Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: saniaajs 2015-11-09 20:41
-
Ar tinka 147 amortizatoriai priek. Ir spyruokles ant 156 2.4 20v?
-
Ne visai taip kaip parasei, bet pvz mano senos spyruokles nuo 147 1.9 JTD tiko ant 156 2.0 JTS.
-
Hmm paklausiu kitaip, gal bus aiskiau :) nusedes priekis, ant keltuvo matosi ant amortizatoriaus uzrasas 147, tai darem prielaida, kad galbut per trumpos spyruokle gal ir kaip nors buvo uzmontuotos norint suzemint ar seip per nezinojima:)
-
Bent jau 156'a su 156'os amortikais ir 147 spyruoklem tikrai nepazemejo :)
-
Tai gal pas zmogeli spiruokles zemintos arba kampinis slifuoklis tiuning.
-
Gali but kad pripjautos, tik kiek keistoka is Vokiecio tokio tiuningo sulaukt kolchozno:) bandysim kitas spyruokles sudet.
-
Gali but kad pripjautos, tik kiek keistoka is Vokiecio tokio tiuningo sulaukt kolchozno:) bandysim kitas spyruokles sudet.
Gali būti ir susėdusios arba lūžusios. Man 156 1.8TS priekyje teko keisti spyruokles, nes abi lūžusios buvo, o gale susėdusios buvo - irgi teko pasikeist. Po to viskas buvo tvarkoje, nes buvo irgi nusileidus. 8)
-
Na atsimenu buvo luzusi anksciau ant kito auto spyruokle, tai sukant vaira jausdavosi kliuvimas sukant vaira. Aisku cia neprispeliosi:)
-
Na atsimenu buvo luzusi anksciau ant kito auto spyruokle, tai sukant vaira jausdavosi kliuvimas sukant vaira. Aisku cia neprispeliosi:)
Pasikeisi ir pasimatys kas kaip ;)
-
Ka reiskia zymejimas ant spyruokles? Du roziniai taskai desnej ir vienas zalias kairiau
(http://s16.postimg.org/4a4b49q11/20151112_144312.jpg) (http://postimg.org/image/pjrxf46bl/full/)
uploading pictures (http://postimage.org/)
-
gamintojas zymi spyruokliu kietuma, auksti ir kt. parametrus.
-
Update:
Taigi, pakeitem spyruokles nuo 2.4 20v, bet situacija ta pati, susedes priekis, vos trys pirstai lenda. Nebeaisku kas cia kaltas, servisai be versiju. Beje, pusasiai stovi ne tiesiai, tai faktas, kad ne standartinis aukstis priekio. Nuo ko dar galetu zemai stovet? Gal sportpack priekine konstrukcija kitokia, ar galas kaip nors iskeltas, nors gumu jokiu nepakista lyg ir
-
Update:
Taigi, pakeitem spyruokles nuo 2.4 20v, bet situacija ta pati, susedes priekis, vos trys pirstai lenda. Nebeaisku kas cia kaltas, servisai be versiju. Beje, pusasiai stovi ne tiesiai, tai faktas, kad ne standartinis aukstis priekio. Nuo ko dar galetu zemai stovet? Gal sportpack priekine konstrukcija kitokia, ar galas kaip nors iskeltas, nors gumu jokiu nepakista lyg ir
amortizatoriaus ilgi reikėjo pamatuoti ir palyginti su kokiais nors standartiniais parduotuvėje. bus kokie nors sportiniai sudėti, automatiškai "štokas" trumpesnis. stovi ir stovės žemai kad ir spyruokles aukštesnes sudėsi
-
Amortizatorius automobilio aukščiui įtakos neturi...
-
pradejau rimtai svarstyt, kad galas cia bus iskeltas. Butu idomu suzinot, kiek pas kita 2.4 20v sw gale atstumas tarp padangos ir arkos, gal kas pamatuotu? Standarto aisku ir butu gerai r16 :)
-
Amortizatorius automobilio aukščiui įtakos neturi...
is that so???
o kažkaip ant lentynos gulintis eibach'o pro kit'as palyginus su sachs'ais skiriasi... ir kaip čia taip gaunas? :D
-
priekiniai amortizatoriai nuo 147, bent taip ant ju uzrasyta su dazais (shrot-style)
-
is that so???
o kažkaip ant lentynos gulintis eibach'o pro kit'as palyginus su sachs'ais skiriasi... ir kaip čia taip gaunas? :D
Skiriasi jie, bet gali abu sukeist vietom, jei tos pačios spyruoklės - aukštis bus tas pats. Yra viena išlyga, jei sakykim spyruoklės lėkštės pozicija būtų kita, tada taip, aukštis skirsis, tačiau nesu matęs ar girdėjęs, kad būtų keičiama lėkštutės pozicija (aukštis). Nebent tai kitam modeliui skirtas amortizatorius.
