Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - TBi

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 116
1
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-13 00:19 »

PS. Kokios nuomonės apie Castrol FST 10W60 vs Valvoline 10W60?

Jei Castrol'is iš patikimo tiekėjo, tai neblogas, bet Lietuvoj Castrolio kokybė paskutinius 5 metus švelniai tariant ne kokia.

Valvoline'as pagal kainos ir kokybės santykį pats tas, o šiaip Valvoline jau daug metų Alfa RS daug kur naudoja, tai sakyčiau patikrinti tepalai.

O šiaip gali pasilyginti pats:
VR1 Racing Motor Oil
https://www.valvolineeurope.com/english/products/engine_oils/vr1_racing/cid(7557)/vr1_racing_10w-60
SAE Viscosity Grade
10W-60
Viscosity, mm2/s @ 100 ºC.
ASTM D-445
23

Viscosity, mm2/s @ 40 ºC.
ASTM D-445
158
Viscosity Index ASTM D-2270
175
Viscosity, mPa.s –25°C.
ASTM D-5293
<7000
TBN, mg KOH/g ASTM D-2896
12
Pour Point, ºC ASTM D-5949
-45

Specific Gravity @ 15.6°C. ASTM D-4052
0,867
Flash Point, COC, ºC.
ASTM D-92
220

Performance levels ACEA A3/B4 API: SL Ford WSS-M2C-153E GM 6094M Recommended for use where Fiat 9.55535.H3 is specified.

Castrol
https://msdspds.castrol.com/msdspds/msdspds.nsf/CastrolResults?OpenForm&c=United%20Kingdom%20(GB)&l=English%20(GB)&p=EDGE%2010W-60&n=&b=All&t=PDS&autosearch=No&autoload=No&sitelang=EN&output=Full&spu=Lubricants&unrestrictedmb=No&cols=0&_ga=2.88172568.2083041016.1515708941-1335128853.1515708941
Typical Characteristics
Name Method Units Typical Value
Density @ 15°C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.853
Appearance Visual Clear and Bright
Viscosity @ 100°C ASTM D445 cSt 22.7
Viscosity @ 40°C ASTM D445 cSt 160
Viscosity Index ASTM D2270 173
Viscosity CCS @ -25°C ASTM D5293 cP 4879
Pour Point ASTM D97 °C -39
Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 203
Ash, Sulfated ASTM D874 % weight 1.29
TBN ASTM D2896 mg KOH/g 11.2

Product Performance Claims
ACEA A3/B3, A3/B4
API SN/CF
Approved for BMW M-Models
Koenigsegg Approved
VW 501 01/ 505 00

Valvoline pigesnis, o ir rodikliai sakyčiau geresni. Tai spręsk pats.  ;) Nes čia tema jautri, kaip politika.  :D

2
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-12 15:48 »
Pasirinkau per daug neieškojęs, Sustinos gal jau ir kiti skaičiai būtų.

3
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-12 15:40 »
O tu žinai iš ko tepalai gaminami? Pvz Shell bazė yra iš dujų, castrolio iš hidrokrakingo ir abu nėra tikroji sintetika, va kur esmė, kad rašo full synthetic, o realiai bullshit :) kam man bandyti 10w60 jei aš niekada nepasieksiu tokių ekstremalių temperatūrų, kaip pats sakai nėra pas mus žiemų, tai nėra pas mus ir vasarų su +50... jei aušinimo sistema veikia normaliai, tai geri tikri sintetiniai 5w30/40 su geru priedų paketu, o ne low SAPS bus geriau visais atvejais ;) turbūt apie tokį rodiklį kaip flash point pamiršai? Tai va LM 10w60 flash point 240c, o va koks eneos Sustina 5w30 238c, tai kaip čia išeina, kad reicinginiai dega prie tų pačių beveik temperatūrų, ką? :)
Bent jau aš pats į pour point temperatūros kriterijų mažiausiai kreipiu dėmesį, žiūriu į viscosity indeksą prie 100c, nes nenoriu pažeist variklio ant aukštų temperatūrų variklio viduje nuo aukštų sūkių, kai skystas tepalas bus panašus į vandenį, kadangi nesu pensinio vairavimo stiliaus propoguotojas. Būčiau toks - drąsiai imčiau 5w40. Žemiau lentelė su tepalo klampumo indeksu kintant temperatūrai.



