Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: 156tas 2013-06-17 20:39

Antraštė: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-17 20:39
Sveiki,
as vis galvoju, ar galima alfai 1,9jtd 81kw pakeist kazka, kad padidetu galingumas? Dabar masina pacipavau, viskas kaip ir normaliai, bet pavazinejus ipratau ir norisi dar kazkiek padidint galia.
Zinau, kad pas vokiskus tdi keicia visokius purkstukus, plundzerius ir tada programuoja ir po tu mechaniniu darbu ir programos rezultatas buna puikus. O kaip su alfa jtd, ar ten imanoma kazka pakeist, kad perprogramavus butu geresnis rezultatas? Ar pas CR dizeli jau nieko nepadarysi apart cipavimo be "kosminiu" islaidu?
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: Esnyper 2013-06-17 20:48
Pigiau bus 2.4 JTD pirkti. Arba 2.5 V6 su dujom ;)
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-17 20:53
Pigiau bus 2.4 JTD pirkti. Arba 2.5 V6 su dujom ;)

Na senasis 2,4 tai vaziuoja kaip dabartinis cipuotas 1,9. O uz prienama kaina nelabai randu 2,4 20v. Aisku pastaraji pacipavimus butu zveriukas... Bet dar koki ~ pusmeti teks absiet su viena masina, todel ir domuosi... Ir tuo labiau, kad parduot dabartine butu kvaila, nes visa ja praktiskai sutvarkes. Nauja sankaba, smagratis, vaziuokle visa ir t.t.

Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: Steponas 2013-06-17 23:19
Pigiau bus 2.4 JTD pirkti. Arba 2.5 V6 su dujom ;)

Na senasis 2,4 tai vaziuoja kaip dabartinis cipuotas 1,9. O uz prienama kaina nelabai randu 2,4 20v. Aisku pastaraji pacipavimus butu zveriukas... Bet dar koki ~ pusmeti teks absiet su viena masina, todel ir domuosi... Ir tuo labiau, kad parduot dabartine butu kvaila, nes visa ja praktiskai sutvarkes. Nauja sankaba, smagratis, vaziuokle visa ir t.t.


patikek, tavo situacijoj daugmaz pigiau butu nusipirkti 20v alfa, nei is tavo cipuotos dar zenkliai pakelt galia. o galet galima - tereikia nasesniu purkstuku, interkulerio, turbos, variklio viduriu (turetu but kurnors pasauli stipresniu nei standartas) ir dar, manau kruvos nepigiu dalyku
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-18 23:01
Pigiau bus 2.4 JTD pirkti. Arba 2.5 V6 su dujom ;)

Na senasis 2,4 tai vaziuoja kaip dabartinis cipuotas 1,9. O uz prienama kaina nelabai randu 2,4 20v. Aisku pastaraji pacipavimus butu zveriukas... Bet dar koki ~ pusmeti teks absiet su viena masina, todel ir domuosi... Ir tuo labiau, kad parduot dabartine butu kvaila, nes visa ja praktiskai sutvarkes. Nauja sankaba, smagratis, vaziuokle visa ir t.t.


patikek, tavo situacijoj daugmaz pigiau butu nusipirkti 20v alfa, nei is tavo cipuotos dar zenkliai pakelt galia. o galet galima - tereikia nasesniu purkstuku, interkulerio, turbos, variklio viduriu (turetu but kurnors pasauli stipresniu nei standartas) ir dar, manau kruvos nepigiu dalyku

Na as to ir klausiu... Gaila, kad i 1,9 nesideda kokie purkstukai nuo 2,4, turbina nuo 2,4 ar kazkas panasaus, kad eitu pakelt galinguma  :-\ Itariu visokie "aftermaerketiniai" kainuoja kaip 20v alfa  :-\ Nors i pastarasiais dairaus, bet nieko padoraus uz maza kaina nera, o 10v 2,4jtd nemanau, kad verta pirkt  ::)
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: alfagta 2013-06-19 21:16
kas yra tavo galva maza kaina ? kokia suma konkreciai ?
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-19 22:52
kas yra tavo galva maza kaina ? kokia suma konkreciai ?


