Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - Wojszwillo

Puslapiai: [1] 2 3 4
1
Skubiai parduodu (reikia atlaisvinti vietą garaže ;-) ) 2002 m. Alfa Romeo 147, benzinas, 1,6, 88 kW, šio auto nuotraukas galima pažiūrėti čia:
http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/topic,62599.0.html
Buvo noras pakeisti priekį į FL, bet tas noras praėjo.
Parduodama su 2 komplektais ratų:
R17 (tie kur mano nuotraukose kitos temos forumo nuorodoje), špikiniai, padangos vasarinės;
R16, standartas 147'tai, uždėti dabar su žieminėmis padangomis (padangoms jau nedaug iki pensijos), pavyzdžio nuotrauką įkeliu šiame poste.
Mašina garaže stovėjo apie 1,5 metų po to, kai pabuvojo mažame "įvykyje", kurio metu buvo prabrauktas priekinis buferis, skilo kairės pusės priekinis žibintas, nestipriai įbrėžtas kapoto priekinė dalis, sutrūko stiklų apiplovimo bakelis.
Po stovėjimo vedasi, bet labai sunkiai kabina starteris - reikėtų jį pravalyti, starterį suka, bet nepritraukia bendikso. Užvedimui su tokiu starteriu teko skirti apie 5 min :-).
Po stovėjimo pradėjo ūžti pagrindinio diržo guoliai, reikėtų juos pakeisti kartu su pagrindiniu diržu (kurį ir taip jau laikas keisti). Variklis po trūkusio diržo buvo perrinktas Gintarinio savo laiku, tai su juo viskas OK. Reikėtų pasikeisti variatorių. Radiatoriaus apačia tvirtinta "ne gamykliškai".
Pavarų svirties plaštakę buvau išrinkęs ir sutepęs, tai pavaros junginėjosi labai lengvai, pavarų trosai buvo pakeisti.
Prieš pat įvykį buvo perrinkta visa priekinė pakaba (naujos apatinės ir viršutinės svirtys, nauji amortizatoriai, stabilizatoriaus įvorės ir traukės).
Gale amortizatoriai buvo pakeisti anksčiau.
Žodžiu, truputis "kosmetikos" + aptarnavimas (diržas, diržo guoliai ir įtempėjas; galbūt generatoriaus sankabėlė) ir vėl važiuos.
Mašina Klaipėdoje, išregistruota iš Regitros.
Už viską noriu 350 EUR.

2
Alfa garažas / Alfa Romeo Brera 2,2JTS Skyview
« Įrašytas: 2014-10-02 20:50 »
Vis neprisiruošdavau, o ir dabar nuotraukos "saulei nusileidus", t.y. nekokios, bet esmė matosi.

3
Alfa Romeo 147 / AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Įrašytas: 2014-01-26 00:39 »
Kaip atitaikote keičiant priekinius amortizatorius viršutinės plokštelės "pasisukimo vietą" bei viršutinio guminio apvalaus "kamščio" vietą?
Ar amortizatoriaus "kojos" ilgį reikia reguliuot?
Keičiu pirmą kartą, sorry, jei klausimai atrodys "žali".

4
Alfa Romeo 147 / Pusašio nuėmimas
« Įrašytas: 2014-01-14 12:33 »
Dar nebuvo tekę nuimti išorinio pusašio (drive shaft - kur vienas galas eina į kelmą, kitas galas prisisuka su 6 varžtais, žr. nuotrauką su jais jau atsuktais), dabar prireikė, tai reikalinga info - ar yra "reikalų" atsukant tuos 6 varžtus, tiksliau, juos atsukus?
Ar reikia iš pavarų dėžės išleisti tepalą?
Koks šių varžtų prisukimo momentas (elearne nėra info)?

5
Alfa Romeo 159 / Connect Nav navigacija
« Įrašytas: 2013-11-16 03:04 »
Dariau Breroj, bet tinka ir 159'tai, nes eina kalba apie tą patį bloką.
Nukopinau savo postą iš Breros "skilties":

Gal kam bus naudinga - pavyko "sutvarkyti" Connect Nav navigaciją, kad būtų galima naudotis naujais Navteq žemėlapiais, įskaitant Lietuvą.
1. "Pakelti" navigaciją iki NIT G2, tam reikalinga suinstaliuoti navigacijos bloke Firmware v.12.3, skirtą Alfa Romeo (tokiu pačiu numeriu yra ir Fiat ir Lancia) + pasikeisti rašymo kalbą vėl iš italų į kokią patogiau + pasikeisti "kalbėjimo" kalbą vėlgi iš italų į kokią patogiau. Firmware ir Setup soft'as eina atskirais diskais.
2. Suinstaliavus galima naudoti Navteq RT3 diskus (Peugeot ir Citroen). Tarp RT3 diskų yra ir Eastern Europe NE diskas, kuriame kaip tik ir yra Lietuva. Naujausi RT3 žemėlapiai, kokius pavyko rasti 2011-2012 m.

