Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: Stradale 2013-08-15 18:05

Antraštė: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-15 18:05
1. Turiu klausima tiems, kurie zino. Ar eina nors kiek kanors padaryti, kad ratu isvirtimo (camber'i) kampa pakeisti? Zinau, jog nera Alfai 156'ai tokio montavimo "bolt on" atributikos. Bet gal yra koks kitas variantas. Arba gal kas esat susidure, bande pakeisti?

2. Kitas klausimas butu, koks truputi paastrinto "camber" butu efektas 156?
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: PiPPas 2013-08-15 19:07
O kokiam tikslui tam daryti? Grynai iš smalsumo klausiu, nes juk ne lenktynėms ruošiamas automobilis, kur išvirtimas reguliuojamas pagal trasą.

Kokios pasėkmės? Man žinoma viena - padangos atitinkamos vietos greičiau dils, priklausomai nuo išvirtimo laipsnio. ;)

Jeigu nori posūkius stabiliau įveikti, geriau iš viršaus ir apačios (na, čia retesnis variantas) stabilizatorius (Strut Bar) susidėt. Va tada tai tikrai pasijaustų posūkiuose viskas.

Nebent, žinoma, ne dėl posūkių tai daroma, o dėl baimės, kad ratai į arkas nelįs, kai dropą padarysi. ;)
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-15 19:24
O kokiam tikslui tam daryti? Grynai iš smalsumo klausiu, nes juk ne lenktynėms ruošiamas automobilis, kur išvirtimas reguliuojamas pagal trasą.

Kokios pasėkmės? Man žinoma viena - padangos atitinkamos vietos greičiau dils, priklausomai nuo išvirtimo laipsnio. ;)

Jeigu nori posūkius stabiliau įveikti, geriau iš viršaus ir apačios (na, čia retesnis variantas) stabilizatorius (Strut Bar) susidėt. Va tada tai tikrai pasijaustų posūkiuose viskas.

Nebent, žinoma, ne dėl posūkių tai daroma, o dėl baimės, kad ratai į arkas nelįs, kai dropą padarysi. ;)

Na niekada nesi tirkas ka kadanors darysi su auto... :) Ne o jeigu be bajerio, tai as galvoju, jog 156'os megsta siek tiek "understeer'inti", todel priekines vaziuokles agresyvesnis camberis tai turetu islyginti. Padangu dilimas nera toks svarbus, jeigu nereikia kas diena pravaziuoti po 100 km... Sukibimas su asfaltu manau daugiau turi reiksmes.
 
 Tiek apatiniai, tiek virsutinis stabilizatoriai yra jau pakeliui. Tie tai, as neabejoju, jog suteiks dziaugsmo ant posukiu.
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: PiPPas 2013-08-15 19:37
Na niekada nesi tirkas ka kadanors darysi su auto... :) Ne o jeigu be bajerio, tai as galvoju, jog 156'os megsta siek tiek "understeer'inti", todel priekines vaziuokles agresyvesnis camberis tai turetu islyginti. Padangu dilimas nera toks svarbus, jeigu nereikia kas diena pravaziuoti po 100 km... Sukibimas su asfaltu manau daugiau turi reiksmes.
 
 Tiek apatiniai, tiek virsutinis stabilizatoriai yra jau pakeliui. Tie tai, as neabejoju, jog suteiks dziaugsmo ant posukiu.

Aš turėjau omeny tokį apatinį:
http://www.maxaudio.com.my/images/uploads/UR-LA4-293.JPG

Tas standartinis stabilizatorius (anti-roll bar) ir liks juo, net jei ir storesnį įsidėsi. Žinoma, susidėjęs viską, tikrai pajusi skirtumus didelius.

O vairo bėgiojimas yra dėl padangų pločio greičiausiai. Kokios padangos uždėtos (plotis)?

Pas mane 225 padangėlės ir per vėžes didesnes mašiną gaudau. Dar prieš kelis metus, kai asfalto būklė (ypač greitkelyje Vilnius-Kaunas-Vilnius) buvo geresnė, tai nebūdavo jokių problemų. O paskutiniu metu tiek Vievyje, tiek atkarpoje tarp Žiežmarių ir Rumšiškių yra nemažai vietų, kur tenka stipriau vairą prilaikyt, kad nesumėtytų dėka vėžių. Važiuojant su tėvuko Mitsubishiu, ant kurio sumontuotos 215 padangos tokių bėdų nėr.

