Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - toshkaz

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 119
1
Tai čia ta balta, kur Autofficinoj stovėjo.

2
Ratlankiai/Padangos / GTV atsarginis ratas r15 5x98
« Įrašytas: 2018-01-10 10:12 »
Parduodu atsarginį ratą, nuo GTV, bet tiks Alfa 156/147/GT

10 eur. 8 675 66369 Vilnius

3
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2018-01-08 12:13 »
Čia vienas iš mano saldainių, niekas jos dar neapžiūrėjo. Išgaudyti visi defektai, salonas 9 iš 10, kėbulas 9 iš 10. Važiuoja 10 iš 10. Rida tikra, išrašas iš Danijos techninių apžiūrų centro duomenų bazės.

28-07-2017 169.000 km
28-10-2015 147.000 km
15-10-2015 146.000 km
17-10-2013 111.00 km
15-11-2011 79.000 km

Klausk, kas domina, atsakysiu. Daugiau jos foto: www.eddie-romeo.eu

4
Automobiliai / Alfa Romeo 159 TI, Rosso 2.4 154 kw, 2007 m.
« Įrašytas: 2018-01-04 15:29 »
Automobilis Lietuvoje neeksploatuotas. Alfa Rosso spalva - 2.4 JTDm 154 kW, TI komplektacija:
R19 ratai, sportinės odinės šildomos sėdynės, vairas, slenksčiai, prietaisų skydelis, žeminta pakaba, užtemstantis veidrodėlis, Brembo stabdžiai ir kt. Du rakteliai. Naujos padangos.

Pakeistos spyruoklės, sutvarkyta pakaba, pakeistas generatoriaus diržas, nauja turbina, tepalai ir filtrai. Yra automobilio istorija, rida tikra, automobilis be rūdžių ir defektų. Kėbulo ir salono būklė labai gera. Lietuvoje praeita techninė apžiūra, automobilis paruoštas eksploatacijai.

Pridedamas ratlankių komplektas su žieminėmis padangomis. Suteikiama garantija atliktiems remontams.

Daugiau informacijos telefonu. https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-159-2-4-l-sedanas-2017-dyzelinas-6570421.html


5
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-31 12:42 »
Tai jei suvalgė, tai skanus buvo, t.y., mėgsta :D o Šiaip, bus per skystas, tai ir suvalgo per žiedus.

6
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2017-12-27 21:18 »
Buvau paprašytas apžiūrėti, pasidalinsiu apžiūros rezultatais ir čia, gal kažkam sutaupysiu laiko.
Balta 1.9 Automatas:
Didžiausia problema yra rūdys. Iš pirmo žvilgsnio atrodo neblogai, bet pradėjus gilintis pasimato, kad ne taip jau ir gražu: Ant slenksčių iškelti rūdžių burbulai, kurie jau po metų-dviejų eksploatacijos taps skylėmis, akmenukų nudaužyti galiniai sparnai irgi jau rūdija. Kapotas ir galinis bamperis stebėtinai tvarkingas, ko gero jau buvę dažyti, nes nėra daug naudojimo žymių (akmenukų/įbrėžimų), kurios tokių metų privalo būti.
Galinis vairuotojo sparnas ir priekinis keleivio sparnai dažyti, dar atskirai buvo dažytas bamperis (šių detalių spalvos labiau skiriasi nuo likusio kėbulo, nepataikyta spalva). Galinis dažytas, ar tvarkytas nekokybiškai, lenda rūdys prie lempos, negražiai grublėjasi kampas. Savininkas sakė, kad buvusi savininkė turėjo įvykį į galinį sparną, bet pati ir tvarkė prieš parduodama. Antras savininkas Lietuvoje. Eksploatuota moters.
Trūkusi gofra arba išmetimo kolektorius arba tarpinė arba kolektoriaus varžtas, krioka variklio skyriuje. Variklio skyrius paskendęs suodžiuose (dėl ankstesnio punkto) ir tepaluose (tepalai apibėgę iš visų variklio pusių (variklio tarpinės, šlangos, sujungimai). Aušinimo bakelyje trūksta antifrizo apie litrą, vairo stiprintuvo skysčio pakankamai, bet vairas kiek sunkesnis nei įprasta. Salone dvokia sudegusiu dyzeliu (dėl gofros arba trūkusio kolektoriaus/tarpinės). Salone trūksta kelių smulkmenų, bet oda gana tvarkinga, ant vairuotojo sėdynės yra vienas įtrūkimas. Vairas lengvai pasidevėjęs, nebaisiai, turint omeny, kad šviesus. Pirkta ir eksploatuota Lietuvoje Autobravoje (pardavėjas pats to nežinojo). Bagažinė neatsidarinėja su mygtuku, nors turėtų. Prižiūrėta iš pradžių Autobravoje, po to Nippon Auto, po to Autoprizmėje (paskutinis nieko gero nežada). Pardavėjas sakė, kad keitė pagrindinį diržą prieš 10 tūkst. km (ar kartu keitė pompą, neaišku), taip pat generatorių ir parktroniką per paskutinius 4.5 metų. Sakė, kad Autoprizmėje yra jos priežiūros istorija. Serviso knygutės automobilyje neradau. Salone trūksta kelių smulkmenų. Pakaboje priekyje yra bildėjimas, po automobiliu nelindau ir ant keltuvo nekėliau. Rankinis sunkokai traukiasi, abejoju, ar buvo keistas. Stabdžių diskai ne pirmos jaunystės. Pagaminimo data ne 2009 m., o 7/10/2008. Pirmoji registracija Lietuvoje 2009 balandį. Kompiuterio nejungiau, nelabai turėjau laiko, tačiau ir nemačiau prasmės.

