Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: MrMyWay 2012-04-16 21:54

Antraštė: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-16 21:54
Sveiki. Maniškė Alfa pas mane antra diena. Įsigijimo istorija trumpa, pasikeičiau į beveik nebevažiuojančią Audi 80. Taigi charakteristika;
1992 metų , 1.8 T S 93 kw. 16 v
Rudžių nėra beveik, tik priekinis kairės pusės sparnas šiektiek parūdijęs. Padangos pusė velnio. Salonas gražus.
Trūkumų turi :) Šalta trūkčioja nežymiai, kartais užgęsta. Reikalingas važiuoklės remontas, ir dešinės pusės amortizatorių reikia keisti.
Važiuoja smagiai, trūkumus bandysiu šalinti. Tikėkimės priveiksiu.
Komentuokit, girkit ar peikit :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: TAXI 2012-04-17 15:49
sita berots skelbimuose maciau pardavinejo kiek laiko. Na tai sveikinimai isigijus normalu daikta, sakyciau labai geras dylas, vietoj bulkos suklerusios sitokia alfike gaut ;D ir spalva teisinga! Saugok ir mylek, jau 155 labai mazai belike, greit bus raritetas! O juostas nuo kapoto tai pirmu taikymu reik pasalint ;D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-17 16:09
Gera masina, pirmas ir pats geriausias bodykitas, tas naujesnis pustas, man niekada nepatiko. Jei rudziu mazai labai gerai, o vaziuokle jos kapeikas kainuoja, be to, labai lengvai tvarkoma, susitvarkysi be dideliu skausmu :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-17 18:41
Dėkui už komentarus. Bandysiu tvarkyt, tiesą pasakius dar kolkas gąsdina ji mane. Su važiuokle aisšku, o dėl variklio kyla klausimų. Pirma, pasakykit kaip atskirti ar pas mane 16 v ar 8v? Antra, paskaičiau kad žmonės skundžiasi dėl to ka šalta sunkiai apsukas laiko, kai įšyla viskas gerai.Na ir pas mane taip,šiandien šildžiau 10 minučių kol pradėjo laikyt apsukas, bet keisčiausia buvo ne tai. Kas antrą karta užsiveda ir dirba 900 rpm, visi cilindrai dirbakaip laikrodis, gražu klausyti, bet jeigu nuspaudiu staigiai greičio pedalą tada šokinėja tarp 600 - 1000 rpm ir labai negražiai dirba, kaip kokie 2 ar 3 cilindrai. Po to užgęsinęs vėl užkuriu, viestiek negražiaidirba ir būna gęsta, tada dar kartą ir viskas čiki, užsikuria pakyla iki 1200 rpm ir nusileidžia į 900. Stovi vietoj. Kaip ir sakiau kas antrą kartą. Bet įdomu tai kad jei gazą spwudi palengva, tada dirba gražiai, jei staigiai tada pradeda negražiai dirbt. Na parašiau daug, bet manau aiškiai,padėkit nes italas pas mane prmą kartą. :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: 155V6 2012-04-17 19:21
Sveikinu isigijus :alaus:

Visu pirma del to kad ji italas nera jokiu ten stebuklu,beveik visu masinu uzdegimo ir ipurskimo sistemu veikimo principas panasus.Manau kad tau visu pirma reiktu pasitikrint-pakeisti variklio temperaturos davikli(ta kuris siuncia signala i variklio kompa).
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-17 19:28
Zvaklaidzius apsiziurek ar, kur kibirksciu nemusa, nes kai turejau 2.0ts su nukirptu zvaklaidziu, tai daznai ir uzgesdavo salta. Isilus viskas dirbdavo be problemu. Nakti uzsikurk ir matysi ar kur nors kibirksciuoja.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: brumbrum 2012-04-17 20:56
Zvaklaidzius apsiziurek ar, kur kibirksciu nemusa, nes kai turejau 2.0ts su nukirptu zvaklaidziu, tai daznai ir uzgesdavo salta. Isilus viskas dirbdavo be problemu. Nakti uzsikurk ir matysi ar kur nors kibirksciuoja.