Vilniuje, Geležinio vilko g., Laisvės prospekte, Kalvarijų ir Žiermūnų gatvėse nuolat tenka gaudyti irgi. Kitaip sakant, ten kur sunkus transportas važiuoja nuolat ir senas asfaltas - pasiruošk stipriau vairą laikyt. 8)
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-15 19:49
Ne tokio dar nebuvau mates http://www.maxaudio.com.my/images/uploads/UR-LA4-293.JPG

Bet kazkur maciau viena dveju tasku skersini panasu balki. Tipo toki http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/omp-Wishbone-Bar::1418.html

Na o camberis tikrai daro stebuklingus dalykus (arba fokusus... cia kaip nustatysi), jeigu tinkamai atreguliuotas. Man teko tureti masina, kuri buvo su zymiai agresyvesniu camberiu nei is gamyklos. Valdymas buvo labai "tikslus".
 As kazkur skaiciau, jog ta 156'os vaziuokles konstrukcija, virsutines traukes, neleidzia reguliuoti isvirtimo. Gal kas paneigs ar pagris?
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: PiPPas 2013-08-15 22:50
Ne tokio dar nebuvau mates http://www.maxaudio.com.my/images/uploads/UR-LA4-293.JPG

Bet kazkur maciau viena dveju tasku skersini panasu balki. Tipo toki http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/omp-Wishbone-Bar::1418.html

Na o camberis tikrai daro stebuklingus dalykus (arba fokusus... cia kaip nustatysi), jeigu tinkamai atreguliuotas. Man teko tureti masina, kuri buvo su zymiai agresyvesniu camberiu nei is gamyklos. Valdymas buvo labai "tikslus".
 As kazkur skaiciau, jog ta 156'os vaziuokles konstrukcija, virsutines traukes, neleidzia reguliuoti isvirtimo. Gal kas paneigs ar pagris?

Tas dviejų taškų viršuje tvirtinamas.

156-ai išvirtimas nesireguliuoja. Pvz.: BMW neturi viršutinių svirčių - tai ten gali reguliuot, o 156 viršutinės svirtys tvirtinasi stabiliai ir niekur priekio nepaduosi į šonus, nebent ten jau kažką labai labai priburtum. Tas pats ir su 147, bei GT. 8)
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: liuduks 2013-08-16 00:11
Pasvajojom ir užteks...
(http://img802.imageshack.us/img802/6361/djh8.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/802/djh8.jpg/) (http://img23.imageshack.us/img23/5416/37q5.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/23/37q5.jpg/)

Aš čia matau problemėlę taip sakant  ;D
Asmeniškai apsiribosiu "pod sport" pakaba ir viršutiniu skersiniu, va tik užsidėt reik  :angry:

:alaus:

P.S. dėl išvirtimo, kuo jums trugdo tos viršutinės šakės ? Apatinių šakių sailentų tvirtinimus modifikuot ir viskas, kad šakė apatinė toliau nuo kebulo butų, o gal net rast gatavų  :-\
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-16 07:58
Pasvajojom ir užteks...
(http://img802.imageshack.us/img802/6361/djh8.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/802/djh8.jpg/) (http://img23.imageshack.us/img23/5416/37q5.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/23/37q5.jpg/)

Aš čia matau problemėlę taip sakant  ;D
Asmeniškai apsiribosiu "pod sport" pakaba ir viršutiniu skersiniu, va tik užsidėt reik  :angry:

:alaus:

P.S. dėl išvirtimo, kuo jums trugdo tos viršutinės šakės ? Apatinių šakių sailentų tvirtinimus modifikuot ir viskas, kad šakė apatinė toliau nuo kebulo butų, o gal net rast gatavų  :-\


O viespatie, ten du pirstus eina pakist po apacia?  :o Jauciu i gatves su tuo apatiniu vamzdziu bus sunku isvaziuoti. Reikia dar ziureti, kiek bus nuo zemes iki karterio po zeminimo apskritai.  :)

Aha, as irgi galvoju visaip, bet jeigu ten yra belekiek darbo ir investiciju, tai paliksim isvirtima ta pati. As tik galvoju, jog tas virsutinis bumbulas su visom traukem ir panasiai, netures kur dingti... Teisingai, apatine sake galima modifikuoti galbut.
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-16 14:29
Paskaiciau truputi kituose forumuose ir issiaiskinau, jog virsutinis stabilizatorius ant 156'u (strut bar) yra daugiau ar maziau del isvaizdos. O vat tas apatinis, tai yra ypac efektyvus ant posukiu, ziede (Baltijos prospekte pavyzdziui  :D). Jeigu masina nera ektreemaliai zeminta, tai tas tvirtinimas vos pora centimetru yra zemesnis, nei karteris. Idedu nuotrauka is svedu forumo CAR.

