Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - daewon

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 50
1
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
« Įrašytas: 2018-08-27 10:59 »
Ant dyzelio buvo tik vienas toks "latakas"  ale suprask jog tvirtumui skirtas brace'as.
Ant v6 yra taipogi vienas bet dar papildomi tvirtinimai jungiantys traversa su tomis "latako" tvirtinimo vietomis..Šitie jau abiejose pusėse.

Kaip kėlimo vietas tai atmesčiau, nes labai jau arti centro..

2
Aš jau apsidžiaugiau, kad 6 bėgių :D damn

3
Alfa garažas / Ats: AR 166
« Įrašytas: 2018-07-21 10:18 »
Kas nepatiko? :)

4
Alfa garažas / Ats: AR GT 3.2 v6
« Įrašytas: 2018-06-15 10:23 »
Viskas ką jūs čia sakote makes sense kai automobilis naudojamas kaip kasdienis ir moki savo pinigus už tą sistemos instaliaciją ir t.t., o ne kaip dabar auto išvažiuoja "kai nuotaika yra" ir man giliai nusispjaut kokie tos įrangos niuansai.

Kitas dalykas net nebūčiau svarstęs v6+lpg įsigijimo jeigu būtų tipinis sprendimas su tragiškais komponentais kur tikrai atrodo kaip viryklė sumontuota po kapotu. Šioje vietoje Vialle dujų sistemos estetinis sprendimo išpildymas yra visiškai tinkamas atviram v6 busso variklio skyriui kai nėra vietos kur paslėpti komponentus nuo akių. Jau nupirktas automobilis buvo su tvarkingai sumontuota sistema, bet šį sezoną ten išvis nežinodamas neatskirsi ir tik purkštukai išduoda jog kažkas nestandartiško. Engine Bay nuotraukos bus kiek vėliau :D

toliau maintenance manęs visiškai nejaudina, nes kaip ir sakiau - sumokėti pinigai už dujų įranga lygus 0€ ir ta suma tikrai nebuvo įskaičiuota į įsigijimo vertę, tai betkokios maintenance išlaidos man yra pateisinamos nes kolkas džiaugiuosi nemokėdamas už tai jokios kainos (nu ok, sumokėjau 50€ iki šios dienos) ir kai reikės remontuot - remontuosim ar pirksim naują komponentą. O ir tas pats "baisus" siurblio remontas kurio čia taip visi kratosi nėra toks baisus.

Lietuvoj yra bandziusiu uzsiimineti bet kai reikėjo konsultacijos - supratau jog nebeužsiima. Detales kur gauti Lietuvoje yra, net patys Vialle nukreipia į atstovą bet tie "atstovai" irgi nieko negali padėti jeigu reikalingi komponentai. Pasiūlai padengti visus kaštus su nestandrtinių dalių užsakymų - atsisako. Šiam dalykui lenkija/vokietija - jokių problemų, jiems matyt pinigų labiau reikia :)

Įdomus pastebėjimas dėl pustuščio bako ir pagal tą siurblį kaip ir viskas logiška kiek esu matęs tą siurblį nuotraukose ar kataloge. Bet patikėkit, jis labai ilgai su tuo pustuščiu baku ir čia gal aktualiau mašinai kuri valgo <10L  :DD

5
Alfa garažas / Ats: AR GT 3.2 v6
« Įrašytas: 2018-06-13 18:13 »
Nu reiks pas pačius dujininkus ar elektrikus kokius pasiklausinėt.

6
Alfa garažas / Ats: AR GT 3.2 v6
« Įrašytas: 2018-06-13 11:36 »
Aš gal kažko neperskaičiau, bet tai o rodyklė nerodė, kad benzo bake nebėra? :)

rodyklė važiuojant dujomis nukrenta iki dugno ir tiek žinių.

Čia yra sekantis klausimas ar yra kažkoks šiais laikais vaistas apgauti. Kiek aplinkoje yra turėjusių ir turinčius dujinius auto tai 3/4 atvejais rodyklė krenta ir tiek iš jos naudos.

7
Alfa garažas / Ats: AR GT 3.2 v6
« Įrašytas: 2018-06-12 22:11 »
Vialle kuriasi ant benzo ir čia viskas OK, periodiškai papildomas bakas benzo ir palaikomas nedidelis kiekis tiem visiems kūrimams ir trumpiems pasivėžinimams kai nespėja persijungt (tiesiog neracionalu tampytis full baką benzo kurį mano naudojimui metus laiko tokiems dalykams naudočiau) čia irgi nekiltų minčių ir būtų aišku jeigu būtų kūrimo metu pritrūkę. Pagal išmetimo garsą tai atrodo jog šalto užkūrimo metu tą pirmąją minutę jinai 5L/min valgo :D

Keisčiausia jog sustojau kruizinant ant autopiloto ~140-150kmh kai tuo tarpu LPG įjungta buvo :D

Tarnauja kaip priklauso. Apart nusilanksciusio vamzdeliu nuo purkstuko link ispurskimo antgaliu (buvo reikalu gauti tinkama ir malonumas buvo ~50€/vnt) - daugiau bedu nera kilusiu, siurblys neskleidzia jokių garsų kas išduotų siurblio galą. Anyway kiek skaityta tai ateina jam restauravimo momentas dėl prastos kokybės dujų tai Lietuvoje čia turbūt  laiko klausimas kada tai nutiks.

8
Alfa garažas / Ats: AR GT 3.2 v6
« Įrašytas: 2018-06-12 20:47 »
Ne vienu metu 95 ir lpg neveikia, turiu visus manualus tiek vartotojo tiek installer'io kur viskas detaliai sudėliota ir jokių ten 70/30 ar dar kitokių veikimo ciklų nėra aprašytų tai atkrenta šitas variantas. O ir praktijoje jau būčiau pastebėjęs tai. O dujos tai vialle 5 kartos. Na kaip ir nesvarbu tiesiog keista buvo  :D

9
Alfa Romeo GT / GT žibintų keitimas iš halogenų į Xenon
« Įrašytas: 2018-06-12 16:09 »
Sveiki, gal kas turės info ar praktikos apie GT/147žibintų keitimą iš halogenų į xenon. Matau, kad vien tik fyškė skiriasi tai jau iškart nebus plug n play.

Bet turbūt galima perdaryt turint donorinę.

Kitas klausimas dėl automatinio reguliavimo ar jis yra būtinas 2004m automobiliui? Apiplovimas šiuo atveju yra

Dilema tarp naujų halogenų ir naudotų xenon pirkimo su negrandiozinėm modifikacijom  :)

10
Alfa garažas / Ats: AR GT 3.2 v6
« Įrašytas: 2018-06-12 11:47 »
Apart pasibaigusio 95 tai nk. Dar iki dabar nesuprantu kaip jis baigės ant LPG. Gręžk tu ją kaip nori niekados nepersijungia nuo LPG ant 95

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 50