O pas sitas alfas babinos ar skriejikas? :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-17 21:18
O kur randasi tas temperatūros daviklis? Va nesenai gryžau, kaip ir sakiau kas antrą kartą užsikuria normaliai, ir važiuoja tada gerai jei gazo staigiai nespaudi, bet jei važiuoji užkuręs ir ant laisvų blogai dirba, tada visą kelią trūkčioja.. Dar klausimas, kiek benzo pasilieka mašina, ar siurbia iki galo, nes užsipyliau 10 litrų, 37 km pirmyn, 5 min mieste, ir vaiuojant atgal pravažiavus kokių 25 km pradėjo lengvai trūkčioti. Nejaugi tiek valgo daug..
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: brumbrum 2012-04-17 21:20
O kur randasi tas temperatūros daviklis? Va nesenai gryžau, kaip ir sakiau kas antrą kartą užsikuria normaliai, ir važiuoja tada gerai jei gazo staigiai nespaudi, bet jei važiuoji užkuręs ir ant laisvų blogai dirba, tada visą kelią trūkčioja.. Dar klausimas, kiek benzo pasilieka mašina, ar siurbia iki galo, nes užsipyliau 10 litrų, 37 km pirmyn, 5 min mieste, ir vaiuojant atgal pravažiavus kokių 25 km pradėjo lengvai trūkčioti. Nejaugi tiek valgo daug..

Gali valgyti, jei lambda zondas gryba pjauna...
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-17 21:26
Dabar nuejau pažiūrėti, užkuriau, dirba gražiai, bet kibirkščiuoja stipriai po kapotu. Nesigaudau aš, o servisan nėra pinigų šiuo metu.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: Urvinis 2012-04-17 21:39
jei laidai kibirksciuoja tai laidus pasikeisk...
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-17 21:44
Tai pirmiausia, ka turi padaryti susirasti laidus, kurie kibirksciuoja, ju yra 8. ir keiti visus kibirksciuojancius. Issima labai lengvai, numauti nuo babinu ir zvakiu (atsukus virsutini variklio dangteli), tik atsimink ant kurios zvakes, nuo kurios babinos vietos stovi, kad vel sujungti viska taip, kaip buvo.
As kai ieskojau sau vieno, tai kazkas minejo, kad pardavime yra tik komplektas (visi 8  ), jie kainuoja apie 200lt. Gali bandyti pritaikyti ir kokius universalius, pasiimk blogus ir vaziuok per parduotuves, gal ka rasi tinkamo. Tik atsimink, kad ju ilgiai skiriasi, tad issimantuok visus.
Stovi babinos ten, skriejiko atsisakyta.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-17 21:49
Dėkui už informaciją, reiks ieškot. Ten lygtai vienas laidas, vos ne per visą savo ilgumą kibirkščiuoja. Gal kas parduot gerus turit? :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: niaugi 2012-04-17 22:54
tikra tiesa, taupau ir aš dabar ant laidų ir kitų smagumų, nes kai drėgna šiais rytais, tai davus dugną kol variklis šaltas vienas ar pora cilindrų atsijungia  ;D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-17 23:22
Netinkamu finansiniu laiku ji pas mane pakliuvo. Tikrai gera mašina, gera važiuoti, atrodo super. Skrieja kaip kulka, bet manau nelabai įveiksiu jos suremontuot. Juolab mano krašte už taisymą daug paprašys.. Laidai keisti reikia, gerai jei padės, o jei ne, kas tada liambda zondas, laisvos eigos reguliatorius, gal pačios žvakės? Tada važiuoklė, pakaba. Čia jau į krūvą sudėjus nebemažas pinigas gaunasi. Juolab kad pats nieko nepakeisiu. Nežinau kolegos ar išturėsiu. Vaikui keli mėnesiai, dažnai į miestą lakstyt reikia, o čia šildymas po kelias minutes kad negęstu. Dar kolkas bandysiu kažką galvoti, bet jei ką galėčiau kam parduoti. Vilniuje ar Kaune gyvenant manau daug lengviau.. Mano krašte tik benzino, samagono ir cigarečių pilna :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: Paulius 2012-04-18 08:40
Šita Alfa Utenoj buvo pardavinėjaman buvau susigundęs nuvažiuot pažiūrėt, bet kai pamačiau būklę ir pravažiavau atšoko noras. Pirma tai pardavėjas niekaip nesugebėjo jos užvest. Važiuoklė visa bildėjo, variklis drebėjo nes žvaklaidžiai su izoliacija jau buvo apvynioti. Per priekines groteles ėjo garai su antifrizo kvapu nors pardavėjas aiškino,kad tai sniegas. Tepalo slėgio daviklis išvis nieko nerodė. Pečiuko ventiliatorius veikė tik ant aukščiausios padėties. Žodžiu išorė pasirodė pusę velnio, bet visa kita stipriai apleista ir ji manęs nesužavėjo. Tarp kitko skelbimas dingo ant kitos dienos kai apžiūrėjau tai gal nupirkai tą pačią dieną arba po dienos. Sėkmės prikelinėjant. Kiek pamenu pas tave 1.8 Ts 8v.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-18 09:40
Kai aš su ja susidūriau ji jau buvo pardavinėjama Ignalinoje. Užsiveda dabar ji normaliai, vos raktelį pasukus, tiek kad kelias minutes apsukų nelaiko. iš to ką parašei tai liko bildanti važiuoklė ir tik vienas veikiantis vėjelio greitis. Žvaklaidžiai be izoliacijos, bet šonan kibikščiuoja.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: brumbrum 2012-04-18 10:31
Kai aš su ja susidūriau ji jau buvo pardavinėjama Ignalinoje. Užsiveda dabar ji normaliai, vos raktelį pasukus, tiek kad kelias minutes apsukų nelaiko. iš to ką parašei tai liko bildanti važiuoklė ir tik vienas veikiantis vėjelio greitis. Žvaklaidžiai be izoliacijos, bet šonan kibikščiuoja.