Kritinė riba prie darbinės temperatūros tepalo yra 10 cSt (mm2/sek.), ką parodo lentelė. Kai tepalo tirštumas prie 100c yra mažesnis 10 cSt sakyčiau tampa panašus nebe į tepalą, o į vandenį be jokios apsauginės plevelės tarp judančio variklio dalių, tai apie kokią apsaugą tada galima šnekėti? Kadangi tema ne apie atskirų brandų +/-, o 10W60 naudą, tai sąžininga lygint vieną gamintoją. Just 4fun pasitinkau Motul tepalus 10W60 ir 5W40 palyginimui. 10W60 klampa prie 100c yra 23.5 mm²/s, 5W40 jau tik 14.2 mm²/s, dar palyginimui Eneos 5W40 - 14,83 mm2/s. Prikabinu žemiau, kad būtų aišku.

O kodėl 10W60 ir 5W30 flash point'as kaip kurių gamintojų mažai skiriasi, čia jau jų reik klaust. Bet patikrintas faktas yra tas, kad smarkiau pavažinėjus 5W40 sudegs daugiau nei 10W60 ir ne variklio tvarkingume esmė yra. Senieji TS, JTS jau patys iš savęs yra linkę padeginti tepalo, kaip ir naujieji VAG'o FSI, TFSI. Supilk į tokį 5W30 ir smarkiau pavažinėk kokią savaitę, tada tikrinkim tepalo lygį. Supilam jau 10W60 pavažinėjam taip pat, o tepalo sąnaudos bus ženkliai mažesnės + kiek įmanoma labiau apsaugotas variklis prie didelių apkrovų (win/win situacija).
Aišku čia tą ką išvardinau labiau liečia tuos, kas mėgsta daugiau paspaust, o paprastam auto naudojimui puikiai tiks ir 5W40 ar 30 ir šitoj vietoj nebėra ką diskutuoti.

4
Blevyzgos apie bet ka / Ats: MACIAU-6
« Įrašytas: 2018-01-12 00:27 »
Seat'o lip'as matosi įgavęs pagreitį.  :D

5
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-11 23:40 »
Omg pour point, dėl klampumo nu Ok, you made My day aš tau galiu parodyti 10w60 kurio pour point geresnis nei kokio LM 5w30
https://www.redlineoil.com/Content/files/tech/10W60_MO_PROD_INFO.pdf
Vs
http://s7d9.scene7.com/is/content/GenuinePartsCompany/683041pdf?$PDF$
O apie visokius HTHS, low SAPS, mid SAPS išvis patylėsiu
10w60 tepalai yra visiškai netinkami kasdieniam ne high performance auto, ypač kuris dar ir eksploatuojamas žiema
Imi gerus 5w30/40 ir važiuoji spakainas.

Bent bandęs 10W60 tepalų seriją? Matyt, kad ne. Taip, jie yra klampūs, automatiškai prie didelio šalčio stingsta greičiau nei skysti tepalai pvz 5w40/30. Žiūrėjai specifikacijas ne tik LM ar RD, bet ir daugiau gamintojų iš 10W60 serijos? Matei koks jų pour point? Matyt, kad ne. Daugelio jų 10W60 tas tavo pour point nesiekia daugiau kaip -40, pvz. Shell 10W60 -39, Castrol Edge -39.  Ir jau tokie irgi blogi tepalai pagal tave išeina  :) Ne esmė, kad tokių temparatūrų Lietuva nemato nuo 1960 metų ir jau tikrai nematys. Ir manau ne atskirus tepalų gamintojus lyginti tema šita skirta. Atskirų gamintojų specifikacijos ties vienu ar kitu kriterijum yra skirtingos, vieni geresni vienu aspektu, kiti - kitu.
Visų 10W60 tiesiog jų tokia specifika, atlaikyt dideles temperatūras, kur įprasti 5W40 nebetenka savo tepimo ir pradeda degt. O žinoma, jei mašina naudojama tik 4 km ryte į darbą ir iš darbo ramiu tempu nuvažiuot, tokių tepalų geriau nesirinkt, nes ne tam jie skirti.
Nežinau ir kur pats ištraukei, kad kas nors juos rekomenduoja žiemą naudot, dar kartą siūlyčiau temą nuo pradžių perskaityt. O prie to paties, turiu pažįstamų, kurie naudoja tokius tepalus ištisus metus konkrečiai BMW benzininiams motorams ir jokių problemų neturi, o važinėjama tikrai ne pensininko režimu.

