Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - PiPPas

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 788
1
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Įrašytas: 2018-01-16 17:12 »
AR 156, 2003m, 1.9jtd, 16V, 103kW.
Padare priekines vaziuokles suvedima, o isvirtimas  jau neitelpa i normas, bet kaip sake meistras, kad sitam modeliui isvirtimas nesidaro.
Vaziuokle tvarkinga, katik po TA.
Kaip sprendziat sita problema? Ar tik visa nauja vaziuokle tai istaisys, ar dar yra kokiu sprendimu?

Žeminta? Ratlankiai standartiniai? Rastafkių nėr kartais?

Kad buvo TA, dar nereiškia, kad tvarkinga - jie ten kartais esminių dalykų nepastebi ir koncentruojasi į ne tokius svarbius 8)

2
Blevyzgos apie bet ka / Ats: MACIAU-6
« Įrašytas: 2018-01-16 17:09 »
Užmatyta prie saulėtekio IKI. Su klubo lipdukais.  ;)

Roko LynxRV 8)

3
ilgai ji ten stovejo...

ir vis periodiškai pastovi, kai tenka atvažiuot... 8)

4
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-05 13:20 »
Na Kaune garazas kuris su alfom uzsiima, sako jog 2.2 benzas labai specifinis variklis ir jam ta alyva labiausiai tinka

Kurie čia taip sakė? Nes Kaune nelabai žinau garažų, kurie Alfų remontais užsiema. Servisų žinau, bet garažų nelabai. 8)

5
Jei gerai prisimenu pavarų perjungimo svirtis turi kalibravimą, per atitinkamą diagnostiką.
Pasitikrinau, AlfaOBD programa išties turi tokią galimybę "Gearbox Lever Position Learn".
Galbūt padėtų. :)

Ne pavarų svirtis, o greičių dėžės kompas turi kalibravimą, dėl ko vėliau ir visi kiti mazgai (svirtis, paddleshift'ai, jei yra, ir t.t.) veikia atitinkamai 8)

6
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-03 11:12 »
Kas rekomendavo? 10w60 alyva yra skirta labiau sportiniam naudojimui, kai keliamos apsūkos aukštai ir pnš. Kasdieniam važinėjimui ir 5w40 per akis užtekti turi 8)

7
Gal kas susidūrė su rankenėlių problema ant 156, kad atidarant duris, neatšoka ta knopkė? kažkaip labai nuo oro priklauso

Taip, susidūrėm kažkada. Aliuminis šalant traukiasi ir tada visos šiukšlės ir purvas, kuris yra patekęs į tarpus neleidžia atšokti. Reik ardyt spyną ir išvalyt. Kažkuriam laikui padeda. 8)

8
Dekui, sheip idomu. Turiu neblogu ratu 4x98 galvojau maza kas :D gal nesudetingai modifikuoti isheitu. Jei pvz tiktu rato guolis nuo Mito ar kokio Fiato  ::) Tai pasikeitei, susidejai stabdziu diskus, suportus ir i trasa..  :alaus:

Ne taip paprasta, kaip tau atrodo. Ir stabdžių diskai ne taip lengvai tiks po stupicos keitimo. O ir ratlankiai ne taip lengvai užsidės - gali netikti išnešimai ir pnš. 8)

Be to, nuo MiTo tikrai netinka, nes kitas laikmetis ir skylės kitokios (ne tik tvirtino, bet ir centrinės). 8)

Be to, nepamiršk, kad greičiausiai automobiliu džiaugsies ne iki paskutinės jo dienos ir kažkas juo dar galbūt naudosis po tavęs. O tada tam kažkam reikės reikės "srėbti" tavo pridirbtų modifikacijų padarinius (nebus lengva dalių užsisakinėti, nes nebus aišku kas nuo ko tinka). 8)

9
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-31 15:38 »
Man kai Zazas kapitalkę TS'ui 156'os kažkada darė, po to klausė kaip važinėsiu. Sakė, jei kelsiu dažnai iki redline, tada geriau pilti 10w60, bet stebėt lygį ir dažniau keitimo intervalus daryt, o jei ramiau važinėsiu, tai per akis užteks ir 5w40 kokybiško ne Maximinio tepalo. 8)

10
Sveiki'

Maciau toki Lietuviska projektuka "Alfa Romeo GT Diavolo Rosso" ant jos uzhmauti 4x98 ratlankiai, kiek suprantu ten jie kazka nuo 155 alfos isude, idomu ka ir kaip pakeite kad sugebejo uzhmauti 4x98 ratus.

Dekui.

Stupicos buvo pakeistos ir modifikuotos, kad tiktų viskas. Tai buvo padaryta tik sporto sumetimais, kad mažiau varžtų reiktų sukinėti varžybų metu ir tiktų 155'os ratlankiai. Tikrai neprisigalvok tokių dalykų kasdienai.

Be to, pas GT Diavolo Rosso ne tik buvo stupicos pakeistos, bet ir prošvaisa praplatinta, bei arkos išpūstos. 8)

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 788