Na tai perki viena zvaklaidi ir ziuri ar problema dingo ar ne ;) Karves jis tikrai nekainuos ;)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: Disco_V 2012-04-18 10:34
Kai aš su ja susidūriau ji jau buvo pardavinėjama Ignalinoje. Užsiveda dabar ji normaliai, vos raktelį pasukus, tiek kad kelias minutes apsukų nelaiko. iš to ką parašei tai liko bildanti važiuoklė ir tik vienas veikiantis vėjelio greitis. Žvaklaidžiai be izoliacijos, bet šonan kibikščiuoja.

Na tai perki viena zvaklaidi ir ziuri ar problema dingo ar ne ;) Karves jis tikrai nekainuos ;)

Sutinku su Brum... Pirk viena laida, kad ir is sroto ir ziurekis. Ne karve kainuoja. Po biski viska susitvarkysi ir nebus dideliu islaidu. Kolkas susitvarkyk, kad variklis veiktu be problemu, po to po truputi investuok i vaziuokle, jei su finansais labai prastai...
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: brumbrum 2012-04-18 11:24
P.S. 155 vaziuokle puikiai restauruojasi, tad irgi neturetu brangu buti.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-18 11:27
Skambinsiu per šrotus, gal ką išpešiu. Mašina tai tikrai patiko, norėtųsi ir laikytis, labiausiai paliko įspūdį jos aptakumas, jausmas kad pastoviai kažkas stuma ja, gazo beveik nereikia :) Kad turėčiau netoliese bendraminčių būtų lengviau ją remontuot. Jei kas turit gerus laidus rašykit, nupirksiu.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: brumbrum 2012-04-18 11:33
Skambinsiu per šrotus, gal ką išpešiu. Mašina tai tikrai patiko, norėtųsi ir laikytis, labiausiai paliko įspūdį jos aptakumas, jausmas kad pastoviai kažkas stuma ja, gazo beveik nereikia :) Kad turėčiau netoliese bendraminčių būtų lengviau ją remontuot. Jei kas turit gerus laidus rašykit, nupirksiu.