-
Skiriasi jie, bet gali abu sukeist vietom, jei tos pačios spyruoklės - aukštis bus tas pats. Yra viena išlyga, jei sakykim spyruoklės lėkštės pozicija būtų kita, tada taip, aukštis skirsis, tačiau nesu matęs ar girdėjęs, kad būtų keičiama lėkštutės pozicija (aukštis). Nebent tai kitam modeliui skirtas amortizatorius.
"labiau apdovanotiem" siulau paskaityti dar kartą mano post'ą. jame niekur nekalbama apie jokias lėkštes, bliudus ar samčius. aiškiai parašyta - skiriasi amo ilgis ir net konkrečiai įvardintas iš kur tas skirtumas atsiranda. jei neiašku kas tas "štokas" - tai čia ta blizgi dalis kur įlenda ir išlenda į/iš amo.
na o kaip tas įtakoja mašinos aukštį su tom pačiom, žemesnėm ar aukštesnėm spyruoklėm paliekų namų darbam pasinagrinėti.
-
priekiniai amortizatoriai nuo 147, bent taip ant ju uzrasyta su dazais (shrot-style)
Tai kaip ir viskas aišku. Susidėk stock amortizatorius ir pasikels priekis.
-
Kiek zinau, 147 ir 156 stovi tokie patys pagal kataloga
-
Tiesa, tai dar kartą įrodo, tai ką sakiau mažiau apdovanotiems :)
3 pirštai ir yra originalus aukštis. Užsidėk didesnius ratus su žemesnio profilio padangom ir tarpas padidės.
-
pirstas labai subjektyvus matas, gali buti duobkasio pirstai arba pianisto pirstai (2x Pianisto = 1x duobkasio) :D
O jai rimciau, tai turbut reiktu atkreipt demesi i gala, nes ten vos ne kumstis lenda. Bet nesuvokiu, kaip gallima ta gala iskelt, jai gumu po spyruokle nesimate
-
O gale pas tave ne Nivomat (self leveling) amortikai? Nes pas tėvą stovi nivomat'ai ir kol nepakrautas galas stovi šiek tiek aukščiau.
-
zinai, kai perskaiciau Nivomat, atsiminiau kazka panasaus ant galinio amortiko lipduko uzrasyta. O atrodom taip :
(http://s27.postimg.org/3wl9ofw2r/image.jpg) (http://postimg.org/image/85pzqlzbz/full/)
forum image hosting (http://postimage.org/)
Gal tokiu kampu ne taip krenta i akis skirtumas, bet vistiek matosi
-
Ieškok gale sliekų, nes priekis pas tave +/- gerai stovi.
-
hmm, na jai isties nivomat, tai nezinau ar keist i standarta, ar darbintis i ermitaza/elektro markt saldytuvus ir duso kabinas veziot pradet :D
-
Antras variantas :D
Šiaip, patikrink, galbūt koks durnelis nuo crosswagon įdėjo (nežinau ar fiziškai telpa). O dar kitas variantas, perki coiloverius ir reguliuoji aukšti kaip tau patinka :D
-
Arba pastatai paprastus amortikus.
-
:)
Jai teisingai suprantu, nivomat self-leveling sistema neturetu iskelt galo, tik pasikelti esant apkrovom. Radau pora linku su nuotraukom, su panasia problema, bet nesuprantu ispaniskai/lenkiskai. (google vertejas...)
http://www.forum.alfaholicy.org/156/29764-amortyzatory_tyl_ti-2.html
http://www.alfacorseclub.com/forum/showthread.php?5360-Perdon-pero-necesito-ayuda-urgente-sobre-las-suspensiones-traseras-156-SW/page6
-
p.s coiloveriu kainos ^^
http://tuningas.lt/pakaba/coiloveriai/alfa-romeo-2/156-5
-
Ieškok gale sliekų, nes priekis pas tave +/- gerai stovi.
