Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - moonshine

Puslapiai: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159
1571
Alfa Romeo 159 / Ats: Pirma problema
« Įrašytas: 2010-06-03 15:49 »
tu pasitikslink kaip BC rodo - ar l/100km, ar km/l - atvirkšti dalykai ;)

1572
Yra didelis čia ne visai aiškiai pažymėtas skirtumas PRIEŠ ar PO gedimo klientas lakstė ant 200 ir pan. pažįstu ne vieną bachūrėlį, kuriam spūstelt 200 km/h tiesiam plačiam (prie tam tikrų eismo sąlygų, aišku) kely kaip Vilnius-Trakai būtų ne pati didžiausia atlikta durnystė, tačiau tie patys bachūrėliai po variklio kapitalkės kantriai ir sąžiningai atvyniodavo porą tūkst km - kiek meistras liepė ir su magaryčiom, plius ne paslaptis - nuolat atlaikant "kiemo" draugelių juokelius apie "pencinykišką" važiavimą - kad tik mašiniukas paskui tvarkingai tarnautų. taip kad dėl lygybę - kaip klientas variklį sugadino - reiškia taip pat po remonto "apvažinėjo" - yra nonsensas. Aišku, jei konkrečiu atveju nėra išaiškėję kitokie konkretūs faktai - idiotų irgi netrūksta  :D.

1573
pabandžiau suvesti galus kokias pretenzijas kelia klientas pirmam poste bei neva ką atsako servisas, tai....  :du:
kokiais redlainais reikia lakstyt bei kokius tepalus paskui reikia susipilt, kad nusisukinėtų ir išlakstytų varžtai, nulūžinėtų detalės, pasileistų freonas ir tt. Aišku negali nieko spręst, kai pats nebuvai, nematei, o antros pusės nėra visai, bet pagal pretenzijų pobūdį - arba klientas daugumoj punktų teisus, arba klientas totalus sabotažnykas  - pasiėmęs alfą po remonto, su kuvalda "apėjo" variklį ir grįžo reikšt pretenzijų :D

1574
2.0 turbo daugiau problemu, ryja kuro tiek pat kiek 3.0, nes 3.0 sesiu begiu deze, turbo neturi brembo stabdziu ir kitu privalumu, o kainos panasios, tad siulyciau pagalvoti del pasirinkimo, bet jei kuras kandziojasi, tai geriausiai 2.0 paprasta :)
na, kainos nera visai panašios. turbininės kiek pigesnės, gal tai dėl 3,0 pasiūlos nebuvimo  ::) 2,0 turbo skelbimų kainos prasideda nuo 5kLt, kai kurie su matomais trūkumais, kai kurie tipo geri, yra už 7kLt, yra ir už 12. Pigiausia 3,0 9kLt be kapeikų.

1575
O, konkurentas   ;D taip ir galvojau, reikėjo viską mest ir žiebt GTV kai tik mintis atėjo, bo kuo toliau, tuo sunkiau bus...  :lol:

1576
ne ,ne su winshesteriais eina,o parduoda GTV  ;D
nemanau. tokie žmonės GTV gyvenime neturi, iš tolo ratu apeina, apie pirkimą nėra nė kalbos. manau, kad GTV pardavėjus tiesiog aplinkybės tuo momentu priverčia, o ne 13l/100km gailėjimas.

1577
cia vyksta pasleptas gincas : DIESEL vs BENZ  ;D (man taip atrodo )
DIESEL darbui , meste numinant nuo 175-200km per diena yra super , bet pajausti vairavimo malonuma tai abejoju
BENZ V6 - 100% malonumas , ypac silto pavasario savaitgaliais  :smilie:

infas,tu klausaisi ne variklio,o kaip pinigai byra per duslintuvą  ;D
Sunku turbūt žmonėms kai nuolat galvoja - "oi, gazą paspaudžiau - oi, litukai dzindzindzin per dusliarą....oi, dunkst į duobikę - peilis per pakabą, oi, čia turbūt koks stolnikas nukrito, oi diena prabėgo - vėl ant kokios diskos mano alfa nuvertėjo, ojojoji bėda man vargšui...."  :D tokie paskui dėl tos nuolatinės įtampos, streso ir bejėgiškumo neatlaiko ir vieną dieną išeina su vinčesteriais į gatvę žmonių šaudyt   ???

1578
tas tai taip, kad GTV ne visiems ;).. bet ziurint i ekonomija, dabartiniuose GT ir BRERA montuojami dyzeliai ir matyt jokia cia ne geda su dyzeliniu/gan ekonomisku kupe vazinet, juolab kai tas JTD visai smagiai sukas
Negėda su dyzeliu važiuot, bet... Dabar yra dabar, o tu paminėk TO laikmečio sportkupe su dyzeliu. Plius nu kur dar toli eisim, ir į ką tos kupe virsta... visiem norisi, kad ir ekonomiškai, ir praktiškai, ir kad konstrukcija paprasta, ir kad dalys pigios, ir kad 3l saliaros /100 km ėstų, ir kad iki 100 per kokias 6 sek pavarytų, ir kad stilius būtų, ir kad ekskliuzyvas, ir kad papigiaja, ir  kad šaldytuvas į bagažinę tilptų...  :D

1579
Jei GTV būtų prieinama kiekvienam studentui, ji nebūtų tas kas yra šiandien - kad visi jos nori, bet ne visi drįsta  ;D Dabar jos kaprizai padarė savo - kas tikrai JĄ myli, kam tikrai JOS reikia, kas rūpinasi - tas ir važiuoja. Kitiems ji miršta. Kam reikia dišovos kalės - kad nieko neprašytų bet visa atsiduotų - tie į GTV nežiūri. Būtų širpotrebas kaip "kalės" ar "koriai", važinėtų agonijoj nudergtos makrofleksu nupūstos, skiauterėm aplipdytos - kam to reikia... :D

1580
   Kad kažkas svaigsta, turėjau omeny ne tiesiogiai jus, o tuos, kuriem neva GTV 3,0 yra svajonių auto, bet 13l jiems per žiauru... netgi kaip antrai mašinai kartą-du-tris per savaitę...  tai jam belieka palinkėt arba kuo greičiau  susirasti kitą meilę, arba kitą darbą, kitaip bus blogai...  ;)
   Kalbam apie ~10m senumo mašinas, kurios kainuoja apie ~10kLt, jų sąnaudas ir palyginkim. Beje, ar labai jau taupesnis jūsiškis 2,5V6?  ;) Šiuolaikiniai - vis taupesni, efektyvesni, tiesa. Bet jie nekainuoja 10kLt.
   Tegu moka ne 10kLt, o 30kLt ir daugiau, gaus V6 iš naujųjų su vidurkiu apie gal 10 - bus kaip investicija, sutaupytas benzas gal kada nors ir kainų skirtumą padengs...  ;) Bet tada GTV taip gyvenime ir neturės - liks tik žydra vaikystės svajone tarp lamborghinių bei ferrarių...  :D

P.S. aj, nu bet ką aš čia advokatauju, man neužilgo dėl GTV su pardavėjais derėtis reikės, šiaip naudingiau prisimest, kad tikrai kūtvela pasipūtęs ta GTV ir niekam jos nereikia - srebia, byra, dalių nėra ir brangios, meistrai nekerta - krc dėkot dievui reikia kad atsirado durnius, kurs pirkt žada ir atiduot reikia už pinigus kokius jis siūlo  :star:

P.s.p.s. cenzūra jūsų forume jėginė  :D

Puslapiai: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159