Nebutinai juk toki laida nuo alfos pirkti, nusiimi laida ir eini i srota, sakai man tokio mazdaug reikia, manau ras atitikmeni be problem, parduotuveje padavus pavyzdini laida irgi manau rastu be problemu.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-18 20:10
Kad tie zvaklaidziai turbut visom masinom mazdaug standartai, nemanau, kad zvakiu virsuneles labai jau skiriasi, o jei kazkiek skiriasi, tai zvaklaidzio antgali galima praskesti arba suspausti, svarbu ilgis tiktu. Vaziokle kazin ar verta restauruoti, svirtys 2x130lt, stab traukes ~2x30lt ir dar gali prireikti stab gumu, jos daugiau 20lt nekainuos uz vnt. Vairo traukes ~30lt/vnt. Kazkas is situ dalyku tau gali barsketi, jei pats nezinai, kaip patikrinti, nuvaziuoji i servisa ar pas drauga, kuris kazkiek supranta apie masina ir patikrins, pas 155 vaziuokle tokia elementari, kad elementaresnes buti negali :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-18 20:25
Kad tie zvaklaidziai turbut visom masinom mazdaug standartai, nemanau, kad zvakiu virsuneles labai jau skiriasi, o jei kazkiek skiriasi, tai zvaklaidzio antgali galima praskesti arba suspausti, svarbu ilgis tiktu. Vaziokle kazin ar verta restauruoti, svirtys 2x130lt, stab traukes ~2x30lt ir dar gali prireikti stab gumu, jos daugiau 20lt nekainuos uz vnt. Vairo traukes ~30lt/vnt. Kazkas is situ dalyku tau gali barsketi, jei pats nezinai, kaip patikrinti, nuvaziuoji i servisa ar pas drauga, kuris kazkiek supranta apie masina ir patikrins, pas 155 vaziuokle tokia elementari, kad elementaresnes buti negali :)
Aš jau svirtis nusižiūrėjau, po 137 už vieną. Čia gal biški kvailai nuskambės, bet ką reiškia tas stab? Čia sutrumpinimas koks? ;) Traukių antgaliai po 40 lt geresni. Bet antgalius pakeitus reiks suvedimas ratų daryti, ar klystu? Tada lieka variklio klausimas.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: PiPPas 2012-04-18 20:26
Aš jau svirtis nusižiūrėjau, po 137 už vieną. Čia gal biški kvailai nuskambės, bet ką reiškia tas stab? Čia sutrumpinimas koks? ;) Traukių antgaliai po 40 lt geresni. Bet antgalius pakeitus reiks suvedimas ratų daryti, ar klystu? Tada lieka variklio klausimas.

Stabilizatoriaus traukes. 8)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-18 20:29
Ir beje kas man tiksliai pasakys kaip atskirti ar pas mane 16v ar 8v?
93 kw, variklį suka grandinė. tas su kuriuo keičiausi sakė kad 16, bet ten net neparašyta niekur..
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-18 20:31
Aš jau svirtis nusižiūrėjau, po 137 už vieną. Čia gal biški kvailai nuskambės, bet ką reiškia tas stab? Čia sutrumpinimas koks? ;) Traukių antgaliai po 40 lt geresni. Bet antgalius pakeitus reiks suvedimas ratų daryti, ar klystu? Tada lieka variklio klausimas.

Stabilizatoriaus traukes. 8)
Dėkui, pačiam nedašuto :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: PiPPas 2012-04-18 20:42
Ir beje kas man tiksliai pasakys kaip atskirti ar pas mane 16v ar 8v?
93 kw, variklį suka grandinė. tas su kuriuo keičiausi sakė kad 16, bet ten net neparašyta niekur..

Cia rasi info..

http://www.alfaklubas.lt/modeliai/155/tech-duomenys
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-18 20:47
Ir beje kas man tiksliai pasakys kaip atskirti ar pas mane 16v ar 8v?
93 kw, variklį suka grandinė. tas su kuriuo keičiausi sakė kad 16, bet ten net neparašyta niekur..