 Liuduks, tu gal kokia cia ektremalia radai su taip zemai montuotu strypu..?

Kokio velnio dvi nuotraukos isikele?  :du:
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-16 14:45
idedu linka kur apibudina kaip ir ka daro konkreciai visokie strypai.

http://www.ultraracingindia.com/how_it_works/how_it_works.htm
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: liuduks 2013-08-16 21:21
pamršta liko storesni stabilizatoriai  ;D
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-Anti-Roll-Kit-Sports-Stabilizer-Bars::1107.html           alternatyvos alfutei kaip ir nėr.

P.S. apatinis priekinis skersinis neduos nei kiek naudos be viršutinio  ;)

P.S. nežinau kokius ten forumus skaitei (aš ir netikiu, kad iš jo butų kokios jaučiamos naudos) tačiau kaip dabar pamenu atsiliepimus GT savininko kažkur "jei kas nakty pakabintu tokį, nesuprastum kas per velnias nutiko mašinai (geąja prasme)

P.S. užsidėsiu, pasakysiu, bet to greit nebus, kol nebaigsiu savo kovos s stabdžiais  :angry:
 
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-17 12:38
pamršta liko storesni stabilizatoriai  ;D
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-Anti-Roll-Kit-Sports-Stabilizer-Bars::1107.html           alternatyvos alfutei kaip ir nėr.

P.S. apatinis priekinis skersinis neduos nei kiek naudos be viršutinio  ;)

P.S. nežinau kokius ten forumus skaitei (aš ir netikiu, kad iš jo butų kokios jaučiamos naudos) tačiau kaip dabar pamenu atsiliepimus GT savininko kažkur "jei kas nakty pakabintu tokį, nesuprastum kas per velnias nutiko mašinai (geąja prasme)

P.S. užsidėsiu, pasakysiu, bet to greit nebus, kol nebaigsiu savo kovos s stabdžiais  :angry:
 

Sitie storesniai irgi yra pakeliui...  :D. Visa Eibach atributika bus. Tik klausimas man pasistojo ar nereikia keisti tu virsuje amortizatoriu itvirtinimu (lekstuciu ar kaip jos ten vadinasi). Ar tu keitei juos, Liuduks?

 Stabdzius galetum pabublikuoti iki smulkmenu, labai idomi tema. Na siemet nelysiu as i juos, originalius reikia pribaikti. Labai sunku neturetu buti...  ;D Bet manau ant pavasario reiks isigilinti labiau kaip ten su jais yra reikalai. Tu ten is 166'os kazkaip montuoji, ar ne?
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: liuduks 2013-08-17 17:18
Ką ten komentuot....   
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=66978.0 { mano monologas  :P }

O asmeniškai strigęs + laiko nėr ( rytoj gal laiko bus tai papublikuosim ką turim )

 

Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-17 23:24
Ką ten komentuot....   
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=66978.0 { mano monologas  :P }

O asmeniškai strigęs + laiko nėr ( rytoj gal laiko bus tai papublikuosim ką turim )

 



Gerai, reiks pasakityti.  8)
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: liuduks 2013-08-18 00:09
klausimas man pasistojo ar nereikia keisti tu virsuje amortizatoriu itvirtinimu (lekstuciu ar kaip jos ten vadinasi). Ar tu keitei juos, Liuduks?
Nereiks, o gumas tai siūlau pasikeist nepriklasomai nuo senų stovio.

P.S. siūlau pasiruošti priekinių amortikų "ramsčius" kitus, kur tvirtinas amortikas su apatinę lapkę, ten toks naglas 10 šešiakampis (varžtas), kad nu jį  :angry:

Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-18 20:35
klausimas man pasistojo ar nereikia keisti tu virsuje amortizatoriu itvirtinimu (lekstuciu ar kaip jos ten vadinasi). Ar tu keitei juos, Liuduks?
Nereiks, o gumas tai siūlau pasikeist nepriklasomai nuo senų stovio.

