Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Stradale 2018-12-28 01:14
-
Cia bandysiu "iamzinti" vargus ir dziaugsmus mano naujam seimos nariui - Giulia Veloce (alfa rosso).
Automobilis bus naudojams i darba, i keliones po Europa (su seima) ir i Alfa meet'us, ziede. Greiciausiai nebus naudojamas "in the ring" (zaliajam pragare). Tam yra kiti planai.
Dalykai kuriuos reikes patobulinti iki vasaros 2019:
- zemesnes spyruokles (Veloce kazkodel atrodo, kaip cross country...)
- stabdziu skysti, kuris atsparus aukstesnem temperaturom.
- ragazzon ismetamuju duju sistema
- alsavima (intake)
- 315hp chipa
-
bella! :O
ziurint koki ten cipa mesi, gali pazet ar turi opcija DSC atjungimui ;)
-
Ok ok, o kas tas yra? Papasakok daugiau.
As galvoju pastatyti ant stendo, kai pakeisu alsavima su ismetimu.
-
Antipraslydimo sistema, kurios neįmanoma išjungti ne QV modeliuose. Net įjungus Dynamic mode ji lieka įjungta ir pajutusi menkiausią slydimą atjungia galią kol automobilis tampa visiškai stabilus. Kitaip sakant, atima visas geras emocijas, kurias taip akcentuoja reklamose :o
-
Aaa, Dynamical Stability Control (DSC)... :) Galejau susigaudyti.
Jo, cia klausimas idomus. Bet jeigu as sonaslydzio nesiruosiu demonstruoti ir jeigu ziema sioks toks "asistentas" man visai reikalingas, tai gal palikti ji koks jis yra?
Nebent kokie gudragalviai galetu atjungti DSC tik Dynamical mode vaziuojant? Bet as abejojiu ar tokiu yra mano aplinkoje...
-
Bet trasoje tas DSC tai nuzudys visa dziaugsma, jo... :angry:
Dabar man pasistojo klausimas, kaip tas DSC veikia pas Veloce. Jeigu, kaip pas Audi RS3, kuri naudoja stabdzius, tai cia isviso nieko gero...
-
Graži, ratai super :o
Lietuvoje pirkta? Nauja?
-
Na galima sakyti nauja, bet ne pagal uzsakyma. Vitrinine su 400km ant spidometro.
Deja ne Lietuvoje pirkta, bet tikrai bus ne karta pasirodziusi LT.
Ratai, jo man irgi patiko. 19"... buvo sudetinga rasti tinkamas ziemines dygliuotas. Manau visai neblogai ir tie geltoni suportai ant juodo/raudono fono. Nors zmona sako, jog atrodo, kaip klounas... :lol:
-
Identiskas modelis (bet ne tas egzempliorius):
https://www.bytbil.com/stockholms-lan/personbil-giulia-2-0-tbi-280hk-q4-veloce-automat-8238-12842880 (https://www.bytbil.com/stockholms-lan/personbil-giulia-2-0-tbi-280hk-q4-veloce-automat-8238-12842880)
-
Kaip reikalai su garantija? Negi leidžiami visokie modifikavimai, na nebent autorizuotam servise darysi?
-
Kiek zinau/girdejau/zmones sneka, kad duslintuva, spyruokles (ne adaptive pas mane) ir stabdziu skysti galiu keisti autorizuotam servize ir garantijos nepazeisiu kitose dalyse, isskyrus ka pakeisiu ir su tuom susijusius. Duslintuva tik nuo downpipe'o iki pat galo.
Bet su intake'u tikrai prarasiu variklio garantija, jau nekalbant apie chipa... Bet pastaraji sako kad dar ir dabar yra sudetinga servize atpazinti ar modifikuotas softas ar ne. As ne ekspertas butent sioje srityje. Nors dirbu kasdien su kita system performance optimizacija...
-
Tas momentas, kai forumo garažai pradeda pildytis Gulia'jom, Stelvio.. Naujieji laikai :)
-
Tas momentas, kai forumo garažai pradeda pildytis Gulia'jom, Stelvio.. Naujieji laikai :)
Prisimenu jog ne taip senai kalbejau dar apie Giuliettas. Ilgai netruks ir bus kitu modeliu. Tikekimes Alfa Romeo neapsiribos tuom ka turi siandien poros metu laikotarpyje. Galu varoma Giuliettos ipedinis butu labai idomus variantas, pvyzdziui :)
-
Turismo Alpino... ^-^
Su stogo bagazines laikikliais buvo siek tiek sudetinga. Norejosi labiau aptakesniu ir arciau stogo... gavosi, kaip gavosi.
