Viskas ką jūs čia sakote makes sense kai automobilis naudojamas kaip kasdienis ir moki savo pinigus už tą sistemos instaliaciją ir t.t., o ne kaip dabar auto išvažiuoja "kai nuotaika yra" ir man giliai nusispjaut kokie tos įrangos niuansai.
Kitas dalykas net nebūčiau svarstęs v6+lpg įsigijimo jeigu būtų tipinis sprendimas su tragiškais komponentais kur tikrai atrodo kaip viryklė sumontuota po kapotu. Šioje vietoje Vialle dujų sistemos estetinis sprendimo išpildymas yra visiškai tinkamas atviram v6 busso variklio skyriui kai nėra vietos kur paslėpti komponentus nuo akių. Jau nupirktas automobilis buvo su tvarkingai sumontuota sistema, bet šį sezoną ten išvis nežinodamas neatskirsi ir tik purkštukai išduoda jog kažkas nestandartiško. Engine Bay nuotraukos bus kiek vėliau
toliau maintenance manęs visiškai nejaudina, nes kaip ir sakiau - sumokėti pinigai už dujų įranga lygus 0€ ir ta suma tikrai nebuvo įskaičiuota į įsigijimo vertę, tai betkokios maintenance išlaidos man yra pateisinamos nes kolkas džiaugiuosi nemokėdamas už tai jokios kainos (nu ok, sumokėjau 50€ iki šios dienos) ir kai reikės remontuot - remontuosim ar pirksim naują komponentą. O ir tas pats "baisus" siurblio remontas kurio čia taip visi kratosi nėra toks baisus.
Lietuvoj yra bandziusiu uzsiimineti bet kai reikėjo konsultacijos - supratau jog nebeužsiima. Detales kur gauti Lietuvoje yra, net patys Vialle nukreipia į atstovą bet tie "atstovai" irgi nieko negali padėti jeigu reikalingi komponentai. Pasiūlai padengti visus kaštus su nestandrtinių dalių užsakymų - atsisako. Šiam dalykui lenkija/vokietija - jokių problemų, jiems matyt pinigų labiau reikia
Įdomus pastebėjimas dėl pustuščio bako ir pagal tą siurblį kaip ir viskas logiška kiek esu matęs tą siurblį nuotraukose ar kataloge. Bet patikėkit, jis labai ilgai su tuo pustuščiu baku ir čia gal aktualiau mašinai kuri valgo <10L :DD