso stiprintuvai: Magnat Classic 360, Sony XM-3046 ir Axton c608. Kuri imti patartumet? Reikia man 2/3 kanalu tik - duru kolonelems ir subui.

p.s. jei kam bus idomu, galesiu ikelti foto kaip padariau vibro ir garso izoliacija, "podiumus" priekinems kolonems ir t.t.

4
Ieskojau forume, bet niekas turbut nebuvo susidures ar tiesiog nekreipia demesio i esama beda. Motorai Twin Spark. Turi jie tokius dalykus kaip balansirinius velenelius (aisku tikslas ju varyklyje buvimo nera labai aiskiai suprantamas, bet kad tie veleneliai pridaro dideliu bedu tai faktas). Teko girdeti, kad del ju isdilimo daznai dingsta tepalo spaudimas, bet beda issprendziama juos isemus, apvirinus ir aptekinus ir sukalus atgal i motora, t.y. ju "uzglusinimas", po to variklyje niekas nepasikeicia. Zinau jau neviena TS kuriam taip isbandyta padaryti ir vaziuoja jis kuo puikiausiai. Bet as ne apie tai, as apie tai kad tie veleneliai uzkisti is variklio galo (is tos puses kur stovi deze) tokiomis "zagluskemis", t.y. riebokslio principas, bet tik kad jis aklinas, be skyles per viduri ir kiek teko matyti TS motoru, ten siek tiek padreke buna ar net lasa tepalas. Patarimas buvo vienas - nuemi deze, juos isemi (issiima jie sunkiai), isvalai ten, isriebalini, tepi hermetiku ir kisi atgal ir bedos nelieka, bet man idomu - ar imanoma tu "rieboksliu-zagluskiu" gauti nauju - niekur niekas nesupranta apie ka kalba eina ir jokie katalogai nieko nerodo :) Prikabinu foto kur stovi tos "zagluskes".

p.s. Reikalinga kompetetinga konsultacija :)

5
Alfa Romeo GTV/916 Spider / Spider HARDTOP'as
« Įrašytas: 2014-04-18 02:34 »
Pradejau dometis tokiu dalyku kaip "kietas stogas" Spideriui 916. Pastebejau, kad pardavime yra ju vos keletas ir tai nauji uz beprotiska kaina, bet dar pastebejau, kad kai kur prierasas, kad tinka tik automatini pakelimo mechanizma turinciam automobiliui. Atsiras, kad pakomentuos placiau skirtumus? Jei tai esme "kabliai" kuri uzfiksuoja galini stikla, tai ar jie keiciasi ar nesikeicia?

Kas liecia rinka - Spideriui 115 (gamintus iki 1993m) - jiems yra pasirinkimas sioks toks, bet 916 modeliui - tragedija, vos vienas kitas ir tai skelbimai jau pasibaige. Nauja gauti - neproblema - kaina kaip viso, neidealaus, Spiderio ;D turit gal pasiulymu kur ziureti? p.s. Ebay ir google nepradekit siulyti :D

6
Iskilo toks klausimas, vienas atsitiktinai sutiktas zmogus iesko GTV 2.0 TS 110kW greiciu dezes. Pas jis kaip supratau jau nekas tai dezei, nes lygtai be tepalo pavaziavo ar kazkas tokio. Kaip ir buvau jam rades is vieno sio forumo zmogaus deze nuo 156 2.0 TS '99 metu, bet tas pats forumietis man parase, kad ta deze netinka i 2.0 TS 110kW, t.y. i pirmaji 16v TS. Kaip skirtuma paminejo uzsienio forume rasta tokia informacija:

145/GTV gearbox is not the same, well, the box is the same but the clutch slave mechanism is totally different, not sure how easy it would be to convert..

Kas galit tiksliai parasyti ar tinka ar netinka? Ir ka daryti reiketu norit uzdeti nuo 156 2.0 deze ant GTV 2.0?

7
Blevyzgos apie bet ka / Mes UZ LIETUVA 2013!!!!!
« Įrašytas: 2013-09-20 21:45 »
Nezinau kiek cia sedinciu alfistu ar alfisciu yra krepsinio fanai ar prijauciantys, bet manau musu rinktine verta pagarbos ir siame forume, tarp, kad ir italiskos technikos megeju, bet visgi musu visu - Lietuviu. Tad sveikinimai Lietuvos rinktinei didziausi!!!!!

8
Alfa garažas / Alfa Romeo Spider 2.0 TS '96
« Įrašytas: 2013-06-17 00:35 »
Paviesinu savo Spider'io foto keleta.

9
Turiu keleta ivairiapusisku klausimu del spiderio 2.0 TS:

1. Variklio temperatura ilgiau pavazinejus po miesta pakila virs 90 laipsniu (foto)? Ar teisingas spejimas butu radiatoriaus beda? Radiatorius biski leidzia skysti ir plius is priekio kazkiek jau pabireje "koriai". (daugiau nei nufotografuota nekyla).
2. Dega ABS ir AirBag lemputes. Tiek Alfa servise Kaune (Zazas dare diagnostika), tiek panevezyje negali prisijungti prie siu sistemu su kompu. Ar teisingas spejimas butu mire abu kompai masinoje?
3. Paplaukioja apsukos. Tai yra pakaitus ant laisvu jos siek tiek plaukioja arba jei vaziuojant ijungi laisva begi ir riedi. Oro srauta issivaliau, plius diagnostika pasake kad tiek lamda, tiek oro srauto matuokle veikia gerai. Kur dar ieskoti bedu? Zvakes? Laidai? Babinos? Aisku ir krovima ant laisvu rodo netolygu, del plaukiojanciu apsuku speju (siubavimas nedidelis).

10
Alfa Romeo 156 / Selespeed sistemu tema:
« Įrašytas: 2012-03-26 13:29 »
kas diena vis po nauja klausima atsiranda :) kas per daiktas tas salespeed? :) ir ar vertas demesio?

 Mechanine automatizuota greiciu deze. Kitaip sakant, tai ta pati mechanine greiciu deze, tik pavaros jungiamos svirteliu/mygtuku pagalba (nera sankabos pedalo). Kazkas panasaus i triptronic. 8) Iki 2002 metu balandzio (iki salono facelift) selespeed labai durnavojo, veliau buvo geriau, bet mechanine normali, lieka mechanine.. 8)

Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas)  :)

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6