Viskas veikia kuo puikiausiai. Beje, navigacija pradeda ne tik naujus diskus (įskaitant ne alfinius) skaityti, bet ir pakeisti valdymo ir režimų "langai".

PASTABA - UŽ PASĖKMES, JEIGU KĄ PRIDIRBSIT NE TAIP NEATSAKAU, galvojat savo galva ir mygtukus spaudot savo rankom :-).

6
Alfa Romeo Brera/939 Spider / Connect Nav navigacija
« Įrašytas: 2013-11-16 03:02 »
Gal kam bus naudinga - pavyko "sutvarkyti" Connect Nav navigaciją, kad būtų galima naudotis naujais Navteq žemėlapiais, įskaitant Lietuvą.
1. "Pakelti" navigaciją iki NIT G2, tam reikalinga suinstaliuoti navigacijos bloke Firmware v.12.3, skirtą Alfa Romeo (tokiu pačiu numeriu yra ir Fiat ir Lancia) + pasikeisti rašymo kalbą vėl iš italų į kokią patogiau + pasikeisti "kalbėjimo" kalbą vėlgi iš italų į kokią patogiau. Firmware ir Setup soft'as eina atskirais diskais.
2. Suinstaliavus galima naudoti Navteq RT3 diskus (Peugeot ir Citroen). Tarp RT3 diskų yra ir Eastern Europe NE diskas, kuriame kaip tik ir yra Lietuva. Naujausi RT3 žemėlapiai, kokius pavyko rasti 2011-2012 m.

Viskas veikia kuo puikiausiai. Beje, navigacija pradeda ne tik naujus diskus (įskaitant ne alfinius) skaityti, bet ir pakeisti valdymo ir režimų "langai".

PASTABA - UŽ PASĖKMES, JEIGU KĄ PRIDIRBSIT NE TAIP NEATSAKAU, galvojat savo galva ir mygtukus spaudot savo rankom :-).

7
Alfa Romeo Brera/939 Spider / Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Įrašytas: 2013-10-28 19:21 »
Klausimas temoje, nes forumo Brera skiltis "mirusi", ar visus klausimus prie 159'tų aptarinėjate?

8
Kitos konsultacijos / Klausimai apie servisus:
« Įrašytas: 2011-08-09 12:28 »
Meistrų/servisų skiltyje radau meistro Klaipėdoje kontaktus:

Gintaras, tel.+37066350883
Tvarko variklius , važiuokles.

Man reikalinga "perrinkti" 1,6 TS variklį po pagrindinio diržo trūkimo. Ar galit ką nors gero apie šį meistrą pasakyt :-)?

9
Alfa Romeo 147 / Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Įrašytas: 2011-07-11 20:27 »
Labas visiems po ilgos pertraukos :-)
Didelis prašymas - nepratrinkit žinutės nors trumpam, netgi jeigu ji kartojasi :-)))
Esmė - vis ta pati Alfa 147 buvo užvesta, pavažiavo apie 30 metrų (išvažiuojant iš parduotuvės), įvažiuota į posūkį, ir variklis užgęso. Nebeužsivedė.
Visus saugiklius pertikrinau - OK.
Veleno nesuka (matėsi tiek per alyvos pylimo angą, tiek vėliau nusiardžius pagrindinio diržo apsaugą).
Pagrindinis diržas nenutrūkęs - patikrinau.
Generatoriaus diržas sukasi.
Starteris suka, bet "nekabina", bet garsas toks įtartinas - galbūt sukasi tiktai generatoriaus diržas su kitais "pričindalais".
Rakto klaidos nemeta.
Variklio klaidą meta.
Galvojau, gal visgi imobilaizeris, nors ir rakto nemeta, bandžiau su Alfa kodu bandyti apeiti imobilaizerį - variklio lemputė net nepradeda mirksėti. Žodžiu, avarinis užvedimas neveikia.

Tai kas galėtų būti?
Ar:
1) imobilaizeris, kurio antenos kontaktus teks žiūrėti, ar
2) peršoko diržas per dantračius ir amen varikliui :-(

P.S.
Ar Alfos imobilaizeris blokuoja starterį ir dėl to nesuka veleno? (čia man galva skauda dėl to, kad visgi diržas gali būti peršokęs per dantračius ir amba).

Ačiū iš anksto

Puslapiai: [1] 2 3 4