Šv. teisybė - Giulios TPMS biški užknisa. Tik pas mane dėl mažiausio slėgio susvyravimo užsidega ratas po rato, kol visi keturi dega, o kad juos nugesint, reikia šokius su kardais ir kompresorium aplink šokt... Paskui tiesiog nebekreipi dėmesio, bet taip vieno tikro vinies vos nepražiopsojau. Lyg ir smulkmena, bet įkyri. Na ir start & stop be atminties - turbūt durniausias kuro taupymo ir išmetimų mažinimo išradimas.
Sveikas, matau identiska automobili turi. Kiek ilgai ja eksponuoji ir kokius bendrus atsiliepimus turi?
Start/stop as isjungiu. As jau turiu tokia procedura su ankstesne ar nuomotom masinom, uzvedus iskart isjungti start/stop funkcija.
Dar prie tokiu rimtesniu minusiuku bent jau man butu sedynes nustatymai. As esu virs 180cm ugio ir sportiniu sedyniu atramos slaunim neduoda geros atramos, netgi tarpas yra tarp koju slaunies ir supporto. Tai toks jausmas jog del vaizdo ten tas isvaziuojantis supportas. Bet tai labai pasijaucia vaziuojant tarkim kokias 4 valandas be sustojimo. Ilgiau jau buciau neistveres nesustojes. Kazkur skaiciau, jog zmones pakisa saibas po sedeniu priekiniais varztais ir taip pakeicia sedejimo kampa, pakelia sedynes priekine dali.
Siaip pacios sedynes yra labai geros ir ypac geri soniniai supportai nugarai. Taip tvirtai apkabina ir jokio slankiojimo i sonus.
Na ir kitas minusas butu, tai apsuku auksciausias lygis yra apie 5500 rpm, kas yra visiskai nebudinga Alfai arba apskritai italiskom masinom.
Turbina greiciausiai "uzsuka" gana prie mazu apsuku ir cia butu prie teigiamu dalyku, jog aukstas sukimo momentas pasiekiamas prie relatyviai zemu apsuku ir turbo "lag'o" kaip ir nesijaucia. Bet cia tokia labiau emocine problemele