6
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-10 17:29 »
Visų 10W60 tame tarpe ir Shell, Valvoline pour point yra mažas vien dėl jų klampumo. O jų žiemai ir pats nesirinkčiau. Bet vasarą į track day, ar šiaip mėgstant agresyviau pamaigyt gazą - geresnių tepalų kaip 10W60 nežinau. O TS'ui jie labai tiko, ne kartą išbandyta. Nesu fizikas ar chemikas, labatorinių tyrimų nedariau, bet iš fakto tai, variklis dirbdavo tyliai, gražiai, telepų sąnaudų praktiškai 0.  :)

7
Alfa Romeo 166 / Ats: AR 166 2.4 JTD: apsitepalavęs variklis:
« Įrašytas: 2018-01-06 21:21 »
Sveiki, motoras apsispjaudes tepalais, valant tepalus mazos gumeles atplaiseles nusilupo nuo voztuvu dangcio tarpines. Itariu tepalu nuoteki, tepalo lygis kolkas normalus... Tepalo matuoklej vienoj pusej normalus tepalas, kitoj su mazais oro burbuliukais... Taipogi po biski dingsta antifrizas, nekaista motoras. Kame reples?

Kaip ir pats atsakei kame reikalas dėl apsitepalavusio variklio. Keiti pasenusią dangtelio tarpinę, keiti naujus tepalus, nusiplauni variklį ir žiūri.

Tepalo burbuliavimas gali būt dėl prastos jo kokybės ir senumo arba dėl išdiliusio motoro kompresija eina į tepalą. Pradžios pasidaryk ką sakiau.

Ausinimo skysčio dingimas gali būt visisiškai nesusijęs su varikliu: a) leidžia sukirmyjęs radiatorius; b) kur nors prasisunkia pro šlangas; c) leidžia šildymo pečiukas; d) kiti niuansai.

8
Alfa Romeo 166 / Ats: AR 166 2.4 JTD: apsitepalavęs variklis:
« Įrašytas: 2018-01-06 21:10 »
As nieko nezinau apie dyzelius

 :D :D :D

9
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 2.2JTS tepalai
« Įrašytas: 2018-01-06 14:07 »
10W60 sintetiniai tepalai labai geri, bent jau kuriuos esu išbandęs tai Liqui Moly. Tikrai patiko jų veikimas ant TS'o. Visiems šiems varikliams būdingas tepalo deginimas buvo apskritai išnykęs, o net ir po kelių dienų nevažiavimo, atsukus tepalo dangtelį velenėlis matydavosi pasidengęs stora, blizgia tepaline plevele (ko nebuvo su 5w40), kas reiškia, kad užkūrus šaltą variklį, variklio galva nejaus tepaliuko trūkumo.

Tik vienas pastebėjimas, jie ir taip tiršti, nors ir 100 procentinė sitenetika, todėl bent jau ant žiemos sezono jų reikėtų vengti, jei važinejama įprastu režimu.

Jei konkrečiai 159 2.2 JTS'ui, tai kiek rodo žinomų tepalų brandų katalogai, 10W60, 5W30 nėra numatytas pilti į šitą motorą. Vienintelis pagal katalogą - 5W40.
Apie 5W30 esu girdėjęs ir žinau minimum vieną atvejį, kai jie pribaigė motorą, konkrečiai vienas žmogus jų supylė į 1.8 ar tai 2.0 TS ir jis užkalė (berods forumietis MIG), ko gero dėl per mažo tepalo spaudimo ir to pasekoj netinkamo tepimo. Taip pat variklis gali pradėt leist per visus salnikus, tas buvo irgi ne vienam pažįstamam kai pabandė paeksperimentuot ant švedų. Todėl šitų skystų tepalų, ypatingai kai jie nenurodyti Alfai, vengčiau.

O šiaip optimalus pasirinkimas su kuriuo neprašausi, tai 5W40  ;)


10
Alfa Romeo 166 / Ats: Alfa 166 elektrines dalies gedimai
« Įrašytas: 2017-12-24 23:45 »
turi minty ta posukiu - ilgu - trumpu sviesu rankena? lemputes patikrinom atskirai nuo akumo - sviecia.

Taip. Ta pati ant kurios du sykius pasukus svirti ijungiamos trumpos (nebent 166 kitaip nei 156). jei saugikliai geri, daugiau kaip ir variantų nebėra.

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 116