Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Wojszwillo

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 64
1
P.S.
Nors automobilis važiuojantis, tačiau numeriai jau priduoti.

2
Į viršų...
Nesinori atiduoti į laužyną, o ratus atskirai pardavinėt...

3
Skubiai parduodu (reikia atlaisvinti vietą garaže ;-) ) 2002 m. Alfa Romeo 147, benzinas, 1,6, 88 kW, šio auto nuotraukas galima pažiūrėti čia:
http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/topic,62599.0.html
Buvo noras pakeisti priekį į FL, bet tas noras praėjo.
Parduodama su 2 komplektais ratų:
R17 (tie kur mano nuotraukose kitos temos forumo nuorodoje), špikiniai, padangos vasarinės;
R16, standartas 147'tai, uždėti dabar su žieminėmis padangomis (padangoms jau nedaug iki pensijos), pavyzdžio nuotrauką įkeliu šiame poste.
Mašina garaže stovėjo apie 1,5 metų po to, kai pabuvojo mažame "įvykyje", kurio metu buvo prabrauktas priekinis buferis, skilo kairės pusės priekinis žibintas, nestipriai įbrėžtas kapoto priekinė dalis, sutrūko stiklų apiplovimo bakelis.
Po stovėjimo vedasi, bet labai sunkiai kabina starteris - reikėtų jį pravalyti, starterį suka, bet nepritraukia bendikso. Užvedimui su tokiu starteriu teko skirti apie 5 min :-).
Po stovėjimo pradėjo ūžti pagrindinio diržo guoliai, reikėtų juos pakeisti kartu su pagrindiniu diržu (kurį ir taip jau laikas keisti). Variklis po trūkusio diržo buvo perrinktas Gintarinio savo laiku, tai su juo viskas OK. Reikėtų pasikeisti variatorių. Radiatoriaus apačia tvirtinta "ne gamykliškai".
Pavarų svirties plaštakę buvau išrinkęs ir sutepęs, tai pavaros junginėjosi labai lengvai, pavarų trosai buvo pakeisti.
Prieš pat įvykį buvo perrinkta visa priekinė pakaba (naujos apatinės ir viršutinės svirtys, nauji amortizatoriai, stabilizatoriaus įvorės ir traukės).
Gale amortizatoriai buvo pakeisti anksčiau.
Žodžiu, truputis "kosmetikos" + aptarnavimas (diržas, diržo guoliai ir įtempėjas; galbūt generatoriaus sankabėlė) ir vėl važiuos.
Mašina Klaipėdoje, išregistruota iš Regitros.
Už viską noriu 350 EUR.

4
Klubo organizuojami renginiai / Ats: Alfadieniai - Klaipėda
« Įrašytas: 2015-10-20 11:57 »
Blyn, būsiu KZ

5
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 2.2 JTS: nedirba 2 cilindras
« Įrašytas: 2015-09-05 17:43 »
na ir žinoma pasitikrinti būtų neprošal kaip ten grandinė laikosi, nes kažkaip įtariu pasitampius jinai jau bus, dėl to ir pardavė.
Grandinė P0016

6
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2015-08-11 00:55 »
Be to, jei neklystu, tai ant priekinių sparnų, turėtų būti "Design by Giugiaro" lipdukai, o jų nesimato ant nei vieno sparno.
Priekinis buferis dešinėje pusėje nesuleistas su sparnu normaliai.

7
Norint pajudėti iš vietos variklis gesta taip lyg neturėtu sveikatos, reikia pastoviai laikyti ant sankabos ir gazo kol įsibėgėji iki koki 30 tuomet jau važiuoja. Tas pats ir su antra pavara. O trečia ketvirta veikia puikiausiai.
O tai jeigu Tau pirmos ir antros nejungdavo, o tik trečią ir ketvirtą, tai su kokiomis iki trosų sutvarkymo "trečia" ir "ketvirta" veikė kuo puikiausiai?
Nesilazdavoju, įdomu tiesiog

8
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo Brera 2,2JTS Skyview
« Įrašytas: 2015-08-08 21:38 »
Q4 dėjo į 3.2 JTS, nes šio galia >200 AG. Vokietis (neatsimenu pavardės), buvęs BMW M modelių kūrėjas, talkininkavęs Alfa Romeo, nusprendė, kad priekiu gali varyti tik auto iki 200 AG, jei daugiau - Q4. Taip 2.2 JTS ir traktoriai (nors buvo traktorinių ir su 210 AG) gavo priekiu varomą, o 3.2 JTS - Q4. Išimtis buvo padaryta tik Prodrive sukurta Brera S su 3.2 JTS ir tik priekiu varoma.

Brera 2,4 Q4 yra mistine butybe. Pats sau kai ieskojau lyg ir maciau tokiu, bet kai kurios buvo su automatu, ir tiesiog uzrasyta Q4, kitos neaisku kas, gyvai ne vienos Q4 nemaciau
Gal Q-Tronic kai ieškojai pardavėjai maišė su Q4?

10
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo Brera 2,2JTS Skyview
« Įrašytas: 2015-08-03 18:59 »
klausimelis, ar buna brera 2,4jtdm ir Q4 ?
Ne, tik 3.2 JTS Q4

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 64