Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Karoliukaz3 2015-05-13 17:03
-
Sveiki. Pradėjau domėtis mašinos chipavimu, nes norisi daugiau galios, noriu pasinaikinti DPF filtrą, galvoju apie galingas.lt, galbūt kas darėtės, norėčiau nuomonės apie ši dalyką, ar verta tai daryti, ar geras pasirinkimas galingas.lt ar yra kas geriau daro ir už geresne kainą? mašinos rida tuoj 200000km, tai noriu DPF filtrą mesti lauk ir klausimas ar jame yra vertingu metalu ir jis nieko vertas? nes jame ir katalizatorius stovi. Ar jaučiasi didelis skirtumas šio variklio prieš ir po chipavimo? iIr ar tikėtis kuro sąnaudų pamažėjimo?
Dėkingas už nuomones ir patarimus :)
-
Taip darėmės. Pasirinkimas geras. Kuro sąnaudų sumažėjimas? Priklausomai kokią programą pasirinksi. DPF mesk lauk, EGR glušink ir džiaugsies pagyvėjusiu automobiliu.
Skirtumas jaučiasi - buvo (pagal kompą) 147kW, tapo 176kW. Ant stendo nebuvau ir man to nereik. Ne į lenktynių trasą važiuoju, kad papildomai ant stendo tikrinčiau. Bet šiaip galia jaučiama, ypač kai reikia staigiau akseleruot. 8)
-
Gera girdeti,o kokia kaina mokejot?
-
As tai manau, kad galingas.lt yra stipriai overpriced ir tai ka jis padaro uz ta kaina, kuria paima,manau yra neproporcinga. Gal pries kokius 5 ar 7 metus tai ir buvo neblogai, bet siaip dabar tikrai yra ir kas pigiau, ir geriau daro, o kainos kazkaip ten nesikeicia.
-
Mano mannymu geras chipavimas kainuoja nemazai, nea tai nera lengva gerai padaryti, yra daug garaziniu kurie tik sugadina, neesu ussikiapes ant galingas.lt, mielai daryciau ir kitur jei patartunet kur tikrai gerai ir uz mazesne kaina:)
-
Chipavimas gal ir kainuoja, kai tau reikia visa programa pritaikyti tavo naujai suburtam varikliui ar automobilio agregatams, tik tiek, kad siais laikais, tokioms paprastoms masinoms, kurioms nereikia nieko blatno yra parasyta milijonas programu, is kuriu gali pasirinkt ko tu nori ir kas ten bus. Ir tai ka daro galingas.lt manau turi savyje kokius 1% skill. Visa kita yra copy paste, todel ir manau, kad ten yra brangu.
-
Mano mannymu geras chipavimas kainuoja nemazai, nea tai nera lengva gerai padaryti, yra daug garaziniu kurie tik sugadina, neesu ussikiapes ant galingas.lt, mielai daryciau ir kitur jei patartunet kur tikrai gerai ir uz mazesne kaina:)
Gerai ir už mažą kainą kiekvieno lietuvio svajonė :)
Prieš keletą metų dariausi "Vimotoje", padarė neblogai, važiuoja, traukia puikiai po šiai dienai. Sąnaudų sumažėjimo nebus, bent jau ne ant tiek, kad pajaustum. Kaina buvo 100lt/cil plius 100lt stendas. Pigiau ieškodamas kažin kiek nesutaupysi.
-
Taip suprantu kad jie ten kopy paste. Kiti isvis brangininkai vien uz DPF filtro isprogramavima plesia dideles sumas. O cia jie man pasiule uz 240€ chipas+EGR atjungimas+DPF atjungimas ir mechaninis pasalinimas. Kainuoja bet ir padarys manau.
-
Taip suprantu kad jie ten kopy paste. Kiti isvis brangininkai vien uz DPF filtro isprogramavima plesia dideles sumas. O cia jie man pasiule uz 240€ chipas+EGR atjungimas+DPF atjungimas ir mechaninis pasalinimas. Kainuoja bet ir padarys manau.