P.S. siūlau pasiruošti priekinių amortikų "ramsčius" kitus, kur tvirtinas amortikas su apatinę lapkę, ten toks naglas 10 šešiakampis (varžtas), kad nu jį  :angry:



Kuris cia is ju? Ir kur juos galima isigyti. Kazkur skaiciau, jog tie "drop link" (ziureti paveikslelyje) yra vienkartiniai mazdaug ir beveik niekada kaip taisykle neatsisuka. Tuos irgi gal reikia keisti tuo paciu. Kur rekomenduotumet pirktis visas sitas dalis?
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: liuduks 2013-08-18 22:49
Drooplink - stabilizatoriau traukės.
Nežinau apie kokia koroziją skaitei, visi anglai rekia korozija, nes tiesiog sunkiai atsisuka, sunkiai, nes labai mandras alfutės gavo gamyloj, atsukama ne dviem raktais, o raktu ir smulkia "astra" ar tai 6kamp. nepamenu.  Aftermarket, bent dauguma atsisuka žmoniškai naudojant 2 raktus.

P.S. kažkur buvau atkapstęs "uprated" droplinkus ir, bet ir kaina kosminė pamenu pasirodė, žinant kiek kainuoja paprasti, kad ir TRV.

P.S.S. nebuk žydas ar suvalkas, ir susidėk gerus naujus ir ne FASTBALT lygio  :-X
o tai nepasimėgausi "storuliais" savo  ;D
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-18 22:56
Drooplink - stabilizatoriau traukės.
Nežinau apie kokia koroziją skaitei, visi anglai rekia korozija, nes tiesiog sunkiai atsisuka, sunkiai, nes labai mandras alfutės gavo gamyloj, atsukama ne dviem raktais, o raktu ir smulkia "astra" ar tai 6kamp. nepamenu.  Aftermarket, bent dauguma atsisuka žmoniškai naudojant 2 raktus.

P.S. kažkur buvau atkapstęs "uprated" droplinkus ir, bet ir kaina kosminė pamenu pasirodė, žinant kiek kainuoja paprasti, kad ir TRV.

P.S.S. nebuk žydas ar suvalkas, ir susidėk gerus naujus ir ne FASTBALT lygio  :-X
o tai nepasimėgausi "storuliais" savo  ;D

Aisku, aciu uz atsakyma. Masina vazineta Svedijoj, tai korozijos reikalas yra tikrai ne is pirsto lauztas...  ;D



Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: PiPPas 2013-08-18 23:05
Man kai priekinius amortikus išiminėjo, tai prie varžtų privirino varžtus rimtesnius 6-kampius, tada pakaitino ir atsuko su "puške" gan lengvai. Mašina 6,5 metų Lietuvoj laksto, o prieš tai Olandijoj buvus. Bet tai ne rodiklis. Beveik visi varžtai prasukinėti buvo anksčiau ar vėliau. Svarbiausia tinkamai susitepti prieš atsukinėjant bent jau iš vakaro.

Su galiniais amortikais irgi buvo reikalo, bet nieko nereikėjo virinti ir tinkamai pasiruošus buvo sutvarkyta per valandą viskas. Tiesa, tas ilgasis varžtas sunkiai pasidavė, bet pasidavė.

P.S. Kai keisi amortikus (ypač galinius) pasiimk ką nors į pagalbą, o jei pavyks, tai bent papildomas 4 rankas. Tikrai nepakenks, nes vienam ar dviem teks laikyt amortiką, o kitam prisukt varžtus iš viršaus.8)
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-18 23:14
Man kai priekinius amortikus išiminėjo, tai prie varžtų privirino varžtus rimtesnius 6-kampius, tada pakaitino ir atsuko su "puške" gan lengvai. Mašina 6,5 metų Lietuvoj laksto, o prieš tai Olandijoj buvus. Bet tai ne rodiklis. Beveik visi varžtai prasukinėti buvo anksčiau ar vėliau. Svarbiausia tinkamai susitepti prieš atsukinėjant bent jau iš vakaro.

Su galiniais amortikais irgi buvo reikalo, bet nieko nereikėjo virinti ir tinkamai pasiruošus buvo sutvarkyta per valandą viskas. Tiesa, tas ilgasis varžtas sunkiai pasidavė, bet pasidavė.