Išvados ir pastebėjimai:
Rida jos gal ir tikra (tą byloja techninės apžiūros istorija), tačiau eksploatuotas buvo su požiūriu, kad tvarkoma buvo tik, kai jau buvo neįmanoma buvo važiuoti (to pardavėjas neslėpė). Turint omeny, kad pirkta ir eksploatuota Lietuvoje beveik 9 metus, nėra ko stebėtis, kad ją graužia rūdys. Kadangi po mašina nebuvau palindęs, negaliu pasakyti, kas su ja dar blogai, tačiau iš vaizdo iš viršaus, staigmenų ant dugno ir pakaboje dar reiktų tikėtis. Turint omeny, kokia būklė, tai važiuoja dar visai neblogai, bet tikėtinai dėl to, išmetimo sistema kiaura dar iki DPF filtro. Komplektacija jos gana turtinga, tačiau dėl rūdžių, nepriežiūros ir trumpos ateities aš jos nepirkčiau ir patariau nepirkti.

https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-159-1-9-l-sedanas-2009-dyzelinas-6547245.html

7
Oro srauto matuoklė? Liambda zondas? Žvakės? Degimo ritės? Laidai? Kuro siurblys? Kolektoriaus sklendė? Kiauros šlangos? Ant benzino daug kas gali būti, arba net kombinacija visų problemų.

8
Visi šitie kiniški yra 74 mm, tie patys lenkai pardavinėja lygiai tokius pačius iš to paties kiniško fabriko, kad užrašė 75 mm, tai čia matyt su atsuktuvu matavo. Ant 156/159 viskas tinka, esu ir vienokių ir kitokių turėjęs dešimtimis.

Ecka, senąjį originalų reikia išlupti prieš klijuojant naująjį. Ten, kur parodyta lenkiškame puslapyje, tai nuotrauka ant senųjų emaliuotų ženkliukų (senoms 156, 145, Gtv ir pan), o pas tave toks pats kaip tas kiniškas, metalinis plonas korpusas skaitmeniniu būdu pagamintas, su peiliukiu gražiai išsilupa.

Ne,pas mane orginalus masinos priekis ir galas,bet slankmatis rodo 75.Todel ir zenklu yra su 75 vidum,kad pilnai uzdengtu senaji orginalu.Ypac ant galinio dangcio,zenklas labiau issikises.Kaimynai tokiu turi.
http://allegro.pl/znaczek-emblemat-wiekszy-alfa-romeo-156-147-159-i7003274447.html

9
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-07 13:10 »
Kiekvienas vertina iš savo patirties. Pravažiavęs su 10 tokių pat auto gali lygint su kitom 10. Dažniausiai didžioji dalis automobilių yra netvarkingi ir nevažiuoja taip, kaip turėtų, savininkams net nenutuokiant apie tai. Juk ne visi yra mechanikai, o per laiką gali atsitikti daug kas, dėl ko mašina praranda savo galią, pradedant nuo aplink variklį esančių komponentų, baigiant variklio viduriais. Mano asmeninė patirtis sako, kad tvarkingo TS užtenka mieste, bet tai tikrai ne tas variklis, kuris teiktų milijoną emocijų.

10
blokas tas pats, galva skiriasi vidum.

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 119