Cia rasi info..

http://www.alfaklubas.lt/modeliai/155/tech-duomenys
Dėkui, pas mane grandinė, tada reiškia pas mane 8 v. Nes prie 16 rašo kad dirželis
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-18 21:27
Grandine tai super, islaidus stipriai sumazeja ir pats variklis labai tvirtas. Suvedima reikes daryti, jei visiski kreivarankiai keis, as jau ne specialistas esu keites trauke 155, passat 97 (kur jau trauke durnai stovi) ir nei karto nereikejo suvedimo daryti. Tereikia atsiskaiciuoti, kiek kartu apsuki trauke nuimant, tada tiek pat kartu uzsukti ja dedant atgal ir viskas bus ok. Zinok, cia viena is pigiausiai islaikomu masinu, nusiprikes kita uz tokia suma, maziau neinvestuosi i ja tikrai :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-18 21:39
Nors kiek geresnių žinių :) Aš kažkada užsiimdavau remontais, bet po traumos pasilikau rankų drebėjimą, tai pats bijau kažką daryti. O su laiku ir žinios išnyko. Kažką pamenu, kažką nelabai. Tai dabar man su žvaklaidžiais susitvarkyt reikia, jei niekas nepasikeis tada ieškot kitur problemos reikės..
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-18 22:12
Taip ir greiciausiai, kad zvaklaidzius sutvarkius, nebeges salta. Siaip jei tvarkes esi masinas ir duobe turi, tai labai lengvai ir priekine vaziuokle gali susitvarkyti, viskas ten paprasta, as kazkada nieko nemokedamas tokia pacia vaziuokle pradejau tvarkyti ir gavosi gerai viskas :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-22 14:38
Per savaitgalį teko nemažai kilometrų prasukti, tai išlindo daugiau bėdų. Dėl variklio tai tvarka, traukia gerai, nedunksi ir ne šaudo. Trūkumai pabuvojo tokie:
Trūkčioja ant nedidelių apsukų, gęsta ir šilta, kažkiek pasilaiko ant 500 -600 rpm ir gęsta, užsidegė stabdžių kaladėlių lemputė, gale kaladėlių nebėra, tik geležis, nedega stabdžiai, ir atbulinės eigos šviesos, pakabos dunksėjimas po kokių 100 km pastovaus važiavimo išveda iš kantrybės, reikia keisti atraminį guolį, ir tą dangtelį į kurį jis dedasi, (sulenktas). Tai kaip ir nemažai, kainas apytiksiai sužiūrėjau tai gaunasi vos ne 900 lt, bet čia su naujais žvaklaidžiais (271lt) . Nežinau ar jau ir apsimoka tiek sukišti. Kaip jūs manot, ar verta mašina tokių investicijų?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: waidaz0429 2012-04-22 16:58
jei butai palei kauna tai zvaklaidzius naudotus, pigiai atiduociau, bent 4 vnt, nes kitus 4 i kita auto pritaikiau :) ir siaip galeciau nuo 1.7 komutatorius suveikt :) .. o cia jei nuo Ignalinos tai ir padet nelabai galiu
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-22 17:37
Nežinau ar apsimoka, buvau dabar stabdžių pažiūrėt, varlytę išėmiau, nelūžusi, saugiklius peržiūrėjau. atbulinį kai įjungi užsidega priešrūknių ženkliukas prietaisų skydelyje, bet gale niekas nešviečia išskyrus galinius gabaritus. Ar čia pravodkė sumaišyta.. ar kas, jaučiu laidus atvesiu pats ir padarysiu šviesas. Nervai nebelaiko.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-22 17:39
jei butai palei kauna tai zvaklaidzius naudotus, pigiai atiduociau, bent 4 vnt, nes kitus 4 i kita auto pritaikiau :) ir siaip galeciau nuo 1.7 komutatorius suveikt :) .. o cia jei nuo Ignalinos tai ir padet nelabai galiu

Kiek norėtum už tuos 4? Gal kaip nors perlaidom suveiktume?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: alfagta 2012-04-22 21:15
Nežinau ar apsimoka, buvau dabar stabdžių pažiūrėt, varlytę išėmiau, nelūžusi, saugiklius peržiūrėjau. atbulinį kai įjungi užsidega priešrūknių ženkliukas prietaisų skydelyje, bet gale niekas nešviečia išskyrus galinius gabaritus. Ar čia pravodkė sumaišyta.. ar kas, jaučiu laidus atvesiu pats ir padarysiu šviesas. Nervai nebelaiko.



