Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - elektrotechnikas

Puslapiai: [1]
1
Detalės / 156 dalys naujos ir dėvėtos
« Įrašytas: 2016-11-27 22:19 »
AR156 priekines vaziuokles nauji sailentai. Iki 2003m.
Ir 2.5v6 sedanas vysninis dalimis. Tik tel. 864349075

2
Ratlankiai/Padangos / r17 5x98
« Įrašytas: 2016-01-06 22:41 »
R17 nuo 156 padangos vasarines 3-5mm
867120219 Panevėžys Vilnius

3
Detalės / 2.5v ir q system automatas
« Įrašytas: 2016-01-06 22:01 »
Parduociau 2vnt 2.5v6 140 kw
Taip pat qsystem automatą arba visa alfa 156 sw 2.5 automatas ir šiaip daug 156 dalių.
Panevėžys Vilnius.
867120219

4
Alfa Romeo 156 / AR 156: elektra vadomas sėdynių atlošas
« Įrašytas: 2015-12-29 20:26 »
Sveiki! Reikia pagalbos. 2003 156sw. Išorę sena vidus fl.
Noriu įsidėti kitas sėdynes, viskas tinka, airbagai veikia, bet neveikia sėdynės atlošo reguliavimas, naujose sėdynėse jis elektrinis, pats mechanizmas veikiantis. Laidai buvo originaliai po sedynem, tačiau juose nėra +12v yra tik minusas juodas, o mėlynas tuščias... Abejose sėdynėse taip. Kaip suprantu saugiklio nėra įdėto turbut, arba kažkur ne iki galo sujungtos fiskes... Kiek bandžiau skaityt sėdynių valdymas kartu su sėdynių šildymu, taip Fiat epere rašo, f5 iš viršutinio saugiklių bloko kur trys blokai po 6 saugiklius, bet ten pas mane tuščia, nėra laidu... Už bardacioko durelių radau tuščia relės lizdą 5 kontaktų ir saugiklio vieta 20a. Įdėjus niekas nepasikeitė, saugiklis ten geras, relė taip pat veikianti. Bet net nzn kam ten skirta, atrodo lempų apiplovimui.
Baigiu viska isardyt radau netyčia net autopiloto turbūt fiske 6vietų bet tik 5 laidų. O kaip sėdynės neveikia taip neveikia. Tikiuosi atsiras koks auksarankis kuris gali padet, patart kažką.
P.s. Nenoriu draskyt pravotkes ir perdarinet, norėtųsi palikt originaliai

5
sveiki, kaip jau pastebėjau mažai bėdų iškyla su šitais varikliais. bet turiu tokią vieną įkyria problemą ir keli meistrai labai gąsdina, norėčiau jūsų nuomonėę išgirsti. kaip supratote turiu 2,5 v6 viskas ok važiujant dujomis, bet važiuojant benzinu nelaiko laisvų apsukų ir dažnai gestą, bet tokie juokai pasitaiko ne kasdien bet kelis kartus į savaitę tik. kas šiam varikliui reguliuoja laisvas apsukas?
ecu rodo liambda daviklio klaidą bet ji atsiranda dėl dujų, klaidą ištrynus ir važinėjant benzinu klaida neatsiranda tačiau vistiek nepasitaiso tie gesinėjimai. keli meistrai sako kad gali būti sklendės gedimas.
na dabar laukiu jūsų gedimų spėlionių ir remonto patarimų.
ačiū iš anksto.

6
Kitos konsultacijos / Poliravimas Panevezyje
« Įrašytas: 2012-05-30 17:39 »
Sveiki, savo auto palikau dazytojui naikint smulkius nudauzymys, pabraizymus ir t.t. dabar bus reikalingas poliruotojas? gal kas turite kazka pasiulyti? visa auto poliruot siulo garazinis uz 150 bet atrodo kazkaip nepatikimai.

7
Alfa Romeo 156 / saugos dirzu gedimas
« Įrašytas: 2011-08-31 00:58 »
pradekim nuo to kad alfa - sedanas.
Uzsikirto galinis vairuotojo puses dirzas, sprindi istrauki ir viskas, kad ir kajp letaj betrauktum daugiau neduoda. Ispradziu budavo kad tik is kelinto karto duoda uzsisekt, o dabar nebeduoda visai. Dar buvo toks keistas barskejimas bagazinej daug maz ten kur dirzas nueina, bet galvojau vaziuokle.
Tad laukiu pamokymu, patarimu kajp tvarkyt, pro kur ir kaip priejt prie mechanizmo?
P.s. Bagazineje 55ltr balionas, per visa gala skersai, tad speju kad prieiti bus ne pyragai.

8
Alfa Romeo 156 / Automatinio AC isjungimas
« Įrašytas: 2011-08-22 17:17 »
Sveiki, nesenai isugijau 156 alfa :) viskas kaip ir butu gerai bet pykstuosi su keletu smulkmenu, pagrindine - automatiskai isijungiantis AC... kiek viena karta ijungus degima ar uzvedus varikli jis isijungia, jeigu pakeiti ora is karsto i salta vel isijungia, atsibodo maigyt ta snaigute pastoviai, jau galvojau net saugikli islupt kad nebemaisytu taciau tai nepatogu. buvau rades internete keleta budu kaip isjungti taciau nesuveike.

- ignition key at STOP;
- set temp (1) knob at MAXIMUM HEAT;
- set fan (2) speed knob at 0;
- set placement (3) knob to FACE (furthest anti-clockwise);
- turn ignition to MAR (don't start engine);
- operate fan (2) speed knob in following sequence:
AUTO-0-AUTO-0 (allowing AUTO time to turn on fans)
- move ignition back to STOP

If this doesn't work you've switched from 0-AUTO etc too quickly. The fans MUST turn on before you return to 0 each time.

To return to auto setting just repeat the above method.

gal zinote kitu budu???

Puslapiai: [1]