Maniškėje 156 FL 1.9 16v priekis stovi aukščiau, galas panašiai, gal kiek žemiau, nei šitos 2.4 20V. Tai nemanau, kad turėtų būt toks stiprus skirtumas, koks jis dabar. Aišku, galima būtų kaltinti sunkesnį 2.4 priekį, arba susėdusias spyruokles (tiek tos, kur buvo, tiek tos, kur dabar pakeistos), bet aš įtariu, kad čia visgi bus kalti priekiniai amortizatoriai, jei jų eiga trumpesnė, nei priklauso, tai ir spyruoklę suspausti turėtų labiau. Nors asmeniškai man tai gražiai ji sužemėjusi, aš galą irgi žeminčiau, kad atrodytų gražiai :D
-
Amortizatoriaus štoko eiga neturi įtakos automobilio aukščiui. Žemesnė/aukštesnė spyruoklė tam pačiam amortizatoriui turi įtakos tik jo eigai. Žeminant mašiną štokas trumpinamas, kad visą laiką nebūtų pilnai suspaustas, kas labai įtakoja amortizatorio ilgaamžiškumui.
Su ranka galima tą štoką spaudinėti ir palaikyti norimame aukštyje (jei amortizatorius naujas, tai labai stipri ranka turi būt). Amortizatorius veikia tik kaip slopinantis judesį aukštyn/žemyn (kitais atvejais tik į vieną pusę).
Teko štoką trumpinti, spyruoklė išliko ta pati. Aukštis tiek prieš, tiek po nepasikeitė visiškai. Pasikeitė tik amortizatoriaus darbas, nes dirbo jau pilna savo eiga, o ne tik galu (žemintos spyruoklės).
-
tiek amortiko "štoko" ilgis, tiek spyruoklės aukštis turi įtakos automobilio aukščiui. koks bus auto aukštis priklauso nuo to, kuris yra trumpesnis/žemesnis.
-
Bet auto juk "stovi" ant spyruoklių, prie ko čia amortizatoriai ir aukštis.
-
Esnyper,o kaip trumpinai stoka?
-
Jei stokas trumpesnis automatiskai ir auto stovi zemiau.
-
Taip atrodo lipdukas ant galinio amortiko. Pagal koda nuo jo, nelabai ka randu nivomat cia ar ne. Pas vienus lipdukas su geltona apacia, pas kitus raudona, kaip ir sitam.
(http://s21.postimg.org/a7t813nc7/20151119_144355.jpg) (http://postimg.org/image/pgj5evh0j/full/)
imgurl (http://postimage.org/)
-
aukštis nuo štoko priklausys tik tada kai jis trumpesnis ir uždėta spyruoklė jau bus suspaustoje būsenoje. Jeigu štokas standartinis tada priklausys nuo spyruoklės.
-
Esnyper,o kaip trumpinai stoka?
Vežiau žmonėm, kas tuo užsiima.
Jei netikit manim, pasigooglinkit. Amortizatorius ir jo sudedamosios dalys automobilio aukščiui įtakos nedaro.
-
Esnyper, tu pas mus botanikas ar šiaip gamtos apdovanotas? kad užsispyres jau matom...
ne vienas parašė, bet jis vis tiek prie savo. gal tu pasipaišyk ant lapo popieriaus, nes vis tiek sunkiai daeina.
-
Pasiklausk tu gal meistro normalesnio, nes toks jausmas, kad amortizatorių tik paveiksliuke matęs...
Kaip sakau, jei manim netikit tiesiog į google įsiveskit ar amortizatorius turi įtakos automobilio aukščiui. Jei mokat google naudotis, nes čia elementari logika, jei bent kiek supranti amortizatoriaus veikimo principą.
-
Kaip neturi įtakos. Yra amortikas standartinis yra amortikas trumpintu štoku yra coilai. Taip ir spyruoklės yra žeminančios ir yra standartinės. Jeigu sudėsi žeminančias spyruokles mašina vienareikšmiškai pažemės. Jeigu pradėsi kombinuot standartines spyruokles su amortikais trumpintu štoku bus taip, kad suspaudus spyruoklę ir sugrūdus į amortiką su trumpintu štoku, štokas bus max. išstumtas į viršų. Hipotetiškai žvelgiant į tai, reikėtų atkreipti dėmesį kokio trumpumo tas štokas gali būti ir taip, kad tai instaliavus į mašiną ji tikrai stovės nepažemėjus nes mašinos svoris nespaus jau ir taip suspaustos spyruoklės. Galima daryti prielaidą, kad instaliuoto standartinio amortiko ilgis gali būti toks kaip ir nesuspauto trumpinto taigi šiuo atveju Esnyper yra teisus amortikai aukščiui įtakos neturės. Bet aš asmeniškai šio varianto tikrai nesvarstyčiau įdiegti nes spyruoklės arba amortiko pokštelėjimo variantas labai tikėtinas.