P.S. Kai keisi amortikus (ypač galinius) pasiimk ką nors į pagalbą, o jei pavyks, tai bent papildomas 4 rankas. Tikrai nepakenks, nes vienam ar dviem teks laikyt amortiką, o kitam prisukt varžtus iš viršaus.8)

Ne pats nelysiu tikrai. Neturiu tokiu galimybiu siuo metu. Todel susitariau, jog Gintarinis is Klaipedos pades ir su vaziuokle, kai busiu Lietuvoje rugsejo pradzioj. Tik noriu kiek imanoma viska sklandziai pasiruosti, kad paskui nebutu streso.
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-23 10:29
Atgal i tema. Cia radau tokius paprastus patobulinimus, kaip galima nors kazkiek ta camberi reguliuoti.

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/392586-camber-issue-on-front-axle-147-156-and-gt.html

http://i1166.photobucket.com/albums/q608/toonoptroot/34798738-6E06-4AFB-B918-54C1FF87CD71-14207-000010E0827909F1.jpg

http://i1166.photobucket.com/albums/q608/toonoptroot/77BF09FA-3EB5-4FFC-8F7A-8BC29512F6BC-14207-000010E0758B798E.jpg

Pasirodo camberi butinai reikia atstayti po to, jeigu zemini daugiau nei 30 mm.  ???

Tie, kurie zeminot apie 30 mm ir daugiau, ar jauciat kanors negatyvaus vaziuokleje?  :D

Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Disco_V 2013-08-23 11:38

Tie, kurie zeminot apie 30 mm ir daugiau, ar jauciat kanors negatyvaus vaziuokleje?  :D


Kietumą.
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-23 12:10

Tie, kurie zeminot apie 30 mm ir daugiau, ar jauciat kanors negatyvaus vaziuokleje?  :D


Kietumą.

Nu jo, kietesne vaziuokle turetu buti visais atzvilgiais.  ^-^

Tas olandas, kur stumia "camber correcting kit'a" nori 135 eurus. Biski riebiai, ypac nezinant koks rezultatas bus. Dabar galvoju dar, jog ten gali buti biski zaidimo juos teisingai pastatyti.
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Disco_V 2013-08-23 12:23
Aš asmeniškai nesigilinčiau į šitą reikalą, nes realiai šitas dalykas nežinau ar labai reikalingas yra street car'ui. Geriau investuok i powerflex gumas ir į strut bar'ą, kaip Petras ankščiau rašė.

Čia tavo reikaliukas, aš tikrai nebūsiu patarėjas šitam klausime, tik iš savo varpinės galiu parėkaut, kad asmeniškai aš tikrai neinvestuočiau pinigų į šitą dalyką.

Sekmės.
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Stradale 2013-08-23 12:49
Aš asmeniškai nesigilinčiau į šitą reikalą, nes realiai šitas dalykas nežinau ar labai reikalingas yra street car'ui. Geriau investuok i powerflex gumas ir į strut bar'ą, kaip Petras ankščiau rašė.

Čia tavo reikaliukas, aš tikrai nebūsiu patarėjas šitam klausime, tik iš savo varpinės galiu parėkaut, kad asmeniškai aš tikrai neinvestuočiau pinigų į šitą dalyką.

Sekmės.

Tai jo, powerflex'us turiu jau uzsakes. Siaip tik galvoju, jeigu jau vaziuokle tvarkausi, tai nesinori paskui prie jos atgal sugrizti po kokiu metu ar dveju...
 Bet tu teisus, cia jau gali buti perdetas reikalas. 
Antraštė: Ats: Camber angle 156'ai?
Parašė: Disco_V 2013-08-23 14:04
Tai jo, powerflex'us turiu jau uzsakes. Siaip tik galvoju, jeigu jau vaziuokle tvarkausi, tai nesinori paskui prie jos atgal sugrizti po kokiu metu ar dveju...
 Bet tu teisus, cia jau gali buti perdetas reikalas. 

Jei neklystu, tai ir pats rašei, kad jei sužeminus važiuoklę šitie išvirtimai jau nebereikalingi. Ir jei neklystu, pats tamsta kažkur rašei, kad planuoji žemint važiuoklė... Šiuo atveju pats sau prieštarauji, arba aš kažką maišau ;) O į važiuoklę lindimas priklauso nuo daug ko, ne vien nuo to, kad susidėjai rimtas gumas ir pamiršai :) Dideli ratai su žemom padangom, prasta kelio danga ir dar daug visokių faktorių įtakoja važiuoklės ilgaamžiškumą.