Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - Folgore_

Puslapiai: [1]
1
Alfa Romeo 156 / Mistika su lambda zondu
« Įrašytas: 2010-05-17 11:22 »
156 2.5 V6. Buvo pastatytas naujas lambda zondas, naujos žvakės, oro filtras. Smarkiai pagerėjo variklio darbas. Su Alfadiagu buvau prisijungęs, zondas veikė beveik idealiai. Po kokios savaitės atsirado problema - jausmas toks, kad vienas cilindras nedirbtų. Tąsosi, nori gesti, kai spaudi tapkę atrodo normaliau, bet kuro sunaudojimas nesvietiškas. Prisijungiau su Alfadiagu vėl - "ant laisvų" tiesė apie 0,4V, kai pagazuoji atsiranda pora pikų iki 1V, ir toliau tiesė 0,4V... Jeigu atjungi daviklį, klaidas mėto kaip turi būti. Reiškia zondas kaip ir veikia. Apžiūrėję mašiną atidžiau radom, kad trūkęs kolektoriaus ir duslintuvo sujungimas (nežinau kaip tiksliai :)), vienas varžtas nulūžęs, tarpinė kalatojas. Galvojom dėl to - siurbia iš lauko orą, ir lambda zondas durnioja. Sutvarkėm, bet tas pats.
Klausimas - ar gali tas pašalinio oro siurbimas į išmetimo traktą sugadinti lambda zondą? Gal kas nors buvo susidūrės su panašia problema? Oro srauto matuoklis veikia (debitas kinta, bet klausimas dėl normų lieka atviras). Klaidų nokių ECU nėra. Žodžiu sėdim ir krapštom galvą.
Any ideas?

2
Alfa Romeo 166 / AR 166: galinių ratų išvirtimo klausimai
« Įrašytas: 2008-10-13 10:18 »
Ar įmanoma 166'ose reguliuoti galinių ratų išvirtimą? Vasaros gale buvo patikrinta pakaba pas Roxxy. Sakė viskas ok, nors galiniai ratai šiek tiek išvirtę tradiciniu 166'ų stiliumi. Norėčiau šitą dalyką pilnai eliminuot, nes nesinori, kad naujas padangas sugraužtų. Ar čia jau šarnyrų pabaigos ženklas, ir šią problemą galima išspręsti tik pakabos tvarkymu?

Puslapiai: [1]