-
Na čia toks variantas realus tik tokiu atveju, jei stokas custom žemintas, nes originaliai žeminti vistiek bus pakankamo ilgio, kad dirbtų su originalia spyruokle.
-
Ka manote apie tokia versija:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-andamp-gt/923417-front-sits-lower-than-rear.html#post14008705
-
Tyngintiem skaityt:
Zmones siulo keist galinius "top mount" (atraminius) i standartinius, darant prielaida, kad esamieji palikti, nuo galbut buvusios NIVOMAT self-leveling sistemos.
Pati galine suspensija pas mane stock'as.
(Nuotraukos is kitos alfaowner temos http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-andamp-gt/237647-alfa-156-rear-suspension-4.html)
Zmogus keite galine suspensija is nivomat i koni str ir top mountai is sedano, matosi skirtumas.
(http://s2.postimg.org/7xq39od7d/DSC01785.jpg) (http://postimage.org/)
adult photo sharing (http://postimage.org/)
(http://s12.postimg.org/ny6x37k59/DSC01786.jpg) (http://postimage.org/)
image uploading site (http://postimage.org/)
P.S Kadangi sedusio priekio priezastys paskendusios mistikoje, bandau suvokt, kaip pasodint gala
-
Gal galetu kas pamatuoti 2.4 20v sw auksti nuo centrines asies iki arkos ir atstuma tarp leksciu, kur spyruokle ispausta?
nuo centro iki arkos: priekis 355mm. ; galas 380mm.
tarp leksciu: priekis 270mm. ; galas 300mm.
arba pacio spyruokles ilgi. Mano apie 370mm.
-
Ir visgi buvo spyruokles...
Pirmosios ir tas kurias sudejau devetas, buvo 370 mm. ~. Naujos 420 mm. Vertinant sunku 2.4 agregata ir vizualiai zvelgiant i spyruokliu diametra, nesunku suvokt, kaip jos taip lengvai suseda, tad jai kada kas planuosit keist, ziurekit tik i naujas #freetip :) dar turiu teorija, kad priek. spyruokles gal ir nebuvo susedusios, tiesiog buvo nuo kitos, orginaliai zemintos versijos (lusso ; veloce...), tai tiesiog dabar visuose ratuose stovi standartas
-
Galą reikėjo žemint :D
-
kol kas nugara pasaugosiu. Ir karteri :))
-
Tai visdelto sunkiai keičiasi tos priekinės spyruoklės? Keičiau prieš porą metų pas pažįstamus, tai greit pakeitė. Bet va prieš pora dienų sulūžo stovinčiai mašinai :) Gal kas Vilniuj su patirtimi nori chaltūros? Vieną seną įmest vietoj lūžusios. Pats neturiu sąlygų...
-
Tikrai nelengvai. 3 serviso valandos ir apie 40 euru. Ta nauja 420 mm. spyruokle suspaust reikejo iki maximumo, tad nesiulyciau su buitiniais gnybtais rizikuot :)
-
Velnias. Gal ką rekomenduosit Vilniuje, geriausia aplink Žirmūnus, ne Autobravos kainomis?