As manau, normali kaina yra tarp 150-170eur su viskuo, tvarkingai padarant, su ispjovimu ir pan. Cia prie tu tavo 4 isvardintu dalyku dar galima ir ranku pakelima, mygtuko paspaudimus pridet, kad sarasas didesnis butu :) bet realiai ar programuot DPF ar DPF + chipavimas ar DPF + chipavimas + EGR darbo yra is esmes tiek pat. Jei idomu, kas padaryt gales - galesiu i pm kontaktus duot.
-
Cia kazkoki privatu zmogu zinai ar imone specializuota atliekanti tokius darbus:)
-
Specializuotai tai cia pagal licencija ar VMI veiklos klasifikatoriu? ar pagal ka? As tau galiu duoti konktaktus, o tu paskambink ir paklausk ar ten imone ar bendrija ar koks ju juridinio asmens statusas ir pan. As tik zinau, kad tiek tas kuris ispjaus DPF, tiek tas kur programuoja dirba gerai ir as abejoniu del ju darbo kokybes neturiu - del to ir patariu. Jei nori, gali ir pas galinga.lt daryt, man, kaip sakant nei silta, nei salta :) Bet as antra karta nedaryciau, nes ta pati arba geriau gali gaut gerokai pigiau ir tiek. Mano nuomone. peace.
-
na pasidomesiu ir jei ka parasysiu. Dekingas:)
-
Aš savo buvau nuvežęs taip pat pas galingas.lt.
Į kainų karus čia nesivelsiu, bet į klausimą, ar verta, tikrai galiu pasakyti, kad verta.
Iš 110kw tapo 132kw. Bent pagal kompą.
Pagyvėjimas akivaizdus. Nuo šiol žinau, kad visus savo būsimus automobilius čipuosiu ir kitiems rekomenduosiu. :loud: :)
-
Na susidarau tik teigiama nuomone apie chipa:) :star:
-
Tiesiogine prasme cipavimas turi tik teigiamas puses. Neigiamos puses, yra netiesiogines. Kaip turbinos laikymas, purkstuko, kuro siurblys, sankabos, smagracio ir viskas kas susije su galios perdavimu iki ratu, ir tas pacias padangas :) Bet cia viskas priklausys kaip vaziuosi aisku. Turejau fiat stilo 1,9jtd, tai po cipo problemu buvo su sankaba, atsalus orams, ji tiesiog nelaikydavo, nors buvo ideta visiskai nauja. O siaip, savo 2.4 irgi varysiu veliau cipuoti.
-
Na tas pilnai suprantama. Kaip vaziuoji taip ir laiko kaip sakant, automatiskai kai masina galingesne ir smagesne, vis daziau to gazo paspaudai, bet smagu kai kely vaziuoji ir reikia ka staigiau aplenkti, tai dalykas manau nuistabus, nes bet jau mano variklis atrodo toks miegantis noris kad turetu tokio astrumo.
-
Kažkaip aš ir be programavimo sėkmingai aplenkiu. Na ne šeštu bėgiu, bet vis tik pavyksta. :masina:
-
Tai gal programuota pries tave? :)
-
Nemanau. Aš savąją pirkau Olandijoje. Buvęs šeimininkas keitęs turbiną, tai nebent su ja ką pribūręs, bet labai abejoju :)
Aš tikrai ne prieš programavimą, bet ar ne paprasčiau ir ne protingiau buvo susirast 2.4 ir iškart turėti 147 kW, nei po papildomų išlaidų iš savojo tikėtis 132 kW? ::)
-
Nemanau. Aš savąją pirkau Olandijoje. Buvęs šeimininkas keitęs turbiną, tai nebent su ja ką pribūręs, bet labai abejoju :)
Aš tikrai ne prieš programavimą, bet ar ne paprasčiau ir ne protingiau buvo susirast 2.4 ir iškart turėti 147 kW, nei po papildomų išlaidų iš savojo tikėtis 132 kW? ::)
Žinoma kiekvienas atvejis labai individualus bet manyčiau ne. :D
Mano atveju radau absoliučiai tenkinančią ir tvarkingą 1,9, todėl nebuvo jokių minčių ieškoti 2,4. Negaliu lyginti, kiek 2,4 gyvesnė už 1,9, nes netekę bandyti, bet man asmeniškai 1,9 po čipo pilnai pakanka, o variklio išlaikymas ir kuro sanaudos 1,9 visvien lieka mažesnės.