-
Kai giulios nėra universalo, tai pasidarai pats universalu :)
-
Sakyciau labai universalus auto - seimyninis, sportinis, turistinis! Tiesa su sportu dar neaisku kaip cia bus... ::)
-
Sakyciau labai universalus auto - seimyninis, sportinis, turistinis! Tiesa su sportu dar neaisku kaip cia bus... ::)
Nepermažas kuro bakas šiam turistiniam? :)
-
Nepermažas kuro bakas šiam turistiniam? :)
Zinok geras klausimas :D
Kol kas su 10 litru man niekaip neiseina pravaziuoti 100km. Kazkur skaiciau jog sanaudos siek tiek sumazes po kurio laiko. Bet dabar tiek desine koja tokia sunkoka ant pedalo ir variklis neapsislifaves :) , tai toli su baku nenuvaziuoju
-
Man pasirodė gan mažokas bakas, 58ltr tai realiai turi 50 ir lemputė jau dega :) tad apie 500-600km, na kaip ir dzin trasoje važiuojant. Nebent kokioj egzotinei vietoj kur degalinių mažai.
-
Paskutini karta lempute uzsidege pravaziavus 450km, bet vaziuota mieste nemazai ir aisku nemazai bandymu su "d". Vienintelis kas dar pristabdo dziaugsma, tai spygliuotos padangos. Nesinori spyglius pirma jau ziema isbarstyti.
Jo, pavasari greiciausiai nesitiketi drastisko kuro sanaudu sumazejimo :masina:
-
Antipraslydimo sistema, kurios neįmanoma išjungti ne QV modeliuose. Net įjungus Dynamic mode ji lieka įjungta ir pajutusi menkiausią slydimą atjungia galią kol automobilis tampa visiškai stabilus. Kitaip sakant, atima visas geras emocijas, kurias taip akcentuoja reklamose :o
Ramiai. :)
QV turi R (race režimą) kuris viską atjungia. Kaip ir pakeičia išmetimo garsą.
-
Paskutini karta lempute uzsidege pravaziavus 450km, bet vaziuota mieste nemazai ir aisku nemazai bandymu su "d". Vienintelis kas dar pristabdo dziaugsma, tai spygliuotos padangos. Nesinori spyglius pirma jau ziema isbarstyti.
Jo, pavasari greiciausiai nesitiketi drastisko kuro sanaudu sumazejimo :masina:
Kas lėmė spygliuotų padangų pasirinkimą?
-
Na spygliuotų be R režimo galimybės kaži ar taip lengvai suvalgysi :)
-
Kas lėmė spygliuotų padangų pasirinkimą?
Matyt vietovė kur gyvena, o ten arba spygliai arba jau labai, labai geros lipučkos kurios sudyla per sezoną :)
-
Kas lėmė spygliuotų padangų pasirinkimą?
Istikruju du dalykai kurie nuleme butent tokiu padangu pasirinkima. Pirma, tai todel kad kiekvienais metais tenka vaziuoti i siaurine Svedijos dali, i kalnus. Ten keliai realia nebeparstomi o tik nubraukiami. Be to pavasari daznai buna lediniai keliu plemai.
Antra, tai kad mano pasirinkti padangistai galejo butent hakka8 gauti greiciausiai. Hakka R3 butu reikeje laukti beveik visa savaite extra.
-
Na spygliuotų be R režimo galimybės kaži ar taip lengvai suvalgysi :)
Rimtai? Sakai jog dabar geriau laikosi dygliai nei anksciau. Nes kazkada pamenu ant 160km/h ir puse ju jau issilakste... :)
-
Rimtai? Sakai jog dabar geriau laikosi dygliai nei anksciau. Nes kazkada pamenu ant 160km/h ir puse ju jau issilakste... :)
Ne taip supratai, čia buvo tiesioginis atsakymas į "raižymą" ne autostradoje. :)
-
Sveiki,
Planuoju keisti spyruokles zemesnes ir duslintuva nuo cat'o.