-
Nusiunčiau PM
-
Tikrai nelengvai. 3 serviso valandos ir apie 40 euru. Ta nauja 420 mm. spyruokle suspaust reikejo iki maximumo, tad nesiulyciau su buitiniais gnybtais rizikuot :)
3h uz 40eur? Kuriam cia servise taip pigiai dirba? :)
-
Mano 166 abu amortikus ir granatos guma pakeite uz 40€
-
Kadangi ten jau keiciau spyruokles pries pora sav. Tai neskausmino, o 3 val tai cia konkreciam meistrui, pasitaike negatyvus vyriokas, vis keikesi , kad jo neispejo, jog reikes alfa tvarkyt, kad ji apgavo ir t.t. spausdamas spyruokle, neuzfiksavo normaliai gnybtu , tai issoko su visa shake ir teskesi i siena, gerai kad niekas nestovejo priesais. Aktyvesniam meistrui uzteko 2val ir jokiu nervu:)
-
Na jei jam alfa sunku remontuoti, noreciau pamatyti, kaip jis remontuotu, koki Voyager :D Gal meistras nelabai koks, jei alfa remontuojasi sunkiai :)
-
Na jei jam alfa sunku remontuoti, noreciau pamatyti, kaip jis remontuotu, koki Voyager :D Gal meistras nelabai koks, jei alfa remontuojasi sunkiai :)
O gal visą gyvenimą tik Žigulius, Moskvičius, Volkswagenus ir Opelius remontavo? Ir turbūt pagal jo pasaulėžiūrą pati geriausia mašina yra audi arba volksvagenas, o kitos tiesiog neegzistuoja?
-
tikslu :D kol spjaudesi ir keikesi ardydamas vaziuokle su plaktuku ir lomu, pasakojo apie svogerio golda mk3 1.9 kuris vaziuoja ant atrabotkes valgo 4 litrus, lekia kaip vejas ir nekelia jokiu problemu ir kad 10 spyruokliu jau jam per sita laika butu pakeites. Bet as neturiu jokiu pretenziju, tik po to kai aliumine shake teskesi i siena su amortiku ir spyruokle neapziurejau, kad nebutu skilusi, butu nekas jai luztu pusiau vaziuojant.
-
Po tokių meistrų tik problemų daugiau kyla...
Daugiasvirtė pakaba jau senai nebe kažkoks kosmosas... Netgi numylėti vagenai ją naudoja.
-
Aha, tik. Ji labiau ten byra
-
Alfa tikrai nėra iš sunkiausiai remontuojamų, čia tik meistram pas kuriuos tarpas tarp akių mažas arba praėjusiame gyvenime buvo bulve.
-
99 pasate dar mandresne ta pakaba priekyje, bent is pirmo zvilgsnio :D Asmeniskai, sekanti karta, aplenkciau ta meistreli. Geriau prideti 10eur ir, kad padarytu normaliai, nei, kad paskui viska pertvarkyti kitur.
-
Sveiki, nenorėjau kurti atskiros temos. Čia jau vistiek apie važiuoklę kalbama tai gal pritiks. Žodžiu, nusipirkau Alfa 156 2.4JTD Sportswagoną. Geros būklės atrodo, apart to, kad priekinė važiuoklė prašosi jau labai remonto. Esu iš Kauno. Norėčiau, kad parekomenduotumėt servisą kuris apsiimtu tvarkyti ir pasiūlytų protingas kainas. Mačiau jūsų sarašą rekomenduojamų bet aš juk nežinau kuris ten iš jų brangesnis/pigesnis. Galėtumėt teisinga linkme nukreipt, būčiau dėkingas.
-
Sveiki, nenorėjau kurti atskiros temos. Čia jau vistiek apie važiuoklę kalbama tai gal pritiks. Žodžiu, nusipirkau Alfa 156 2.4JTD Sportswagoną. Geros būklės atrodo, apart to, kad priekinė važiuoklė prašosi jau labai remonto. Esu iš Kauno. Norėčiau, kad parekomenduotumėt servisą kuris apsiimtu tvarkyti ir pasiūlytų protingas kainas. Mačiau jūsų sarašą rekomenduojamų bet aš juk nežinau kuris ten iš jų brangesnis/pigesnis. Galėtumėt teisinga linkme nukreipt, būčiau dėkingas.
"Alfa RS" Raudondvario pl. prie Regitros
www.alfaracing.lt
-
Vaziuok i Pippo nurodyta ir nesuk galvos del pigiau/brangiau. As asmensikai, nezinau ar ten brangiau ar pigiau, manau, panasiai, kaip ir visur, bet, kad zymiai geriau italui, negu kitur, manau, niekas to nenugincys. Beto, nelygink vien valandos ikainiu (jei tarkim ten pasirodytu didesnis, nei pas siaip koki Jona), turek omeny, kad italui pastarajam servise tau dauguma darbu atliks zymiai greiciau, nes jie su tuo dirba kasdien, kai nuvaziavus kitur, kur tavo alfa matys pirma, gal antra karta gyvenime, gali buti taip, kad puse dienos isrinkines masina, ieskant elementaraus gedimo arba ieskos jo, keiciant visas dalis is eiles. O dar gali buti ir taip, kad po remonto, teks vel vaziuoti i mineta servisa, kad susiremontuoti, tai ka nuremontavo kitame. Kaune, tai kaip ir vienintele vieta, kur galima drasiai patiketi italo remonta.