-
Graziai jus cia rasot apie 2,4 ar 1,9 variklio pasirinkima.Turint omenyje musu pasirinkimo galimybes(ne is gamyklos),tiek kiek gaudausi automobiliuose ,kad issirinkti gera maziausiai bedu ateityje kelencia masina tai nei spalvos nei variklio negaliu pasirinkt,tiesiok ziuriu kad atitiktu mano kriterijus ,tvarkinga grazi,o toliau kaip dievas duos.
-
Aš suprantu, kad tam reikalui reikia kantrybės. Pas mane su ja labai prastai, todėl vietoj 2.4, raudonos, su Bose, oda, parkavimo asistentu ir xenon, dabar vairuoju 1.9, juodą ir pliką (nu gerai, turiu autopilotą, tamsėjantį veidrodį ir muziką reguliuoju ant vairo), na bet tačiau - tvarkingą :)
-
Tai man taip ir gavasi,radau tvarkinga 1.9 su labai pilna komplektacija ir gera kaina tai kaip nepirksi:D 1.9 islaikymas pigesnis, pritariu:)
-
Na gerai, kai užsimanysiu be kančios ir šeštu bėgiu lenkti - programuosiu ir aš :alaus:
-
Na gerai, kai užsimanysiu be kančios ir šeštu bėgiu lenkti - programuosiu ir aš :alaus:
amen :alaus:
-
Čipuok ir spausk pedalą. :alaus: visais atvejais esu už ! Nuvežiau savo pas galingas.lt ir nepasigailėjau. Aišku, kur veši, tai čia jau kiekvieno pasirinkimas. :)
-
Taip ir bus chipuosim:D gyvenciau Vilnui tai tikrai butu galingas.lt bet kadangi klaipedoj esu tai galviju dar kur, domiuosiu kur butu galima arciau, o jei i vilniu tai teiketu paskutini menesio treciadieni:)
-
O po DPF filtro pašalinimo, technikinę apžiūrą be problemu praeinama?
-
O po DPF filtro pašalinimo, technikinę apžiūrą be problemu praeinama?
jei viskas teisingai padaryta - praeina
-
Reikia ta pusle palikti, jos vidu ispjauti, tada praeini, nes jie i vidu neilys paziureti, o ismetimo dujos to neparodys :)
-
O po DPF filtro pašalinimo, technikinę apžiūrą be problemu praeinama?
Praėjau pirmu bandymu.
-
Sveiki, toks klausimas pachipavus. Po chipavimo turbina pučia 1,6bar, tačiau skydelyje esanti turbo gauge rodo lygiai taip pat kaip ir prieš tai apie 1,4Bar. Tai klausimas pagal ką ji ten skaičiuoja? Ar reikia kokį slėgio daviklį keisti ar ji ten išvis tik dėl grožio? :)
-
Sveiki, toks klausimas pachipavus. Po chipavimo turbina pučia 1,6bar, tačiau skydelyje esanti turbo gauge rodo lygiai taip pat kaip ir prieš tai apie 1,4Bar. Tai klausimas pagal ką ji ten skaičiuoja? Ar reikia kokį slėgio daviklį keisti ar ji ten išvis tik dėl grožio? :)
Dėl grožio
-
Gaila, o gal galima kažkaip pajungti kad realų slėgį rodytų?
-
Gaila, o gal galima kažkaip pajungti kad realų slėgį rodytų?
Jei neklystu, tai tas dačikas yra pilnai elektrinis, rodo info iš kompo. Nebent keistum patį dačiką į vakuuminį, tada matytum kiek realiai užpučia.
-
Tai kompa pasijungus rodo ~1,6bar, o dačikas ~1,4bar