izoliacia  prasitrijus kontaktuoja laidai. numauk ta guma kur tarp bagazines dangcio ir kebulo nuo darinejimo laidai nuluze gali but
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-22 21:46
izoliacia  prasitrijus kontaktuoja laidai. numauk ta guma kur tarp bagazines dangcio ir kebulo nuo darinejimo laidai nuluze gali but
Nuluze labai daznai buna. Del to ir bagazine turetu nesidarineti su mygtuku.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-23 21:23
Padariau kaip rašėt, nuemiau tą gumą, radau nemažai nulūžusių laidų, sujungiau, suizoliavau. Užgęso lemputė priešrūkinių kuri pastoviai degdavo, ir pradėjo degti atbulinės šviesos, ir priešrūkinės, bet tik pačiame bagažinės dangtyje, šonuose nešviečia nei atbulinis, nei stabdžiai, beje ir bagažinė vistiek iš vidaus neatsidaro. Kame čia gali būti esmė. Varlytę ardžiau, spyruoklės sveikos, viskas ten gerai. Gal kas patarsit?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: alfagta 2012-04-23 22:12
Padariau kaip rašėt, nuemiau tą gumą, radau nemažai nulūžusių laidų, sujungiau, suizoliavau. Užgęso lemputė priešrūkinių kuri pastoviai degdavo, ir pradėjo degti atbulinės šviesos, ir priešrūkinės, bet tik pačiame bagažinės dangtyje, šonuose nešviečia nei atbulinis, nei stabdžiai, beje ir bagažinė vistiek iš vidaus neatsidaro. Kame čia gali būti esmė. Varlytę ardžiau, spyruoklės sveikos, viskas ten gerai. Gal kas patarsit?



kaip sviecia dangtije ir nesviecia sonuose ? begazines troselis yra tarp tu laidu jis irgi bus nuluzes, sujung ir ji
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-23 22:32
Padariau kaip rašėt, nuemiau tą gumą, radau nemažai nulūžusių laidų, sujungiau, suizoliavau. Užgęso lemputė priešrūkinių kuri pastoviai degdavo, ir pradėjo degti atbulinės šviesos, ir priešrūkinės, bet tik pačiame bagažinės dangtyje, šonuose nešviečia nei atbulinis, nei stabdžiai, beje ir bagažinė vistiek iš vidaus neatsidaro. Kame čia gali būti esmė. Varlytę ardžiau, spyruoklės sveikos, viskas ten gerai. Gal kas patarsit?



kaip sviecia dangtije ir nesviecia sonuose ? begazines troselis yra tarp tu laidu jis irgi bus nuluzes, sujung ir ji
Na kur pats bagažinės dangtis ten šviečia atbulinės šviesos ir priešrūkinės dvi, o kur lempos kėbule (bagažinės šonuose) ten nešviečia nei atbulinės šviesos nei stabdžiai, laidus visus suizoliavau, ten 4 laidai nulūžę buvo.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: Audrius 2012-04-24 10:24
Padariau kaip rašėt, nuemiau tą gumą, radau nemažai nulūžusių laidų, sujungiau, suizoliavau. Užgęso lemputė priešrūkinių kuri pastoviai degdavo, ir pradėjo degti atbulinės šviesos, ir priešrūkinės, bet tik pačiame bagažinės dangtyje, šonuose nešviečia nei atbulinis, nei stabdžiai, beje ir bagažinė vistiek iš vidaus neatsidaro. Kame čia gali būti esmė. Varlytę ardžiau, spyruoklės sveikos, viskas ten gerai. Gal kas patarsit?



kaip sviecia dangtije ir nesviecia sonuose ? begazines troselis yra tarp tu laidu jis irgi bus nuluzes, sujung ir ji
Na kur pats bagažinės dangtis ten šviečia atbulinės šviesos ir priešrūkinės dvi, o kur lempos kėbule (bagažinės šonuose) ten nešviečia nei atbulinės šviesos nei stabdžiai, laidus visus suizoliavau, ten 4 laidai nulūžę buvo.