Na 156 sw fl 2,4 20v uz tvarkinga 8000Lt butu maza kaina mano galva, nes tiek kainuoja paprastos fl 1,9
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: stasius 2013-06-20 11:00
purkštukai 1.9 85 kw ir 2.4 110 kw yra tokie patys ;)
turba gali irgi uzdet nuo 2.4, bet reiktu išmetimo kolektoriu turbūt perdaryt. perdaręs oro padavimo vamzdyną uždėtum didesnį IC, pakeistum programą ir jau šis tas gautųsi.

ps dėl IC tokį turėjau omeny:
http://www.js-tuning.nl/fmic-alfa-p-129.html
turėtų būt šioks toks efektas. ir kaina lyg pusė velnio.

ps1 o čia pilnas tavo norimas upgrage'as - pakeistas IC ir našesnė turba su nauju kolektorium. ir, tikėtina, nauja programa.
http://www.gramecars.com/proyectos/fiat_stilo_jtd.htm sudėtos foto
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-20 15:02
purkštukai 1.9 85 kw ir 2.4 110 kw yra tokie patys ;)
turba gali irgi uzdet nuo 2.4, bet reiktu išmetimo kolektoriu turbūt perdaryt. perdaręs oro padavimo vamzdyną uždėtum didesnį IC, pakeistum programą ir jau šis tas gautųsi.

ps dėl IC tokį turėjau omeny:
http://www.js-tuning.nl/fmic-alfa-p-129.html
turėtų būt šioks toks efektas. ir kaina lyg pusė velnio.

ps1 o čia pilnas tavo norimas upgrage'as - pakeistas IC ir našesnė turba su nauju kolektorium. ir, tikėtina, nauja programa.
http://www.gramecars.com/proyectos/fiat_stilo_jtd.htm sudėtos foto

Pas mane 1,9 81kw, tai gal kas nasesnio tinka nuo 1,9 85kw?
Siaip kolektorius perdarynet ir t.t. tai cia jau biski kosmosas, nebent isemi sena, dedi nauja (naudota) nuo kokio galingesnio modelio be perdarymu...
Siaip jei eitu i kokia ~4500Lt tilpt ir kazkiek galios islost - pasirisciau tokiai avantiurai
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: Disco_V 2013-06-20 15:55
Pas mane 1,9 81kw, tai gal kas nasesnio tinka nuo 1,9 85kw?
Siaip kolektorius perdarynet ir t.t. tai cia jau biski kosmosas, nebent isemi sena, dedi nauja (naudota) nuo kokio galingesnio modelio be perdarymu...
Siaip jei eitu i kokia ~4500Lt tilpt ir kazkiek galios islost - pasirisciau tokiai avantiurai

Gal tada tu geriau pavažinėk dar kokius metus su ja, pasitaupysi pinigų, o pavasarį pardavęs dabartinę nusipirksi 156 su 20V motoru. Po 3 mėn ir tą galėsi čipuot, o po dar koio gero pusmečio ar metų sėsk i 159 su 2,4 motoru ir vėl viskas nuo pradžių, kol pavargsi investuot į tai pinigus arba tiesiog užteks to, ką davė "Dievas".
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-21 16:16
Pas mane 1,9 81kw, tai gal kas nasesnio tinka nuo 1,9 85kw?
Siaip kolektorius perdarynet ir t.t. tai cia jau biski kosmosas, nebent isemi sena, dedi nauja (naudota) nuo kokio galingesnio modelio be perdarymu...
Siaip jei eitu i kokia ~4500Lt tilpt ir kazkiek galios islost - pasirisciau tokiai avantiurai

Gal tada tu geriau pavažinėk dar kokius metus su ja, pasitaupysi pinigų, o pavasarį pardavęs dabartinę nusipirksi 156 su 20V motoru. Po 3 mėn ir tą galėsi čipuot, o po dar koio gero pusmečio ar metų sėsk i 159 su 2,4 motoru ir vėl viskas nuo pradžių, kol pavargsi investuot į tai pinigus arba tiesiog užteks to, ką davė "Dievas".

Kadangi pas ziuriu pas jtd pygiai arkliai nesigamina (aprat chipo) tai taip ir reikes daryt, tik neparduot dabartine, o isigyt dar viena. Itariu nusipirkes 2,4 20v iskart vesiu cipuot
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: stasius 2013-06-21 16:32
Pas mane 1,9 81kw, tai gal kas nasesnio tinka nuo 1,9 85kw?
Siaip kolektorius perdarynet ir t.t. tai cia jau biski kosmosas, nebent isemi sena, dedi nauja (naudota) nuo kokio galingesnio modelio be perdarymu...
Siaip jei eitu i kokia ~4500Lt tilpt ir kazkiek galios islost - pasirisciau tokiai avantiurai
81 kw ir 85 kw praktiškai identiški varikliai ir aplinkiniai mazgai. vizualiai net nesiskiria. tik nelabai supratau kodėl taip nustebai, kad reikia keisti kai kuriuos elementus, kurie būtini didesniam galios priaugiui.. į ką tu kištum tuos 4500 lt, jei net nesiruoši reikalingų mazgų pakeisti?  :o
juk pats rašei:
Citata
ar galima alfai 1,9jtd 81kw pakeist kazka, kad padidetu galingumas?
įmetu aiškias nuorodas, ką galėtum (minimaliai) pakeisti, kad gautųsi apčiuopiamas efektas, bet labai nustembi, kad vis tiek reikia kažką pakeisti (patobulinti) galios prieaugiui išgauti ir kad tai neapsimoka  :o
įdomus požiūris  :smilie:
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-21 17:51
Pas mane 1,9 81kw, tai gal kas nasesnio tinka nuo 1,9 85kw?
Siaip kolektorius perdarynet ir t.t. tai cia jau biski kosmosas, nebent isemi sena, dedi nauja (naudota) nuo kokio galingesnio modelio be perdarymu...
Siaip jei eitu i kokia ~4500Lt tilpt ir kazkiek galios islost - pasirisciau tokiai avantiurai
81 kw ir 85 kw praktiškai identiški varikliai ir aplinkiniai mazgai. vizualiai net nesiskiria. tik nelabai supratau kodėl taip nustebai, kad reikia keisti kai kuriuos elementus, kurie būtini didesniam galios priaugiui.. į ką tu kištum tuos 4500 lt, jei net nesiruoši reikalingų mazgų pakeisti?  :o
juk pats rašei:
Citata
ar galima alfai 1,9jtd 81kw pakeist kazka, kad padidetu galingumas?
įmetu aiškias nuorodas, ką galėtum (minimaliai) pakeisti, kad gautųsi apčiuopiamas efektas, bet labai nustembi, kad vis tiek reikia kažką pakeisti (patobulinti) galios prieaugiui išgauti ir kad tai neapsimoka  :o
įdomus požiūris  :smilie:

Na ziurejau as ta projekta, bet nelabai isivaizduoju koks mirtingasis man suvirintu toki kolektoriu
http://www.gramecars.com/imagenes/proyectos/fiat_stilo_jtd/fiat_stilo_jtd_07.jpg Jei butu paprasta ji gaut (kaip standartini koki) manau bedu nekiltu, o dabar... Nors is kitos puses, gal koki flenca tik galima perdaryt tam kolektoriui, paportint kanors? Ar butinai reik tos raizgalines?

Vimotos klausiau del nasesnio ic, tai sake efekto nebus, klausiau del visokiu laidesniu oro filtru ir t.t. ir sake, kad pas dizelius ne ten galingumas "pasleptas".

Draugas i golfa 81kw tdi dejo 12mm plundzeri, t4 purkstukus, vnt20 turbina ir turi ten per ~140kw...
Maniau gal ir pas jtd galima kazka panasaus padaryt, bet kaip suprantu nelabai
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: stasius 2013-06-21 18:03
žinau ką vimota sako  :smilie: ir esu gidėjęs apie tokius tdi upgrade'us.
bet kolektorius padaro. tereiktų paieškot.
jei nesinori ieškot, tada galima ir gatavą paimti:
http://www.protoxide.eu/en/exhaust-manifolds-for-turbo-diesel/1098-exhaust-manifold-alfa-lancia-fiat-19-jtd-8v-turbo-with-24jtd.html
aišku kaina tikra nemaža.. bet jau gali maut 2.4 jtd turbą, programuot ir turėt daugiau galios.
be to, pas jtd IC gan giliai užkištas ir šiaip su metais tikrai nešvarėja, savybės prastėja. tad perklėlus jį į bamperio priekį, per vidurį, vėsesnė dieną efektas būtų.
 
Antraštė: Ats: 1,9jtd galingumo didinimas
Parašė: 156tas 2013-06-21 18:29
žinau ką vimota sako  :smilie: ir esu gidėjęs apie tokius tdi upgrade'us.
bet kolektorius padaro. tereiktų paieškot.
jei nesinori ieškot, tada galima ir gatavą paimti:
http://www.protoxide.eu/en/exhaust-manifolds-for-turbo-diesel/1098-exhaust-manifold-alfa-lancia-fiat-19-jtd-8v-turbo-with-24jtd.html
aišku kaina tikra nemaža.. bet jau gali maut 2.4 jtd turbą, programuot ir turėt daugiau galios.
be to, pas jtd IC gan giliai užkištas ir šiaip su metais tikrai nešvarėja, savybės prastėja. tad perklėlus jį į bamperio priekį, per vidurį, vėsesnė dieną efektas būtų.
 

Jo, galvojau as isplaut IC, bet ten ji iskrapstyt ne taip lengva is kampo, tai toki ir palikau.
Tas kolektorius tai itariu gerai, bet kaina viso projekto gautusi ne mano kisenei. Bandysiu pasidomet kiek kainuotu kokio auksarankio paslaugos.

Dar klausimas, jei rasiu kas padarytu toki kolika ir pasirysiu tai avanttiurai, tai pas 2.4jtd turbina  GT225 (pas 1.9  GT174), tai jei katalogas nemeluoja ji tinka ir nuo kitokiu masinu. pvz bmw 330d, mb 2.7cdi ir t.t. tai galima jos ieskot nebutinai nuo 2.4 alfos?