Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Evaldas 2016-05-21 11:26

Antraštė: AR 156 2.5V6
Parašė: Evaldas 2016-05-21 11:26
Sveiki visi,esu prijauciantis siam modeliui,turejau 2 AR156, bet ne su situo varikliu(buvo 1.8b ir 2jts),tikrai nesiskundziau nei viena,super :) o kokie atsiliepimai apie si varikli?gal kas vazinejat? aciu uz info :)
Antraštė: Ats: AR 156 2.5 V6: keli klausimai:
Parašė: KLIFF 2016-05-21 11:39
Kokie cia b varikliai pas tave? Jei turi omenyje 2.5V6, tai superinis variklis, milijona kartu geriau uz 1.8ts ir bent penkis milijonus kartu geresnis uz 2.0 JTS :D
Antraštė: Ats: AR 156 2.5 V6: keli klausimai:
Parašė: Evaldas 2016-05-21 11:47
na taip 2.5v6 turejau omeny :) su 2jts varikliu kaip gerai susipazines tai...jau jis man sapnavosi :D bet vat del sito kazkaip nesidomejau,nebuvau susidures. kaprizingas su elektra?
Antraštė: Ats: AR 156 2.5 V6: keli klausimai:
Parašė: PiPPas 2016-05-21 11:49
na taip 2.5v6 turejau omeny :) su 2jts varikliu kaip gerai susipazines tai...jau jis man sapnavosi :D bet vat del sito kazkaip nesidomejau,nebuvau susidures. kaprizingas su elektra?

Ką turi omeny "kaprizingas su elektra"? Ten ta pati 156, kaip ir visos kitos ir galioja tos pačios bėdos, kaip ir visoms. O variklis superinis tas 8)
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: Evaldas 2016-05-21 11:52
tai visas bedas kaip ir zinau,nes dvi turejau :) su 1.8 tai buvo kaprizinga,jei ne vienas daviklis mirsta tai kitas
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: PiPPas 2016-05-21 11:54
tai visas bedas kaip ir zinau,nes dvi turejau :) su 1.8 tai buvo kaprizinga,jei ne vienas daviklis mirsta tai kitas

Jei buvo anksčiau nemylėta, tai ir kaprizinga buvo. Važinėjau 7 metus su tvarkingu 1.8TS ir nebuvo daugumos čia forume aprašomų bėdų, ypač kas liečia elektroniką. Jei ne kėbulo supuvimas, tai važiuočiau iki dabar su ja (jau 9 metai būtų). 8)
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: Evaldas 2016-05-21 11:57
tai faktas,kai issprendziau visas bedas tai maniske irgi butu vaziavus iki siol,bed dugnas... kazkaip nuraminai del sito variklio :) kazkaip bijojau kad nebutu kaip tas 2jts...
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: KLIFF 2016-05-21 14:03
As ne vienoj is savo turetu 155/146/155/166/147 niekada neturejau kazkokiu specifiniu problemu su elektra. Apskritai nelabai kokiu turejau, kas liecia elektra, ir vis dar nesuprantu, kokios ten gali buti problemos. Problemos pas 156 yra su priekine vaziuokle, jts ir dalinai ts varikliais, bei po daug metu puvanciu dugnu, tikrai ne su elektra :D
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: PiPPas 2016-05-21 18:35
tai faktas,kai issprendziau visas bedas tai maniske irgi butu vaziavus iki siol,bed dugnas... kazkaip nuraminai del sito variklio :) kazkaip bijojau kad nebutu kaip tas 2jts...

Galima kitaip apie tą variklį parašyt. Nesvarbu 2.5 V6 ar 3.0/3.2 V6 - tai yra geriausi Alfa Romeo varikliai, kurie dažnai laikomi kaip vizitinė Alfa Romeo kortelė dar nuo praėjusio amžiaus 9 dešimtmečio, kai buvo pradėti montuoti pirmieji karbiuratoriniai 2.5 V6 12V į GTV6/75/90/Alfa 6 ir vėlesnius modelius.

Manau, kad neveltui, jau 9 metus V6 variklius naudoja Alfa Romeo klubas Racing Team savo sportiniame bolide (iš pradžių 155 TI ZE, o dabar GT DR).

P.S. Neverti dėmesio yra tik senasis 2.0 V6 turbo ir į 159/Brera montuoti GM pagrindu sukurti nauji 3.2 V6. Šių geriau vengt, o visi kiti Busso laaabai verti dėmesio. 8)
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: montezumijus 2016-05-21 19:41
O kuom blogas V6 TB? :) Antras sezonas, jokiu nusiskundimu. Vienintelis minusas, jei tai galima pavadinti, sanaudos.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: Dancius 2016-05-21 20:13
Nekarta kalbeta kuom blogi tie v6 turbo,beda su motoro veleneliu dilimu ar kazkas tokio. Paieska pasinaudok. O sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus. As su savo sunkiai i 12 vidurki telpu. Zmona lengvai i 9
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: montezumijus 2016-05-22 08:59
Nekarta kalbeta kuom blogi tie v6 turbo,beda su motoro veleneliu dilimu ar kazkas tokio. Paieska pasinaudok. O sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus. As su savo sunkiai i 12 vidurki telpu. Zmona lengvai i 9
Keiti alyva kas 8-10kkm ir niekas ten nedyla. Squadra916 forume nemaciau masiniu skundu del veleneliu.
Antraštė: Ats: AR 156 2.5V6
Parašė: Dancius 2016-05-22 09:05
Pasikartosi,kad gerai neatsimenu kas ten dyla,bet zinau,kad tas motoras problematiskas.Zinau ne viena forumieti kuris turejo ir pardave del tu problemu. Kitas dalykas v6 atmosferikas zymiai smagesnis ir kai galia auga visam sukiu diapozone ir perjungus aukatesni begi nera jokios turbo duobes.