Noreciau viska atlikti Alfa atstovybeje LT. Gal turit ziniu kurnors aplink Klaipeda kokia firma? Darbu kvitas ir garantija reikalinga.
-
Sveiki,
Planuoju keisti spyruokles zemesnes ir duslintuva nuo cat'o.
Noreciau viska atlikti Alfa atstovybeje LT. Gal turit ziniu kurnors aplink Klaipeda kokia firma? Darbu kvitas ir garantija reikalinga.
https://www.autobravamotors.lt/fiat-professional/servisas/#
-
Sveiki,
Planuoju keisti spyruokles zemesnes ir duslintuva nuo cat'o.
Noreciau viska atlikti Alfa atstovybeje LT. Gal turit ziniu kurnors aplink Klaipeda kokia firma? Darbu kvitas ir garantija reikalinga.
Sveikas, parašiau tau PM dėl serviso klausimų
-
https://www.autobravamotors.lt/fiat-professional/servisas/#
Su ta registravimosi forma dar atsargiai. Laikinai Klaipėda oficialaus Autobravos serviso neturi, jis dar tik ruošiamas. Bendradarbiaujame kolkas su Krasta, kol bus paruošta mūsų pačių infrastruktūra.
-
Su ta registravimosi forma dar atsargiai. Laikinai Klaipėda oficialaus Autobravos serviso neturi, jis dar tik ruošiamas. Bendradarbiaujame kolkas su Krasta, kol bus paruošta mūsų pačių infrastruktūra.
Aciu uz info. As tau atrasiau, jeigu matei.
-
Si savaitgali Giulia buvo isbandyta prima karta ziede. Bendras ispudis neblogas, bet masina tam kol kas yra mazai pritaikyta.
Pagrindine problema - stabdziai ir greiciausiai stabdziu skystis. Gan ryskiai jautesi, kaip po kiekvieno rato stabdziai "minkstejo" ir prarado griebima. Siaip to stabdziu griebimo nera ypatingai ryskaus ir gatvese. Kadangi jauciau, jog stabdziams reikia ausinimo, tai mazdaug 4-5 ratus per heat'a tik atlikau.
Vaziuokle yra tokia, jog imanoma palaikyti auksta tempa ir keisti krypti S posukyje arba dveju daliu posukiuose, bet automobilis tabaluoja ir pasitikejimo labai neprideda. :) Bet cia situo atszvilgiu turbut mazai tokiu auto yra, kurie padoriai atlaikytu ir yra skirti gatvemis vazineti. Amortizatorius reiks keisti (spyruokliu trumpinimas nepades!).
Variklis, turbut vienintelis kuris kol kas tikrai "pakankamas" mano lygiui ir dar uzteks bent jau vienam sezonui. Tuo tarpu deze su trumpom pavarom (manual mode) ziede tikrai nesublizgejo. Be to labai daznai permesdavau bent jau viena pavara per zema, nei reikedavo prisistabdzius. Na neprates gal su tom padalom stresuotoj aplinkoj kol kas ... :)
Dabar kas gerai bent jau mano atzvilgiu, tai Q4 (awd). Jau posukio 2/3 iveikus galima drasiai spausti i dugna ir graziai nesa lauk be jokiu slydymu. Cia aisku Traction Control irgi gerokai padeda. Ir principas deja yra, kaip pas Audi... stabilizuojama stabdziu pagalba... kas aiksu irgi nepagerino stabdziu optimalaus darbo temperaturos islaikyma... ::) Bet padeda pasijusti greitam :)
Kartu su manim buvo keli BMW (M2, M240i ir 120i) ir Audi RS3. Mano laikas buvo tik geresnis nei BMW120i... Bet turbut cia nieko keisto... :)
Nuotraukoje zemiau, ausinami varikliai tarp heat'u
-
Dabar ieskoma uzsakyti geresnius stabdzius.
Pirmas kandidatas Carbotech XP8, antras Pagid RS29 (ar RSL29 kaip dabar jie vadinasi). Diskus arba Tarox arba Zimmermann, bet keisiu tik tada, kai suvalgysiu originalius.
Kita modifikacija butu KW V1 coiloveriai, bet! pasirodo Q4 jie netinka. RWD jie yra, bet Q4 ne. Gal kas zinot, kodel jie netinka? Kitokia vaziuokles pakaba?