Nusiardyk bagažinės dangčio apdailą ir sužiūrėk ar teisingai sujungei atgal. Gal koks nulūžęs laidas bus pabėgęs.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-24 19:25
Rytoj apsižiūrėsiu arba poryt. įtampos matuoklį vakar nusipirkau. Šiandien ryte su 39.5 temperatūra prabudau, tai ne iki mašinos dabar :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: alfagta 2012-04-24 20:47
laidus sujungi pagal spalvas, nesumaisyk yra dvispalviu laidu
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: alfagta 2012-04-24 20:50
Padariau kaip rašėt, nuemiau tą gumą, radau nemažai nulūžusių laidų, sujungiau, suizoliavau. Užgęso lemputė priešrūkinių kuri pastoviai degdavo, ir pradėjo degti atbulinės šviesos, ir priešrūkinės, bet tik pačiame bagažinės dangtyje, šonuose nešviečia nei atbulinis, nei stabdžiai, beje ir bagažinė vistiek iš vidaus neatsidaro. Kame čia gali būti esmė. Varlytę ardžiau, spyruoklės sveikos, viskas ten gerai. Gal kas patarsit?



kaip sviecia dangtije ir nesviecia sonuose ? begazines troselis yra tarp tu laidu jis irgi bus nuluzes, sujung ir ji
Na kur pats bagažinės dangtis ten šviečia atbulinės šviesos ir priešrūkinės dvi, o kur lempos kėbule (bagažinės šonuose) ten nešviečia nei atbulinės šviesos nei stabdžiai, laidus visus suizoliavau, ten 4 laidai nulūžę buvo.





kebule kampuose nera atbuliniu. gabaritai, stopai ir pasiukei yra ,ant bagazines dangcio ruko ir atbulines. numerio apsvietimas dega ?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-27 14:59
Numerio apšvietimas veikia, lieka stabdžiai ir bagažinės atidarymas iš vidaus, rytoj eisiu žiūrėt, gal koks laidas sulužęs bet nepilnai, ir aš jo nepamačiau.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-28 21:36
Su šviesomis tvarka, stabdžiai dega, bagažinė atsidaro iš vidaus. Dabar techninę būklę prikelti reikia, verkiant atraminio guolio reikia. Jei su alfagta susitarsim bus donoras man.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-29 17:37
Turiu tokį klausimą. Kaip variklis dirba atjungus laisvos eigos reguliatorių?Šiandien pirma atjungiau,tada užvedžiau variklį, dirba ant 900rpm, smulkiai pulsuodamas, uždėjau fiškę negesinęs variklio, tai sukaukšėjo kažkas, bet variklio darbas nelabai pasikeitė. Tai čia jam jau ragas gal
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: Algirdukas 2012-04-29 17:40
vienas dalykas, kad gal jau ir ragas.. o antras, kad kompe po tokiu veiksmu tikrai klaidu prisirinko....
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-29 18:01
Na aš nežinojau kaip kitaip patikrinti namų sąlygomis. O ką duoda tos klaidos? Blogai veiks ir pakeitus, kol nepašalinsiu klaidų?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: alfagta 2012-04-29 21:05
Na aš nežinojau kaip kitaip patikrinti namų sąlygomis. O ką duoda tos klaidos? Blogai veiks ir pakeitus, kol nepašalinsiu klaidų?




klaidos nieko gero neduoda.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: MrMyWay 2012-04-29 21:42
Kiek servizuose kainuoja tas klaidas šalinti? Neįmanoma kompiuterio nuresetint ar kažkas panašaus? Nejaugi lieka jo atminty viskas?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 155 1.8 T S [MrMyWay]
Parašė: KLIFF 2012-04-29 22:15
Atminti lieka zenklas, kad kazkas veike netinkamai kazkuriuo metu, del tos atminties pasijunges testeri matysi, kas neveikia (neveike). Jei klaidos nebutu saugomos, tai daznai noredamas rasti retkarciais nefunkcionuojanti davikli, turetum pasijunkti diagnostine iranga ir vazineti su ja, bei laukti kol tas daviklis ismes klaida, jam reikiamu momentu, kas butu visiska nesamone (nezinau kiek tiesos, bet girdejau,kad naujas peugeot 6.. turi toki "navarota" ;D Kai kurios klaidos (o gal ir visos) issaugotos atminti jokios itakos nedarys masinos darbui, dirbs kaip dirbus, jei ta detale tinkamai funkcionuos toliau. O kompa nuresetinsi diagnostika pasijunges, tas kainuoja 50-100lt, tuo paciu pamatysi kas dar nefunkcionuoja davikliuose.