ps. Paciam minetus nesusipratimus teke patirti, tiesa, ne su italiska marke, kai vienas klaipedos "siaip servisas-nors ir su pavadinimo, bei faktura", net kaladeliu nesugebejo sudeti tinkamai (ka as nemechaniku budamas pasidarau tinkamai), ko pasekoje po 200km vel teko pirkti naujas ir atlikti ta pati darba is naujo. Ir ne todel, kad ieskojau pigiau, tiesiog buvo patogiau. Beje, apie tai suzinojau, kai nuvykau kitiems darbams pas zmones, kurie specializuojasi su tureta marke, jie man is karto parode, kad kaladeles kreivai stovi, o ratai jau buvo beveik 100% uziblokave, kol atvykau ten :D
-
Visur visko pasitaiko, niekas neapsaugotas nuo klaidų. Nenoriu vienareikšmiškai teigt, galbūt netiksliai perpasakotų įvykių, bet pasakysiu tik tai, ką teko girdėt apie vieną nutikimą Alfa RS. Žmogus keitėsi 159 priekines šakes, bet sudėjo atvirkščiai, važiuojant į kitą miesta kažkas pakaboje subirėjo taip, kad kelionė baigėsi parvykimu namo techninės pagalbos sunkvežimiu. Pasakojo, kad vyko net teisminiai procesai. Kuom viskas baigėsi nežinau. Esmė tokia, jei tik galimybės leidžia, tvarkytis pačiam, tada niekam pretenzijų nebus, o jei jau tvarkoma servise, neskubėt atsiimt mašinos ir viską apsižiūrėt. Viena yra tai, kad normaliuose servisuose "chaltūrų" bus žymiai mažiau, o jei ir bus, turės būt ištaisyta nei patikėt Alfą kokiam Vackai ar Vyckai garaže, o jei kas nors subirs dėl jų kaltės, įrodyk tu jiems paskui, kad taisytų savo broką, kurio aišku jie teigs, kad tikrai nepadarė.
-
kad pats moketu nesikreiptu :)oka paziures ar gerai jai taipogi neismano,,visur visko buna,,klysti proto ribose yra zmoniska,o pas Petra ar Antana nevaryk jai nezino nuoko pradet :)kazkada buvau susidures su alfa rs kai su 166 vazinejau tai reikejo daliu ir lb greit ir tvarkingai parupino
-
sv nenoriu kurti kitos temos todel rasau cia pas mane kaip vazuoji kazkas sype priekija gali but spyruokle idesiu garsa alfa 156 1,9 77kw 1999m
-
sv nenoriu kurti kitos temos todel rasau cia pas mane kaip vazuoji kazkas sype priekija gali but spyruokle idesiu garsa alfa 156 1,9 77kw 1999m
Garsas dviprasmiškas :lol: O jei rimtai tai siūlyčiau dar neatmesti ir viršutinės svirties sailentblokų. Pabandyk juos papurkšti VD40 ir pabandyti vėl paspaudinėti mašiną. Jei nepadės, galėsi bent jau juos atmesti
-
purskiau nepadejo man visa vazuokle naujaui atresturavo 50km nesype o daba vel sype klibinau viska atrodo niekas nekliba
-
purskiau nepadejo man visa vazuokle naujaui atresturavo 50km nesype o daba vel sype klibinau viska atrodo niekas nekliba
Sailentblokai greičiausiai viršutinių svirčių išdžiuvo. Pas mane 159 tas pats - sailentblokai laiko gerai ir nekliba, bet čirpia pastoviai per nelygumus važiuojant. Taip jau pusę žiemos pravažinėjau ir visą pavasarį, kiek jo čia prabėgo.
-
reik nuvaryt i servisa tegul ziuri vistiek garantini dave o pralekiau tik 50 km ir sype,
nevazinesiu sypen.
bet jie kazin ar ka darys paziures kad nekliba ir sakys tavo bedos cia