-
Kartu su manim buvo keli BMW (M2, M240i ir 120i) ir Audi RS3. Mano laikas buvo tik geresnis nei BMW120i... Bet turbut cia nieko keisto... :)
Nemanau, kad ir galima tiketis kitaip, kai su standartu stoji pries daugiau maziau "race" versijas. Su QV galetu buti atvirksti rezultatai. Idomiau butu isgirsti, kiek skyresi tie laikai, nuo emkiu ir eskiu :)
-
Nemanau, kad ir galima tiketis kitaip, kai su standartu stoji pries daugiau maziau "race" versijas. Su QV galetu buti atvirksti rezultatai. Idomiau butu isgirsti, kiek skyresi tie laikai, nuo emkiu ir eskiu :)
As toje trasoje buvau pirma karta, tai nezinau kiek masina o kiek vairuotojas cia laiko pridejo. Bet jo, M2 turi Pagid R29 su ventiliuojamais 355mm diskais + sportines spyruokles ir duslintuva nuo cat'o. Variklis standartinis 370hk. RS3 taip pat kesiti stabdziai (nes originalus sudege :D) ir chipuota iki 450hk (apie 600Nm). M240i su Michelin PSC2 padangom, chipas 390hk ir aftermarket diff'as.
120i standartine.
120i - 1 min. 14 sek
Gilia veloce - 1 min. 10 sek
M2 - 1 min 5 sek
M240i - 1 min 4,7sek
RS3 - 1 min 4,4 sek
RS3 auksto tempo ilgai nepalaikydavo, stabdziai pradedavo rukti. Nes jie dirba netgi ir acceleruojant. Nekoks sprendimas. Ir siaip neatrode greita, bet pasirodo greitis buvo geras tuos kelis ratus.
M240i atrode ryskiai greiciausia, bet originali vaziuokle siek tiek matesi pluduriavo. M2 buvo ka tik pasikeites stabdzius ir greiciausiai dar nebuvo priprates "stabdyti velai"... Cia ta reikia kazkaip persilauzti, gal net islekti is trasos... :)
-
Nu kaip standartui mazai ir atsilikai nuo ju. Stigas butu pakroves i vienus vartus, reiskias :D
-
Na va, "sportinis" sezonas atejo i pabaiga siems metams. Dygliuotos padangos jau ne uz kalnu... :-\
Esu gana pasimetes ka toliau darysiu kitais metais. Track days automobilis vis delto yra nepritaikytas. Visokie Civic'ai Type R ir abi Meganes RS tiek III&IV eina pro sonus kad ir kaip besistengciau. Nekalbant apie visokias Lancer ir Subaru, kur velniai zino ka ten turi po kapotu. :angry: Nors daugelis giria, jog "turbut graziausias auto susirinkime". Tai bent jau grozio rungtyje greiciausiai ne prasta vieta uzima :)
is viso jau 21.000km susukta, is ju pora kartu i LT ir pagal visas tradicijas riebi bauda Latvijoje uz solidu greicio virsijima. Per optimistinis laiko paskaiciavimas iki Talino spaude smegenis kaip cia speti i kelta... Dziaugiuosi, kad vis delto leido toliau vaziuoti israsius kazkoki latviska popiergali. O buvo ant plauko. Viduryje misku pasiginiau policijos auto, ten kur buvo 90km/h kelias... Tai gavosi gana akivaizdu, kad turejom greiti. Sustabde is karto. Parode per televizoriuka 144km/h. Cia jau turbut bestabdant, nes tolumoj kazka itariau jog auto su "ragais" gali buti ne visai draugiskas ir stabtelejau. Neuzteko. Bet numete 3% paklaidos ir gavosi iki 50km/h virsijimas. I nuovada nereikejo vaziuoti.
Kas liecia modifikavimus, tai yra konkretus sh... dar kol kas. Nieko nera rinkoje Veloce'i, nei amortiku geresniu, nei stabilizatoriu ar dar kokiu idomesniu vaziuokles detaliu. Megane RS IV vos isejusi, o pasirinkimas kiek ir ko tik nori. Kiek ilgai reiks laukti Giulijai- neaisku.
Teks ramiai perziemoti ir ziureti ka pavasaris atnes... :)))